Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
20.01.2020 10:01:43
|
|
|
Maidor kirjutas: |
Otsin uut tagumist otseveoga rummumootorit sellise kassettiga |
aga miks kassett? 11t tirrid on ka olemas täitsa...
|
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
20.01.2020 14:59:45
|
|
|
PAUKA kirjutas: |
Maidor kirjutas: |
Otsin uut tagumist otseveoga rummumootorit sellise kassettiga |
aga miks kassett? 11t tirrid on ka olemas täitsa... |
Pole kohanud. Olen kasutanud neid- link Kuna sellel pole kinnist laagrit, siis see peab vastu umbes üks aasta.
|
|
tagasi üles |
|
|
mdgfa
HV vaatleja
liitunud: 02.04.2016
|
21.01.2020 18:45:52
|
|
|
Maidor kirjutas: |
PAUKA kirjutas: |
Maidor kirjutas: |
Otsin uut tagumist otseveoga rummumootorit sellise kassettiga |
aga miks kassett? 11t tirrid on ka olemas täitsa... |
Pole kohanud. Olen kasutanud neid- link Kuna sellel pole kinnist laagrit, siis see peab vastu umbes üks aasta. |
11t tirri jaoks on märksõna DNP epoch. Üldiselt on hinnaklass 30 EURi (kvaliteediklassi ei tea) ja nagu mina olen aru saanud, peaks sellise tirri väiksemad hammasrattad olema kasseti omadega vahetatavad.
|
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
29.01.2020 01:10:20
|
|
|
mdgfa kirjutas: |
11t tirri jaoks on märksõna DNP epoch. |
Just täpselt, endal juba teist aastat käib.
|
|
tagasi üles |
|
|
tonis12
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2006
|
27.02.2020 14:34:55
|
|
|
Sai ostetud just hiina päritolu elektriratas. No hiinast nad enamasti kõik ongi.Nimeks Dohiker. Selline kokkupandav neljateist tolliste ratastega sõiduvahend. Oroginaalis on manuaalis, et maksimum kiirus kakskümmend viis. Reaalselt vist kakskümmend välja pigistas.Sai siis piiraja maha võetud ja nüüd kolmkümmend korraks sain aga enamasti kakskümmend seitse km/h ikka. Ja aku (raamisisene) on ka suht tilluke, 36V 7,5 AH. Nüüd küsimus, kas võimsamat mootorit eraldi saaks sellisele rattale panna?Ja kas vattidelt võimsam mootor tähendab suuremat kiirust või on asi võimsuses, et suudab raskemat koormat võimsamalt liigutada, kiiruses ei ole vahet? Kiirust sain tõsta E02 koodi displeile saades aga vbl on veel mingi takistus kiiruse tõstmiseks? Vaatan, saja euro kanti maksavad brushless mootorid 350w ja 500W netist ostes. Või on integreeritud rattasse ja peab koos rattaga eraldi ostma ja kas siis peab kontrolleri ka asendama või käib seesama kontroller ka? Akut raamisisest ilmselt võimsamat ei saa, ei mahu vast ära, peaks raamipealse ostma 36V 14mah või suurema veel.Oskab keegi kommenteerida ja on sellise asjaga tegelenud või tegeleb? Muidu ratas ise koostekvaliteedilt tundub üsna asjalik ja ei saa öelda, et kräpp.
viimati muutis tonis12 28.02.2020 10:52:14, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
27.02.2020 16:28:54
|
|
|
Lisaks on vaja ka suuremat akut 7Ah minujaoks liiga väike 250w mootorile on see ok kuigi laed igapäev vahest. 18ah akut laed kord nädalas. Inimesed ihaldavad suuremat kiirust kuid suurema kiiruse peale majanduslikult ebaotstarbekas kui on vaja akut millega 100+km labi saab ja peab vastu rohkem kui 5 aastat. Ma suveti vahest käin maalt linna kogu ots on 80km kuskil ja jääb pool akut järgi kuid selle sõidupeale annavad kannikad järele 5 tundi istud sadulas. Meie teed pole ka just ratta sõbralikud. Linnas oleks vaja juba ketaspidureid tavapidurid kuluvad päris ruttu ära linnas muud ei teegi kiirendad ja pidurdad. Rattaga saab imo läbi kesklinna kiiremini kui autoga rattaga saab päris siva igalpoolt ei pea suundasid jälgima kuiskilt vahelt kust autoga ei saa otse igalpoolt.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 27.02.2020 16:40:51, muudetud 3 korda |
|
tagasi üles |
|
|
tonis12
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2006
|
27.02.2020 16:34:41
|
|
|
see jutuks olnud hiinakas, Dohiker peaks olema eelmise aasta mudel ja ketaspidurid täitsa olemas. Tavapiduritega ehk vanakooli pidureid enam vist ükski uus mudel enam ei kasuta ei elektri ega tavaratastel.
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
27.02.2020 17:04:11
|
|
|
Kui sellele hiinakale panna 350w 15A mootor 36v siis midagi saad juurde tippkiirusel kuid raketti ära oota 1000w 30A 40A võtavad juba ketsi ringi kergemal inimesel asfaldi peal. Kuigi seal on tippkirusel 1 tundaega mahtu see võtab kuivaks ruttu. Mehise pätsi peab ehitama alla 400-600euro pole juttugi. Ma ten kes ise pätsid ehitanud siis 1000w moororile ei tasu tavaratta veljele teha enam see velg ei pea vastu need mehed sõidavad 2000+km kuus. 36v Peal saaksid hakkama 250-300 euroga kui 6p10s tellis teha sellega saab päris pikka maa maha 70+ ja seda ei lae igapäev. Päris plajudel jäävad need ratta projektid elementide taha seisma. Ali vuffle on ajutine seda ei soovitaks isegi sõbrale.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
27.02.2020 17:15:16
|
|
|
Oma kirjapilti ei taha veidi(või siis pigem päris palju) parandada? Päris ränk lugeda seda kirjavahemärkideta joru.
|
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
28.02.2020 09:17:56
|
|
|
Volte on vaja rohkem kui kiirust rohkem tahad.
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
|
tagasi üles |
|
|
tonis12
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2006
|
28.02.2020 10:50:48
|
|
|
PAUKA kirjutas: |
Volte on vaja rohkem kui kiirust rohkem tahad. |
No mootor on sellel 250W ja praegu 36V 7,5Ah, et siis saaks panna 48V aku? Kas kontroller siis ka vaja vahetada või ainult aku vahetus? Ja palju siis kiirust juurde annaks?
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
28.02.2020 16:11:35
|
|
|
Ma olen oma teiste akudes kasutanud sinihamba bmsi elemendid nkonist ja on olnud korras aastake juba. Kellele ma teinud olen kah rahul. Nende bmsidega põud kuskilt pole enam saada niikaua kuni viirus rahuneb.
Hetkel üks aku kohapeal ootab järge 1 purk oli tagant ära teised olid mõnusalt laetud 4.40v peale. Ei tasu jah ilma mikrokontrollerita bmse kasutada terve aku võib niimoodi ara visata. Isegi kui ravida siis kuu kasutad jä jälle kõik. Kui elemendid kannatada saanud ebakvaliteetsed.
tonis12 kirjutas: |
PAUKA kirjutas: |
Volte on vaja rohkem kui kiirust rohkem tahad. |
No mootor on sellel 250W ja praegu 36V 7,5Ah, et siis saaks panna 48V aku? Kas kontroller siis ka vaja vahetada või ainult aku vahetus? Ja palju siis kiirust juurde annaks? |
mootor, aku, kontroller, LCD, pidurid. asi mida ei vaheta on ratas. Kui saad midagi alles jätta on pidurid, kuigi neid niipalju erinevaid. Kui tahad 48v osta kit. Mina sinuasemel kasutaks see mis on. 250W on seduslik kui liigub 25kmh
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
medicopter
HV kasutaja
liitunud: 07.12.2004
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
28.02.2020 19:22:30
|
|
|
tundub ok 350w on kaugmaakulgur jah. Peab muidugi vaba aega ka palju olema.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
tonis12
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2006
|
01.03.2020 21:13:02
|
|
|
Päris lahe tundub. Mitte, et mu praegune oleks vilets aga L2 on siiski poole kallim ka. Ei tea, palju see läheks, kui piirik maha võtta...
Praegu kasutatakse kõikvõimalikes seadmetes sülearvutitest elektriautodeni liitiumakusid. Liitiumakud aga on väga kallid. Kuidas hetkel superkondensaatorite alal areng toimub? Liitimakudele ilmselt niipea neist konkurenti ei saa? Tore oleks ju, kui oleks alternatiiv odavate ja võimsate energaisalvestite näol.Hetkel pean jah silmas elektriratast, tore oleks ju, kui laadid kord kuus aga sõidad sadu kilomeetreid.
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
02.03.2020 10:32:18
|
|
|
Tegin nvsel ära... 2x sai tühjaks piinatud ja pinged enam vähem võrdsed kuni aku päris tühjaks saab. Tundub, et aitas. Lumes enam-vähem pidev 2kW sabas ja sai päris kaua kihutada.
[/quote]
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
02.03.2020 12:07:49
|
|
|
kas mingeid selliseid tõukekaid ka saadaval on, millel oleks piisavlat suured rattad, et tänavakividest ja erinevatest takistustest linnatänavatel saaks ikkagi sõites üle...aga samas oleks aparaat vajadusel käe otsa võetav ja kaasas kantav? ehk siis mass noh midagi 12kg piires ehk max ja rattad...ma ei tea täpselt kui palju aga pakun, et miinimum umbes 10 tolli äkki?
enamus mis näinud olen, kas 8" rattad või väiksemad. täiskumm ja "amort" tundub tavaliselt jube väikse käiguga neil
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
Etsike
HV veteran
liitunud: 24.12.2004
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
03.03.2020 08:35:23
|
|
|
nojah, need mis seal suuremate ratastega ei ole ükski reaalselt väga kaasaskantavad. kõik need, mis ma näinud olen ja on juba el.mootoriga, need on siiski max 8 ratastega. kuigi...võibolla sellest piisab ka, ei ole sõita proovinud sellistega.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
tonis12
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2006
|
04.03.2020 12:45:43
|
|
|
Mul omal neljateist tolliste ratastega.Aga nii nagu iga asjaga on kaks poolt. Väikeste ratastega hea transportida autos näiteks jne aga sõidumugavus on ikka suurtega parem. Väikeste ratastega on hea sõita siledal asfaldi pinnal aga konarlikul suht jama. Üle raudteegi on suht jama sõita. Ma ei kujuta veel ette, mida elektritõukside tillukeste ratastega...
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
04.03.2020 19:04:59
|
|
|
neid rattaid el-tõuksidel ka suht igas mõõdus. väikseimad vist alates kuskil 12cm läbimõõdust ja lähevad samas sinna 25cm kanti välja. ega tegelikult üks tavaline/keskmine linnatänav ei ole nii konarlik midagi, et seal näiteks 20cm läbimõõduga rattaga sõita ei kannataks. mõtle kasvõi selle pealegi, et sõidavad ju inimesed ka rulluiskudega, või no vähemalt ise kunagi sai sõidetud.
probleemiks on justnimelt üleminekud, kõnnitee ja sõidutee vahelised servad. seal läheb ikka asi keeruliseks kui sul on 10cm 90 kraadi all servakivi ja ratas on 20cm kõrgune. sellisel juhul sõidab sinna sisse ja käid omadega lihtsalt üle lenksu igalpool seisma jäämine, maha tulek, üle tõstmine ja uuesti sõitma hakkamine on jälle tüütu ja aega raiskav aga jah, eks see on ilmselt hind mida tuleb maksta mugavuse eest, et aparaat oleks kaasaskantav. endal oleks vaja midagi, mille saab vabalt võtta rongi, bussi. trammi. ka näiteks laeva peale kaasa üle lahe sõites. seega suuremad asjad väga ei tule kõne alla
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
redart
HV kasutaja
liitunud: 08.04.2008
|
05.03.2020 14:52:20
|
|
|
Edit: vabandan, kirjutasin kiirustades valesse teemasse. Kustutamisõigust mul pole, ehk mõni mode koristab
tsitaat: |
Kuulge, milles asi võib olla, kui trükitav horisontaalpind selline matt ja karvane jääb. Eriti teatud suunas liikuva peaga. Juba esimeses kihis. Paistab, et väga ei sõltu materjalist, ega ka mitte temp-ist. Seinad jäävad samas korralikud.
Düüs ära reostunud? |
viimati muutis redart 05.03.2020 22:23:08, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
mega
HV Guru
liitunud: 12.02.2004
|
05.03.2020 15:03:22
|
|
|
Trükid sa elektritõuksi või -jalgratast?
_________________ - censored - |
|
tagasi üles |
|
|
|