Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 102, 103, 104  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 18.08.2018 22:33 vasta tsitaadiga

Inimene, sul on juhtmed valesti ühendatud. Vaheta alustuseks kollane / roheline ära faasil, siis hallidel. Kui ikka ei tööta siis pane faasidel tagasi värvi järgi. Kui siis ka ei tööta siis pead kõik 36 võimalust järgi proovima.

PS. Vahetasin ühel õhku lennanud laadijal J13009 transistorid (pinge alandamiseks need?) ja "base" otsa takistid ära kuid nüüd selline kala, et transistor "vilistab" 6A koormuse peal mis laadijal peale keeratud. Kuskil 3.5A ja vähem voolu juures jääb vakka... millest see võib tulla?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV vaatleja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 19.08.2018 15:10 vasta tsitaadiga

Kuulasin õpetust ja sain mootori sõitma, aga kiirust palju vähem(üle 10km/h vähem) sama aku ja kontrolleriga, kui eelmise mootoriga. Tasub veel juhtmete paigutust proovida?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 19.08.2018 15:31 vasta tsitaadiga

Maidor kirjutas:
Kuulasin õpetust ja sain mootori sõitma, aga kiirust palju vähem(üle 10km/h vähem) sama aku ja kontrolleriga, kui eelmise mootoriga. Tasub veel juhtmete paigutust proovida?


Ma ju ütlesin sulle kohe, et selle ev mootoriga kaotad kiiruses arvestatavalt.

Ps, laadija laadib max vooluga 3.1 amprit, siis transistorid "laulavad" korralikult. Modisin shunti ja tõin voolutugevuse alla - töötab normaalselt. WTF??
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etsike
HV veteran
Etsike

liitunud: 24.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.08.2018 15:43 vasta tsitaadiga

Eile õhtul Tartus Soinaste tänaval lasi üks nooremapoolne mehepoeg oma iseehitatud elektriliikuriga mööda kõnni-/kergliiklusteed tubli 40km/h ilma pedaali pressimata. Ise sõitsin autoga samas suunas ja kuna vahepeal oli 2 hüpekat ja väike 30km/h lõik, siis jäin isegi maha. Too tegelane ei aeglustanud ühelgi ristmikul, nii on vaid aja küsimus, millal tal kooliraha maksta tuleb. Mõni võib nüüd arvata, et ma sain (autojuhi) ego pihta, aga tegelikult polnud selline tegevus sugugi turvaline ega mõistlik. Tegelane sattus ka ühte ohuolukorda sel lõigul. No tõesti, kergliiklustee pole selliste liikurite koht, igast pagana väravaaugust võib keegi ette astuda või välja tagurdada. Sõitke tänaval, järgige liiklusseadust ja ärge arvake endist kui jalgratturitest kui selline elektrimopeed istumise all on.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dohc-48v12
HV veteran
dohc-48v12

liitunud: 28.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.08.2018 15:47 vasta tsitaadiga

Etsike, thumbs_up.gif +1
_________________
Ime tala, Nagu ime kepike. icon_smile.gif
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV vaatleja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 19.08.2018 16:25 vasta tsitaadiga

[quote="IndrekM80"]
Maidor kirjutas:
Kuulasin õpetust ja sain mootori sõitma, aga kiirust palju vähem(üle 10km/h vähem) sama aku ja kontrolleriga, kui eelmise mootoriga. Tasub veel juhtmete paigutust proovida?


Ma ju ütlesin sulle kohe, et selle ev mootoriga kaotad kiiruses arvestatavalt.

Ma ei mõista, kuidas need vennikesed siin 2000w mootoriga 60km/h väidetavalt sõidavad?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 19.08.2018 17:06 vasta tsitaadiga

Vatid ei puutu siin asjasse, mähisetüüp on aeglane. Kui tahad kiiremini pead pinget tõstma.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.08.2018 22:41 vasta tsitaadiga

Jep. 92V ja 79 km/h on rekord taganttormiga.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 20.08.2018 10:03 vasta tsitaadiga

Mul läks 96V välja ~65km/h... aga rattal on 20'' velg kõigest.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etsike
HV veteran
Etsike

liitunud: 24.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.08.2018 11:25 vasta tsitaadiga

Veljemõõt pole õigupoolest mingi piirav näitaja. Füüsika on selline, et mida suurem kiirus, seda suurem osakaal mootori võimusest läheb õhutakistuse ületamiseks. Kui süsteemil pole sisse ehitatud piirajat, siis saabub tippkiirus sel hetkel, kui mootori võimsus ja takistavad jõud saavad võrdseks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.08.2018 11:38 vasta tsitaadiga

Kas siis rakendatud pingega max rpm ei saada kätte? Sel juhul 20" ja 26" oleks ikka erineva kiirusega, sest pöörlemiskiirus sama.
_________________
Teostan BIOS paroolide eemaldamist (HP, Dell, Fujitsu-Siemens, Asus, Acer ning kuni kuni 3. seeria Lenovo).
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etsike
HV veteran
Etsike

liitunud: 24.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.08.2018 12:18 vasta tsitaadiga

The_Boss, tühjalt ratas maast lahti ringi käia lastes? Nii saab ikka max rpm'i kätte. Aga ratas maas ja oma kere ratta otsas (st. sõites) samu pöördeid ei saavuta.
Võrdlusnäite võib ju automaailmast tuua. Viies käik 3000rpm'i ja 100km/h teel pole probleem isegi 40kW väikeauto jaoks. Rattad maast lahti võib seesama auto ka 9000rpm'i välja peenestada kui mootor ribadeks just ei lenda. Ometigi see auto tee peal 9000rpm'i ja 300km/h ei saavuta mitte ligilähedaseltki

Elektriveloga suuremaid kiirusi saavutada tahta, siis tuleb ikkagi tõsiselt mõtlema hakata füüsika poolele. Kuidas vähendada takistavaid jõudusid, mis muutuvad suurematel kiirustel aina olulisemaks. Šnitti võtke selleks puhuks mootorratta maailmast, seda nii ratta voolujoonelisuse, kui ka juhi isteasendi osas.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.08.2018 13:32 vasta tsitaadiga

Mhm, olen kursis. Lihtsalt üks mõttevääratus tekkis enne.
_________________
Teostan BIOS paroolide eemaldamist (HP, Dell, Fujitsu-Siemens, Asus, Acer ning kuni kuni 3. seeria Lenovo).
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.08.2018 18:46 vasta tsitaadiga

Kui max kiirust hakkab kontrolleri sagedus või velje mõõt või mootori ehitus piirama siis on see näha täis gaasil võimsuse langemisest. Kui võimsus ei lange on tuuletakistus.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 21.08.2018 06:47 vasta tsitaadiga

Velje mõõt on ikka väga oluline, mootori pöörded on siiski piiratud. Sõida või kuu peal, kiiremini ikka ei lähe sest max RPM on käes. See muidugi ei tähenda, et 26 veljega sõidaks 65 x 1.3 km/h. Eksponentsiaalselt kasvav õhutakistus teeb oma töö.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maxfox04
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.02.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.08.2018 10:50 vasta tsitaadiga

Asjad on palju lihtsamad... icon_lol.gif
https://youtu.be/R-xDUqM9FMU
Ärge tõsiselt võtke...

_________________
Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
Teen pisemat jootmistööd odavalt. Suuremad kokkuleppel.
Huvid: mikrokontrollerid, DIY, IoT, CNC, 3D printer: Prusa i3.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RyDos
HV kasutaja

liitunud: 04.10.2007




sõnum 21.08.2018 12:14 vasta tsitaadiga

[quote="Maidor"]
IndrekM80 kirjutas:
Maidor kirjutas:
Kuulasin õpetust ja sain mootori sõitma, aga kiirust palju vähem(üle 10km/h vähem) sama aku ja kontrolleriga, kui eelmise mootoriga. Tasub veel juhtmete paigutust proovida?


Ma ju ütlesin sulle kohe, et selle ev mootoriga kaotad kiiruses arvestatavalt.

Ma ei mõista, kuidas need vennikesed siin 2000w mootoriga 60km/h väidetavalt sõidavad?


Bafang 750W 58,8V 77km/h pirita tee , tagant tuulega
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devean
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.08.2018 11:33 vasta tsitaadiga




Peaaegu valmis.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etsike
HV veteran
Etsike

liitunud: 24.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.08.2018 11:43 vasta tsitaadiga

Balloonbike'i nähtust pole ma kunagi mõistnud. Esimene mõte, mis pähe tuleb, on üüratu veeretakistus. Nagu näha tuleb selle ületamiseks mootorist abi otsida. icon_lol.gif
Keskmootorit tahaks isegi, aga ratas on "ebastandartne" (loe: ühes tükis väntadega rootslane) nende jaoks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devean
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.08.2018 11:52 vasta tsitaadiga

Etsike kirjutas:
Balloonbike'i nähtust pole ma kunagi mõistnud. Esimene mõte, mis pähe tuleb, on üüratu veeretakistus. Nagu näha tuleb selle ületamiseks mootorist abi otsida. icon_lol.gif
Keskmootorit tahaks isegi, aga ratas on "ebastandartne" (loe: ühes tükis väntadega rootslane) nende jaoks.


Tegu siiski fatbikega, veeretakistusega pole hullu midagi, eriti Jumbo Jimidega. Linnas on sellega eriti mugav sõita, äärekivid ja augud probleeme ei valmista, omaette klassist on fatbike muidugi talvel.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
HV Guru
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.08.2018 13:41 vasta tsitaadiga

Etsike, proovi mõnda korralikumat ja vb. saad mõistma. Veeretakistuse suhtes tasub mõelda rehvide peale.. rehvidel ja rehvidel on kõva vahe + jooksud ja kõik muu on ka oluline. Korraliku fatbikega võib paremini "edasi minna" kui suvalise rattaga, mille eest poes palju küsitakse, ent "pilpad" on odavratta omad.
_________________
Siit saab mänge
Coinbase, kiireim viis 0'st krüptodesse (LHV kontoga ~h). Sealt altcoinidesse Binance.
M: 8TB WD RED (WD80EFZX)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mdgfa
HV vaatleja

liitunud: 02.04.2016




sõnum 25.08.2018 20:48 vasta tsitaadiga

Etsike kirjutas:

Keskmootorit tahaks isegi, aga ratas on "ebastandartne" (loe: ühes tükis väntadega rootslane) nende jaoks.


45mm Fauberile leiab Põhjamaadest adapteri kalli raha eest https://www.velobia.fi/fauber-conversion-adapter , https://www.fillarikellari.fi/keskio-fauber-adapteri-b-kierre-ita?nosto=nosto-categorypage-1 . Fauberi puhul on suhteliselt kindel, et keskmootor (Bafang BBS) mahub vahele, Ashtabula OPC keskjooksuga see ilmselt ilma ekstsentrilise adapterita või kirvetööta võimalik pole. Samas Bafangi BBS01/02 ja muud valmislahendused ei võimalda jalgpiduri kasutamist. Väidetavalt pidi TSDZ2 keskmootoril olema ka jalgpiduri versioon, link https://www.aliexpress.com/store/product/Coaster-Brake-Torque-Sensor-Tongsheng-Tsdz2-Ebike-Kit-Conversion-DIY-Mid-Motor-36v-250w-350w-Electric/1971954_32843275113.html , samas TSDZ2-l tundub ruumivaru keskjooksu ja mootori korpuse vahel olevat väiksem, kui bafangil.
Kokkuvõtlikult, keskmootor rootslasele peale panna pole võimatu, kuid nõuab pisut rohkem pusimist, rummumootor esirattas on lihtsam ja odavam.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devean
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.08.2018 21:30 vasta tsitaadiga

devean kirjutas:



Peaaegu valmis.


Ühe laadimisega 98 km sõidetud, akut alles 48v (ca 35%). Sellest 98.sast kilomeetrist 10 kilomeetrit sõitsin ainult pöidlagaasiga, pmst ilma pedaale puutumata.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV vaatleja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 31.08.2018 21:08 vasta tsitaadiga

Tegin ka täpselt samast trafost punktkeevituse- https://www.youtube.com/watch?v=A7CHQbWcFZ0
Kõik töötab, et 18650 elemente plekkidega kinni keevitada, kuid näiliselt. Kui natuke jõudu rakendada, siis tõmbab sõrmedega punktid lahti. Olen proovinud seda erinevate plekkidega. Ennem põletab plekid läbi, kui korralikult kinni jääb. Milles asi? Pean ikka selle õige masina ostma, kus saab hea hinnaga?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.08.2018 22:26 vasta tsitaadiga

Ega mikrolaineahju trafod polegi selleks eriti head. Üks youtuber soovitas mitu tükki neid jadasse panna, et pinget olematu pealt natuke rohkema peale tõsta. Rohkem keerde oleks ka variant, aga siis vool väiksem jällegi. Valmistoodet kahjuks tol hetkel ei näinud, seega ei oska kommenteerida, kas kuidagi ka parem sai.
_________________
Teostan BIOS paroolide eemaldamist (HP, Dell, Fujitsu-Siemens, Asus, Acer ning kuni kuni 3. seeria Lenovo).
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 102, 103, 104  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.