praegune kellaaeg 23.04.2024 09:56:50
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
c3ltic
HV kasutaja
liitunud: 21.04.2007
|
22.05.2013 11:10:17
|
|
|
Oot-oot, kas nad siis selle 50€ eest asendasid kivi sellega, mis sa kaasa panid või mitte?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
02.03.2015 10:28:43
|
|
|
Sai just näha it bussi käsitööd. Ühe kodaniku läppar käis seal nn "remondis". Korda nad seda teha ei suutnud aga ära lõhkuda küll. Lähemalt vaadates on arvuti valesti kokku pandud (võrgu pesa nihkes, usb port kasutamatu). Osa kruve puudu. Siit - sealt leiab ka murtud plastiku tükke.
- arvuti avades avanes hunnik plastik tükke
- klaviatuur ei olnud ühendatud emaplaadiga
- korpuse vasak kinnitus oli puruks (kruvi käib tühjalt ringi)
- ekraani parem kinnitus on ära lõhutud (kinnituse osa), juhtmed valesti seatud, ühes kohas üritatud liimiga asja parandada.
et siis jah, siuke firma
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
viimati muutis angel 11.03.2015 12:28:12, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
warkriss
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.05.2007
|
02.03.2015 19:40:47
|
|
|
Endal on ITBussiga 2 kogemust ning mõlemad üsna negatiivsed.
Esiteks viisin sinna vanema DVD-kodukino, millel plaadilugeja mehaanika oli vigane (ei avanenud). Pärast mõnda päeva ning ~20 eurot anti tagasi, nädal hiljem asi jälle katki (peale paari korda kasutamist, sest seadet kasutati väga harva).
Teine kogemus oli täpsemalt minu sõbral, kes viis oma arvuti sinna parandusse. Jamad olid siin ja seal ning ega sealt midagi targemaks ei saanud, ainult raha võeti ära. Näiteks ei töötanud üks ram, arvuti tegi vahepeal restarte jne. Hiljem ei töötanud ka Internet korralikult. ITBussist öeldi vaid, et ram katki vist. Hiljem selgus, et emaplaat oli otsi andmas.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
c3ltic
HV kasutaja
liitunud: 21.04.2007
|
29.03.2015 02:33:29
|
|
|
angel kirjutas: |
Sai just näha it bussi käsitööd. Ühe kodaniku läppar käis seal nn "remondis". Korda nad seda teha ei suutnud aga ära lõhkuda küll. Lähemalt vaadates on arvuti valesti kokku pandud (võrgu pesa nihkes, usb port kasutamatu). Osa kruve puudu. Siit - sealt leiab ka murtud plastiku tükke.
- arvuti avades avanes hunnik plastik tükke
- klaviatuur ei olnud ühendatud emaplaadiga
- korpuse vasak kinnitus oli puruks (kruvi käib tühjalt ringi)
- ekraani parem kinnitus on ära lõhutud (kinnituse osa), juhtmed valesti seatud, ühes kohas üritatud liimiga asja parandada. | |
Mis imeremont see siis oli, et arvuti pidi suisa algosakesteks lammutama? Ja kas hiljem siis korda ei saanud, kui juhtmed valesti, klaver lahti, hinged katki
warkriss kirjutas: |
Esiteks viisin sinna vanema DVD-kodukino, millel plaadilugeja mehaanika oli vigane (ei avanenud). Pärast mõnda päeva ning ~20 eurot anti tagasi, nädal hiljem asi jälle katki (peale paari korda kasutamist, sest seadet kasutati väga harva). |
Vanade mehhanismidega alati jama. selle pärast ongi olemas garantiiaeg, mille jooksul saab minna tagasi.
tsitaat: |
Teine kogemus oli täpsemalt minu sõbral, kes viis oma arvuti sinna parandusse. Jamad olid siin ja seal ning ega sealt midagi targemaks ei saanud, ainult raha võeti ära. Näiteks ei töötanud üks ram, arvuti tegi vahepeal restarte jne. Hiljem ei töötanud ka Internet korralikult. ITBussist öeldi vaid, et ram katki vist. Hiljem selgus, et emaplaat oli otsi andmas. |
Need on sellised "naised saunas rääkisid" tüüpi jutukesed...
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
mufferino
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2013
|
31.03.2015 11:36:59
|
|
|
c3ltic kirjutas: |
angel kirjutas: |
Sai just näha it bussi käsitööd. Ühe kodaniku läppar käis seal nn "remondis". Korda nad seda teha ei suutnud aga ära lõhkuda küll. Lähemalt vaadates on arvuti valesti kokku pandud (võrgu pesa nihkes, usb port kasutamatu). Osa kruve puudu. Siit - sealt leiab ka murtud plastiku tükke.
- arvuti avades avanes hunnik plastik tükke
- klaviatuur ei olnud ühendatud emaplaadiga
- korpuse vasak kinnitus oli puruks (kruvi käib tühjalt ringi)
- ekraani parem kinnitus on ära lõhutud (kinnituse osa), juhtmed valesti seatud, ühes kohas üritatud liimiga asja parandada. | |
Mis imeremont see siis oli, et arvuti pidi suisa algosakesteks lammutama? Ja kas hiljem siis korda ei saanud, kui juhtmed valesti, klaver lahti, hinged katki
warkriss kirjutas: |
Esiteks viisin sinna vanema DVD-kodukino, millel plaadilugeja mehaanika oli vigane (ei avanenud). Pärast mõnda päeva ning ~20 eurot anti tagasi, nädal hiljem asi jälle katki (peale paari korda kasutamist, sest seadet kasutati väga harva). |
Vanade mehhanismidega alati jama. selle pärast ongi olemas garantiiaeg, mille jooksul saab minna tagasi.
tsitaat: |
Teine kogemus oli täpsemalt minu sõbral, kes viis oma arvuti sinna parandusse. Jamad olid siin ja seal ning ega sealt midagi targemaks ei saanud, ainult raha võeti ära. Näiteks ei töötanud üks ram, arvuti tegi vahepeal restarte jne. Hiljem ei töötanud ka Internet korralikult. ITBussist öeldi vaid, et ram katki vist. Hiljem selgus, et emaplaat oli otsi andmas. |
Need on sellised "naised saunas rääkisid" tüüpi jutukesed... |
Miks sa jobu ilgud iga asja kallal?
Nagu siit teemast selgus, oled/olid sa üks nendest jobudest, kes teiste rahakotte tühjendas ja katseeksitusmeetodil seadmeid "parandas".
imo olete te kõik üks suur kari jobusid, ära luba tulemusi mida sa ei suuda anda (eriti veel raha eest)
Keegi võiks juba mingisugusesse asutusse minna et nad saaksid seda suppi, mis keerasid nüüd ära lürpida .. Poleks siin foorumis seda teemat olnud, siis oleks tuttaval lasknud sinna kollasesse ronti piiluda, äkki tehakse korda ehk siis oleks tuimalt vasta perset saanud
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
c3ltic
HV kasutaja
liitunud: 21.04.2007
|
01.04.2015 10:42:06
|
|
|
Ma ei ilgu, ma nõuan lihtsalt selgust asjadesse. Et inimesed vastutaksid oma sõnade ja välja ütlemiste ees. Et ei tekiks sellist mõttetut mullipuhumist a la "ükskord juhtus nii" ja "teinekord juhtus naa" ent lähemal uurimisel selgub, et ega ikka ei juhtunud küll.
Kui sul on midagi öelda, siis ütle konkreetselt - millal käisid, kus käisid, mis probleem oli, mida tehti ja mis oli tulemuseks. Punkt. Kõik muu möga sinna juurde, kes on jobu ja kes mitte, on lihtsalt alaarengu tunnuseks...
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
mufferino
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2013
|
01.04.2015 12:29:14
|
|
|
c3ltic kirjutas: |
Ma ei ilgu, ma nõuan lihtsalt selgust asjadesse. Et inimesed vastutaksid oma sõnade ja välja ütlemiste ees. Et ei tekiks sellist mõttetut mullipuhumist a la "ükskord juhtus nii" ja "teinekord juhtus naa" ent lähemal uurimisel selgub, et ega ikka ei juhtunud küll.
Kui sul on midagi öelda, siis ütle konkreetselt - millal käisid, kus käisid, mis probleem oli, mida tehti ja mis oli tulemuseks. Punkt. Kõik muu möga sinna juurde, kes on jobu ja kes mitte, on lihtsalt alaarengu tunnuseks... |
oeh .. sinusuguse pärast AM teenida oleks ikka väga nadi seis, seega jätan selle teema sinnapaika, kuigi mul oleks sulle üpris palju öelda
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
warkriss
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.05.2007
|
01.04.2015 12:51:55
|
|
|
c3ltic kirjutas: |
tsitaat: |
Teine kogemus oli täpsemalt minu sõbral, kes viis oma arvuti sinna parandusse. Jamad olid siin ja seal ning ega sealt midagi targemaks ei saanud, ainult raha võeti ära. Näiteks ei töötanud üks ram, arvuti tegi vahepeal restarte jne. Hiljem ei töötanud ka Internet korralikult. ITBussist öeldi vaid, et ram katki vist. Hiljem selgus, et emaplaat oli otsi andmas. |
Need on sellised "naised saunas rääkisid" tüüpi jutukesed... |
Mis selgusetuks jäi täpsemalt? Mees läks sellise arvutiga parandusse, mille peale igal vähegi arvutit tundval inimesel peas tuluke põlema lööb, et emaplaadiga võib jama olla, aga seal võetakse selle eest raha ja öeldakse, et üks jupp "vist on katki", vaevumata isegi asja muude juppidega testima. Sõber ostis tänu sellele ühe rami pulga juurde ning hiljem pidi ikkagi emaplaadi välja vahetama.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
c3ltic
HV kasutaja
liitunud: 21.04.2007
|
01.04.2015 15:32:03
|
|
|
Seal on päris lai mõiste, kus SEAL konkreetselt? Tallinnas on igas linnaosas ITBusse...
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
krist2an
HV veteran
liitunud: 24.08.2008
|
12.04.2015 16:28:23
|
|
|
c3ltic kirjutas: |
Seal on päris lai mõiste, kus SEAL konkreetselt? Tallinnas on igas linnaosas ITBusse... |
Kuule, kui sa töötad ise ITBussis, siis sellise alatooniga oma kliente küll ei kõnetata. Kui ITBuss on mingi käkiga hakkama saanud, siis on see teie probleem kliendile vastu tulla ja mure lahendada. Kui keegi tahab oma (halba) kogemust foorumis jagada, siis see on tema õigus. ITBussi esindajana (eeldatavasti sa seda oled, sest ma ei näe muid põhjuseid, miks keegi nii hullult seda ettevõtet muidu kaitseks) võiksid sa vähekenegi jälgida oma keelekasutust ja klientidega veidigi leebemalt suhelda. Ma ei usu, et inimesed käivad niisama mingit suvalist ettevõtet foorumites maha tegemas, seega ju on nendel juttudel mingi tõepõhi taga. Või mis?
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
W!ngs
HV kasutaja
liitunud: 14.01.2010
|
12.04.2015 16:48:16
|
|
|
krist2an kirjutas: |
c3ltic kirjutas: |
Seal on päris lai mõiste, kus SEAL konkreetselt? Tallinnas on igas linnaosas ITBusse... |
Kuule, kui sa töötad ise ITBussis, siis sellise alatooniga oma kliente küll ei kõnetata. Kui ITBuss on mingi käkiga hakkama saanud, siis on see teie probleem kliendile vastu tulla ja mure lahendada. Kui keegi tahab oma (halba) kogemust foorumis jagada, siis see on tema õigus. ITBussi esindajana (eeldatavasti sa seda oled, sest ma ei näe muid põhjuseid, miks keegi nii hullult seda ettevõtet muidu kaitseks) võiksid sa vähekenegi jälgida oma keelekasutust ja klientidega veidigi leebemalt suhelda. Ma ei usu, et inimesed käivad niisama mingit suvalist ettevõtet foorumites maha tegemas, seega ju on nendel juttudel mingi tõepõhi taga. Või mis? |
Pole mõtet sellisega üldse lauseid vahetada internetis. Kui ta postitusi vaadata, siis tegemist on klassikalise sitakotiga. Sellist tüüpi inimesed tooni enne tagasi ei tõmba kuni pole hambasse saanud.
Ise pole seda urgast külastanud, sest olen vaid negatiivset selle firma kohta kuulnud, mida ilmestab kenasti ka praegune teema siin foorumis.
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Morpheus15
HV veteran
liitunud: 27.06.2006
|
12.04.2015 20:10:05
|
|
|
Tartus ITBussiga oli selline lugu, et üks klient tuli minu juurde, et ma teeksin tema noname tahvlile hindamisakti (palju klaasi ehk digitizeri vahetus maksma läheks). Sportlikust huvist uurisin mille tarbeks seda vaja on kas kindlustuse? Vastas, et ei viis ITBussi pesa jootmisse ja seal tehnik ei näinud varjatud kruve kangutas niikaua kuni klaas pooleks läks. Ütlesin, et vahetavad siis ikka välja? Klient nördinult seletas, et ITBussist öeldi, et ahh see on mõttetu noname tahvel paarkümmend euri annavad selle digitizeri lõhkumise eest.
Vot sulle Vaasja
_________________ hwbot profiil
Kommentaari saate profiili peale seda kui olete ise selle lisanud! |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
|
c3ltic
HV kasutaja
liitunud: 21.04.2007
|
17.07.2015 00:24:40
|
|
|
Ma lihtsalt mõtlen siin vahel, et kas siis kui inimesed kuhugi struktuuridesse pöörduvad oma õiguste taga ajamiseks, noh kohtusse või tarbijakaitsesse või töövaidluskomisjoni, siis nad kah kirjeldavad olukorda umbes nii, et oli mingi värk ja see ei teinud seda ja too ei teinud toda ja konkreetsete küsimuste peale soovivad üldse pasunasse sõita.
Ma ei tea, kas ma olen ise imelik või on maailm minu ümber imelik, ent pean loomulikuks, et kui mul on kellegi/millegi suhtes pretensioon, mis mind niiväga närib, et sellest kuhugi tehnikafoorumisse sunnib kirjutama, siis olen oma sõnades ikka veidi konkreetsem ja laon kõik faktid lagedale. See peaks ju minu kui kannatanu sõnu ainult võimendama ja näitama teistele, et tõepoolest on tegemist mingi ilge urkaga, kuhu oma tehnikat ei tasu vedada.
Selle asemel aga loen siit teemast lihtsalt mingit umbmäärast hala, a la lehma lellepoja tuttava tuttav tegi seda ja teist ja siis mina tegin kõik korda ja itbussis on seepärast sitakotid. No ma ei tea. On see loomulik käitumismuster sellistes teemades? Loomulikult on ka õigustatud kriitikat ja hoiatavaid näiteid nagu too Tartu bussivärk, ent sellised asjad mattuvad muu sooda sisse ära.
On see üldse loomulik, kui teemat iseloomustab suhtumine - tegemist on niikuinii sitakotiga, vaja hambasse anda jne?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
denzu
HV vaatleja
liitunud: 08.09.2011
|
27.03.2016 14:41:26
Kogemus |
|
|
Sel aastal esimest ja viimast korda kasutasin kõnealuse ettevõtte teenuseid Ülemistel. Helistasin ja küsisin, kas on ootetöö või läheb aega. Öeldi, et ootetöö, tunniga saab hakkama. Sõitsin kohale, selgus, et alla 2 päeva ei juhtu midagi. Andsin monitori siiski sinna ära ja palusin vahetada kondensaatori. Näitasin ka visuaalselt videost, milles kõnealuse monitori tüüpviga väljendub. Kodanik teispool letti ühendas monitori VGA pordiga, aga pilti ette ei tulnud. Ei saanudki tulla, sest monitor toimib DVI pordist - selline lollakas, ja mitte just kõige odavama otsa isend. Kodanik leidis selle peale, et nemad konditsioneere ei vaheta, et pole selle viga. Küsis telefoninumbri, et helistab. Nädal aega ei juhtunud midagi, helistasin ise ja öeldi, et võib järgi tulla - ekraan olevat katki. Maksin 5 eurot ja sain monitori veel katkisemana tagasi - raam ilmselt kruvikeerajaga tugevalt ära täksitud ja mõrad sees. Kviitungit tasumise kohta loomulikult ei väljastatud ja kindlustuse jaoks akti ei hakanud selle peale üldse küsimagi. Ahjaa, küsisin lahkudes, kas neil seda konkreetset kondekat on ikka olemas üldse, mida ma palusin vahetada ja sain vastuseks: ei ole - kui tahad, mine osta ise oomipoest. Kokkuvõttes väga negatiivne kogemus.
|
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
27.03.2016 15:16:06
|
|
|
ja siis on firmasid kes käsevad sinna minna kui vaja jootmistöid teha... odavam on ikka ise jootejaam vist osta kui häda käes
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
c3ltic
HV kasutaja
liitunud: 21.04.2007
|
27.03.2016 23:44:54
|
|
|
Ausalt öeldes olen ka ise hakanud märkama ülimat lohakust erinevates bussides. Vanad tehnikud, kes viitsisid nokitseda, on lahkunud, uued tehnikud peale tulnud, kvaliteet suht madalaks tõmmatud.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
henzx
HV kasutaja
liitunud: 19.08.2007
|
28.03.2016 09:41:18
|
|
|
Tallinnas Järve ITBussis väga huvitav "meister" ja klienditeenindus ikka... Viisin sinna ühe oma elektroonilise jubina, millel potekas vaja ära vahetada. Ütles, et kähku ei saa, läheb aega, minu jaoks see oli ok. Nädal hiljem sain asja tagasi, kusjuures kui järgi läksin, võttis mind vastu umbkeelne venelane, kes andis mulle ITBussi visiitkaardi, et ma helistaks ISE meistrile ja küsiks palju maksab, andsin 40 euri ja 5€ tahtsin tagasi saada, mis tuli siis kõrvalolevast kohvimasinast. Jõuan siis koju ja hakkan "ära vahetatud potekat" katsuma, täiesti mööda, nupp liikus VÄGA kahtlaselt, üldsegi mitte ühtlaselt ja signaali sealt välja ei tulnud. Ma ei saa aru mida sellega üldse siis tehti, kui ära ei vahetatud? Anyway viisin tagasi selle asjanduse, kell 10:20 olime teise kliendiga ukse taga (kell 10 avatakse tegelt ITBuss), meister siis suvatses ka lõpuks kohale tilkuda. Andsin asjanduse tagasi töösse ja pidin hunniku oma kola veel jätma ka sinna (tõesti pole sellisel ettevõttel seadmeid millega kontrollida kas signaal tuleb läbi või mitte?), kui julgesin küsida töölehte, tegi tüüp sellise näo nagu ma oleks küsinud täiesti võimatut asja, ähkis ja puhkis nagu aia vahele jäänud pullivasikas. Vaatasime teise kliendiga üksteisele otsa ja ütlesime nagu ühest suust "Uskumatu.."
Viimane kord, kui antud ettevõtte teenust kasutasin.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
zim01
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.10.2006
|
28.03.2016 10:04:30
|
|
|
Panen siis ka oma mõne aasta taguse halva kogemuse siia. Õnneks pääsesin üsna odavalt.
Käisin Järve IT-Bussis, kuna kõrvaklappidel oli vaja pistik ära vahetada. Pidin muidugi ise Oomipoodi pistikut ostma minema ja mõned päevad hiljem sain klapid tagasi, juhtmed valetpidi ühendatud (vasak ja parem pool vahetuses) ja korralikult töötasid klapid vaid siis, kui juhet pistiku juurest õiges asendis hoida. Ehk siis sain klapid tagasi halvemas seisus, kui nad enne sinna viimist olid ja maksin veel 10 € tööraha ka neile.
Loomulikult pole rohkem sinna oma jalga tõstnud.
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
c3ltic
HV kasutaja
liitunud: 21.04.2007
|
28.03.2016 13:51:38
|
|
|
Hetke seisuga on tegelikult Tallinnas KAKS ITBussi, kus reaalselt tööd tehakse, mujal tundub, et sügatakse lihtsalt kotte.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
lokuta
HV veteran
liitunud: 03.10.2005
|
07.04.2016 11:16:17
|
|
|
ja millised need oleksid?
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
c3ltic
HV kasutaja
liitunud: 21.04.2007
|
30.05.2016 23:08:31
|
|
|
Kristiine ja Rocca
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
xp7
HV vaatleja
liitunud: 01.08.2011
|
09.07.2016 21:04:36
|
|
|
Täna siis ületas Ülemiste end ikka piiritult. Viisin sinna 2 lcd ekraani mis olid skeemile kinni tinutatud ja nendest ühel vajas taustavalgustusplaat vahetust. 1 Doonor ja teine mitte. Katkisel siis plaat vilkus ja tervel põles ilusti. Kokkuvõte siis selline:
katkise taustavalgustus plaadi suutis doonorile tinutada ja seegi pärast ei töötanud. Ja see mis terve oli suutis ära lõhkuda. Töö tasu siis korralik 5€. Korralikult põllapääl tehtud! AITÄHH!!! AITÄHH veelkord!!!!
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Levelxer
HV veteran
liitunud: 27.11.2011
|
27.06.2018 15:50:51
|
|
|
Juba kuu aega parandavad klappe (Superlux - HD-681 Evo BK) mida pillipood polnud nõus vahetama kuna umbes kolmandad klapid garantii korras antud. Katki läks tõenäoliselt väike kaabliotsiku jupp seest mis klappide küljes.
Iga päev klapid ~8h tavakasutuses olnud aga 3-5 korda katki läinud. Seda siis umbes kahe aasta jooksul.
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
114 |
|
tagasi üles |
|
|
R057
HV vaatleja
liitunud: 02.05.2019
|
03.05.2019 00:34:29
ITBuss ülemiste |
|
|
Oli ka vaja kähku teha tahvlil aku vahetus. Kuna polnud enam garantiiline siis sai saadetud hunnik päringuid. ITbuss vastas ainukesena, et neil aku kohapeal olemas. (teistel vastus, et paar kuud tellimist). Asi selge, kästi viia ülemistesse. Lubati kähku ära teha. Kuna ise ka olen ekraane ja akusid enne vahetanud teadsin, et asjaga üle paari päeva ei lähe.
Hakkas kätte jõudma juba II nädal (ajaks, millel tahvlit uuesti vaja). Kirjuta maile palju tahad vastuseid ei tule. Olin korra mööda sõitmas hüppasin sisse, seal öeldi "boss tegeleb sellega, seade ei ole siin tema ei tea midagi". Helistades sain lõpuks kätte "bossi" tema räägib, et nende aku oli katki ja tellimisel on uus, paari päeva pärast on seade korras.
Loomulikult mitte.
Kuna mailidele vastuseid ei saa, harrastasin helistamist. Ilmselt minu number mälus neil, vastu ei võetud. 2 päeva telefon üldse väljas ja peale seda 2 päeva üldse telefoni number pole kasutuses. WTF
Olin vahepeal 2 nädalat eemal.
Nüüdseks juba 1,5 kuud seade seal. !!!Tuli mail neilt!!! Uus aku käes aga see ka katki, tellime uue.
Koos selle korraga olin neil juba palunud 3 korda panna seade kokku tagasi, aku mis seal sees oli töötas 3-4 tundi, elan sellega edasi. Sellisele palvele aga jätkuvalt vastuseid ei saa.
Jätkasin suhtlus infos. Seal öeldi mulle, et vabandame väga aga tehnik on seadme ekraani ära lõhkunud ja ootab praegu uut ekraani. MIDA???
Kui lõpuks u. 2 kuud hiljem seadme kätte sain oli ekraan mõnuga ära kriibitud, värvid olid valed, ekraan kumas nagu kollast tooni ja tahvli plastikust nurk oli saanud sulatus kahjustust (sõna otses mõttes SULANUD) . Sinna viisin ma eluaeg kaantevahel elanud, ainult kaitsekile all olnud seadme.
Küsimuse peale, et mis see siis on? Tuli asu vastus. "SEE OLI SELLINE KUI SELLE MEILE TÕITE"'
Olukord käib veel, eks näis kuhu välja jõuab.
|
|
tagasi üles |
|
|
jtz
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2009
|
11.02.2022 23:36:44
ITBuss Kristiine |
|
|
...
14.01 sai viidud üks hiir neile (Kristiine ITBuss'i). Vasak klahv ei tööta, mikrolüliti(d) on korras. Sai parema poole mikrolüli ümber tõstetud vasakule ja vastupidi - mikrolülitid ise töötavad. Ehk ossi, mikroskoobi ja peenemate otstega multimeetriga rajad üle käia ehk rajal mingi komponent saba andnud. Ning kui rajad, komponendid, lintkaablid jne on korras siis järelikult hiire loogika kivi kahjustatud ning sellisel juhul jätab remontimata ning odavam uus hiir osta (maksan aint diagnosti).
Vastu võttes mees lisas, et kohe tal aega ei ole asja üle vaatamiseks. Kuid ta saab seda teha "nädala pärast" ehk järgmine reede (21.01) ja mitte varem... Selge.. No mul ei põle ja võimalus, et saab mõistlikult korda asja veel.
25.01 saatsin emaili päringuga, et mis seis on töökäsuga nr XXX, kas nad on jõudnud seda juba vaadata? (kuna nad tötöavad ka nädalavahetustel siis kirja saatmise ajaks 4-5 päeva möödas). Kirjale vastust ei ole siiani.
01.02 ootasin veel nädal ja helistasin. Töökäsu nr ei arvestatud ja küsiti seadme kohta, et mille kohta mul küsimus - OK vb vihikus kirjas järelikult, et süsteemist ei ole vaja midagi vaadata. Igastahes tuli ümar vastus, et selle seadmega tegeletakse ning läheb aega veel. Et nad ootavad doonor hiirt hetkel vms. Ning nad annavad teada kui korras ning kui palju maksma läheb.
Ma küsin selle peale, et mis hiirel viga oli siis? - küsimus ajendatud kuna kui on doonor tellitud või otsivad doonorit siis see automaatselt = ju, et diagnostika on tehtud ning leitud milles on probleem = teatakse mida on doonorilt vaja. Lisaks küsimuse teine pool - diagnostika on tehtud ja ühendust ei ole võetud? Orienteeruv kulu on üle küsimata kas klient üldse nõus seda remonti tellima. (tööd vastu võttes oli esimene asi mida öeldi et kui remondikulu läheb suuremaks kui toote hind (või oli pool sellest?) siis ei hakata remontima.)
Härra vastas tuimalt, et jah sellel hiirel mingi nupuga probleem (pm kordas sõna sõnalt mida olin tööd vastuvõtnud remondimehele öelnud ning mis kirjutati ka töökäsule), kuid lisas, et lülitiga mingi jama.
Selle peale seletasin/kordasin üle mis olukorras hiir neile toodi, mis seal toimis ja ei toiminud sellel hetkel. Kordasin kokkulepped üle - diagnostika info jagamine, otstarbekus remontida, radade ja väikekomponentide kontroll, kiibi viga siis ei hakka tegelemagi. Ning, et minu poolt jäi asi puhtalt seadmete taha. Samuti remondimehega sai läbi arutatud põhjuste ja lahenduste tsenaariumid. Lisaks, et tootega kaasas ka ühe teise toote lisavidin (laadimis junn).
Igastahes kas mees sai aru, et ma jagan natuke midagi ning tema ümar jutt läbinähtud või lihtsalt soovist mitte minule midagi vastata öeldi mulle vastuseks lühidalt: "Aga selge annan info asjaga tegelevale inimesele edasi."
vastasin, et oukei... aitäh? nign selle peale tuli "nägemist" ja kõne lõpp.
seega kas mu hiir pole töösse võetudki, või on remonditakse ilma diagnostita? mille jaoks doonor (lisaks mikrolülitite kohta eraldi rõhutanud, et praegused toimivad ning mingil juhul OEM'i ei kasutataks? - double click issue)
Isiklikult tundub natuke jama kui paar tundi võtvat diagnosti ei suudeta ligi 20 tööpäevaga ära teha. Hämming oli ka jutt milles mehed väidavad, kui keeruline on antud seadet avada? Vaja läheb üht tüüpi pisikest ristpea kruvikat - kasutuses ainult 2 tüüpi kruvid (suure peaga 4s kohas ja muud kõik ühesugused) kokku 16? kruvi otse ligipääsetavusega - legoks lauapeal (pcb'd eraldi, lindid lahti, kruvitavad tükid eemaldatud) = 15min ajakulu. ala 4 kruvi ja hiir ongi lahti. ülejäänud on pcb omad. (lisaks meestel on sama tüüpi teine mudel hiirest töökojas mida nad on varem avanud, ehk ei avastata esimest korda kudias ja mis - samuti edastasin neile ka detailse juhendi kuidas ja mis järjestuses avaneb/küljest kruvib)
ITBussi lehel 30€ ja bussi enda seinal olevas hinnakirjas 40€ diagnostika nimel sellist seiklust pole nagu vaja.
Huvitaval kombel majandab Kristiine ITBussi Tehnikalabor OÜ (kodulehe info järgi)
Siis Tehnikalabor OÜ' endaga otse asju ajades senini alati korralikult ja operatiivselt asjad kulgenud. Kahtlane.
Hetke kogemus küll hea ei ole.
UPDATE: 13.02 tehti kõne mulle ning anti teada, et ei anna parandada (loe parandus käheks uuest tootest korralikult kallimaks ja mõttekam uus osta). päev hiljem käisin vidinal järel sing sain kätte.
Kiidusõnad mehele kes jublakaga tegeles - asjalik ja sõbralik. (üleval kirjeldatud telefonikõne mis suht negatiivne ei olnud otse tehnikuga vaid "bossiga" vms)(orgunni poolest vähe jama jah kuna tekkis ka probleem kättesaamisel kuna süsteemi ei kanta teostatud töid ja/või muud infot peale töösse võtmise... ehk kohal ol iteine tehnik kes ei teadnud mida, miks, kuidas ja kas midagi mulle anda või mis värk ülde on ...süsteemis tal infot polnud ning pidi veel teisele tehnikule tema puhke ajal helistama et uurida... seda vihiku/paberimajandust ka varasemates postides vist mainitud)
Seega teinekord viiks ikka asju veel neile. Kuid kuu pikkuse ajakuluga tasuks arvestada ja mõnede omapäraste eripäradega.
_________________ Inflation Nation |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|