Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Formula 1 2010 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3 ... 68, 69, 70  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 19.05.2008 22:42:27 Formula 1 2010 vasta tsitaadiga

Just sain sellise imelise meili Codemastersilt... F1 hakkab taas multiplatvormidele tulema thumbs_up.gif Lõpuks ometi 8)

http://community.codemasters.com/forum/forumdisplay.php?f=1011

Paar videot F1 2010 mängust, mis tegin:

i7 920 4GHz
GTX470 1280Mb
12Gb DDR3


Link


Link


Link


Link

_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel


viimati muutis HDTanel 03.10.2010 23:33:49, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
dcp7010
HV vaatleja
dcp7010

liitunud: 15.12.2006




sõnum 20.05.2008 13:21:47 vasta tsitaadiga

Jääb loota et tulebi midagi head thumbs_up.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sammer
HV kasutaja

liitunud: 09.05.2006




sõnum 20.05.2008 13:25:07 vasta tsitaadiga

speechless.
_________________
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003




sõnum 20.05.2008 13:40:47 vasta tsitaadiga

hehe, mida ma ütlesin icon_wink.gif
hea uudis thumbs_up.gif kuigi vaadates Codemastersi ajalugu, siis vist erilist simu sellest mängust oodata pole? icon_rolleyes.gif

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henri200
HV veteran

liitunud: 31.07.2006




sõnum 20.05.2008 13:53:24 vasta tsitaadiga

Skeptik, eks mingit simu ei tule jah. Kuid mine sa tea, ehk teevadki.
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WäntWõll
make.believe
WäntWõll

liitunud: 18.01.2005




sõnum 20.05.2008 13:57:46 vasta tsitaadiga

Alles nad said õigused sellele mängule juba miskit liigub icon_razz.gif
Tundub et vennad oli päris kindlad õiguste saamises kui mängu arendus juba täies hoos icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 374 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 300
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
weasel
HV Guru
weasel

liitunud: 27.08.2003




sõnum 20.05.2008 13:57:58 vasta tsitaadiga

Parem on kui simu ei tule. Muidu oleks suht võimatu seda mängida.
_________________
PSN: weaselEST
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WäntWõll
make.believe
WäntWõll

liitunud: 18.01.2005




sõnum 20.05.2008 13:58:58 vasta tsitaadiga

Tahaks ka mingit norm arcadet,see simu on igav kui sa pead 3 tundi ennem näppima seadeid ja siis saad alles auto raja kõlbulikuks thumbs_down.gif
Kommentaarid: 374 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 300
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indu
HV veteran
indu

liitunud: 03.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2008 18:53:45 vasta tsitaadiga

loodab et tuleb juhitavuselt sama hea kui EA F1 99-02 ja hea graafikaga
_________________
http://www.lossirestoran.eu/
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 20.05.2008 18:55:42 vasta tsitaadiga

Pole hullu, küll Bloomi eksperdid Codemastersi stuudiost kannavad hoolt, et mäng ikka hea välja näeks ja oleks Colini seeria taolise juhitavusega thumbs_up.gif


icon_razz1.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 20.05.2008 18:55:44 vasta tsitaadiga

indu, loodan sama, kõiki asju annab kruttida, et meeldivam sõita oleks. Mäletan, et klaviatuuriga sai väga hästi mängida. Igatahes jah, korralik simulatsioon oleks super. Umbes siis nagu Gran Turismo 5 või Forza 2 ainult, et vormelitele ainult rõhk seatud.
_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006




sõnum 21.05.2008 21:15:29 vasta tsitaadiga

Oh teema peab ära märkima.

Gridiga sarnane juhtimine võiks olla icon_redface.gif

_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
caarel123
HV veteran
caarel123

liitunud: 14.12.2006




sõnum 22.05.2008 12:53:50 vasta tsitaadiga

kas mitte ei pidanud sama füüsika mootor m2ngul olema kui GRIDil?
_________________
Mis vahe on tegelikkusel ja reaalsusel? Vahet pole!
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
noonius
HV kasutaja
noonius

liitunud: 20.08.2002




sõnum 22.05.2008 14:51:08 vasta tsitaadiga

hurraaaaaa icon_smile.gif jääb vaid loota, et füüsikamootor oleks hää. Mingit jaburat arcade tilu-lilu pole küll vaja.
_________________
tsitaat:

Mingi paks pihv paugub siin
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henri200
HV veteran

liitunud: 31.07.2006




sõnum 22.05.2008 15:34:37 vasta tsitaadiga

Kui tuleb sama mis Gridis siis tuleb kõige jamam F1 mäng thumbs_down.gif
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indu
HV veteran
indu

liitunud: 03.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2008 21:05:03 vasta tsitaadiga

henri200 kirjutas:
Kui tuleb sama mis Gridis siis tuleb kõige jamam F1 mäng thumbs_down.gif

word
f1 ja arcade ei sobi kokku icon_neutral.gif

_________________
http://www.lossirestoran.eu/
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 22.05.2008 21:14:48 vasta tsitaadiga

CM foorumis:
4: Sim or arcade?
We can't comment on that yet.

Nad ise ka ei tea veel.. icon_rolleyes.gif Või siis ei julge öelda.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003




sõnum 22.05.2008 21:16:38 vasta tsitaadiga

eks nad teavad ikka. mingi nägemus ju peab olema enda mängust icon_biggrin.gif
aga ei avalda veel...

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
noonius
HV kasutaja
noonius

liitunud: 20.08.2002




sõnum 23.05.2008 19:05:14 vasta tsitaadiga

eks nad teavad, et üks arcade jama tuleb, kuid ei julge välja öelda. Peab ikka paras idioot game developer olema, kui hakata tegema F1 arcade mängu, aga eks arcadet ole kergem turule tuua, kui peensusteni timmitud reaalselt töötavat füüsikat.
Eriti karm oleks, kui tulevad mingid F1 autod, mis driftivad nagu hullud, kurve läbivad külg ees, iga väiksema topoloogilise erinevuse korral on maast lahti nagu kängurud.
Jummel, tuleb vist GP4 tagasi installida.

_________________
tsitaat:

Mingi paks pihv paugub siin
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
G80
HV Guru
G80

liitunud: 27.03.2006




sõnum 25.05.2008 18:36:02 vasta tsitaadiga

madness kirjutas:
CM foorumis:
4: Sim or arcade?
We can't comment on that yet.

Nad ise ka ei tea veel.. icon_rolleyes.gif Või siis ei julge öelda.

Imo võiks midagi vahepealset tulla aga ootan seda mängu. 8) thumbs_up.gif

_________________
Ära siia kliki
Kommentaarid: 256 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 210
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
noonius
HV kasutaja
noonius

liitunud: 20.08.2002




sõnum 26.05.2008 15:47:32 vasta tsitaadiga

millegipärast arvan, et kui tuleb vahepealne, siis on tulemus päris pooletoobine. ei ole üks ega teine.
_________________
tsitaat:

Mingi paks pihv paugub siin
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jako07
HV kasutaja
jako07

liitunud: 08.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2008 16:15:13 vasta tsitaadiga

Miks mitte ei võiks nii olla, et pmst simu, aga kui need driving abid kõike peale vajutad, siis nagu arcade. 2 in one icon_smile.gif
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
noonius
HV kasutaja
noonius

liitunud: 20.08.2002




sõnum 26.05.2008 16:52:06 vasta tsitaadiga

minu meelest töötavad driver aid'id just vastupidi. Kui topid peale automatic gear box, driving line, TC, no damage, steering help (ei viitsi neid tõlkida) siis see sulle küll mingisugust arcade tunnetust ei too. Muidugi oleks hoopis teine lugu, kui kusagilt optionitest saaks timmida "realism" tüüpi valikut.
_________________
tsitaat:

Mingi paks pihv paugub siin
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henri200
HV veteran

liitunud: 31.07.2006




sõnum 01.06.2008 12:19:15 vasta tsitaadiga

Juhitavus pidi olema selline keskmine, simulaator aga arcade lisadega vms.
Ja väike võimalus on ka, et tuleb WII versioon : O. See oleks suht pull.
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sammer
HV kasutaja

liitunud: 09.05.2006




sõnum 07.06.2008 23:49:21 vasta tsitaadiga

tsitaat:
The future of F1 videogames - exclusive with Codemasters’ Rod Cousens

Earlier this month Codemasters secured the exclusive rights to produce Formula One videogames in an agreement that will see the company develop a new generation of the multi-million selling franchise across multiple platforms. We caught up with Codemasters CEO Rod Cousens to discover a little of what the future holds for the millions of would-be Formula One drivers eager to take on the likes of Raikkonen and Hamilton…

Q: Congratulations on securing the Formula One rights. Why do you think Codemasters were successful?
Rod Cousens: Codemasters has a history in racing, particularly in the fields of rallying, with Colin McRae, and TOCA (touring cars), with Race Driver. As the company has grown up we’ve tried to broaden those franchises to have a more global appeal and started to reposition them - as DiRT™, where the last release got an unheard of 40 percent of sales from the US, and GRID™, which goes out at the end of this month. So with our roots in motorsport, we believe we are the home of racing and we felt that Formula One would make a marvellous fit. The best case we could make to Formula One was in the quality of our games - we may not be the biggest, but I do think we are the best.

Q: The first game will be released next year. Talk us briefly through the development process that will be taking place over the coming months?
RC: It depends partly on format - portables are a lot easier as they don’t have such a rich graphical experience - but on dedicated consoles and PCs the way we write stems from what we call an ‘engine’, which for us is Codemasters’ EGO Engine. This is what drives DiRT™ and GRID™, so its pedigree on next-generation systems such as PlayStation 3 and Xbox 360 is already proven. The Formula One games will have the benefit of this. It typically takes us two years to develop such a game, but a lot of the assets have already been created - we have a number of the tracks because they already exist in GRID™, and we have the basics of the car dynamics and handling.

Then there’s the issue of which format when - clearly we’ll be targeting formats where there’s been no Formula One experience for a number of years, and the Nintendo Wii, the fastest-selling hardware console in the world today, where the plan is to use the controller like a steering wheel. We’ll go through a parallel development process on that, the Xbox 360 and the PlayStation 3. The artwork involved will be intense and a lot of that will be done overseas to make sure we’re up to speed.

Q: What lessons have you learnt from developing previous driving games and how will they help you with the Formula One project?
RC: The real context of racing is to make it an absolute adrenalin rush for the consumer when they are playing, a real fix. The way we look at it now is akin to a TV broadcast. For example, if you look at the way rallying was traditionally broadcast on television and compare it to the way extreme sports are now televised in the US, with the use of the amazing camera angles, the overhead shots, the commentators - similarly, we want to make Formula One gaming incredibly exciting. We want that top-down, wheel-to-wheel racing experience that nothing else can give - we’ve got to get that to the consumer and we believe we can do it

Q: Presumably you will be working closely not just with Formula One Management, but also with the Formula One teams, the circuits etc?
RC: What we want to do is forge a very close relationship with the teams and to be what the Americans would describe as ‘joined at the hip’. If this game is to be authentic we will want to get very close to the teams in all sorts of areas, recognise the integrity of what they have and hopefully replicate that in the game - we won’t let them down.

Q: What new features can we expect to see on the game?
RC: What we’re trying to achieve here is to take Formula One gaming around the world and in terms of the technological aspect, that’s largely related to online developments. Another thing is car damage, or as we call it, deformation. This is a real racing experience and we all know what people want (and expect) - if there is a collision and that car spins off the track, through the gravel, into the tyres, they want to see that actually happening. It’s a big consumer buzz and so we’ll put things in like that and give it a different perspective.

Q: Some F1 games of the past have been rather hard for the beginner to get to grips with - perhaps understandable, given how hard it is to drive a Formula One car. How will you cater for both ends of the spectrum - the novice player at one end and the hardened petrol-head at the other?
RC: Yes, simulation versus arcade. Codemasters’ history in TOCA Race Driver has been very heavily weighted towards simulation, appealing to the real hardcore fan - be they V8 supporters in Australia, DTM fans in Germany etc, we have always recognised international traits. But if you want to take the game to an even wider audience, particularly the United States (for us the largest gaming market in the world), then you have to appeal to a mass audience and so we blend the simulation with an awful lot of arcade elements too.

The issue people have today is time. This is time-based entertainment and the one thing we all know is that time is constrained. People want to be able to pick up a game, do whatever you do very quickly, post their times up on a leader board and then go off and misbehave elsewhere. We want to be able to offer both things within the game - simulation for the hardcore gamers, but also an arcade experience that you can truly pick up and play. I believe we’ve balanced that in GRID™ and I believe we’re going to balance it in Formula One.

Q: So the online element will be an increasingly important part of the game, helping in effect to reinforce the global Formula One community?
RC: Today, if it’s interactive entertainment then it goes online. It may take five years around the world because of broadband penetration, but ultimately online is it and hopefully we can be an integral part of Formula One as they branch out and open up new markets. In theory the game could almost become quasi-TV. For example, you could speak to drivers during practice and ask them, ‘how are the tyres, how is the suspension?’ They may not give much away, as they have to race, but it’s all part of the compelling experience that you could replicate in the game - and with every extra piece of information the player can adjust his or her racing experience accordingly. Virtual F1!

Q: An increasing number of gamers are playing on High Definition displays - what challenges and opportunities does that give you as game developers?
RC: We are in the HD era and visualisation - particularly with identifiable aspects such as drivers, teams etc - is one of the challenges facing in broadcast media today, in that it also creates a lot of flaws. It’s down to minute particles. We can even differentiate different types of paint that are used on the car, so it’s that defined and obviously visual flaws are very evident if you don’t get it right. Those are the challenges - it’s very art intensive and what we want to do is make sure it’s faithfully replicated and it appears almost as a glass-like vision before you. That’s what we’re trying to do.


http://www.formula1.com/news/interviews/2008/5/7859.html

Normaaaaalne thumbs_up.gif

_________________
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Formula 1 2010 mine lehele 1, 2, 3 ... 68, 69, 70  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.