Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2, known in Japan as Naruto Shippuden: Narutimate Storm 2 (NARUTO-ナルト- 疾風伝ナルティメットストーム2?) is the upcoming sequel to Naruto: Ultimate Ninja Storm developed by CyberConnect2 and published by Namco Bandai Games. It is set for release this Fall on both the PlayStation 3 and the Xbox 360.
Players can access multiple online features; quick matches have opponents chosen at random, ranked matches with leaderboards, match customization, as well as the availability to host matches. Additionally, the game will feature destructible environments, giant boss battles, team specials, and a fully explorable Hidden Leaf Village. The player can also navigate outside the Hidden Leaf, such as the Hidden Sand Village. In some cases, characters in the game can also manipulate the stage, such as Kakashi using lightning on the surface of the water in his boss stage.
One of the new features introduced to the series in Ultimate Ninja Storm 2 is the drive gauge system, allowing your assist characters create combos with the player, it will also let the assigned assist characters protect the player against severe damage.
Videod: Youtube E3 Trailer
NUNS oli väga lõbus mäng, aga samas väga lühike ja single player polnud väga suur asi ning online puudus oli suur miinus..
Aga see tuleb E3 treileri järgi väga huvitav, bossid võimsad (vs. Pein ja vs. Sasori), mapid kah suuremad ning lõpuks Destructible environment + terrain benefits vms.. et nagu tüüp teeb chidori (elektri rünnak) vee peal siis kõik vee peal olijad saavad pihta (või vähemalt nii videost tundus). + muidugi ka online mode, mille puudumine, nagu ka ennem ütlesin, oli NUNS1 väga suur miinus..
Samuti on free-roam arenenud ja ringi saab käia ka külast väljaspool mitte ainult külas. (Finally!)
Ning Tekkeni guest character on suht põnev Põhjus miks ta tuleb on sellepärast, et nii Tekken kui ka Soul Calibur lasevad tihti anime, manga ja teiste videomängude disaineritel / artistidel guest-charactere teha, ja Lars oli Masashi Kishimoto (Naruto tegija) poolt tehtud guest character. Ja põhjus miks ta tohib seal olla on sellepärast, et publisher on Namco Bandai, ja Namco (nüüdseks Namco-Bandai) on Tekkeni (Ja soul caliburi) developer / tegija..
_________________ M: Heavenly Sword, Eternal Sonata (PS3), Legaia 2: Dual saga, Blazblue Continuum Shift (Limited Edition, PS3), Golden Sun: The Lost Age, Final Fantasy X-2
Sügise oodatuim mäng. Esimesest paremat fighting mängu momendil lihtsalt ei olegi, olgu see Naruto teema nii lame kui tahes - on see NUNS mänguseeria lihtsalt vägev.
Põhilaks on ikka players vs player. Muu kama eriti ei huvita.
Meh jah NUNS tõesti väga hea, ja see suht suur pluss, et erinevalt (arcade) fighteritest ei pea seal mingeid üli raskeid special move pähe õppima ehk sõpradega mängimine võib olla lõbus kuna nad võivad kiiresti ära õppida mängu ja sulle järgi jõuda et nagu väga fun sõpradega multiplayer ja nüüd online see on väga suur pluss.
Ja tbh. ma jälgin Narutot, fillerid sakivad ja anime ka pole väga hea aga loen iganädalaselt mangat, ning samuti meeldis NUNS1 ehk see mäng meeldib suht kindlasti .
Ja kuigi ma mängin ka Arcade fightereid siis see NUNS stiil on ikka väga väga hea lähenemine fighteritele. _________________ M: Heavenly Sword, Eternal Sonata (PS3), Legaia 2: Dual saga, Blazblue Continuum Shift (Limited Edition, PS3), Golden Sun: The Lost Age, Final Fantasy X-2
Huvitav mis need pre-order boonused on, ning kas need pärast on kõigile saadaval (nagu oli see 1. ja 2. hokage support-only värk lõpuks kõigile tasuta) või ei.. _________________ M: Heavenly Sword, Eternal Sonata (PS3), Legaia 2: Dual saga, Blazblue Continuum Shift (Limited Edition, PS3), Golden Sun: The Lost Age, Final Fantasy X-2
tomb241h, see tegelane on nagunii olemas kohe algusest peale. Pre-order boonused ei ole veel kindlaks tehtud, räägitakse et lähinädalate jooksul saab rohkem infot.
Ära proovi tarka panna, kust kurat sa oma infot võtad _________________ M: Heavenly Sword, Eternal Sonata (PS3), Legaia 2: Dual saga, Blazblue Continuum Shift (Limited Edition, PS3), Golden Sun: The Lost Age, Final Fantasy X-2
Demo oli suht fun, ei suuda oodata full mägu _________________ M: Heavenly Sword, Eternal Sonata (PS3), Legaia 2: Dual saga, Blazblue Continuum Shift (Limited Edition, PS3), Golden Sun: The Lost Age, Final Fantasy X-2
F*ck yes! Tal tundub fun moveset ja mangas üks lemmik tegelasi. _________________ M: Heavenly Sword, Eternal Sonata (PS3), Legaia 2: Dual saga, Blazblue Continuum Shift (Limited Edition, PS3), Golden Sun: The Lost Age, Final Fantasy X-2
X360 omanikud võivad asjast rääkida kellel "backup" leitud.
Muidu alles täna (2 päeva enne release date) pandi pakk teele.
Kes soovib praegu muljeid lugeda siis GameFaqs'is on PS3 foorum küllaltki aktiivne, asi on juba osades UK poodides ja Austraalias müügil.
____________________________________________
Kes pre-orderisid, neil on nüüd mäng käes. Niisis, kellega siit saab matche teha?
Online'is pidavat olema natuke Sage-Mode Naruto spämmijaid kes üritavad igahinna eest Rasengan Barrage teha (kiire animatsioon ja pikk range) - nende vastu kas ranged char, või Sasuke/Itachi, ja gg.
+ Poole suurem valik tegelasi
+ Üsna balanced võrreldes esimesega (kui välja arvata Naruto/Minato Rasengani-spämm)
+ Story mode on seekord isegi päris huvitav
+ Awakening igal [?] tegelasel
+ Online mode / isegi ranking süsteem on olemas
+ Eemaldati need tüütud mini-mängud
- Enam ei ole pika-animatsiooniga Ultimate muuve
- Enam ei ole clashe
- Online mode'is leiab aeg ajalt cheatereid (turbo kontrolleritega) või siis Rasengani spämmijaid - nende vastu juba naljalt ei saa.
- Mingi nõme itemite kogumine on päris vajalik (story mode)
- Fightid ei ole niivõrd lahedad kui need olid esimeses osas, kuidagi .. floaty ..
- Visuaalselt samm tagasi (tänks X360)
- Vaid 2 health bari (eelmisel oli 3) - seega matsid saavad kiiremini läbi.
+- Free roaming on välja vahetatud kaardilt/kaardile liikumisega. Üsna suur samm tagasi, aga see eest on koomiksi-laadne linn päris okei.
+- Boss fightid on enamasti minutite küsimus
+- Vaid üks jutsu per character
Anyway, kokkuvõttes siiski vääriline järg. Kestab ilmselt kõvasti pikemalt tänu tegelaste rohkusele ja onlainile.
+ Poole suurem valik tegelasi
+ Üsna balanced võrreldes esimesega (kui välja arvata Naruto/Minato Rasengani-spämm)
+ Story mode on seekord isegi päris huvitav
+ Awakening igal [?] tegelasel
+ Online mode / isegi ranking süsteem on olemas
+ Eemaldati need tüütud mini-mängud
- Enam ei ole pika-animatsiooniga Ultimate muuve
- Enam ei ole clashe
- Online mode'is leiab aeg ajalt cheatereid (turbo kontrolleritega) või siis Rasengani spämmijaid - nende vastu juba naljalt ei saa.
- Mingi nõme itemite kogumine on päris vajalik (story mode)
- Fightid ei ole niivõrd lahedad kui need olid esimeses osas, kuidagi .. floaty ..
- Visuaalselt samm tagasi (tänks X360)
- Vaid 2 health bari (eelmisel oli 3) - seega matsid saavad kiiremini läbi.
+- Free roaming on välja vahetatud kaardilt/kaardile liikumisega. Üsna suur samm tagasi, aga see eest on koomiksi-laadne linn päris okei.
+- Boss fightid on enamasti minutite küsimus
+- Vaid üks jutsu per character]
Imo need clashid olid suht mõttetud tbh, tuli neid mul arvuti vastu mängides 0 ja sõbra vastu mängides mitmest-mitmest mängust vaid paaris (v/a siis, kui me neid meelega tegime), ultimate jutsude pikkasid animatsioone oli vahepeal lõbus vaadata aga kui pikka aega mängid siis need tüütavad juba ära, sest igat oled juba 100 korda näinud.
Awakening oli igal tegelasel NUNS1s ka, aga kui mõtled moveseti/combode/välimuse vms. muutumine siis see vist kõikidel pole, dunno tho, igastahes rohkematel kui nuns1s..
Komenteerida ise väga ei saa, sest pole veel mängu omanik, aga muidu tundub online ja rohkemate tegelaste tõttu parem kui 1... aga samas kardan, et mängides saab tunda, et mängus mõned asjad "downgradeiti" multiplat tõttu. _________________ M: Heavenly Sword, Eternal Sonata (PS3), Legaia 2: Dual saga, Blazblue Continuum Shift (Limited Edition, PS3), Golden Sun: The Lost Age, Final Fantasy X-2
- Voice chat support on olemas.
- X360 versioon on visuaalselt kehvem, lisaks tuleb ette fps-droppi.
- Custom soundtracki tugi kahjuks vaid X360 versioonil.
- Private matchides on võimalik ilma abideta fighte teha.
Eks tuleb loota et cyberconnecti mehed järgmise jälle ikka ainult PS3´e platvormile vorbivad. Paljud kisavad, et just visuaalse poole pealt on tagasiminekut tunda tänu sellele multiplatvormile.
Deemon, muljeta kuis mäng on ka. Ilmselt sul juba läbi tehtud
Jep, mäng sai story poolt juba päris ammu läbitud.
Ülesehituselt on nagu iga fighter ikka, ei jää millegi poolest alla ka esimesele NUNS'ile. Mängu story-mode läbimine võttis oma ~16 tundi, milles oli omajagu erinevaid boss fighte. Kuid peab mainima et circa pooled neist olid pesuhet buttonmasherid with zero skills required..
Ent story-mode läbimine oli vajalik vaid et tegelasi unlockida. Hiljem sain teada et neid on võimalik unlockida ka lihtsalt online / vs-battleid tehes, ent see punktide summa mis on vajalik nende jaoks .. phooff, sellega läheb kauem kui 15 tundi.
Peale story mode läbimist on võimalik veel mitmeid on-the-run missioone teha ja mingisuguseid Cursed Dolle koguda (iga dolliga kaasneb hard-tasemel CPU fight) - kui kõik kokku kogutud, saab Killer Bee omale.
Visuaalide poolest on suhteliselt sama mis NUNS oli, ent character close-up'ide juures on aru saada et ikka nii detailsed need tegelased ei ole. ( Esimeses NUNS'is oli ühel characteril circa ~6000 polygoni )
Story mode'is on free roam asendatud kaardilt-kaardile liikumisega, mis on väga meh. Pikalt edasi-tagasi jooksimist on siin omajagu.
Ahja - tasub mainida et mäng on kõvasti censored.
Momendid mis olid küllaltki brutaalsed animes/mangas on siin väga .. lapsesõbralikuks tehtud - näiteks Hidani-pea-otsast teema. Siin ta lihtsalt kukkus auku.. Või kui Pain torkas Hinatat (siin ta otseses mõttes torkas tal käe vahele, no blood. No nothing. Yet that bitch fainted)
Anyway - põhilaks, battle.
Esiteks, itemeid pead sa ise tegema. Selle jaoks on sul raha ning itemeid tarvis. Raha saad sa tehes missioone ning itemeid kui lihtsalt otsid maast kus on """" tähis. Väga mõttetu ja aega kulutav featuur.
Järgmiseks, enam ei ole neid pikkasid, lahedaid ultimate moove - alles on küll jäetud nimetus "Ultimate Jutsu" - ent see on circa 5-7 sekundiline klipp mis kasutab 1/2 chakrast. Ning mida on võimalik üpris kiirelt ka spämmida teatud tegelastega .. ugh.
Kuid plussideks võib lugeda et battle'id tunduvad hulga kiiremad ning substitution jutsut on küllaltki kerge läbi viia ~ // Ilmselt seetõttu et nüüd on kasutusel vaid 2 health bari, mitte 3 nagu esimeses, seega matchid saavad kiiremini läbi.
Tegelaste valik on lai. Ent online on ikka täis kas tegelasi kellega on lihtne spämmida või kes on lihtsalt populaarsed.
TOP5 on : Sage Naruto [kuna temaga on ülilihtne RasenganBarrage spämmida] / Taka Sasuke [kuna ta on lihtsalt sigakiire] / Deidara [kuna ta on ranged tegelane kes võib su paarikümne sekundiga hävitada] / Pain [pole küll niiväga eriline oma võimaluste poolest, ent ega teda kerge maha võtta ei ole] / Sasori [nuku-kasutajad on tõsiselt overpowered korraliku mängija käes. Tee mis tahad, ligi sa talle ei saa ]
Ent sellegi poolest ei ole useless tegelasi. Kõiki neid kohtab onlainis ja kõik nad on omaette challange.
Kokkuvõtteks võib öelda et tegu on väärilise järjega. Paar viga on mille üle laita (KnJ canceling näiteks) aga muidu igati korralik.
ma ise teema algatajaga aga ei ostnudki seda, ainult paar matchi sõbra omaga (mille ta maha müüs) tegin _________________ M: Heavenly Sword, Eternal Sonata (PS3), Legaia 2: Dual saga, Blazblue Continuum Shift (Limited Edition, PS3), Golden Sun: The Lost Age, Final Fantasy X-2
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.