Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Rauafoorum »  Logitech G7 freezib märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
henri200
HV veteran

liitunud: 31.07.2006




sõnum 25.01.2008 22:28:45 Logitech G7 freezib vasta tsitaadiga

Selline jama, et hiir freezib mingi iga 1-2min tagant umbes 10 sekundiks. Pmst. päris jama nii olla, olen vahetanud akut, ei aidanud. Ehk kellelgi mingeid ideesi thumbs_up.gif
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 25.01.2008 22:31:49 vasta tsitaadiga

Driverid?
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henri200
HV veteran

liitunud: 31.07.2006




sõnum 25.01.2008 22:41:23 vasta tsitaadiga

MarioA. kirjutas:
Driverid?


Olemas, kõige uuemad ka.

Edit:

Olen täheldanud, et kui freezib siis dpi viskab kolmandalt teisele vms.
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heikis
HV Guru

liitunud: 17.03.2003




sõnum 25.01.2008 23:13:19 vasta tsitaadiga

las logitech saadab uue hiire
Kommentaarid: 338 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 4 :: 290
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henri200
HV veteran

liitunud: 31.07.2006




sõnum 25.01.2008 23:21:08 vasta tsitaadiga

heikis kirjutas:
las logitech saadab uue hiire


Jah, ütlen, et hiir jamab, saatke uus icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
flameas
HV veteran
flameas

liitunud: 14.07.2005




sõnum 25.01.2008 23:25:09 vasta tsitaadiga

Garantii?
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heikis
HV Guru

liitunud: 17.03.2003




sõnum 26.01.2008 00:05:31 vasta tsitaadiga

henri200 kirjutas:
heikis kirjutas:
las logitech saadab uue hiire


Jah, ütlen, et hiir jamab, saatke uus icon_biggrin.gif


täpselt nii.
mina sain otse tehasest tutika pakendis G5 (Saksamaalt) kuna mul vana G5 scroll ei töötanud korrektselt.
Kommentaarid: 338 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 4 :: 290
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henri200
HV veteran

liitunud: 31.07.2006




sõnum 26.01.2008 10:02:26 vasta tsitaadiga

Ma arvan,et asi on USB reciver'is. Vaatab, teen softile ehk reinstalli jne. Tulemustest teatan varsti thumbs_up.gif
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003




sõnum 26.01.2008 10:30:06 vasta tsitaadiga

heikis kirjutas:
henri200 kirjutas:
heikis kirjutas:
las logitech saadab uue hiire


Jah, ütlen, et hiir jamab, saatke uus icon_biggrin.gif


täpselt nii.
mina sain otse tehasest tutika pakendis G5 (Saksamaalt) kuna mul vana G5 scroll ei töötanud korrektselt.

ma sain MX5000 kuna klaver lihtsalt lõpetas töö. Logitech'i puhul on tootjaga märksa mõttekam suhelda, kui edasimüüjaga thumbs_up.gif

_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henri200
HV veteran

liitunud: 31.07.2006




sõnum 26.01.2008 14:46:50 vasta tsitaadiga

Hmm, vbl tõesti, saadan neile e-maili. thumbs_up.gif Aga kuhu neile peaks maili saatma, kas USA omasse?
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heikis
HV Guru

liitunud: 17.03.2003




sõnum 26.01.2008 18:57:12 vasta tsitaadiga

henri200 kirjutas:
Hmm, vbl tõesti, saadan neile e-maili. thumbs_up.gif Aga kuhu neile peaks maili saatma, kas USA omasse?


http://www.logitech.com/index.cfm/support_downloads/&cl=gb,en

sealt troubleshooting -> Mice -> Ask a question

täidad lahtrid kenasti ära ja räägid probleemist.

vastusena võid saada nendepoolseid põhjalikemaid küsimusi (as oled hiirt mitmes arvutis proovinud ning miks sa seda poodi ei vii ning küsivad ka fotot/skaneeringut ostuarvest). kui vastuse saad näiteks oma e-mailile, siis vastata sa e-mailiga ei saa. kõik sinupoolsed kirjad käivad läbi logitechi accounti, mille sa kindlasti valmis teed icon_wink.gif
Kommentaarid: 338 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 4 :: 290
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henri200
HV veteran

liitunud: 31.07.2006




sõnum 26.01.2008 19:09:49 vasta tsitaadiga

heikis, ok. Aga leidsin vea, nim elt see USB reciver ei tööta hästi, freezib sellepärast, et ei saa arvutiga ühendust
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heikis
HV Guru

liitunud: 17.03.2003




sõnum 26.01.2008 19:10:31 vasta tsitaadiga

henri200 kirjutas:
heikis, ok. Aga leidsin vea, nim elt see USB reciver ei tööta hästi, freezib sellepärast, et ei saa arvutiga ühendust


eks siis seda kirjutagi neile. saad uue receiveri
Kommentaarid: 338 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 4 :: 290
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henri200
HV veteran

liitunud: 31.07.2006




sõnum 26.01.2008 22:02:11 vasta tsitaadiga

Aga siis ka saadaksid, kui garantii on läbi (üle 1 aasta vana)?
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heikis
HV Guru

liitunud: 17.03.2003




sõnum 26.01.2008 23:07:54 vasta tsitaadiga

henri200 kirjutas:
Aga siis ka saadaksid, kui garantii on läbi (üle 1 aasta vana)?


jah
Kommentaarid: 338 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 4 :: 290
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henri200
HV veteran

liitunud: 31.07.2006




sõnum 26.01.2008 23:45:44 vasta tsitaadiga

heikis kirjutas:
henri200 kirjutas:
Aga siis ka saadaksid, kui garantii on läbi (üle 1 aasta vana)?


jah


A no siis on super. Eks siis saadan meili neile teele.

Edit:

Panin kirja teele, esmaspäeval peaks siis vastuse saama.
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 27.01.2008 00:36:08 vasta tsitaadiga

USAs hakkab pühapäevaga nädal thumbs_up.gif

(oli vist nii)
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
henri200
HV veteran

liitunud: 31.07.2006




sõnum 27.01.2008 15:30:15 vasta tsitaadiga

maatriks, jap, sul on õigus.
Imelik oli, et ühes kohas oli öeldud, et vastuse saan järgmisel tööpäeval, aga teises kohas oli, et 24h jooksul icon_confused.gif

Edit:

tsitaat:
Dear Mr. ******,

Thank you for contacting Logitech's Electronic Technical Support.

I am sorry to learn that the Logitech G7 Laser Cordless Mouse keeps loosing connection.

This issue you are experiencing could be due to interference. Any electrical device, such as the computer monitor, Zip drives, speakers, etc., can cause interference with Logitech cordless products. Also, using the devices on a metal desk or a desk with a metal frame can cause problems with these devices and their range. To resolve these types of issues, try moving the receiver at least 8 inches away from other electrical devices. You may also want to experiment with different locations and positions for the receiver, including moving the receiver to an upright/vertical position or rotated to a different angle. Another alternate solution is to elevate the receiver by placing it on a CD ROM case or other item.

Also, make sure that you have connected the devices directly to your system and not through a pass-through device like switch boxes, extension cables, KVM (Keyboard Video and mouse combination) switches, port replicators, third party port adapters or converters and y-adapters.

Make sure that the batteries are full charged.

If the issue persists then uninstall the SetPoint software and check if the mouse is working properly with the native drivers.

a. Open the Windows Control Panel.
b. Open the Add / Remove Programs Window.
c. Locate the listing for Logitech SetPoint and remove it.
d. Delete the folder (if present)

C:\Program Files\Logitech

Now check if the mouse is working properly with the native drivers

If the issue persists then test the mouse on a different system and in a different environment with no other cordless devices installed.

If the mouse is not working as expected on another system then it could be defective. Please return the device to your point of purchase (dealer) for an exchange during the warranty period.

If you find it difficult to exchange the device with the point of purchase, please write back to me with the following details:

- The M/N: of the mouse and receiver (Model Number)
- The S/N or PID number: of the mouse and receiver (Serial Number)
- The P/N: of the mouse and receiver (Part Number)
- Your Full Postal Address with area zip code & Daytime Telephone Number
- Dealer Name, Address & Telephone Number
- The reason Dealer did not exchange the product
- Purchase Date
- Proof of purchase. (Scan and attach the copy of the receipt as an attachment to this e-mail) make sure that the attachment is not more than 0.5mb.
- Troubleshooting steps & results of troubleshooting

If you do not have the receipt for the device, then you need to send us one intact picture of the mouse and then destroy the mouse using any heavy object and send us the pictures of the destroyed mouse with the reference number written on paper and kept next to the device as attachment, size not more than 0.5MB

If you do not want to destroy the mouse then you need to send us the receiver and the battery pack of the defective mouse to the following address:

Logitech Europe SA
Special-ID 080127-000669
Rue du Sablon 2-4
1110 Morges
Switzerland

Once we receive the above piece part we will be shipping you a new device free of cost.

If you have any additional questions regarding your product, please feel free to visit our website at http://www.logitech.com

Kind Regards,

Mohammed N.
Logitech Europe SA
European Customer Support


Jätab hea mulje küll neist, et sellise pika kirja vastu kirjutasid, mitte, et saatke garantiisse thumbs_up.gif


Edit2:

Haah, leidsin probleemi, nimelt WiFi ruuter arvatavasti. icon_neutral.gif
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Rauafoorum »  Logitech G7 freezib
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.