Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
PontuLontu
HV kasutaja
liitunud: 23.07.2002
|
06.05.2005 16:24:51
|
|
|
kris85 kirjutas: |
Lugupeetud HV'lased
Eeltoodu tõttu palun kõikide mõistvat suhtumist tekkinud raskuste ületamiseks. |
Ega siis midagi.
Palun ka mõistvat suhtumist.
Olen ilma kõvakettata olnud juba 2 kuud.
Ei ole vaja keerutada ja valetada kliendile, et "oh, jah, me oleme ise infosulus, helistame tagasi, niipea , kui asjad muutuvad. Oodake paar päeva veel."
Oma vigu (või võimetust) tuleb ka osata tunnistada.
Warranty on WD-l maailmne, oleks ma selle kõvaketta otse WD-sse saatnud, oleks mul uus juba kuu aega masinas tiksunud.
Selline kogemus on maxtoriga olemas, kusjuures kogu vahetus läks maksma 90 eeku postikuludeks ja 2 nädalat ooteaega.
_________________ Life is a beach, Surf. |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
borru
HV veteran
liitunud: 21.12.2003
|
06.05.2005 17:05:50
|
|
|
haiseb allilma järele
eks siis aeg näitab mis sest saab.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
RIH0
HV kasutaja
liitunud: 02.12.2004
|
07.05.2005 15:11:02
|
|
|
Mul oli antud firmaga kokkupuude eelmise aasta septebris.
Nõuti samuti 100% ettemaksu, sain õnneks oma kauba ilusti kätte
kuigi lubatud tarneaega ületati ja ei teatatud kauba saabumisest.
Nüüd siis tean, et garantiiga pean "õnneks" ise vajadusel tegelema.
Kurb lugu, et asjad sellise pöörde võtsid. Üleüldse on kuidagi
negatiivsed kogemused olnud väikefirmadega.
Kui aus olla, siis mobiiltelefonist alates ei julge küll asju väikefirmadest osta.
Pigem maksan rohkem kui väikefirma, kust kauba ostan, on järgmine kuu
kaubandusmaastikult koos juhatusliikmete ja muude "tähtsate tegelastega"
kadunud või siis muudavad nime ja teevad süütu näo, et meil on teine nimi,
käi jala (kogetud).
Loodan, et asi laheneb klientidele soodsalt ja
et keegi võetakse selle jama eest vastutusele.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
07.05.2005 15:16:58
|
|
|
RIH0 kirjutas: |
Nüüd siis tean, et garantiiga pean "õnneks" ise vajadusel tegelema. |
sama siin. Ükskord käisin, hiljuti, oma samsungi kettaga garantiis. Loodame, et midagi katki ei lähe enam
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
PontuLontu
HV kasutaja
liitunud: 23.07.2002
|
08.05.2005 12:18:28
|
|
|
tsitaat: |
Loodan, et asi laheneb klientidele soodsalt ja
et keegi võetakse selle jama eest vastutusele.
|
Paraku eesti ärimaastikul olen kogenud just vastupidist.
_________________ Life is a beach, Surf. |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
08.05.2005 12:49:36
|
|
|
JESSS, sain hiljuti uue samsungi datalingist, nüüd uuesti asi katki, mida teha ?
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
09.05.2005 14:02:12
|
|
|
Äkki lihtsalt ei tasu Samsungi HDD-sid osta?
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
janar
HV kasutaja
liitunud: 09.09.2002
|
09.05.2005 14:07:20
|
|
|
velzatis kirjutas: |
JESSS, sain hiljuti uue samsungi datalingist, nüüd uuesti asi katki, mida teha ? |
Soovitaksin praegu proovida pöörduda Kristjan Kruusi poole (tel. numbrid peaksid olema 6481025 ja 54 533533), kui kuulutatakse välja pankrot, on aga minuteada garantiiprobleemide eest vastutav pankrotihaldur (võin eksida). Niiet kokkuvõttes peaksid kõik garantiiprobleemid lahendatud saama küll .. iseasi nüüd muidugi, millise aja ja vaevaga ..
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
09.05.2005 14:34:18
|
|
|
janar kirjutas: |
velzatis kirjutas: |
JESSS, sain hiljuti uue samsungi datalingist, nüüd uuesti asi katki, mida teha ? |
Soovitaksin praegu proovida pöörduda Kristjan Kruusi poole (tel. numbrid peaksid olema 6481025 ja 54 533533), kui kuulutatakse välja pankrot, on aga minuteada garantiiprobleemide eest vastutav pankrotihaldur (võin eksida). Niiet kokkuvõttes peaksid kõik garantiiprobleemid lahendatud saama küll .. iseasi nüüd muidugi, millise aja ja vaevaga .. |
tänan. krt samsungi ketast küll enam ei taha. 2 ketast läind poole aasta jooksul
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
vongodric
HV vaatleja
liitunud: 11.12.2004
|
11.05.2005 10:58:29
|
|
|
RIH0 kirjutas: |
Mul oli antud firmaga kokkupuude eelmise aasta septebris.
Nõuti samuti 100% ettemaksu, sain õnneks oma kauba ilusti kätte
kuigi lubatud tarneaega ületati ja ei teatatud kauba saabumisest.
Nüüd siis tean, et garantiiga pean "õnneks" ise vajadusel tegelema.
Kurb lugu, et asjad sellise pöörde võtsid. Üleüldse on kuidagi
negatiivsed kogemused olnud väikefirmadega.
Kui aus olla, siis mobiiltelefonist alates ei julge küll asju väikefirmadest osta.
Pigem maksan rohkem kui väikefirma, kust kauba ostan, on järgmine kuu
kaubandusmaastikult koos juhatusliikmete ja muude "tähtsate tegelastega"
kadunud või siis muudavad nime ja teevad süütu näo, et meil on teine nimi,
käi jala (kogetud).
Loodan, et asi laheneb klientidele soodsalt ja
et keegi võetakse selle jama eest vastutusele. |
Üldiselt ütleks seda, et väikefirma puhul on oluline vaadata kui kaua ta tegelenud on, kas on mingeid võlgnevusi (krediidiinfo.ee) samuti kui nõuavad 100% ettemaksu on asi kahtlane minu arust.
Aga üldiselt on väikefirmad palju asjalikumad kui suured ettevõtted -kuna väikefirma jaoks on iga klient tähtis, suurfirmal aga see üks klient ees või taga on suva (eriti hea näide K-saluun )
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
jjk
HV veteran
liitunud: 30.10.2003
|
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
raull
HV kasutaja
liitunud: 13.02.2002
|
11.05.2005 12:55:23
|
|
|
Veebipood ning arvutifirma on natuke erinevad asjad.
Üldiselt enamlevnud asju ostes ei nõuta üldse ettemaksu tavaliselt.
Kui midagi erilist tellid siis jah tahetakse saada mingi osa ette.
Ise maksin belgias suurele firmale 100ette läpakat ostes, kuna soovisin saada qwerty klaverit.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
jjk
HV veteran
liitunud: 30.10.2003
|
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
tif
HV kasutaja
liitunud: 06.10.2003
|
11.05.2005 14:44:50
|
|
|
võlaõigusseaduse § 213 lg 4 järgi ei tohi tarbijalemüügi puhul ostjat kohustada ettemaksuks enam kui poole ulatuses ostuhinnast nii et tegelikult ei pea ostja (kui ta on tarbija - füüsiline isik, kes ostab oma tarbeks) tasuma toote eest rohkem kui poole ette. Kuigi praktikas vist ikka makstakse raha ära, aga lihtsalt teadmiseks
_________________ Now where is that monkey? I want to shoot something! |
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
11.05.2005 14:47:02
|
|
|
tif kirjutas: |
võlaõigusseaduse § 213 lg 4 järgi ei tohi tarbijalemüügi puhul ostjat kohustada ettemaksuks enam kui poole ulatuses ostuhinnast nii et tegelikult ei pea ostja (kui ta on tarbija - füüsiline isik, kes ostab oma tarbeks) tasuma toote eest rohkem kui poole ette. Kuigi praktikas vist ikka makstakse raha ära, aga lihtsalt teadmiseks |
kui mina ostsin, maksin ka ainult pool raha ette. Algul taheti muidugi kõike.
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
kaifo
HV kasutaja
liitunud: 01.04.2003
|
13.05.2005 13:16:50
|
|
|
Üsna mitmed datalingi kliendid on läinud Sonexisse üle. Üsna suur firma teine ju, märtsikuu microlingi uudiskirjas väideti, et suurem kui microlink ise
_________________ Never say Never! |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
kk
HV veteran
liitunud: 30.03.2002
|
13.05.2005 14:03:09
|
|
|
näe mõni juba nokib laipa
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
7 :: |
3 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
Westswamp
HV Guru
liitunud: 11.06.2002
|
13.05.2005 20:26:38
|
|
|
jälle üks inimene (mitte mina) jäänud ilma rahast, mille ta maksis 100% läpaka eest ette ja Kristjan Kruusilt sai vastuse, et neil on majanduslikud raskused
Huvitav, et firmas ei ole veel pankrotti väljakuulutatud, ammu oleks aeg.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
|
borru
HV veteran
liitunud: 21.12.2003
|
14.05.2005 10:37:36
|
|
|
rahva riisumine ju.. kus on majanduspolitsei silmad ?
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
tif
HV kasutaja
liitunud: 06.10.2003
|
16.05.2005 09:55:59
|
|
|
Westswamp kirjutas: |
Huvitav, et firmas ei ole veel pankrotti väljakuulutatud, ammu oleks aeg. |
Firma suhtes on algatatud politseiuurimine, pankroti otsust (osanike otsust) veel ei ole tehtud, oodatakse politseiuurimise tulemusi. Kannatust
_________________ Now where is that monkey? I want to shoot something! |
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
|
trader
HV vaatleja
liitunud: 13.11.2002
|
22.05.2005 21:46:48
|
|
|
Mingi aeg tagasi ostin endale ka sealt mobo, prose, mälu ja vga. Kokku mingi 4k eest, maksin samuti kõik ettemaksu. Mõtlesin pikalt enne kui ülekande tegin ja mul läks tookord õnneks. Kas eestis on võimalik ka kuidagi läbi teiste firmade garantii muresid lahendada? Veel ei ole tekkinud probleeme aga kõik võib veel tulla. Kaubamärgid on AMD, ASUS ja Viking.
|
|
tagasi üles |
|
|
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
22.05.2005 22:50:19
|
|
|
trader kirjutas: |
Mingi aeg tagasi ostin endale ka sealt mobo, prose, mälu ja vga. Kokku mingi 4k eest, maksin samuti kõik ettemaksu. Mõtlesin pikalt enne kui ülekande tegin ja mul läks tookord õnneks. Kas eestis on võimalik ka kuidagi läbi teiste firmade garantii muresid lahendada? Veel ei ole tekkinud probleeme aga kõik võib veel tulla. Kaubamärgid on AMD, ASUS ja Viking. |
endal samsungi ketas katki, saatsin lgp hr kristjan kruusile e-maili-ei vastanud. Saatsin veits hiljem meeldetuletuse, et miks ei vasta - ikka ei midagi. Helistasin siis ja hr kruus ütles, et jah jah, luges mu maili läbi ja vastab samal õhtul. Nüüd möödas juba peaaegu nädal - pole maili saanud. Aga pers.e see datalink. Helistasin gnt-sse, datalink ostab temalt kauba sisse. GNT-s öeldi, et jah, datalingiga asi veits pers.es, aga tulge oma kettaga siia ja vaatame mis teha saab. Homme lähen siis kettaga gnt-sse garantisse. Soovitan sinulgi gnt-ga ühendust võtta www.gnt.ee sealt tel nr.
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
kaifo
HV kasutaja
liitunud: 01.04.2003
|
23.05.2005 12:53:09
|
|
|
Datalink kui edasimüüja võttis kaupa, k-salongist, ordist, TDst ja GNT-st, läbi selle ka garantii käibki, kui mingi probleem on ja kellelgi tuttav on it firmas, siis ei ole vahet kuidas garantii käib. Enamasti käib toote seerianumbri ja koodi järgi, mitte arve alusel.
_________________ Never say Never! |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
raull
HV kasutaja
liitunud: 13.02.2002
|
23.05.2005 14:23:01
|
|
|
Garantii aluseks on ikkagi väljastatud arve, kuid garantii kehtivust saab tõesti seeria numbri järgi kontrollida ja kindlasti pead õigesse kohta sellega minema.
Üldiselt probleeme olla ei tohiks olla ning garantiid peaksid saama selle hetkeni kui gar lõppeb datalingi jaoks neilt müüjatelt so kui asi on datalingis passinud pikalt siis lihtsalt gar lühem.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
siim601
HV vaatleja
liitunud: 24.11.2002
|
24.05.2005 20:05:42
|
|
|
Kas keegi teab kuidas asi arenenud on? Ise sai ka sealt kaupa tellitud
|
|
tagasi üles |
|
|
|