Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
piq
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
14.03.2007 10:25:37
|
|
|
maaa kirjutas: |
mõtlesin ka peale õppemaksu maksmist, et FS kaubamärki küll enam osta ei taha ja et HP peaks kindla peale minek olema, kuid nähes, et ka nende garantiiremonti teeb seesama "katk", loobusin sellestki mõttest... Muide ei räägi läpakatest, vaid lauaarvutitest. |
siis on valida veel IBM mille garantiid ei teosta servicenet (vähemasti läpakad käivad kyl mujal ,emaplaadivahetus koos ootamisega võttis aega 2 nädalat)
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
miq599
HV kasutaja
liitunud: 24.08.2004
|
14.03.2007 11:40:23
|
|
|
piq kirjutas: |
maaa kirjutas: |
mõtlesin ka peale õppemaksu maksmist, et FS kaubamärki küll enam osta ei taha ja et HP peaks kindla peale minek olema, kuid nähes, et ka nende garantiiremonti teeb seesama "katk", loobusin sellestki mõttest... Muide ei räägi läpakatest, vaid lauaarvutitest. |
siis on valida veel IBM mille garantiid ei teosta servicenet (vähemasti läpakad käivad kyl mujal ,emaplaadivahetus koos ootamisega võttis aega 2 nädalat) |
HP'le teevad ju veel garantiiremonti Kungla Dialoog ja Abobase...
Fujitsu-Siemensi poolelt niipalju, et Amilo'l ja LIFEBOOK'il on täpselt niipalju ühist, kui ööl ja päeval. Ise kasutan juba väga mitmendat aastat FuSi Lifebooke ja olen nendega väga rahul. ~1,7 aastat tagasi sai ostetud mingis meeltesegaduses ka üks HP toodangust pärit arvuti, mille hind oli sarnane odavama otsa eluraamatuga, Lifebook töötab laitmatult - HP'ga on pidevad probleemid...
_________________ "Ooops. My brain just hit a bad sector." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
vull
HV veteran
liitunud: 27.02.2004
|
03.07.2007 10:02:58
|
|
|
Kogemused negatiivsed !!
täiesti pael, mis tööd seal tehakse... taevas võiks ka appi tulla, et just K-salongi garantiiprobleemid seal "lahendatakse"
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
|
HannesH
HV kasutaja
liitunud: 01.03.2004
|
03.07.2007 20:20:38
|
|
|
pigem küll kivi HP kapsaaeda aga...
pavilion läpakad nimelt käivad eestis AINULT servicenet remondis.
vaja oli siis tuttava läpakale OS downgrade teha, VISTA -> XP.
No ei saa kasutada 1.6GHz integreeritud videoga masinal vista't, EI SAA!
"pavilioniga tegeleb AINULT servicenet"
"Meilt ei saa osta recovery CD'si"
surnud ring
Praeguse seisuga paistab olema kaks lahendust:
a) tellida HP USA'st jänkistani tuttavale cd'd ja ta saadab mulle edasi (3-4 nädalat)
b) osta poest tavaline XP slipstreamida sinna õige sata draiver, leida(sin) lõpuks XP driverid (eraldi tsirkus), ja ise ghostiga teha recovery dvd (1-2 päeva)
HP USA's ei ole mingi probleem saada recovery CD'd
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Superglue
HV veteran
liitunud: 20.03.2002
|
14.07.2007 14:20:36
|
|
|
Saatsin sinna ühe Toshiba garantiisse. Aega läks ca 24 päeva ja tehti kenasti korda. Tagant ma neid ei torkinud. Vahepeal korra vaid küsisin, et kuidas edeneb. Omaltpoolt igatahes annan positiivse hinnangu.
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
HannesH
HV kasutaja
liitunud: 01.03.2004
|
14.07.2007 14:30:40
|
|
|
Vinge! samamoodi suhtutakse ka 3 business day garantiisse. "Kõigest" mõned nädalad pole tööriista käepärast, vahepeal imed lihtsalt näppu. Jutt rohkem HP garantii pihta.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
clemm
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.12.2004
|
14.07.2007 14:50:18
|
|
|
tellisin ise sealt acer'ile ekraani taustavalguse inverteri + kaabli. tarneajaks lubati 4-10 päeva. Eks siis näis, mis selle asjaga saab. Loodan parimat
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
14.07.2007 20:02:57
|
|
|
clemm kirjutas: |
tellisin ise sealt acer'ile ekraani taustavalguse inverteri + kaabli. tarneajaks lubati 4-10 päeva. Eks siis näis, mis selle asjaga saab. Loodan parimat |
lubasid või arvasid ?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
clemm
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.12.2004
|
15.07.2007 03:32:56
|
|
|
no maeitea, nendepoolne vastus oli, et tarneajaks 4-10 päeva muidugi jah, hind oli kõvasti soodsam kui ntks ordi kaudu
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
waux
HV Guru
liitunud: 01.07.2006
|
15.07.2007 11:38:55
|
|
|
mul on suht negatiivsed kogemused.
viisin yhe 2 aastase garantiiga amilo neile,kuna kuumenes üle.hdd ca 60-80 kraadi.
siis kõigepealt tuli välja et minu "uuel" ehk poest ostetud amilol oli juba korra emakas vahetatud.
no mis siis ikka,mõtlesin,las vahetavad veel.ootasin,kaks nädalat ootasin,siis helistasin.
vastus oli selline,et emaplaat kohe-kohe homme saabub.lasin veel nädala-poolteist vilet,siis helistasin uuesti.
seekord öeldi,et valmis on.kohapeale ronides selgus,et emaplaadi vahegtust ei toimunudki,vaid lihtsalt puhastati tolmust.
grrr...arutasin siis tehniku ja vastuvõtjaga veidike garantiitingimusi tavalisest kõvema häälega,kuid ilma erilise effektita.
ok,võtsin oma lappari kaenlasse,lootes,et sellega asi piirduv,võibolla oligi asu tolmus.
koju jõudes ja lähemalt asja uurides selgus,et 1)kruvidel olid pead osaliselt maha/üle keeratud.2)korpuse sisse oli tekkinud mingi imelik punn.
võtsin kätte ja helistasin,kurtsin oma muret,lubati korpus välja vahetada.küsisin,et millal siis,mille peale lubati helistada.
muidugi lappar oli sama kuum edasi,kui ennegi,kuid ei viicinud neid kah koguaeg piinata.mõtlesin,et ootan korpuse saabumise ära.
see juhtus ca 2 kuu pärast,peale mida võeti arvuti sisse,tegeleti sellega 2 nädalat ja anti siis uue korpuse ja emaplaadiga tagasi.
väga palju vahedamaks ta muidugi ei jäänud,kuid kohvi ka seal peal enam soojendada ei saanud
ahjaa,kruvid kukkusid kah sel amiol koguaeg välja,aga see vist rohkem FS-i viga kui serviceneti,või mine sa tea.
kokkuvõtteks väga pointless koht.aga niipalju on neist kasu olnud,et tänu neile olen "ibmuser"
|
|
Kommentaarid: 597 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
494 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
15.07.2007 13:39:09
|
|
|
kruvid kukuvad siis välja kui nende keermed on maha keeratud
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
16.07.2007 08:26:26
|
|
|
mikk36, mitte ainult,, siin varema ka olnud, et "amiilode kruvid kukuvad" vist peaks otsingut kasutama. seda esineb. amiilo korpuse materjalid on lihtsalt nii kehvade nende füüsikaliste omadustega, mida võetakse kokku koondnimetuse alla " soojusopaisumine" mis keerab ajapikku kruvid keermeliimist lahti. samamoodi on kehvast kvaliteedist tingitud ka enne / peale garantiiaja lõppu hingede ära murdumine jms. lifebookide hinged ja korpused hakkavad otsa saama umbes teisel aastal ja selle lõpus. (minu s-7010 seeria masinad seda näitavad) 7010 omanikele veel, et kuna korpus läheb vedelaks, annab saba ka emaplaat, parimal juhul ostad uue korpuse, mis samuti odav ei ole ja vahetatakse garantiikorras plaat sellepeale ära. uut korpust ei osteta, uut plaati ei saa. ise ajan asju Fujitsu servisega. pootleist kaks kuud ooteajad olid way liiga pikad.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
16.07.2007 12:41:58
|
|
|
nojah, see pesade ümbruse äralagumine esines ka minu kasutuses olnud travelmatel
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
16.07.2007 12:47:24
|
|
|
mikk36, hea näide selles, miks ei tasu osta amiilot , ässerit jms odava otsa saasta. sellega peab leppima lihtsalt. iga v6idetud krooni eest saad pärast poole x ühiku ajudekeppi
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
16.07.2007 14:31:44
|
|
|
laurx kirjutas: |
mikk36, hea näide selles, miks ei tasu osta amiilot , ässerit jms odava otsa saasta. sellega peab leppima lihtsalt. iga v6idetud krooni eest saad pärast poole x ühiku ajudekeppi |
tean-tean
aga kahjuks polnud see minu valik, et see läpp osteti (inimene ostis isiklikuks kasutamiseks)
enda valik on suhteliselt kindlalt dell (just väga hea garantii tõttu, max123 on siiamaani klassi näidanud)
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
greene
HV kasutaja
liitunud: 19.01.2003
|
01.08.2007 21:08:30
|
|
|
IT Grupp teeb minu teada ka HP mingeid garantii teenuseid.
Dell'ile oskan mina küll lubada normi garantii teenust eestis.
Teistega eriti kokkupuuteid õnneks/kahjuks pole olnud:))
_________________ Nalja nabani |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
02.08.2007 08:33:26
|
|
|
greene,
mismoodi sina lubad teenust? delli suppordib max & modem.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
taurip
HV kasutaja
liitunud: 10.02.2007
|
02.08.2007 08:57:14
|
|
|
Otsisin seda kohta natuke aega. (Tondil)
Lõpuks leidsin
Läksin sisse.
Tere ja head aega!
mõttetu koht
F-S puhul kindlasti pöörduda Akadeemia teel asuvasse F-S remonti.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
05.08.2007 16:48:56
|
|
|
laurx kirjutas: |
greene,
mismoodi sina lubad teenust? delli suppordib max & modem. |
Küllap ta mõtles, et Dellile on ainukesena normaalne teenindus Eestis. "Max & Modem" pole selle koha nimi ammugi, muudeti see "max123"-ks
taurip, endal kokkupuuteid pole aga mis siis suisa ukse pealt tagasi pöörduma pani?
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
183 |
|
tagasi üles |
|
|
estdata
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.09.2004
|
07.08.2007 14:30:20
|
|
|
Mul enne oli HP PAvillon ja nüüd on siis 12" uus Fuijutsu-Siemens Amilo arvuti ja olen rahulk . Samas ei ole vahet millist tänapäeval osta syleaarvuti , ega sisu emaplaat prose ja jns... on sama ju , aint korpused tihit peale lendavad õhku. Aga FS Amilo uued on tõepoolest sarnaneb FS lifebookidega. ServiceNetiga on kah kogemusi õnneks on positiivne. laks 2nädalat ja asi kaes tagasi , vahetati kõvaketas HP Pavilionil ära. Nii et soovitan FS Amilo uued seeriat!
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
X-z
HV kasutaja
liitunud: 13.07.2005
|
07.08.2007 23:46:35
|
|
|
HannesH kirjutas: |
pigem küll kivi HP kapsaaeda aga...
pavilion läpakad nimelt käivad eestis AINULT servicenet remondis.
vaja oli siis tuttava läpakale OS downgrade teha, VISTA -> XP.
No ei saa kasutada 1.6GHz integreeritud videoga masinal vista't, EI SAA!
"pavilioniga tegeleb AINULT servicenet"
"Meilt ei saa osta recovery CD'si"
surnud ring
Praeguse seisuga paistab olema kaks lahendust:
a) tellida HP USA'st jänkistani tuttavale cd'd ja ta saadab mulle edasi (3-4 nädalat)
b) osta poest tavaline XP slipstreamida sinna õige sata draiver, leida(sin) lõpuks XP driverid (eraldi tsirkus), ja ise ghostiga teha recovery dvd (1-2 päeva)
HP USA's ei ole mingi probleem saada recovery CD'd |
Eestis ei saa osta recovery plaate ei servicnet-ist, abobase-ist ega ka kusgilt mujalt. See on kõikide tootjate mingisugune kahtlane poliitika. Kõige rohkem mis nad teha tohivad on ise recoveri partitsioon peale panna. See reegel kehtib nii Acer-i, HP jne tootjate puhul.
Downgread-imisega hoopis omaette ooper ja sellega seoses tuleks icrosofti kapsaaeda mitte kivi visata vaid see õhata!
Mis Servicenet-i puutub, siis KOHUTAV! Viimasel ajal on nad vähemalt telefonidele vastama hakanud aga kõik mis puudutab garantii töösid on alla igasuguse arvestuse. Vigu nad ei leia ja kirjutavad aga arveid.
_________________ Kes teisele augu kaevab, viib ise labida ära! |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
chesm6mmi
HV Guru
liitunud: 08.01.2004
|
08.08.2007 00:05:45
|
|
|
ka ainult väga negatiivsed kogemused seoses selle kohaga, alustades et never ei saa neid telefoni teel kätte, kaua on asjad sees, need vastuvõtu neiud on klienditeeninduse kohapealt alla igasugu arvestust, klientide huvidega apsullll ei arvestata jne jne
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
clemm
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.12.2004
|
08.08.2007 00:11:40
|
|
|
postiteel varuosa tellimine oli küll täiesti arvestava kiiruse ja mõistva suhtumisega korda saadetud. Seega selle kohapealt jäin nagu rahule.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
ramba
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2002
|
08.08.2007 22:17:20
|
|
|
ServiceNet-i suurim probleem on selles et nad on iseseisev ettevõte mis peaks omanikule kasumit tooma.. Loomulikult on seejuures kasulik ju iga garantiisse viidav asi kuulutada töökorras olevas ning kasseerida selle eest diagnostika tasu 250.- krooni... Ise olen juhtumisi saatnud sinna vähemasti 3 seadet mis mitme inimese poolt testitud ning mittetoimivaks kuulutatud kuid vaata üllatust - peale antud firmas käiku kuulutatakse seade töökorras olevas, 250.- eeku tasu, ning mis kõige parem - asi töötabki... Seega - tehke fotod, teheke videod, käige notari juures seadmega vms enne antud firmasse minekut.. muidu olete tõesti vaeslapse rollis..
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
XYZ
HV Guru
liitunud: 05.11.2001
|
09.08.2007 09:32:07
|
|
|
ramba kirjutas: |
ServiceNet-i suurim probleem on selles et nad on iseseisev ettevõte mis peaks omanikule kasumit tooma.. Loomulikult on seejuures kasulik ju iga garantiisse viidav asi kuulutada töökorras olevas ning kasseerida selle eest diagnostika tasu 250.- krooni... Ise olen juhtumisi saatnud sinna vähemasti 3 seadet mis mitme inimese poolt testitud ning mittetoimivaks kuulutatud kuid vaata üllatust - peale antud firmas käiku kuulutatakse seade töökorras olevas, 250.- eeku tasu, ning mis kõige parem - asi töötabki... Seega - tehke fotod, teheke videod, käige notari juures seadmega vms enne antud firmasse minekut.. muidu olete tõesti vaeslapse rollis.. |
Tekib küsimus - mismoodi Miks ise (ega "eksperdid") samamoodi tööle ei saanud
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
12 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
|
|