True Stalker (Настоящий Сталкер) – A S.T.A.L.K.E.R. Mod based on Call of Pripyat 1.6.02, developed by AP PRO Team. The mod will feature a new campaign set in many familiar, heavily reworked levels based in the Chernobyl Zone of Exclusion. The mod's new storyline takes into account the events which occurred in the original S.T.A.L.K.E.R. Trilogy, without any direct association with the original campaign. There are also plans to feature many crucial gameplay improvements and a reworked audiovisual experience.
Features:
• Redesigned levels from the original games
• Cutscenes with professional voice-over
• Story rich side quests
• New gameplay features
• Improved graphics
Feature list will expand as development continues.
Aga jamh.. See võiks tulla Call of Chernobyl'i baasil, mitte niisama Call of Pripyat'il. Teadu pärast Call of Chernobyl kasutab fännide poolt uuendatud mootorit ja seal on palju korralikum AI.
Ise viimasel ajal ainult Call of Chernobyl'it ainult mängingi, liitusin bandiitidega ja jube keerukas on asju ajada, kui ainuke faction kellega sõjas pole on Freedom..
sant, aga rääkides Oblivion Lostist, siis see kopitab juba ammust aega kuskil arhiivides. Praegu on üks kõige ilusamaid ja huvitavamaid mod'e Shadow of Chernobylile näiteks Autumn Aurora http://www.moddb.com/mods/autumn-aurora-compilation-mod
Tahaks nüüd head elamust, graafika ei ole 100% oluline aga võiks äge olla. Kunagi sai hullult oodatud Stalkerit aga siis kui välja tuli olin arvutimängude staadiumist mõneks ajaks väljas ja sai ainult korra proovitud ja ilge ikaldus oli.
Mis mängu versiooni ja mis modi siis peale peaks tõmbama, neid osi on ju mitumitu.
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
Clear Sky kaardid on mingis osas samad mis on Shadow of Chernobyl, aga Call of Pripyat on täiesti oma kaarditega. Pead seal uurima allakukkunud kopteritest mis juhtus.
Kõikidel mängudel oli mälu järgi mitu erinevat lõppu, tasub netist uurida mis mängu levelist enam tagasi minna ei saa, see koht eraldi salvestada ja siis hiljem valida sealt teine mängu lõpp ja see ka läbi mängida.
RustyZ, mina soovitan kõik läbi teha (järjekorras SoC, CS ja CoP).
Saad nii mõndagi huvitavat teada nõnda sellest, mis STALKER'i universumis toimub ja sulle võivad tunduda osad asjad arusaamatud, kui oled mõne osa vahele jätnud. Niiet suvalises järjekorras ei maksa väga alustada..
Miks ma soovitan Complete'i on see, et see ei muuda sul mängu story't ära ja jätab mängu võimalikult vanillaks, aga lisab kõik vajalikud bugfixid ja annab mängule natukene teist ilmet juurde. Sellega on ainult üks probleem, et kui mängida mõne kergema raskusastme peal, siis mäng võib tunduda liigagi kerge. Aga ole mureta, isegi kergema raskusastme peal võib tsoon visata sulle päris keerulisi situatsioone ette.
vipu, kõikidel mängudel va. Clear Sky'l on mitu lõppu.
// Minuteada pole võimalik mitu endingut saada, kui sa lihtsalt viimases tasemes pidevalt quickloadid. Sinu ending oleneb siiski sellest, mismoodi sa oled käitunud terve mängu ajal ja eriti tuleb see välja just Call of Pripyatis.
viimati muutis Athunik 10.12.2016 13:51:45, muudetud 1 kord
RustyZ, mina soovitan kõik läbi teha (järjekorras SoC, CS ja CoP).
Saad nii mõndagi huvitavat teada nõnda sellest, mis STALKER'i universumis toimub ja sulle võivad tunduda osad asjad arusaamatud, kui oled mõne osa vahele jätnud. Niiet suvalises järjekorras ei maksa väga alustada..
Miks ma soovitan Complete'i on see, et see ei muuda sul mängu story't ära ja jätab mängu võimalikult vanillaks, aga lisab kõik vajalikud bugfixid ja annab mängule natukene teist ilmet juurde. Sellega on ainult üks probleem, et kui mängida mõne kergema raskusastme peal, siis mäng võib tunduda liigagi kerge. Aga ole mureta, isegi kergema raskusastme peal võib tsoon visata sulle päris keerulisi situatsioone ette.
vipu, kõikidel mängudel va. Clear Sky'l on mitu lõppu.
RustyZ,
kui mängida mõne kergema raskusastme peal, siis mäng võib tunduda liigagi kerge. Aga ole mureta, isegi kergema raskusastme peal võib tsoon visata sulle päris keerulisi situatsioone ette.
See on tõsi, hiljem tulevad master ja veteran botid oma thunder jms +soomustläbistavad kuulid rauas ja tõmbavad ühe valanguga maha kui ette ei vaata
Bazuuka mehed tõmbavad ühe lasuga maha sõltumata raskusastmest, sama nagu granaadid. Vanilla stalkeris (soc) granaate ei loobitud ja modides loobitakse sulle neid pähe, see muudab päris palju, seega vanillat ei soovitaks mängida.
Ise astusin ämbri selle oblivion lost modiga, sest pripijatis tulidki thunder ja vla mehed ja see muutus liiga jõhkraks, pool valangut ja siruli Ja pidevalt nurgatagused rünnakud. Põhimõtselt oli asi nagu Quake instagib. Oleks pidand kergemaga mängima aga no ei saand alla anda. _________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
sant, ega jamh..
Ma ise nokitsesin paar tundi Call of Chernobylis. See on suhteliselt jõhker, kui mängida Master raskusastmel ja panna veel Hardcore AI Aim ette linnukene. Seal hulgas mul veel peal STCoP relvade addon ning sellel omakorda tõstetud damage. See samune AI on nii täpne ja tark, et suudab flankida ja varitseda, iga väiksemgi püstoli kuul kuklasse tapab su ära, kui pole vastavat varustust. Sain ennist shotguniga jalga, kui oleks mõned sekundid hiljaks jäänud sidemete kasutamisega, siis oleks verest tühjaks jooksnud. Aga olen mina haavatav ja on ka vaenlased haavatavad, paar lasku ja vastane on käpuli maas..
Ainult, et tegu on tõsiselt ette arvamatu modiga. Vahest istud rahus lonerite juures ja kuulad nende kitarrimuusikat ja ühtäkki lendab RPG rakett kuskilt aknast sisse ja täis exoskeletonitega Monolith marsib lihtsalt sisse, osadel käes veel kuulipildujad.
Aga samas nagu ei ole suurt vahet, et mis relvad vastastel on ja mis laskemoon on, sest kõik sureb ühtemoodi kiiresti. Ainult, et mutantide kohta ma sama öelda ei saa..
Sai siis esimene osa koos modiga peale pandud. Muidu kõik max jookseb kenasti ja mäng näeb tegelt üsna ilus välja aga mingid imelkud kinnijäämised on. Ala sekund vms, suht häiriv. Kellelgil veel olnud?
Sai siis esimene osa koos modiga peale pandud. Muidu kõik max jookseb kenasti ja mäng näeb tegelt üsna ilus välja aga mingid imelkud kinnijäämised on. Ala sekund vms, suht häiriv. Kellelgil veel olnud?
See ongi see stalkeri stutterdamine mis esimesel osal eriti hull on, samas mõni mod olevat seda vähendanud. Ise olen sellega harjunud ja ei pane tähele. Peaasi et ei cräshi mootor _________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
orikaid ei mäleta nii hästi, et kommenteerida aga võibolla siis vahel jõnksutas midagi _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Noh, harjub ära.
Igatahes ei saaks öelda et STALKER raskusastmel asi liiga kerge on. Ma muidugi pole teab mis shooterite pro ka aga hetkel on mäng nauditav. Vaatame siis kuidas kulgeb Selle complete modi lasin peale, ei oska nüüd orikaga võrrelda aga minuarust on hea.
Minu arvates on samuti kogu aeg see nn. stuttering see. Aga kui mu mälu ei peta, siis Lost Alphas vist tõesti polnud seda.. Üldiselt tüüpiline X-Ray mootori probleem, pole just kõige ideaalsem mootor.
Aga noh iga STALKERi fänn pigistab sellise asja juures silma kinni, harjub ära lihtsalt.
Stutteringi suurendab stäshidesse asjade kuhjamine, mida suuremaks stashid lähevad ja mida rohkem neid levelis on seda rohkem levelit läbides tõkkab.
Asji maha vedelema ei jäta, kõik panen mingi laiba inventori ja hiljem kui kaob laip kaovad ka asjad _________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
sant, ah soh.. Ei noh, see selgitab nii mõndagi. Teadu pärast kui ma Call of Chernobylit mängin, siis vastaseid on ikka omajagu ja osadel on nii raske varustus, et jäävadki sinna samma maha vedelema. Ma ise tavaliselt teen nõnda, et kui mul mingi asi ülearu on, siis ma annetan selle mõnele suvalisele kamraadile, paraku annetamise funktsioon on ainult Call of Chernobylis. Aga noh mul on oma 30-40 relva Skadovski stashi ka pandud, juhul kui mõni loner soovib endale spetsiifilist relva saada.
Ei tasu seda olematut AI'd nii tõsiselt ka võtta, nad tegelikult ei ole sinu suured sõbrad ja kamraadid, kes tõsimeeli rõõmustavad ja kuuse all tantsu löövad kui uue automaadi kingid varajase jõulukingina
aga stashida on üldse suht mõttetu, ülearune kraam müüakse ju maha õiges kohas, saadakse infiniit cashi ja ostetakse omale auto selle eest _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Ei ole minu jaoks lihtne mäng. Üks missioon feilis, nüüd istun üksi mingis faking tehases ja pean varastama sõjaväelt dokumendid. Ja neid on seal vist palju
Wiltz, paraku see pole nii lihtne Call of Chernobylis. Seni on kõikides STALKERi osades väga lihtne teenida metsikult raha, teenid oma 150k mõne tunniga lebolt.. Panen spoilerisse, juhul kui mõni oma mängu isu ei taha sellega ära rikkuda..
Spoiler
Põhimõtteliselt kui sa mängid ükskõik mis STALKER'it või STALKER'i modifikatsiooni, siis korja mingi relv üles millel on 3-4 täppi durabilityst puudu ja repairi ära ning müü relv maha. Saad mingi lebolt 3x oma repairi eest tasutud summa tagasi ja lõpuks pole selle rahaga enam midagi teha.
See eest näiteks Call of Chernobylis sa maksad ehk 21k relva paranduse eest ja pärast relv maksab kõigest 6k poes. Ainuke viis kuidas relva ees reaalset raha saada on see, et kui mõni NPC otsib spetsiifilist relva, siis sa saad talle selle hõlbsasti leida oma stashist.
See on üks põhjuseid, miks ma eelistan rohkem Call of Chernobylit, sest see siiski teeb elu natukene raskemaks mängus. Kuigi nüüdseks mul on juba SEVA Suit ja tipptasemel varustus, see alguse struggle on läbi.
Jälgisin ise aastaid Stalker Lost Alpha arendamist ja siis tükk aega ei jälginud. Nüüd tuli taas soov seeriat mängida, kuid tavaline SoC, CS ja CoP tundusid nüüdseks vähe väikesed ja läilad. Seetõttu sai tõmmatud Lost Alpha Developer's Cut, mida nüüd olen paar päeva nautinud. Ainus mäng, kus mind oluliselt ei morjenda see kui ma 10x järjest mingil missioonil või anomaaliaväljas surma saan või unustan progressi salvestada.
on seal siis midagi edasi arendatud võrreldes umbes nii 3a taguse ajaga? (umbes siis ma vist mängisin seda, päris pikalt isegi, aga mitte läbi).
graafiline pool oli tol ajal täitsa viisakas. muu üle väga ei saanud ka kurta, aga stoori pool vist oli pisut selline lünklik...samas võibolla on hoopis minu mälu lünklik _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Ise ka viimati ca 3a tagasi pusisin LA kallal. Ainuke põhjus, miks LA mitte mängida, on see, et kollid tekivad tagasi, aga see on mu personaalne kiiks. Lost Valley kandis läks stoori lappama. Kui siiamaani miskit muutunud pole siis peab arvestama sellega, et tuleb teha täpselt nii nagu questides ette antakse, igasugune kõrvalekalle tekitas bugisid. Kõige hullem feil oli see, kui miskine monoliitide vend tegeles kuskil tihedas tihnikus elektrijaama trafo all thääletu suremisega ja ma ei saanud ca tund aega aru, miks quest edasi ei lähe.
sai seda mängu nüüd ikkagi uuesti otsast võetud...veel üks kord.
ja mis ma oskan praeguse seisuga öelda - ega ei oskagi suurt midagi, lihtsalt WOW!!! mingi nipiga on tüübid suutnud valmis treira kõigi aegade parima shooteri TASUTA mänguna sai hakatud mängima üks aste madalama raskudega sellest ultrahardcore'st ja põhimõtteliselt täna lasin ühte massive firefighti monoliitide baasis järjest 5 tundi. laadisin ilmselt kuskil 100 korda kuna lubasin omale firefighti keskel ainult ühte savegame'i. ja siiamaani pole veel kõigist military'dest ja monoliitidest jagu saanud.
enemy AI on hands down parim ever mida kunagi kusagil nähtud. relva "feeling" on parim mida ever üheski mängus kogetud, helid samuti. resource system on äärmiselt adekvaatne...ja mis parim, esimest korda on tõsiselt vahet, mis relvaga, mis ammoga ja mis vestiga või vestita venda sa lased. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tõsi, seda on seal palju...liiga palju. samas - vastupidiselt originaalile ja vist ka kõigidele nendele muudele hilisematele originaal stalkeritele on LA's täiesti olemas autod! ja neid ei pea isegi ilge raha eest ostma, vaid saab puu alt võtta ja sõita
aga et täiesti mõttetut ajaraiskamist minimeerida siis mina panin juba eelmisel korral LA'd mängides kohe peale paar hädavajalikku "fixi". Esiteks see, võhm kunagi otsa ei saaks ja teiseks suurendasin sprintimise kiirust. see muudab asja ikka oluliselt mängitavamaks! seekord mängima hakates otsustasin kohe ka invertory massipiirangu ära kaotada sest see oleks lihtsalt üks järjekordne mõttetu edasi-tagasi jalutamise simulaatori jätk vastasel korral. raha on ju igaljuhul vaja kuidagi teenida mängus. nüüd kui suurem traavimine hakkab läbi saama ja raha on juba kogutud siis võibolla võtan need fixid ka maha uuesti, kuigi eks see on selline üsna artificial way mängu raskemaks muuta ikkagi. ja ma ütleks, et selles mängus on piisavalt palju muid asju, mis muudavad selle piisavalt raskeks!
outposti dokumendid läksid vist mingi muu tondi kätte. kui sa mõtled seda karpi dokumentidega. teine, ehk eraldi missioon ehk kõrvalmissioon outposti (teiste) dokumentidega on sidorovile. aga selleks on sul vaja 7 erinevat dokumenti üles leida outpostist erinevatest kohtadest + üks sealt alt streloki koopast. kahtlen, et sa vist ei ole kõiki neid 7t leidnud. ma ise ajasin viimast taga veel just täna öösel, olgugi et kõik teised olid juba ammuilma leitud
kamba tampist soovitan proovida nii, et mängida eelviimase raskusastme peal ja agropromis seal esimeses "baasis" oodata ära military reinfocement grupp ning siis panna nad alert mode'i paari lasuga. hakkavad sind taga ajada, piirama ja äärmiselt armutult maha nottima...aga see on jube äge map/struktuur tegemaks väga kõva strateegiat nende vastu. saab liikuda igatpidi horisontaalsel ja vertikaalsel teljel. krt pinge oli ikka 200ga laes kui seda ära teha üritasin. muidugi see pole veel midagi võrreldes hilisema monoliidi baasi eepilise lahinguga, kus saab võidelda korraga 2 samaaegselt omavahel võitleva factioni vastu ja kus tüüpe on kokku juba oma 25 tükki _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.