Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Mängukonsoolid ja konsoolimängud »  [Wii] Nintendo Wii arutelu märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, ... 182, 183, 184  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
EvilKatarn
diivanilill
EvilKatarn

liitunud: 25.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.01.2006 15:23:02 vasta tsitaadiga

kallis Le Inc, Kas sa vaatasid video ära ja kas sa nägid et sellele puldile on selline vahva asjakene nagu: http://www.playfeed.com/blogimages/revolutioncont/revolutioncontnunchuck.jpg
Kommentaarid: 109 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 22.01.2006 15:40:48 vasta tsitaadiga

amddude, vaata nüüd seda omapandud pilti ja mõtle, et mängid sellega nfs:MW'd.Ok pööramiseks jne.on see dildo vasakus käes icon_biggrin.gif aga paremas käes oleks vaja sujuvaöt saada hoida gaasi, vajutada nitrot, pidurit ja käsipidurit, samuti tahaks vaadata vahepeal taha ja dragis vahetada käikusid.Kõik nupud on kuidas jumal juhatab mööda pulti laiali ja ega neid eriti palju paista olevat.Samuti igast kaklusmängudes siukesed liigutused nagu QCF ehk siis alt ette , tagant ette poolring jne.teed sa ju tavaliselt nii, et puldi alumine osa toetub sõrmedele ja otseselt pulti kõvasti vasaku käe sõrmede vahel ei hoia ning siis pöidlaga surud natuke kõvemini, et just nurgad ilusti vajutatud saaks ja fluid motion'is asi võimalikult tuleks.Selleks aga, et asi balansist välja ei läheks on sel hetkel puldi parem pool mida hoiad parema käega sel hetkel tugevamini.Mõtle nüüd sellega kuidas vasaku käega töllerdad ja keerutad selleks, et liigutusi teha.Samuti proovi kuidas on pöidlaga lihtsam ja sujuvam liigutusi teha - kas siis kui sõrmed on vabalt või siis kui hoiad nö. kätt rusikas ja siis üritad pöidlaga sujuvalt poolringe jne. teha.Pinges käega on ka pöidla tegevus häiritud aga sama käega pead sa seda junni peos hoidma sirgelt.
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DODONPACHI
HV veteran
DODONPACHI

liitunud: 12.10.2005




sõnum 22.01.2006 16:30:12 vasta tsitaadiga

Dunn Dunn. Auron, sa räägid nagu teaksid sa ette ära, et see asi ebamugav on, ehkki sa pole seda ise proovinud. Ära alahinda Nintendo oskust luua kõige võimatumates tingimustes intuitiivseid ja originaalseid kasutajaliideseid. Ja ära püüa öelda, et sa ei karda muutust kui sa oled ilma pikemalt järele mõtlemata valmis süsteemi maha tegema ja sellele lisaks seda dildoks ja junniks kutsud icon_smile.gif

Nii palju kui mina lugenud olen (kaasa arvatud üksikute pressiliikmete arvamused, kes sellega mängida on saanud), ei tööta asi lihtsalt nagu suvaline Gyromouse. Pult on ülimalt tundlik, mistõttu pole mingit vajadust temaga õhus ringi vehkida, piisab vaid sellest kui sa teda süles hoiad ja õrnalt enda rannet liigutad, maksimaalselt 15 kraadi ükskõik mis suunas. Ei mingit rabelemist ega õhus vehkmist ning ma olen kindel, et (head mängu) mängides su käsi nii naljalt ära ei väsi. Muidugi, selleks tuleb eelarvamustest üle saada ning see pole kaugeltki nii lihtne.

FPS'ide puhul muutub pult teatud mõttes ruumiliseks analoogiks. Sihik on jäädavalt ekraani keskel ning puldil on teatud kindel tsenterpunkt (mille asukoha sa tõenäoliselt sekunditega ära hoomad ning kinni hoida oskad), puldi veidi üles-alla või vasakule-paremale nihutades hakkab su tegelane end pöörama ja mida rohkem sa nihutad, seda rohkem ta pöörab. Lihtne ning tõenäoliselt on randme liikumistäpus pöidlast palju suurem (võrreldes siis kaasaegsete analoogpultidega) ning tõenäoliselt sama täpne kui teine pooleldi randme poolt juhitav sihik -- hiir.

Auron kirjutas:
Kõik nupud on kuidas jumal juhatab mööda pulti laiali ja ega neid eriti palju paista olevat.

icon_rolleyes.gif Sa muidugi tead seda, sest sa oled ju läbivaid juhtimisskeeme Revile loonud.

Kuidas mina asja näen: Mida rohkem sa pulti ette kallutad (mitte unustada 15 kraadi piirangut), seda rohkem gaasi sa annad. Järsk tõmme tagasi töötab nagu pidur, kuid loomulikult on pidurinupp ka eraldi mapitud kuhugi, kas siis A või B, sest ta peab olema samas käes kus sa gaasi annad. Pööramine on nunchuckiga, ning selle kahe shoulderi külge saad sa oma nitro toppida ja ka tagasivaatepeegli. Käikude vahetamine on D-padiga, mida (kui sa varem ei taibanud) saad sa kasutada samaagselt kui sa puldi muid omadusi randmega kontrollid. Lõpptulemuseks on sul kontroll kahe analoogi JA D-padi üle korraga, mida ühegi praeguse puldiga teha ei saa.

Fighter'ite jaoks tuleb Rev'iga kaasa ümbris, mis on sarnane praegusele Wavebird puldile:



See ei ole aga lõplik, nii et ärge selle välimust kommenteerige icon_smile.gif

Lisaks sellele kasutavad enamik pühendunud faighterite mängijad niikuinii kas eraldi kangiga juhtimissüsteemi või kuuenupulist pad'i, sest Dual Shock 2l on shoulderitega jebimine ülimalt ebameeldiv.

Ja... lõpetuseks siis tsitaate WIRED'i ajakirjanikult Chris Kohlerilt, kes siin topicus oma kogemusi puldiga kirjeldab. Mõned tsitaadid:
tsitaat:
I can't really compare the controller to existing tech. I can say that the learning curve was practically nonexistent. It's light. It's comfortable. It's goddamned precise.

[...]

As far as Metroid Prime 2, the honest answer is that it was so intuitive that I wasn't even thinking about HOW the controller was doing it. All I know is that I was easily able to spin in circles. IIRC: if you move it further and further towards the left or right of the screen, Samus will start to spin around, and if you bring it back to the center she stops.

The 3D movement thing: this is mostly speculation on my part but yes, I believe it can keep track of where the controller is in terms of 3D space. Again, we tried a variety of gameplay demos, but there was no specific, detailed explanation of the tech inside.

But you can definitely do all the things they showed in the video since everything -- location, rotation, distance -- is measured.

tsitaat:
When you play with a Wavebird, do you stand up and hold it at arm's length towards the screen? No. And you don't have to do this with the Revolution controller. You can sit with your hands in your lap and just move your wrist a little to cover the entire screen.

[...]

For the shooting blocks demo, there was a visible cursor on screen that moved when you moved the controller around. I can't say much about HOW it worked: as far as the actual tech involved, again: I don't know, and neither does anyone else. All I can say is that after a few seconds using it, all I really had to do was think of a place I wanted the cursor to be and my hand moved there.

Etc. Ma lähen tõenäoliselt Soome (lähim ametlik Nintendo esindus), et seda masinat võimalikult varakult enda kätesse saada.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 22.01.2006 16:55:34 vasta tsitaadiga

DODONPACHI kirjutas:
Dunn Dunn. Auron, sa räägid nagu teaksid sa ette ära, et see asi ebamugav on, ehkki sa pole seda ise proovinud.

Nu 15 aasta kanti mängustaaži erinevate pultide ja controlleritega on üsnagi nö.kogemust and millest mida oodata.

tsitaat:
FPS'ide puhul muutub pult teatud mõttes ruumiliseks analoogiks. Sihik on jäädavalt ekraani keskel ning puldil on teatud kindel tsenterpunkt (mille asukoha sa tõenäoliselt sekunditega ära hoomad ning kinni hoida oskad), puldi veidi üles-alla või vasakule-paremale nihutades hakkab su tegelane end pöörama ja mida rohkem sa nihutad, seda rohkem ta pöörab. Lihtne ning tõenäoliselt on randme liikumistäpus pöidlast palju suurem (võrreldes siis kaasaegsete analoogpultidega) ning tõenäoliselt sama täpne kui teine pooleldi randme poolt juhitav sihik -- hiir.


Hiir lebab matil paigal.Päris huvitav oleks näha kuidas keegi kätt õhus hoides mingi razeri hiirega sihikut otse suudab hoida ja nö.täpseid ja kiireid liigutusi koos lasuga teha icon_lol.gif väga sensitive ja high DOT'ga hakkad kähku pilti vaadates vahtu suust välja ajama.
tsitaat:
Mida rohkem sa pulti ette kallutad (mitte unustada 15 kraadi piirangut), seda rohkem gaasi sa annad. Järsk tõmme tagasi töötab nagu pidur

Hmm sellise süsteemiga kohe kui videot nägin tekkis juba küsimus kuidas lapsed sellega mängivad.Usun, et oled näinud küll kuidas lapsed pulti hoides ennast peaaegu toolipealt maha keeravad kurvi võttes ja hüpates puldiga nõksutavad justnagu see aitaks icon_lol.gif
tsitaat:
Pööramine on nunchuckiga, ning selle kahe shoulderi külge saad sa oma nitro toppida ja ka tagasivaatepeegli. Käikude vahetamine on D-padiga, mida (kui sa varem ei taibanud) saad sa kasutada samaagselt kui sa puldi muid omadusi randmega kontrollid.

Et siis hoian seda kandilist telekapulti kramplikutl paremas käes, kuidagi üritan seal peal olevat risti pöidlaga vajutada, puldi all olevaid nuppe mingeid saan kuidagi sõrmedeag kobada ja siis avastan, et puldi peal olevate nuppude juures ühtegi sõrme enam pole?Nagu videos vahepeal näha oli siis saab selle telekapuldiga ka nii mängida, et külgepidi käes, vasak käsi risti vajutamas ja parem siis A B jne.nupud nagu kunagine tavalise NES'i pult.

See ajakirjanike kiidukoor jne. on ilmselge.Kamoon ma usun, et nendes asjades mis seal testimiseks sokutati, et tehke nii ja nii oligi asja nagu mugav kasutada kuna reklaami mõttes töötasid spetsialistid kõvasti, et väga siukesed ahhetama panevad techdemod valmis klopsida.

Asjal pole otseselt häda midagi kui nö.võimalusel aga selline süsteem peaks olema nö.võimalus mitte vaikimisi süsteem.Nagu näiteks sony'l oli fishing rod, dancemat jne.asjad.Huvitav kuidas dancematiga tekkenit mängida oleks? icon_razz1.gif Saaks ju kahh öelda, et näe liigutad endal kogu keha ja eriti tõetruu on selleasemel, et pulti kõigest süles hoida ning trambidki nigu segane noolte ja nuppude piltide peal icon_lol.gif


viimati muutis Auron 22.01.2006 17:14:50, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaniyodrift
HV kasutaja
Kaniyodrift

liitunud: 03.10.2003




sõnum 22.01.2006 17:28:16 vasta tsitaadiga

selle telkupuldi haipimine auto- ja võitlusmängude jaoks võiks lihtsalt ära jääda icon_lol.gif
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DODONPACHI
HV veteran
DODONPACHI

liitunud: 12.10.2005




sõnum 22.01.2006 17:43:05 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Hiir lebab matil paigal.Päris huvitav oleks näha kuidas keegi kätt õhus hoides mingi razeri hiirega sihikut otse suudab hoida ja nö.täpseid ja kiireid liigutusi koos lasuga teha icon_lol.gif väga sensitive ja high DOT'ga hakkad kähku pilti vaadates vahtu suust välja ajama.

Sa vist ei lugenud läbi mida ma kirjutasin. Sul ei tule pulti õhus hoida, piisab sellest kui sa teda süles hoiad. Täpsuse kohta vaid nii palju, et need kes on proovinud, ütlevad, et see oli ülimalt terav. Rohkem ma selle kohta lisada ei oska (ning jumala eest, ma ei hakka väitma, et kõik nüüd FPS'e sellega mängima hakkavad, see oleks absurdne). Lihtsalt, Rev'iga on konsooliFPSe tõenäoliselt kordi parem mängida kui analoogiga.
Auron kirjutas:
Et siis hoian seda kandilist telekapulti kramplikutl paremas käes, kuidagi üritan seal peal olevat risti pöidlaga vajutada, puldi all olevaid nuppe mingeid saan kuidagi sõrmedeag kobada ja siis avastan, et puldi peal olevate nuppude juures ühtegi sõrme enam pole?Nagu videos vahepeal näha oli siis saab selle telekapuldiga ka nii mängida, et külgepidi käes, vasak käsi risti vajutamas ja parem siis A B jne.nupud nagu kunagine tavalise NES'i pult.

Alustuseks: pult on altpoolt ümar ning ülejäänud nurgad on kumerad. Ning kui sul on 15 aastat kogemusi pultidega, siis ei tohiks kerge konarlikkus sulle mingeid probleeme valmistada. Ning ma ei tea miks sina oma pulte kramplikult käes hoiad, mina hoian enda omi küll päris lõdvalt, enda künnarnukke mõnusalt kuhugi toetades -- täpselt nagu Revi, teoreetiliselt ja kirjelduste kohaselt.

Ning ei, Revolutioni pult, sarnaselt kõikidele muudele kaasaegsetele pultidele, ei eelda, et kasutajal on kõik nupud kaetud. A nupp, mis asub D-Padist allpol, on ilmselgelt action nupp, mida sa kasutad momendilisteks sisestuseks, mitte püsivalt alla hoidmiseks (kui just mäng pole ülimalt lihtne ja ei vaja D-Padi kasutamist). Ma ei tea, võib-olla sa oled tõesti võimeline oma pöidlaga Dual Shock'i kõike nuppe alla hoidma, mina seda pole ja see pole siiamaani ühegi mänguga probleeme tekitanud.

Ja taaskordselt ei saa ma aru miks sa kritiseerid pulti nagu sa oleksid tema ergonoomikaga põhjalikult tuttav. Ootame ja vaatame.
Auron kirjutas:
See ajakirjanike kiidukoor jne. on ilmselge.Kamoon ma usun, et nendes asjades mis seal testimiseks sokutati, et tehke nii ja nii oligi asja nagu mugav kasutada kuna reklaami mõttes töötasid spetsialistid kõvasti, et väga siukesed ahhetama panevad techdemod valmis klopsida.

Üks techdemo oli port Metroid Prime'ist, mis on nii kasutajaliidese poole pealt nii FPS kui üldse olla saab. Sa ei saa teha FPS'ist techdemo mis töötab hästi ainult techdemona ja mitte praktikas icon_smile.gif. See ei ole sul eriti vettpidav argument.
Auron kirjutas:
Asjal pole otseselt häda midagi kui nö.võimalusel aga selline süsteem peaks olema nö.võimalus mitte vaikimisi süsteem.Nagu näiteks sony'l oli fishing rod, dancemat jne.asjad.Huvitav kuidas dancematiga tekkenit mängida oleks? icon_razz1.gif Saaks ju kahh öelda, et näe liigutad endal kogu keha ja eriti tõetruu on selleasemel, et pulti kõigest süles hoida ning trambidki nigu segane noolte ja nuppude piltide peal icon_lol.gif

Ok... see on nüüd see koht kus ma vaidlemisest loobun, sest selline võrdlus on lihtsalt rumal.

Ma jään ootama seda momenti mil Sony otsustab selle kasutajaliidese Nintendolt "üle võtta" ning sa ühtäkki taipad, et ilma selleta ei saa icon_smile.gif
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
EvilKatarn
diivanilill
EvilKatarn

liitunud: 25.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.01.2006 20:23:37 vasta tsitaadiga

Auron, sulle on juba 3 korda ennem öeldud et seda saab süles hoida hästi ja mugavalt. Vabandan kõigi ees et ma Core controllerit ei maininud icon_redface.gif
Kommentaarid: 109 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 22.01.2006 20:31:21 vasta tsitaadiga

DODONPACHI kirjutas:
Sa vist ei lugenud läbi mida ma kirjutasin. Sul ei tule pulti õhus hoida, piisab sellest kui sa teda süles hoiad.

No kui ma teda niikuinii vaikselt süles hoian siis mis tolku sellest OMFG efektist on, et hüppan mööda tuba veheldes ringi ja käsi teeb mõõgaga mängus sama liigutust mis mul pult käes?Näiteks mängud kus otsaga liigutus ülesse hüppab ja otsa alla nö.kükitab siis kuidas ma teda süles kiiresti alla vajutan, taon munadesse endale? icon_lol.gif Sellepeale sealnäidatud demodes ju rõhutigi ja ei näidatud ühtegi nö.inimese mängu kuidas sellega mängida on vaid mingi WOW efekt, et näe mõõk liigub käes nagu päriselt mis sest, et tegelane sel ajal tuimalt paigal seisis.Metroidi videos ma ka kuskil ei näinud kuidas mingi vend keerulises situatsioonis profilt kõiksugu hüppeid, hüppepealt kiired sihtimisi ja tulistamine teeb ning enne maandumist kähku to morphball jne.vaid mingi jama oli.Samuti vaadata seda võitlusmomenti kus zeldaga mingit astarothi peksis sisi huvitav huvitav miks vastane oli mingi pasiivsena pandud?Kas muidu oleks vähe puterdamiseks läinud kui oleks vaja defendida ja kiirelt rünnata olnud?

tsitaat:
Alustuseks: pult on altpoolt ümar ning ülejäänud nurgad on kumerad. Ning kui sul on 15 aastat kogemusi pultidega, siis ei tohiks kerge konarlikkus sulle mingeid probleeme valmistada.

Mida kauem kasutand seda rohkem hakkad nägema ühtede asjade miinuseid ja teiste plusse.Mingi väike nurk või asi võib vägagi häirida.
tsitaat:
Ning ma ei tea miks sina oma pulte kramplikult käes hoiad, mina hoian enda omi küll päris lõdvalt, enda künnarnukke mõnusalt kuhugi toetades -- täpselt nagu Revi, teoreetiliselt ja kirjelduste kohaselt.

Ei pea silmas mingit kramplikkku hoidmist vaid lihtsalt lihtsat füüsilist omadust, et hoides ülitundlikku pulti ühes käes ei ole kuidagi võimalik samal puldi nii all kui peal vajutada nuppe ilma, et see segaks sihtimist.Tee katse, hoia arvutihiirt õhus ja kujutle, et hiire otsast näitab üliterav pointer paari meetri kaugusele seinale.Nüüd vajuta hiire klahvi ja vaata palju sul hiire nina alla vajub.Mõtle nüüd kui käib kiire action ja siis selle keskel vajutad, sihik hüppab nõks ja nõks alla icon_lol.gif
tsitaat:
Ning ei, Revolutioni pult, sarnaselt kõikidele muudele kaasaegsetele pultidele, ei eelda, et kasutajal on kõik nupud kaetud.

Kaasagsetes mängudes peale liikumisnupu, A ja B on ikka üsna vähe.
tsitaat:
Ma ei tea, võib-olla sa oled tõesti võimeline oma pöidlaga Dual Shock'i kõike nuppe alla hoidma, mina seda pole ja see pole siiamaani ühegi mänguga probleeme tekitanud.

Dualshockil need kangid pole üldse olulised ja olen vist aint paari mängu mängind millel neid kasutand.Samas nupud mis on töös on siis D-pad pöidlaga, sama käe nimetis ja keskmise sõrmega L1, L2 teise käe pöidlaga X, ruut ning ring ja kolnurk siis nimetissõrmega, muidu R1, R2 nimetis ja keskmise sõrmega.

Kui nüüd üks nupp välja arvata ehk siis R1 ja kolmnurk mida ma olenevalt olukorrast ühe sõrmega vajutan saab ühekorraga töös olla kõik ülejäänd 10 nuppu.Ei kujuta selle revoluusõuni puldil ette kuidas kasvõi 5-6 nuppu korraga töös oleks.Oleks see krdima paremas käes pult siis mugavam mitte mingi kandiline teleka oma.

See core controller paistab tip-top olevat, hmm huvitav milleks üldse selline asi kui see nuchuck niihea on icon_wink.gif
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DODONPACHI
HV veteran
DODONPACHI

liitunud: 12.10.2005




sõnum 22.01.2006 22:52:24 vasta tsitaadiga

Jesver.

See video oli promomaterjal. Sa ei hakka tõenäoliselt ühtegi mängu põhjalikult niiviisi mängima (peale Mario Party'de ja Wario Ware'i ehk), sarnaselt sellele et PS2 ei vii sind kuhugi kolmandasse dimensiooni (UK The Third Place kampaania). Ära ole nii ignorantne.

See hiirenäide... tavalisel arvutihiirel on tõenäoliselt teatavad lisaraskused juures (või siis vähemalt ei kasutata võimalikult kerget plastmassi), mis hoiaksid teda kindlamini maa peal. Mida raskem ja õhus hoidmiseks sobimatum objekt on, seda raskem on teda ka tasakaalukalt õhus paigal hoida. Lisaks sellele on arvutihiire raskusjaotus totaalselt erinev Revi puldist, mille lähim vaste on tavaline telekapult. Viimase õhus paigalhoidmine keset nupuvajutusi (püüdsin sinu meeleheaks isegi alt survet avaldada icon_smile.gif ) ei valmistanud mulle mingeid probleeme.

Ning täpsus täpsuseks -- mulle meeldib Revi pult juba puhtkontseptuaalsel tasandil. Randmega millegi pööramine on palju elulähedasem kui pöidlaga analoogi jebimine.
Auron kirjutas:
Kaasagsetes mängudes peale liikumisnupu, A ja B on ikka üsna vähe.

Nunchuck on osa puldist ning leiab tõenäoliselt kasutust enamikes kaasaegsetes mängudes. Sul on kasutusel:
nunchuck
-tava-analoog
-L1
-L2
tavapult
-D-pad
-A
-B
-virtuaal-analoog
-puldi enese pööramine päripäeva ja pööripäeva
-select
-start

Dual Shock 2'ga võrreldes on sul 2 nuppu vähem, eeldades et puldi pööramine asendab kahte shoulderit näiteks. Ja siinjuures pole arvestatud veel seda, mida ma enne toonitasin: sul on võimalik hallata kolme juhtimistasandit korraga. Kui sul just rohkem kui 2 pöialt pole (või kui sa ülimalt ebaergonoomiliselt ei mängi), siis DS2 seda ei võimalda.

Ja noh, jah. Löön mütsiga.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaniyodrift
HV kasutaja
Kaniyodrift

liitunud: 03.10.2003




sõnum 22.01.2006 23:12:38 vasta tsitaadiga

DODONPACHI kirjutas:
Jesver.

See video oli promomaterjal. Sa ei hakka tõenäoliselt ühtegi mängu põhjalikult niiviisi mängima (peale Mario Party'de ja Wario Ware'i ehk), sarnaselt sellele et PS2 ei vii sind kuhugi kolmandasse dimensiooni (UK The Third Place kampaania). Ära ole nii ignorantne.

ei see oli nii et kodu on esimene koht, töö/kool on teine koht kus viibida ja PS2 on kolmas koht
http://user.gru.net/domz/third.htm

aga kolmandasse dimensiooni viib PS2 oma laia valiku parimate mängudega kampaaniaväliselt icon_wink.gif
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DODONPACHI
HV veteran
DODONPACHI

liitunud: 12.10.2005




sõnum 22.01.2006 23:21:09 vasta tsitaadiga

Kaniyodrift kirjutas:
DODONPACHI kirjutas:
Jesver.

See video oli promomaterjal. Sa ei hakka tõenäoliselt ühtegi mängu põhjalikult niiviisi mängima (peale Mario Party'de ja Wario Ware'i ehk), sarnaselt sellele et PS2 ei vii sind kuhugi kolmandasse dimensiooni (UK The Third Place kampaania). Ära ole nii ignorantne.

ei see oli nii et kodu on esimene koht, töö/kool on teine koht kus viibida ja PS2 on kolmas koht
http://user.gru.net/domz/third.htm

aga kolmandasse dimensiooni viib PS2 oma laia valiku parimate mängudega kampaaniaväliselt icon_wink.gif

Point taken, ehkki viitasin rohkem reklaamikampaania olemusele kui tegelikule definitsioonile.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marko
HV Guru
marko

liitunud: 06.02.2003




sõnum 23.01.2006 00:27:48 vasta tsitaadiga

Auron, kuule kas sa oled seda reaalselt testinud, et nii kindlaid väited lahmid siin? Aitab vist sellest sinu (porno)postide seeriast selleks korraks? icon_lol.gif

Saime juba aru, et sulle uued ja innovaatilised asjad ei meeldi. Pigem tegeled vana ja äraproovituga... ehk siis paigalseis on sama mis tagasiminek.

Pole mõtet ajada mingit iba teemat, et see on ju jama ja see ei tööta ja kuidas sellega saaks normaalselt mängida, SENIKAUA kui pole mingeid revjuusid või sinu isiklikku kogemust. Praegu jätab see lahmimine ikka väga negatiivse mulje autorist endast.
.
.
.
Teemasse kah natuke, et siis minu jaoks on siiamaani olnud kõik konsoolid mis peale DC'd välja tulnud suhteliselt igavad. Ei ole neis enam seda sisu, sära, ega omapära. Ka mängud on nagu ühe vitsaga löödud ja olgu nad graafiliselt nii ilusad kui tahes, ainult vähesed on hiilanud oma originaalusega ja innovaatilisusega. Ja just neid viimaseid tooteid on rohkem loodud Nintendo masinatele kui ühelegi teisele.
Ja sama seis paistab olevat ka järgmise generatsiooniga, v.a. Nintendo masin. Ja tänu sellele ostan ma tulevikus jälle ühe konsooli.
(Kurat, ükskord saab juba üksluisetest "shooteritest" ja hiilimistest jms "rehashidest" kõrini ka)

PS. DS oli kuldne näide, kuidas Nintendo vallutas uut turgu ja tõi mängumaailma koduperenaisi jms uut "crowd'i". PSP on siiamaani vaid kannibaliseerinud oma enda suure venna PS2 turgu. ...seega jällegi paigalseis. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 172 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 156
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 23.01.2006 14:04:46 vasta tsitaadiga

DODONPACHI kirjutas:
See video oli promomaterjal.

Justnimelt, näidati ainult mingeid siukesi ooh ja aah kohti liigutan puldiga kätt ja oooooohh mõõk liigub ekraanil.
tsitaat:
Viimase õhus paigalhoidmine keset nupuvajutusi (püüdsin sinu meeleheaks isegi alt survet avaldada icon_smile.gif ) ei valmistanud mulle mingeid probleeme.
Jah nö.püüdlikult proovides saan mida ka teleka pulti paigal hoitud ja siis vaikselt nupu vajutatud icon_biggrin.gif .Tahaks näha seda ideaalset paigalhoidmist sihikuga näiteks siis kui parajasti kasvõi quakes rocket jumpi teed, õhus railguni peale vahetad ja pööramise pealt tulistad icon_lol.gif Täis veetassi vaikselt peapeal hoida ja sellega joosta on kaks väga iseasja.
tsitaat:
Saime juba aru, et sulle uued ja innovaatilised asjad ei meeldi. Pigem tegeled vana ja äraproovituga... ehk siis paigalseis on sama mis tagasiminek.
Iga lambi uus asi pole automaastelt kohe edasiminek icon_wink.gif Näiteks ma võiks ju kandiliste ratastega jalgratta leiutada ja öelda, et kui ei meeldi siis olete lollid ja ei mõista innovatiivset edasiminekut icon_lol.gif
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.01.2006 15:58:02 vasta tsitaadiga

... eks näis, tavapärase konsooli puldi ees, võib sellel innovatiivsel lahendusel isegi mõningaid eeliseid olla, kuid seda, et FPS'ide puhul saab uus pult ka vastu PC klaveri ja hiire kombinatsioonile, vaat ei tahaks küll hästi uskuda icon_rolleyes.gif
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jules
HV veteran
jules

liitunud: 04.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.01.2006 16:04:48 vasta tsitaadiga

Mina kahtlen ka tõsiselt Revi kasutajasõbralikuses, samas ennem kui proovinud pole, ei hakka ka maha tegema. Aga kui algul on komplektis ainult pult, ja kõik need muud vidinad tuleb mahlaka hinna eest eraldi muretseda, siis minul küll ei teki vasikavaimustust. Ja üleüldse, mängud loevad konsooli edus, mitte puldi kuju ja linuxi kasutamise võimalus. Ja PS3 lineup tõotab tulla ikkagi kõige parem.
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DODONPACHI
HV veteran
DODONPACHI

liitunud: 12.10.2005




sõnum 23.01.2006 16:08:11 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Tahaks näha seda ideaalset paigalhoidmist sihikuga näiteks siis kui parajasti kasvõi quakes rocket jumpi teed, õhus railguni peale vahetad ja pööramise pealt tulistad icon_lol.gif Täis veetassi vaikselt peapeal hoida ja sellega joosta on kaks väga iseasja.

Siinjuures ei ole sul vaja paigalhoidmist vaid ruumis sihtimistunnetust, mis Reviga on tõenäoliselt parem kui hiirega, sest hiirt liigutad sa tasapinnal, Revi pulti aga ruumis. Põhimõtteliselt sarnaneb see päris relva kasutamisele, lihtsalt mitmeid kordi rafineeritumalt.

Ning ei, ma ei eelda, et sa seda usud, mistõttu pole vaja vastu vaidlema hakata icon_smile.gif Ma ise olen sama jäärapäine kui sina.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaniyodrift
HV kasutaja
Kaniyodrift

liitunud: 03.10.2003




sõnum 23.01.2006 16:14:32 vasta tsitaadiga

marko kirjutas:
Teemasse kah natuke, et siis minu jaoks on siiamaani olnud kõik konsoolid mis peale DC'd välja tulnud suhteliselt igavad. Ei ole neis enam seda sisu, sära, ega omapära. Ka mängud on nagu ühe vitsaga löödud ja olgu nad graafiliselt nii ilusad kui tahes, ainult vähesed on hiilanud oma originaalusega ja innovaatilisusega. Ja just neid viimaseid tooteid on rohkem loodud Nintendo masinatele kui ühelegi teisele.

Nintendo originaalsusest ja innovatiivsusest annab hea ülevaate Gamecube'i mänguvalik:
    Donkey Kong Jungle Beat
    Donkey Kong Racing :: jäi lõpetamata kuna mängustuudio Rare läks Microsoftile
    Donkey Konga
    Donkey Konga 2
    Donkey Konga 3
    Kirby Air Ride
    Mario Golf
    Mario Kart Double Dash
    Mario Party 4
    Mario Party 5
    Mario Party 6
    Mario Party 7
    Mario Power Tennis
    Mario Superstar Baseball
    Super Mario Strikers (jalka)
marko kirjutas:
Ja sama seis paistab olevat ka järgmise generatsiooniga, v.a. Nintendo masin. Ja tänu sellele ostan ma tulevikus jälle ühe konsooli.

thumbs_up.gif
marko kirjutas:
Kurat, ükskord saab juba üksluisetest "shooteritest" ja hiilimistest jms "rehashidest" kõrini ka

appi tulevad selle põlvkonna Sony loometöö kroonjuveelid Ico, Shadow of the Colossus ja God of War mis kõikjal originaalsuse, innovatiivsuse jpm-ga mängurite, kriitikute ja teiste mänguloojate südamed on võitnud icon_wink.gif

Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DODONPACHI
HV veteran
DODONPACHI

liitunud: 12.10.2005




sõnum 23.01.2006 16:23:05 vasta tsitaadiga

helga kirjutas:
Mina kahtlen ka tõsiselt Revi kasutajasõbralikuses, samas enne kui proovinud pole, ei hakka ka maha tegema. Aga kui algul on komplektis ainult pult, ja kõik need muud vidinad tuleb mahlaka hinna eest eraldi muretseda, siis minul küll ei teki vasikavaimustust. Ja üleüldse, mängud loevad konsooli edus, mitte puldi kuju ja linuxi kasutamise võimalus. Ja PS3 lineup tõotab tulla ikkagi kõige parem.

Hetkel midagi kindlat öeldud pole, aga tõenäoliselt on Reviga algselt kaasas üks pult, üks nunchuck liides ning üks lisashell. Lisaks sellele saab Revi hind olema tõneäoliselt pool Xbox 360e ja PS3e hinnast.

Mängude koha pealt... noh, maitse asi. PS3 lineupis on minus huvi äratanud ainult Metal Gear Solid 4, muu on sihuke klassikaline PlayStation'i träna mida see generatsioon juba niigi on. Võib-olla saaudaksid nad siis minus huvi äratada kui Sony suudaks nende mittederivatiivseid aspekte reklaamida, aga siiamaani pole nad seda suutnud ning Juhuslik Scifi Teemaline FPS jääb mul avastamata. Muidugi, kaugemas tulevikus ilmub PS3le ka midagi Team ICOlt, kellelt hiljuti PS2le Shadow of the Colossus välja tuli.

Revil on olemas aga minu lemmik mängulooja Nintendo tugi. Tulemas on:
- Animal Crossing Revolution
- Mario Revolution/128
- Metroid Prime 3 (välisstuudiolt Retro)
- Wario Ware Revolution

Lisaks on konsoolile oma toe lubanud anda Hideo Kojima (MGS seeria looja); Goichi Suda (killer7), kelle projekt on juba valmimas; ja Ubisoft. Minu jaoks palju intrigeerivam kui see mida Sony siiani lubanud on (üle 100 mängu, millest 90% on piix)
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 23.01.2006 16:23:33 vasta tsitaadiga

arvestades konsooli enda parameetreid, võtke parem hoogu maha ja mõelge natuke nende üle
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DODONPACHI
HV veteran
DODONPACHI

liitunud: 12.10.2005




sõnum 23.01.2006 16:28:21 vasta tsitaadiga

Kaniyodrift kirjutas:
Nintendo originaalsusest ja innovatiivsusest annab hea ülevaate Gamecube'i mänguvalik:

Heakene küll. Marioga mänge on tõesti öökimiseni ning reeglina neid, mis pole Nintendo Kyoto osakonna tehtud ma ka ei näpiks. Sa unustad ära aga selle, et need on sisult täiesti erinevad mängud (pesapall, jalgpall, võidusõit -- kõik absurdses Mario universumis, kus on üsna vähe loomingulisi piire tehnilise poole pealt), sellal kui PS2l domineerivad nüansiliste erinevustega FPS'id, RPG'd, jms. Enamik Marioga mänge on lõbusad, sellal kui enamik Järjekordne FPS on võrdlemisi mittemidagiütlevad ja igavad.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaniyodrift
HV kasutaja
Kaniyodrift

liitunud: 03.10.2003




sõnum 23.01.2006 21:28:06 vasta tsitaadiga

DODONPACHI kirjutas:
Heakene küll. Marioga mänge on tõesti öökimiseni ning reeglina neid, mis pole Nintendo Kyoto osakonna tehtud ma ka ei näpiks. Sa unustad ära aga selle, et need on sisult täiesti erinevad mängud (pesapall, jalgpall, võidusõit -- kõik absurdses Mario universumis, kus on üsna vähe loomingulisi piire tehnilise poole pealt)

icon_lol.gif

DODONPACHI kirjutas:
sellal kui PS2l domineerivad nüansiliste erinevustega FPS'id

ega ikka ei domineeri küll icon_exclaim.gif

DODONPACHI kirjutas:
Enamik Marioga mänge on lõbusad, sellal kui enamik Järjekordne FPS on võrdlemisi mittemidagiütlevad ja igavad.

ei saa aru mis FPS'e sa kogu aeg taga ajad PS2st rääkides icon_question.gif
FPS žanr kuulub täielikult PC'le, mille varjus on Xbox Halo'ga - PS2 & Gamecube siin sõna ei saa (ja Metroid Prime ei ole FPS)
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DODONPACHI
HV veteran
DODONPACHI

liitunud: 12.10.2005




sõnum 23.01.2006 22:15:23 vasta tsitaadiga

Kaniyodrift kirjutas:
ega ikka ei domineeri küll icon_exclaim.gif

Domineerima oli ehk liialdus, aga...
Project Snowblind, Cold Winter, Brothers in Arms, Timesplitters seeria, uus GoldenEye, Area 51, Killzone, Call of Duty'd
... on mängud mis on vähemalt kohalikel poelettidel mu mulje PS2'st rikkunud. Siinjuures nendin, et PS2 on selle generatsiooni konsoolidest ainuke mis mul olemas on. Huvitavaid mänge on, aga enamik neist ei jõua isegi kohalike poelettideni kuna turg on ülesöödetud keskopärastest mängudest, mis on temaatiliselt tihtipeale ühe vitsaga löödud.
Kaniyodrift kirjutas:
ei saa aru mis FPS'e sa kogu aeg taga ajad PS2st rääkides icon_question.gif
FPS žanr kuulub täielikult PC'le, mille varjus on Xbox Halo'ga - PS2 & Gamecube siin sõna ei saa (ja Metroid Prime ei ole FPS)

Asi polnud niivõrd FPS'ides kuivõrd atüüpilistes mängudes üldse, mida PS2'l öökimiseni on. FPS on parim näide žanrist, mille isendid on nii ühesugused, et neid on peaaegu võimatu eristada.

Ning jah, sorry, mu postitused ei ole eriti selgelt formuleeritud argumentidega, kuna ma käkerdan nad mõne minutiga valmis icon_smile.gif Vabandan seetõttu ette ära.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
juurastaja
HV kasutaja
juurastaja

liitunud: 07.12.2003




sõnum 23.01.2006 23:10:25 vasta tsitaadiga

mina olen küll igati uue ja revolutsioonilise materjali pooldaja. Seni, kuni asjast pole ühtegi review'd (ega ka halvakogemuslikke review'sid), on minu ootused suured ja usun, et asi muudab nii mõneski mõttes konsoolide kuid vb ka üleüldse tehnika tulevikku. Selle argumendiga olen täiesti nõus, et senini on konsoolimängud läinud lihtsalt graafiliselt ja füüsikaliselt paremaks, point kui selline on siiski jäänud samaks.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marko
HV Guru
marko

liitunud: 06.02.2003




sõnum 24.01.2006 00:09:27 vasta tsitaadiga

juurastaja, thumbs_up.gif


REV'i kataloog ju vähemalt esialgu on ikka kõige suurem hands down, kui on võimalik mängida mänge NES'ist tänapäevani. Ja just see on minujaoks suurim müügiargument REV'i kasuks, closely followed by the innovation.
Mängukonsoolilt ma ei ootaks mingit superhüper sügavat ja komplitseeritut mängu. Peaasi, et asi oleks fun ja seda "fun'i" oleks võimalik ka 15min kaupa nautida. icon_wink.gif Kunagi tehti väga häid mänge mis just selleks sobisid ja mida on hea ka oma lastele demonstreerida.

DS'i kohta on ka olnud väga palju kriitikat, just eriti selle "touch" funktsiooni mõttetuse kohta, aga nagu me oleme näinud on ka sellele funktsioonile ülesehitatud vägagi tasemel mänge. Ok, on ka olnud tooteid mis minimaalselt ja suht mõttetult selle lisa kuidagi ära kasutavad, aga selle paneks pigem mängutootjate süüks.

Ootan põnevusega Nintendo tulemust ja loodan, et kõik saab töötama nagu peab, sest omapära, mängitavus ja uudsus loevad mulle rohkem kui mingid mõttetud gigahertzid jms võimsusnäitajad. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 172 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 156
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DODONPACHI
HV veteran
DODONPACHI

liitunud: 12.10.2005




sõnum 24.01.2006 02:27:15 vasta tsitaadiga

marko kirjutas:
REV'i kataloog ju vähemalt esialgu on ikka kõige suurem hands down, kui on võimalik mängida mänge NES'ist tänapäevani. Ja just see on minujaoks suurim müügiargument REV'i kasuks, closely followed by the innovation.

Kusjuures selle Virtual Console'iga seoses soovitan seda siin lugeda: Nintendo conducts "Virtual Console" service survey.

Ma ise käin tõenäoliselt mõne SNESi klassiku eest raha välja, nt Earthbound'i. Ja kui Sin & Punishment tõeliselt lokaliseeritakse, siis ostan selle ka.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Mängukonsoolid ja konsoolimängud »  [Wii] Nintendo Wii arutelu mine lehele eelmine  1, 2, 3, ... 182, 183, 184  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.