praegune kellaaeg 26.04.2024 16:42:33
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
afex
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2004
|
30.06.2011 23:51:21
|
|
|
tsitaat: |
Mismoodi seda kaheti saab mõista? icon_eek.gif
Valesti kirjas ju.
|
Väga lihtsalt:
20 ja 21 olid tööpäevad, seega Tallinna ja Tartu kauplused olid terve nädala kinni (eriline)
Jõgeva kauplus seevastu nagu ikka (tavapäraselt) st tööpäevadel lahti, pühadel kinni.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
30.06.2011 23:53:35
|
|
|
No mida...Kirjutagu siis tavapäraselt, nagu teised poed kirjutavad sellist infot...
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
Alan
HV veteran
liitunud: 12.02.2008
|
02.05.2012 11:58:23
|
|
|
Ostsin sealt ühe refurbished Lenovo ThinkPad T61. Järgmine päev oli kohal.
Mõni päev hiljem ütles kahjuks laadija üles. Võtsin meili teel ühendust ja paluti postiga tagasi saata. Minu saatmisest ülejärgmisel päeval saatsid nemad uue laadija vastu.
Iga etapp on ilusti ka meiliteel kinnitatud. Mulle jäi väga positiivne mulje teenindusest ja selle kiirusest.
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
DJDuck
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.09.2011
|
12.05.2012 00:43:30
|
|
|
Ostsin ka sealt eelmine talv arvuti. Töötab ikka väga hästi. Teenindajad igati korralikud ja abivalmis. Hind oli ka kasutatud arvuti kohta hea, andsid veel tasuta klaviatuuri, hiire, wifi antenni toitekaabli ja dvi.vga ülemineku ka kaasa
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Karu555
HV kasutaja
liitunud: 29.11.2009
|
29.11.2012 16:13:58
Probleem kauplusega "BitBoard" |
|
|
Ei ole küll seotud HV foorumiga, aga mõtlesin et jagan teiega oma mure.
Kirjutasin avalduse sinna firmasse ning mure oli järgmine:
tsitaat: |
Ostsin 18. detsembril 2010. aastal kauplusest „BitBoard“ arvuti (mudel: HP Pavilion d4595) hinnaga 249,25 € (3900 EEK). Kauplusest ostsin kohe juurde mälu (2 x 1 Gb DDR2) hinnaga 46 € (720 EEK) ehk sel hetkel oli arvuti koguväärtuseks 295,25 € (4620 EEK).
Pöördusin arvutiga kauplusese Tallinna esindusse 8. jaanuaril 2011. aastal, sest reklaamitud oli, et arvuti mängib ka kõige uuemaid mänge, kuid nii see ei olnud. Saime kokkuleppele kauplusega, et vahetatakse Nvidia GeForce 7900GTX asemele Nvidia GeForce 8800GT, ning et peale tuleb maksta 22,36 € (350 EEK). Pärast videokaardi vahetust oli arvuti koguväärtus tõusnud 317,88 €-ni (4973,74 EEK) .
23. veebruaril pöördusin uuesti kaupluse „BitBoard“ Tallinna esindusse. Probleemiks oli, et arvuti käivitus, kuid pilti ette ei võtnud. Kauplusest öeldi, et viga on emaplaadis. Garantiikorras vahetati see ära ning lisaraha selle eest ei võetud.
22. oktoobril pöördusin jällegi kauplusesse. Seekord oli sarnane probleem kui eelmine kord: Arvuti käivitub, kuid pilti ette ei võta. Esialgu öeldi, et katki on videokaart, kuid hiljem selgus, et katki oli hoopis emaplaadi siin (PCI-E) ning, et videokaart ise on korras. Pakuti vahetust teise arvutiga (Dell Precision 390) ning, et eelmiselt arvutilt tõstetakse sinna mälud, videokaart ja andmekandjad (2 x 250Gb). Olin selle vahetusega nõus. Sain vahetatud arvuti enda kätte tagasi 7. novembril ning kohe ilmnes uus probleem. Arvuti töötas korralikult tavaolekus, (internetis surfamine, piltide vaatamine jms), kuid avaldades videokaardile koormust (mängud, modelleerimine, HD-videod), kiilus arvutil pilt kohe kinni ning mõnikord tekkis isegi sinine ekraan (BSOD).
Tulenevalt sellest, et arvuti asendamine ebaõnnestus, soovin kasutada oma tarbijaõigusi ja saada arvutile kulutatud raha tagasi. (317,88 €) Ei paku huvi vahetused, asendused jms tehingud, vaid puhtalt raha tagasi. Juhul, kui teie ei ole nõus sellega, on ainus võimalus pöörduda Tarbijakaitseameti poole.
|
Viisin siis 16. novembri kauplusesse tagasi ning öeldi et Jõgeva kauplus tegeleb sellega. Läks siis nädal mööda ning ei mingit kontakti. Helistasin siis ise neile ning küsisin järgi. Vastati kiirelt: Videokaart on välja vahetatud ja arvuti Tallinnasse tagasi saadetud.
Avalduses oli selgelt kirjas et ei huvita asendused.
Mida ma peaks edasi tegema?
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Alan
HV veteran
liitunud: 12.02.2008
|
29.11.2012 17:15:10
|
|
|
Oota misasja. 2 aastat oled arvutit kasutanud ja nüüd tahad 100% raha tagasi? Ilmselgelt selle arvuti väärtus pole enam täna see mis oli siis. Ning see, et mõni asi rohkem garantiis käib on lihtsalt bad-luck. Mina ei näe küll mingit põhjust, miks peaks keegi 2a hiljem toote tagasi ostma täishinnaga. Nagu näen, siis garantiiga on ilusti ju vastu tuldud... BitBoard selles küll süüdi ei ole, et Pavilioni seeria tol ajal nii kehvake oli ja iga komponent niivõrd ebakvaliteetne. Ega tal muud üle ei jää, kui garantiikorras vahetada asju välja selle seadusest tuleneva 2a jooksul aga ma sügavalt kahtlen, et ta täishinnaga selle tagasi peaks ostma.
Ma ei usu, et sa kuskilt abi saad paraku.
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Karu555
HV kasutaja
liitunud: 29.11.2009
|
29.11.2012 19:07:16
|
|
|
No see väärtus pole minu probleem enam. Tarbijakaitseseaduses on kirjas, et 2 aasta jooksul võib kaebuse esitada, juhuslikult on ka garantiid 2 aasta.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
pinTero
HV veteran
liitunud: 10.11.2001
|
29.11.2012 19:28:18
|
|
|
Kui Võlaõigusseaduses näpuga järge ajada, siis on asjal point sees küll.
Par. 223 on nimelt sellised toredad klauslid, nagu "müügilepingu olulised rikkumised". Selle järgi asendamise ebaõnnestumine annab täitsa aluse lepingust taganeda ja raha tagasi küsida..
|
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
|
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
29.11.2012 19:30:07
|
|
|
tsitaat: |
Sain vahetatud arvuti enda kätte tagasi 7. novembril ning kohe ilmnes uus probleem. Arvuti töötas korralikult tavaolekus, (internetis surfamine, piltide vaatamine jms), kuid avaldades videokaardile koormust (mängud, modelleerimine, HD-videod), kiilus arvutil pilt kohe kinni ning mõnikord tekkis isegi sinine ekraan (BSOD). |
Testijad ei viitsi oma tööd korralikult teha. Kuid ma ei usu et seadus annab jõudu raha samas vääringus kätte saada.
|
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
|
Karu555
HV kasutaja
liitunud: 29.11.2009
|
29.11.2012 19:43:22
|
|
|
pinTero kirjutas: |
Kui Võlaõigusseaduses näpuga järge ajada, siis on asjal point sees küll.
Par. 223 on nimelt sellised toredad klauslid, nagu "müügilepingu olulised rikkumised". Selle järgi asendamise ebaõnnestumine annab täitsa aluse lepingust taganeda ja raha tagasi küsida.. |
Täpselt nii on.
tsitaat: |
§ 223. Müüjapoolne müügilepingu oluline rikkumine
(1) Müüjat loetakse müügilepingut oluliselt rikkunuks muu hulgas ka siis, kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kui müüja keeldub õigustamatult asja parandamast või asendamast või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast talle lepingutingimustele mittevastavusest teatamist. |
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
kusti85
Tavaline kasutaja
liitunud: 11.11.2007
|
29.11.2012 19:54:28
|
|
|
Ma kardan, et isegi tarbijakaitseamet vaatab sellisele nõudele veidi viltuselt. Poolteist aastat on piisavalt pikk kasutusaeg, et selline nõudmine veider tunduks.
Aga edu nende veskitega. Ettevõtja poolt vaadatune leiaks pigem, et selliseid õiguseid ei tohiks tarbijale anda, samas kui seadusandlus võimaldab, siis miks mitte.
_________________ Rockmuusikateemaline viktoriin Tallinnas Mökus - https://www.facebook.com/groups/rocktoriintallinn/
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER |
|
Kommentaarid: 214 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
29.11.2012 20:10:55
|
|
|
tsitaat: |
(1) Müüjat loetakse müügilepingut oluliselt rikkunuks muu hulgas ka siis, kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kui müüja keeldub õigustamatult asja parandamast või asendamast või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast talle lepingutingimustele mittevastavusest teatamist. |
tsitaat: |
Läks siis nädal mööda ning ei mingit kontakti. Helistasin siis ise neile ning küsisin järgi. Vastati kiirelt: Videokaart on välja vahetatud ja arvuti Tallinnasse tagasi saadetud. |
Nad ei ole keeldunud parandamast. Kui seal seaduses on ka kirjas mitu korda järjest võib parandada siis ehk jah.
|
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
|
Karu555
HV kasutaja
liitunud: 29.11.2009
|
29.11.2012 20:34:30
|
|
|
alliance kirjutas: |
tsitaat: |
(1) Müüjat loetakse müügilepingut oluliselt rikkunuks muu hulgas ka siis, kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kui müüja keeldub õigustamatult asja parandamast või asendamast või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast talle lepingutingimustele mittevastavusest teatamist. |
tsitaat: |
Läks siis nädal mööda ning ei mingit kontakti. Helistasin siis ise neile ning küsisin järgi. Vastati kiirelt: Videokaart on välja vahetatud ja arvuti Tallinnasse tagasi saadetud. |
Nad ei ole keeldunud parandamast. Kui seal seaduses on ka kirjas mitu korda järjest võib parandada siis ehk jah. |
Ega nad ei olegi keeldunud, vaid parandamine ebaõnnestus.
Sõnade vahel on või
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
traks
HV Guru
liitunud: 07.03.2002
|
29.11.2012 20:44:41
Re: Probleem kauplusega "BitBoard" |
|
|
Karu555 kirjutas: |
Pöördusin arvutiga kauplusese Tallinna esindusse 8. jaanuaril 2011. aastal, sest reklaamitud oli, et arvuti mängib ka kõige uuemaid mänge, kuid nii see ei olnud. Saime kokkuleppele kauplusega, et vahetatakse Nvidia GeForce 7900GTX asemele Nvidia GeForce 8800GT, ning et peale tuleb maksta 22,36 € (350 EEK). Pärast videokaardi vahetust oli arvuti koguväärtus tõusnud 317,88 €-ni (4973,74 EEK) .
Mida ma peaks edasi tegema? |
tänama, et igal sammul vastu on tuldud.
Ehk siis ise ei olnud võimeline internetist otsima endale vajalike mängude nõuete kohta? Või veensid nad sind selles, et NENDE pakutud 7900GTX on kuidagimoodi vingem, kui kõik muud maailmas olevad 7900GTX kaardid?
Igast huvitavaid inimesi näeb, kes tahavad "lihtsat arvutit", mis võiks ka uusi mängusid mängida.
Võib-olla on mingi põhjus, miks mõni arvuti maksab 4-5x rohkem kui teine...
_________________ The greatest trick the devil ever pulled
was convincing the world glossy widescreen is the way to go. |
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
304 |
|
tagasi üles |
|
|
Karu555
HV kasutaja
liitunud: 29.11.2009
|
29.11.2012 20:52:06
|
|
|
No eks kunagi ise loll olnud ja astunud selle reha otsa. Aga kui mulle on antud õigused, mis lubavad mul raha tagasi nõuda, siis miks ma ei võiks seda teha?
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
kusti85
Tavaline kasutaja
liitunud: 11.11.2007
|
29.11.2012 21:56:12
|
|
|
Sul on tuline õigus. Sa võid raha tagasi nõuda. Tõenäoliselt sa seda tagasi ei saa. Sa ikka saad aru mille pärast?
Spoiler
selleks, et meie õigusriik on veel mõistuspärane, mitte nagu nt. suures laias ameerikas, kus kukud lifti katuselt alla ja saad miljonäriks. Kui sul on olnud kaks aastat arvuti, mis on täitnud omi ülesandeid, mida müüja on parandanud komponendi rikke korral, mis töötaks nüüdki, siis saadetakse sind pikalt "crisis ei töötand ja mitu korda on pidanud remondis käima, ma ostan omale parem inteli i3-e, andke mu raha tagasi" jutu peale
P.S. isegi olen pidanud tuttavatele näitama, et bitboard arvutid ei ole ideaalsed masinad mängimiseks, pigem kuskilt mahakantud ja veidi putitatud kontorimasinad vms, et kui eelarvet veidi suurendada (nt. 70 eurot), siis saab kasutatud komponentide baasil paar põlvkonda uuema ja ka mänge vedavama platvormi kokku sättida.
_________________ Rockmuusikateemaline viktoriin Tallinnas Mökus - https://www.facebook.com/groups/rocktoriintallinn/
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER |
|
Kommentaarid: 214 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
Alan
HV veteran
liitunud: 12.02.2008
|
29.11.2012 23:35:22
|
|
|
Karu555 kirjutas: |
Ega nad ei olegi keeldunud, vaid parandamine ebaõnnestus.
Sõnade vahel on või |
Mismõttes ebaõnnestus? Komponent üles ütleb, vahetatakse välja. Rohkemaks pole kahjuks keegi võimeline. See, et see komponent peale remonti ainult kuu aega töötab ei ole kuskilt otsast müüja viga ega ka ebaõnnestunud remont, vaid lihtsalt sitt toode. Sama hästi võid oma kaebused HP-le esitada.
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
|
matu21
HV Guru
liitunud: 24.11.2003
|
30.11.2012 08:43:32
|
|
|
kusti85 kirjutas: |
kui eelarvet veidi suurendada (nt. 70 eurot), siis saab kasutatud komponentide baasil paar põlvkonda uuema ja ka mänge vedavama platvormi kokku sättida. |
1) Saad selle foorumist. heal juhul käimamineku garantiiga. kuu pärast on sellest käimamineku garantiist alles vaid käi p***e garantii
2) kui "veidi" on 30%, siis võiks ju paluda igat klienti suurendada veel "veidi", nt 100% eelarvet ja saab veel parema arvuti..
3) "reklaamitud oli, et arvuti mängib ka kõige uuemaid mänge" - aga ei ole ju ühtegi sõna uusimatest strateegia- või rallimängudest, seega pole keegi valetanud. uusimat Solitaire`i mängib see arvuti ka aastate pärast.
_________________ Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43 |
|
Kommentaarid: 1356 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
1038 |
|
tagasi üles |
|
|
Karu555
HV kasutaja
liitunud: 29.11.2009
|
30.11.2012 09:38:51
|
|
|
Alan kirjutas: |
Karu555 kirjutas: |
Ega nad ei olegi keeldunud, vaid parandamine ebaõnnestus.
Sõnade vahel on või |
Mismõttes ebaõnnestus? Komponent üles ütleb, vahetatakse välja. Rohkemaks pole kahjuks keegi võimeline. See, et see komponent peale remonti ainult kuu aega töötab ei ole kuskilt otsast müüja viga ega ka ebaõnnestunud remont, vaid lihtsalt sitt toode. Sama hästi võid oma kaebused HP-le esitada. |
tsitaat: |
22. oktoobril pöördusin jällegi kauplusesse. Seekord oli sarnane probleem kui eelmine kord: Arvuti käivitub, kuid pilti ette ei võta. Esialgu öeldi, et katki on videokaart, kuid hiljem selgus, et katki oli hoopis emaplaadi siin (PCI-E) ning, et videokaart ise on korras. Pakuti vahetust teise arvutiga (Dell Precision 390) ning, et eelmiselt arvutilt tõstetakse sinna mälud, videokaart ja andmekandjad (2 x 250Gb). Olin selle vahetusega nõus. Sain vahetatud arvuti enda kätte tagasi 7. novembril ning kohe ilmnes uus probleem. Arvuti töötas korralikult tavaolekus, (internetis surfamine, piltide vaatamine jms), kuid avaldades videokaardile koormust (mängud, modelleerimine, HD-videod), kiilus arvutil pilt kohe kinni ning mõnikord tekkis isegi sinine ekraan (BSOD).
|
Palun ärge lahmige mingit teksti siin.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
30.11.2012 10:26:59
|
|
|
Karu555: Kui tahad midagi võita, siis pead oma kulu ja kirjadega masina ekspertiisi viima. Ning oma kulu ja kirjadega seetõttu, et ainult 6 kuud teeb müüja ekspertiisi, hiljem on see juba ostja pärusmaa.
Kuna arvuti on HP, siis ekspertiisi koht saab Sul olema kusagil USA-s, äärmisel juhul kusagil Poolas.
Ja veel, amortisatsioonist, ehk kulumisest / vananemisest oled midagi kuulnud?
Amortisatsioon tähendab antud teemas seda, et ekspertiis - juhul, kui võidad, arvutab välja selle arvuti jääkväärtuse ja siis selle jääkväärtuse saad tagasi, mitte kopikatki rohkem.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
30.11.2012 11:09:45
|
|
|
ot: |
tahanteada kirjutas: |
Kuna arvuti on HP, siis ekspertiisi koht saab Sul olema kusagil USA-s, äärmisel juhul kusagil Poolas. |
Ära aja jama. HP-l on Eestis piisavalt sertifitseeritud partnereid-teenindusi, kes selle töö ära teevad. Ega see mingi lennuk või raketitõrjesüsteem pole, millele ainult emafirma oskab diagnoosi panna. Aga see on juba OT. |
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Karu555
HV kasutaja
liitunud: 29.11.2009
|
30.11.2012 15:32:35
|
|
|
Betamax kirjutas: |
ot: |
tahanteada kirjutas: |
Kuna arvuti on HP, siis ekspertiisi koht saab Sul olema kusagil USA-s, äärmisel juhul kusagil Poolas. |
Ära aja jama. HP-l on Eestis piisavalt sertifitseeritud partnereid-teenindusi, kes selle töö ära teevad. Ega see mingi lennuk või raketitõrjesüsteem pole, millele ainult emafirma oskab diagnoosi panna. Aga see on juba OT. |
|
Tegelikult mul ei olegi HP'd enam, vaid vahetati Dell Precision 390 vastu, nagu algselt kirjas oli.
EDIT: Saatsin härra Piibele sellise kirja:
tsitaat: |
Tõin arvuti 16. novembril Tallinna esindusse, nagu kokku lepitud ning et teie saadate selle kuskile ekspertiisi.
Sooviks selle ekspertiisi tulemusi mingi ametliku dokumendi näol.
Täna, 29. novembril saatsite mulle kirja, öeldes et masinal on videokaart vahetatud. Kokkulepe ei olnud et vahetatakse videokaart, vaid et tagastatakse raha.
Lõik eelmisest avaldusest:
Tulenevalt sellest, et arvuti asendamine ebaõnnestus, soovin kasutada oma tarbijaõigusi ja saada arvutile kulutatud raha tagasi. (317,88 €)
Lisasin ka parandatud avalduse kus on täiendatud punkt 2.
Niiet, olen ikkagi omal seisukohal ja nõuan arvutile kulutatud raha tagasi (317,88€) Juhul, kui teie sellega nõus ei ole on ainuke võimalus pöörduda Tarbijakaitseametisse.
|
Ning vastuseks sain sellise:
tsitaat: |
Tere,
Kordan uuesti üle, et teie arvutil on videokaart vahetatud ja töötab korralikult. Tarbijakaitse ametisse võib tarbija alati pöörduda. Kas soovite, et saadaksime teie arvuti meie Tallinna esindusse, kust te ta kätte saaksite? Juhul, kui soovite mõnda teist saatmise varianti kasutada, palun andke sellest teada.
Lugupidamisega
Küllo Piibe
|
Täitsa kino noh, ma ei saa aru mis selle mehe peas toimub, kas ta ei mõisa eesti keelt või mis.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
kusti85
Tavaline kasutaja
liitunud: 11.11.2007
|
30.11.2012 15:49:14
|
|
|
Mul on endal selline tunne hoopis, et sa ise ei lugenud läbi, mis sulle kirjutati.
Tõlgin siis. "Meie oleme oma kohustused täitnud ja leiame, et teie nõudmised ei ole kohased. Palun, kui soovite pöörduda tarbijakaitseametisse, siis teil on see võimalus.Kui soovite arvutit kätte saada, on teil ka see võimalus."
Spoiler
Krt, kui sa kunagi autot liisima hakkad, kas sa siis teed sama triki või?
Nüüd on siis see koht, kus sa peaksid tarbijakaitseameti poolset seisukohta küsima. Ma tahaks juba nednde vastust ka teada, huvitav saaga on sündimas.
_________________ Rockmuusikateemaline viktoriin Tallinnas Mökus - https://www.facebook.com/groups/rocktoriintallinn/
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER |
|
Kommentaarid: 214 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
180 |
|
tagasi üles |
|
|
tahanteada
Lõuapoolik
liitunud: 04.04.2003
|
30.11.2012 16:13:53
|
|
|
Betamax kirjutas: |
ot: |
tahanteada kirjutas: |
Kuna arvuti on HP, siis ekspertiisi koht saab Sul olema kusagil USA-s, äärmisel juhul kusagil Poolas. |
Ära aja jama. HP-l on Eestis piisavalt sertifitseeritud partnereid-teenindusi, kes selle töö ära teevad. Ega see mingi lennuk või raketitõrjesüsteem pole, millele ainult emafirma oskab diagnoosi panna. Aga see on juba OT. |
|
OT: Ise eksid - ametlikke ekspertiise ei tee kohalikud partnerid-teenindused, ametlikke ekspertiise teevad tootjafirmade ametlikud Remondikeskused. Ja HP taolisel firmal leiad neid maailmast paar-kolm.
Kohalikud partnerid-teenindused on lepingulised tegijad ja vahetavad katkist juppi jms. lihtsam tegevus. Keerukama jama korral saadavad ka nemad katkise toote edasi juba HP enda ametlikku Remondikeskusesse.
PS: See on täiesti tüüpiline viga, mis tehakse, et peetakse lepingulisi esindusi Tootja ametlikeks keskusteks, aga nii see kahjuks pole.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|