Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  OÜ Bitboard Arvutid märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
afex
HV kasutaja
afex

liitunud: 28.01.2004




sõnum 30.06.2011 23:51:21 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Mismoodi seda kaheti saab mõista? icon_eek.gif
Valesti kirjas ju.


Väga lihtsalt:
20 ja 21 olid tööpäevad, seega Tallinna ja Tartu kauplused olid terve nädala kinni (eriline)
Jõgeva kauplus seevastu nagu ikka (tavapäraselt) st tööpäevadel lahti, pühadel kinni.
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2011 23:53:35 vasta tsitaadiga

No mida...Kirjutagu siis tavapäraselt, nagu teised poed kirjutavad sellist infot...
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 276
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alan
HV veteran
Alan

liitunud: 12.02.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.05.2012 11:58:23 vasta tsitaadiga

Ostsin sealt ühe refurbished Lenovo ThinkPad T61. Järgmine päev oli kohal.
Mõni päev hiljem ütles kahjuks laadija üles. Võtsin meili teel ühendust ja paluti postiga tagasi saata. Minu saatmisest ülejärgmisel päeval saatsid nemad uue laadija vastu.
Iga etapp on ilusti ka meiliteel kinnitatud. Mulle jäi väga positiivne mulje teenindusest ja selle kiirusest.
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DJDuck
Kreisi kasutaja
DJDuck

liitunud: 17.09.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.05.2012 00:43:30 vasta tsitaadiga

Ostsin ka sealt eelmine talv arvuti. Töötab ikka väga hästi. Teenindajad igati korralikud ja abivalmis. Hind oli ka kasutatud arvuti kohta hea, andsid veel tasuta klaviatuuri, hiire, wifi antenni toitekaabli ja dvi.vga ülemineku ka kaasa thumbs_up.gif
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Karu555
HV kasutaja

liitunud: 29.11.2009




sõnum 29.11.2012 16:13:58 Probleem kauplusega "BitBoard" vasta tsitaadiga

Ei ole küll seotud HV foorumiga, aga mõtlesin et jagan teiega oma mure.

Kirjutasin avalduse sinna firmasse ning mure oli järgmine:
tsitaat:
Ostsin 18. detsembril 2010. aastal kauplusest „BitBoard“ arvuti (mudel: HP Pavilion d4595) hinnaga 249,25 € (3900 EEK). Kauplusest ostsin kohe juurde mälu (2 x 1 Gb DDR2) hinnaga 46 € (720 EEK) ehk sel hetkel oli arvuti koguväärtuseks 295,25 € (4620 EEK).

Pöördusin arvutiga kauplusese Tallinna esindusse 8. jaanuaril 2011. aastal, sest reklaamitud oli, et arvuti mängib ka kõige uuemaid mänge, kuid nii see ei olnud. Saime kokkuleppele kauplusega, et vahetatakse Nvidia GeForce 7900GTX asemele Nvidia GeForce 8800GT, ning et peale tuleb maksta 22,36 € (350 EEK). Pärast videokaardi vahetust oli arvuti koguväärtus tõusnud 317,88 €-ni (4973,74 EEK) .

23. veebruaril pöördusin uuesti kaupluse „BitBoard“ Tallinna esindusse. Probleemiks oli, et arvuti käivitus, kuid pilti ette ei võtnud. Kauplusest öeldi, et viga on emaplaadis. Garantiikorras vahetati see ära ning lisaraha selle eest ei võetud.

22. oktoobril pöördusin jällegi kauplusesse. Seekord oli sarnane probleem kui eelmine kord: Arvuti käivitub, kuid pilti ette ei võta. Esialgu öeldi, et katki on videokaart, kuid hiljem selgus, et katki oli hoopis emaplaadi siin (PCI-E) ning, et videokaart ise on korras. Pakuti vahetust teise arvutiga (Dell Precision 390) ning, et eelmiselt arvutilt tõstetakse sinna mälud, videokaart ja andmekandjad (2 x 250Gb). Olin selle vahetusega nõus. Sain vahetatud arvuti enda kätte tagasi 7. novembril ning kohe ilmnes uus probleem. Arvuti töötas korralikult tavaolekus, (internetis surfamine, piltide vaatamine jms), kuid avaldades videokaardile koormust (mängud, modelleerimine, HD-videod), kiilus arvutil pilt kohe kinni ning mõnikord tekkis isegi sinine ekraan (BSOD).

Tulenevalt sellest, et arvuti asendamine ebaõnnestus, soovin kasutada oma tarbijaõigusi ja saada arvutile kulutatud raha tagasi. (317,88 €) Ei paku huvi vahetused, asendused jms tehingud, vaid puhtalt raha tagasi. Juhul, kui teie ei ole nõus sellega, on ainus võimalus pöörduda Tarbijakaitseameti poole.


Viisin siis 16. novembri kauplusesse tagasi ning öeldi et Jõgeva kauplus tegeleb sellega. Läks siis nädal mööda ning ei mingit kontakti. Helistasin siis ise neile ning küsisin järgi. Vastati kiirelt: Videokaart on välja vahetatud ja arvuti Tallinnasse tagasi saadetud.

Avalduses oli selgelt kirjas et ei huvita asendused.

Mida ma peaks edasi tegema?
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alan
HV veteran
Alan

liitunud: 12.02.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.11.2012 17:15:10 vasta tsitaadiga

Oota misasja. 2 aastat oled arvutit kasutanud ja nüüd tahad 100% raha tagasi? Ilmselgelt selle arvuti väärtus pole enam täna see mis oli siis. Ning see, et mõni asi rohkem garantiis käib on lihtsalt bad-luck. Mina ei näe küll mingit põhjust, miks peaks keegi 2a hiljem toote tagasi ostma täishinnaga. Nagu näen, siis garantiiga on ilusti ju vastu tuldud... BitBoard selles küll süüdi ei ole, et Pavilioni seeria tol ajal nii kehvake oli ja iga komponent niivõrd ebakvaliteetne. Ega tal muud üle ei jää, kui garantiikorras vahetada asju välja selle seadusest tuleneva 2a jooksul aga ma sügavalt kahtlen, et ta täishinnaga selle tagasi peaks ostma.

Ma ei usu, et sa kuskilt abi saad paraku.
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Karu555
HV kasutaja

liitunud: 29.11.2009




sõnum 29.11.2012 19:07:16 vasta tsitaadiga

No see väärtus pole minu probleem enam. Tarbijakaitseseaduses on kirjas, et 2 aasta jooksul võib kaebuse esitada, juhuslikult on ka garantiid 2 aasta.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pinTero
HV veteran
pinTero

liitunud: 10.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.11.2012 19:28:18 vasta tsitaadiga

Kui Võlaõigusseaduses näpuga järge ajada, siis on asjal point sees küll.
Par. 223 on nimelt sellised toredad klauslid, nagu "müügilepingu olulised rikkumised". Selle järgi asendamise ebaõnnestumine annab täitsa aluse lepingust taganeda ja raha tagasi küsida..
Kommentaarid: 148 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alliance
The Transporter

liitunud: 23.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.11.2012 19:30:07 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Sain vahetatud arvuti enda kätte tagasi 7. novembril ning kohe ilmnes uus probleem. Arvuti töötas korralikult tavaolekus, (internetis surfamine, piltide vaatamine jms), kuid avaldades videokaardile koormust (mängud, modelleerimine, HD-videod), kiilus arvutil pilt kohe kinni ning mõnikord tekkis isegi sinine ekraan (BSOD).


Testijad ei viitsi oma tööd korralikult teha. Kuid ma ei usu et seadus annab jõudu raha samas vääringus kätte saada.
Kommentaarid: 531 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 431
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Karu555
HV kasutaja

liitunud: 29.11.2009




sõnum 29.11.2012 19:43:22 vasta tsitaadiga

pinTero kirjutas:
Kui Võlaõigusseaduses näpuga järge ajada, siis on asjal point sees küll.
Par. 223 on nimelt sellised toredad klauslid, nagu "müügilepingu olulised rikkumised". Selle järgi asendamise ebaõnnestumine annab täitsa aluse lepingust taganeda ja raha tagasi küsida..


Täpselt nii on.
tsitaat:
§ 223. Müüjapoolne müügilepingu oluline rikkumine
(1) Müüjat loetakse müügilepingut oluliselt rikkunuks muu hulgas ka siis, kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kui müüja keeldub õigustamatult asja parandamast või asendamast või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast talle lepingutingimustele mittevastavusest teatamist.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kusti85
Tavaline kasutaja

liitunud: 11.11.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.11.2012 19:54:28 vasta tsitaadiga

Ma kardan, et isegi tarbijakaitseamet vaatab sellisele nõudele veidi viltuselt. Poolteist aastat on piisavalt pikk kasutusaeg, et selline nõudmine veider tunduks.
Aga edu nende veskitega. Ettevõtja poolt vaadatune leiaks pigem, et selliseid õiguseid ei tohiks tarbijale anda, samas kui seadusandlus võimaldab, siis miks mitte.

_________________
Rockmuusikateemaline viktoriin Tallinnas Mökus - https://www.facebook.com/groups/rocktoriintallinn/
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
Kommentaarid: 214 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 180
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alliance
The Transporter

liitunud: 23.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.11.2012 20:10:55 vasta tsitaadiga

tsitaat:
(1) Müüjat loetakse müügilepingut oluliselt rikkunuks muu hulgas ka siis, kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kui müüja keeldub õigustamatult asja parandamast või asendamast või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast talle lepingutingimustele mittevastavusest teatamist.


tsitaat:
Läks siis nädal mööda ning ei mingit kontakti. Helistasin siis ise neile ning küsisin järgi. Vastati kiirelt: Videokaart on välja vahetatud ja arvuti Tallinnasse tagasi saadetud.



Nad ei ole keeldunud parandamast. Kui seal seaduses on ka kirjas mitu korda järjest võib parandada siis ehk jah.
Kommentaarid: 531 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 431
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Karu555
HV kasutaja

liitunud: 29.11.2009




sõnum 29.11.2012 20:34:30 vasta tsitaadiga

alliance kirjutas:
tsitaat:
(1) Müüjat loetakse müügilepingut oluliselt rikkunuks muu hulgas ka siis, kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kui müüja keeldub õigustamatult asja parandamast või asendamast või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast talle lepingutingimustele mittevastavusest teatamist.


tsitaat:
Läks siis nädal mööda ning ei mingit kontakti. Helistasin siis ise neile ning küsisin järgi. Vastati kiirelt: Videokaart on välja vahetatud ja arvuti Tallinnasse tagasi saadetud.



Nad ei ole keeldunud parandamast. Kui seal seaduses on ka kirjas mitu korda järjest võib parandada siis ehk jah.


Ega nad ei olegi keeldunud, vaid parandamine ebaõnnestus.
Sõnade vahel on või
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
traks
HV Guru

liitunud: 07.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.11.2012 20:44:41 Re: Probleem kauplusega "BitBoard" vasta tsitaadiga

Karu555 kirjutas:
Pöördusin arvutiga kauplusese Tallinna esindusse 8. jaanuaril 2011. aastal, sest reklaamitud oli, et arvuti mängib ka kõige uuemaid mänge, kuid nii see ei olnud. Saime kokkuleppele kauplusega, et vahetatakse Nvidia GeForce 7900GTX asemele Nvidia GeForce 8800GT, ning et peale tuleb maksta 22,36 € (350 EEK). Pärast videokaardi vahetust oli arvuti koguväärtus tõusnud 317,88 €-ni (4973,74 EEK) .

Mida ma peaks edasi tegema?

tänama, et igal sammul vastu on tuldud.
Ehk siis ise ei olnud võimeline internetist otsima endale vajalike mängude nõuete kohta? Või veensid nad sind selles, et NENDE pakutud 7900GTX on kuidagimoodi vingem, kui kõik muud maailmas olevad 7900GTX kaardid?
Igast huvitavaid inimesi näeb, kes tahavad "lihtsat arvutit", mis võiks ka uusi mängusid mängida.
Võib-olla on mingi põhjus, miks mõni arvuti maksab 4-5x rohkem kui teine...

_________________
The greatest trick the devil ever pulled
was convincing the world glossy widescreen is the way to go.
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 304
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Karu555
HV kasutaja

liitunud: 29.11.2009




sõnum 29.11.2012 20:52:06 vasta tsitaadiga

No eks kunagi ise loll olnud ja astunud selle reha otsa. Aga kui mulle on antud õigused, mis lubavad mul raha tagasi nõuda, siis miks ma ei võiks seda teha?
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kusti85
Tavaline kasutaja

liitunud: 11.11.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.11.2012 21:56:12 vasta tsitaadiga

Sul on tuline õigus. Sa võid raha tagasi nõuda. Tõenäoliselt sa seda tagasi ei saa. Sa ikka saad aru mille pärast?
Spoiler Spoiler Spoiler

P.S. isegi olen pidanud tuttavatele näitama, et bitboard arvutid ei ole ideaalsed masinad mängimiseks, pigem kuskilt mahakantud ja veidi putitatud kontorimasinad vms, et kui eelarvet veidi suurendada (nt. 70 eurot), siis saab kasutatud komponentide baasil paar põlvkonda uuema ja ka mänge vedavama platvormi kokku sättida.

_________________
Rockmuusikateemaline viktoriin Tallinnas Mökus - https://www.facebook.com/groups/rocktoriintallinn/
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
Kommentaarid: 214 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 180
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alan
HV veteran
Alan

liitunud: 12.02.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.11.2012 23:35:22 vasta tsitaadiga

Karu555 kirjutas:
Ega nad ei olegi keeldunud, vaid parandamine ebaõnnestus.
Sõnade vahel on või


Mismõttes ebaõnnestus? Komponent üles ütleb, vahetatakse välja. Rohkemaks pole kahjuks keegi võimeline. See, et see komponent peale remonti ainult kuu aega töötab ei ole kuskilt otsast müüja viga ega ka ebaõnnestunud remont, vaid lihtsalt sitt toode. Sama hästi võid oma kaebused HP-le esitada.
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
alliance
The Transporter

liitunud: 23.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.11.2012 02:21:09 vasta tsitaadiga

Karu555 kirjutas:
No eks kunagi ise loll olnud ja astunud selle reha otsa. Aga kui mulle on antud õigused, mis lubavad mul raha tagasi nõuda, siis miks ma ei võiks seda teha?


Ma ei tea, aga mulle meenutab see olukord natuke seda postitust siin http://www.tarbija24.ee/1053526/lugeja-kusib-kui-eksikombel-maksti-rohkem-palka-kas-saan-seda-ka-edaspidi-nouda/

Eestis ongi moraal see et teed head, ja saad vastu pead.
Kommentaarid: 531 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 431
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
matu21
HV Guru
matu21

liitunud: 24.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.11.2012 08:43:32 vasta tsitaadiga

kusti85 kirjutas:
kui eelarvet veidi suurendada (nt. 70 eurot), siis saab kasutatud komponentide baasil paar põlvkonda uuema ja ka mänge vedavama platvormi kokku sättida.


1) Saad selle foorumist. heal juhul käimamineku garantiiga. kuu pärast on sellest käimamineku garantiist alles vaid käi p***e garantii
2) kui "veidi" on 30%, siis võiks ju paluda igat klienti suurendada veel "veidi", nt 100% eelarvet ja saab veel parema arvuti..
3) "reklaamitud oli, et arvuti mängib ka kõige uuemaid mänge" - aga ei ole ju ühtegi sõna uusimatest strateegia- või rallimängudest, seega pole keegi valetanud. uusimat Solitaire`i mängib see arvuti ka aastate pärast.

_________________
Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga thumbs_up.gif
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43
Kommentaarid: 1356 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 1038
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Karu555
HV kasutaja

liitunud: 29.11.2009




sõnum 30.11.2012 09:38:51 vasta tsitaadiga

Alan kirjutas:
Karu555 kirjutas:
Ega nad ei olegi keeldunud, vaid parandamine ebaõnnestus.
Sõnade vahel on või


Mismõttes ebaõnnestus? Komponent üles ütleb, vahetatakse välja. Rohkemaks pole kahjuks keegi võimeline. See, et see komponent peale remonti ainult kuu aega töötab ei ole kuskilt otsast müüja viga ega ka ebaõnnestunud remont, vaid lihtsalt sitt toode. Sama hästi võid oma kaebused HP-le esitada.


tsitaat:
22. oktoobril pöördusin jällegi kauplusesse. Seekord oli sarnane probleem kui eelmine kord: Arvuti käivitub, kuid pilti ette ei võta. Esialgu öeldi, et katki on videokaart, kuid hiljem selgus, et katki oli hoopis emaplaadi siin (PCI-E) ning, et videokaart ise on korras. Pakuti vahetust teise arvutiga (Dell Precision 390) ning, et eelmiselt arvutilt tõstetakse sinna mälud, videokaart ja andmekandjad (2 x 250Gb). Olin selle vahetusega nõus. Sain vahetatud arvuti enda kätte tagasi 7. novembril ning kohe ilmnes uus probleem. Arvuti töötas korralikult tavaolekus, (internetis surfamine, piltide vaatamine jms), kuid avaldades videokaardile koormust (mängud, modelleerimine, HD-videod), kiilus arvutil pilt kohe kinni ning mõnikord tekkis isegi sinine ekraan (BSOD).


Palun ärge lahmige mingit teksti siin.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 30.11.2012 10:26:59 vasta tsitaadiga

Karu555: Kui tahad midagi võita, siis pead oma kulu ja kirjadega masina ekspertiisi viima. Ning oma kulu ja kirjadega seetõttu, et ainult 6 kuud teeb müüja ekspertiisi, hiljem on see juba ostja pärusmaa.
Kuna arvuti on HP, siis ekspertiisi koht saab Sul olema kusagil USA-s, äärmisel juhul kusagil Poolas.

Ja veel, amortisatsioonist, ehk kulumisest / vananemisest oled midagi kuulnud?
Amortisatsioon tähendab antud teemas seda, et ekspertiis - juhul, kui võidad, arvutab välja selle arvuti jääkväärtuse ja siis selle jääkväärtuse saad tagasi, mitte kopikatki rohkem. icon_razz1.gif
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.11.2012 11:09:45 vasta tsitaadiga

ot:
tahanteada kirjutas:
Kuna arvuti on HP, siis ekspertiisi koht saab Sul olema kusagil USA-s, äärmisel juhul kusagil Poolas.

Ära aja jama. HP-l on Eestis piisavalt sertifitseeritud partnereid-teenindusi, kes selle töö ära teevad. Ega see mingi lennuk või raketitõrjesüsteem pole, millele ainult emafirma oskab diagnoosi panna. Aga see on juba OT.
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Karu555
HV kasutaja

liitunud: 29.11.2009




sõnum 30.11.2012 15:32:35 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
ot:
tahanteada kirjutas:
Kuna arvuti on HP, siis ekspertiisi koht saab Sul olema kusagil USA-s, äärmisel juhul kusagil Poolas.

Ära aja jama. HP-l on Eestis piisavalt sertifitseeritud partnereid-teenindusi, kes selle töö ära teevad. Ega see mingi lennuk või raketitõrjesüsteem pole, millele ainult emafirma oskab diagnoosi panna. Aga see on juba OT.



Tegelikult mul ei olegi HP'd enam, vaid vahetati Dell Precision 390 vastu, nagu algselt kirjas oli.





EDIT: Saatsin härra Piibele sellise kirja:

tsitaat:
Tõin arvuti 16. novembril Tallinna esindusse, nagu kokku lepitud ning et teie saadate selle kuskile ekspertiisi.
Sooviks selle ekspertiisi tulemusi mingi ametliku dokumendi näol.

Täna, 29. novembril saatsite mulle kirja, öeldes et masinal on videokaart vahetatud. Kokkulepe ei olnud et vahetatakse videokaart, vaid et tagastatakse raha.
Lõik eelmisest avaldusest:
Tulenevalt sellest, et arvuti asendamine ebaõnnestus, soovin kasutada oma tarbijaõigusi ja saada arvutile kulutatud raha tagasi. (317,88 €)

Lisasin ka parandatud avalduse kus on täiendatud punkt 2.

Niiet, olen ikkagi omal seisukohal ja nõuan arvutile kulutatud raha tagasi (317,88€) Juhul, kui teie sellega nõus ei ole on ainuke võimalus pöörduda Tarbijakaitseametisse.


Ning vastuseks sain sellise:
tsitaat:
Tere,

Kordan uuesti üle, et teie arvutil on videokaart vahetatud ja töötab korralikult. Tarbijakaitse ametisse võib tarbija alati pöörduda. Kas soovite, et saadaksime teie arvuti meie Tallinna esindusse, kust te ta kätte saaksite? Juhul, kui soovite mõnda teist saatmise varianti kasutada, palun andke sellest teada.

Lugupidamisega
Küllo Piibe


Täitsa kino noh, ma ei saa aru mis selle mehe peas toimub, kas ta ei mõisa eesti keelt või mis.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kusti85
Tavaline kasutaja

liitunud: 11.11.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.11.2012 15:49:14 vasta tsitaadiga

Mul on endal selline tunne hoopis, et sa ise ei lugenud läbi, mis sulle kirjutati.
Tõlgin siis. "Meie oleme oma kohustused täitnud ja leiame, et teie nõudmised ei ole kohased. Palun, kui soovite pöörduda tarbijakaitseametisse, siis teil on see võimalus.Kui soovite arvutit kätte saada, on teil ka see võimalus."
Spoiler Spoiler Spoiler

Nüüd on siis see koht, kus sa peaksid tarbijakaitseameti poolset seisukohta küsima. Ma tahaks juba nednde vastust ka teada, huvitav saaga on sündimas.

_________________
Rockmuusikateemaline viktoriin Tallinnas Mökus - https://www.facebook.com/groups/rocktoriintallinn/
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
Kommentaarid: 214 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 180
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 30.11.2012 16:13:53 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
ot:
tahanteada kirjutas:
Kuna arvuti on HP, siis ekspertiisi koht saab Sul olema kusagil USA-s, äärmisel juhul kusagil Poolas.

Ära aja jama. HP-l on Eestis piisavalt sertifitseeritud partnereid-teenindusi, kes selle töö ära teevad. Ega see mingi lennuk või raketitõrjesüsteem pole, millele ainult emafirma oskab diagnoosi panna. Aga see on juba OT.


OT: Ise eksid - ametlikke ekspertiise ei tee kohalikud partnerid-teenindused, ametlikke ekspertiise teevad tootjafirmade ametlikud Remondikeskused. Ja HP taolisel firmal leiad neid maailmast paar-kolm.
Kohalikud partnerid-teenindused on lepingulised tegijad ja vahetavad katkist juppi jms. lihtsam tegevus. Keerukama jama korral saadavad ka nemad katkise toote edasi juba HP enda ametlikku Remondikeskusesse. icon_wink.gif

PS: See on täiesti tüüpiline viga, mis tehakse, et peetakse lepingulisi esindusi Tootja ametlikeks keskusteks, aga nii see kahjuks pole.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  OÜ Bitboard Arvutid mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.