Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1774, 1775, 1776 ... 2286, 2287, 2288  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
9%
 9%  [ 48 ]
Ei
42%
 42%  [ 208 ]
Mul juba olemas
38%
 38%  [ 188 ]
Kolin mujale
9%
 9%  [ 47 ]
hääli kokku : 491

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Zuumbox
HV kasutaja

liitunud: 26.08.2016




sõnum 17.03.2018 18:46:31 vasta tsitaadiga

Mulle potsatas täna selline SMS telefoni sisse:

Aadressil ... Saue vald võib olla üldise võrgukatkestuse
tõttu häiritud Telia teenuste kasutamine.
Eeldatav rikke lõpp: 21.03.2018 17:00

Interneedus justnagu pelab aga iptv's tuleb ette, et pilt hakib või ei tule üldse midagi.
Hetkel näiteks on peaaegu täielik ikaldus eesti kanalitega...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p2ep
HV veteran

liitunud: 13.12.2003




sõnum 17.03.2018 18:59:10 vasta tsitaadiga

Kuulge lp. Telia töötajad - te ei pea iga kord ambrasuurile viskuma.

-----

Mäletame ikspeed - lõpuks läks täiesti soodaks kätte ära tänu miljonitele uuendustele. Pakun, et kõne all oleva tarkvaraga on sama lugu.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 17.03.2018 19:13:07 vasta tsitaadiga

p2ep, keegi pole viskunudki, tüütuks muutub see tõenditeta süüdistamine või spekuleerimine. kordan veel, kui kellelgi on midagi uut öelda, siis andke tuld. tühja laimu ja oma ajusopis koostatud spekulatsioonid võib omale hoida.

samuti on teemaks TeliaTV!!! sellist teemat mis puudutaks nutiTV teenust ja selle menüüd enam pole, pole ka vajadust, need mõlemad on out of support, end of life jne.

Toon näite teemas asjakohaseks jutuks. pall keerles, leiti ka võimalus seda korrata, info liikus arendajatele ja selle lahendamisega tegeletakse.
Toon näite lihtsalt jamast. Telia raudselt teeb menüü aeglasemaks, et uus boks tunduks kiirem.

Sõbrad me pole siin enam lasteaias, püüab mõistlikku juttu ajada ja ei kisu ka inetuks.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alan
HV veteran
Alan

liitunud: 12.02.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.03.2018 19:19:40 vasta tsitaadiga

Alan kirjutas:
Viimasest dtv softist saab välja lugeda eeldatava järgmise digiboksi mudeli, milleks on VIP5305.


Uuest diffist loen välja, et tuleb ka uus pult S6. Ning kommentaarid
"S6 BLE remote pairing"
ning
A special case was added for S6 pairing indicator
viitab bluetooth low-energy tehnoloogiale.
// Arris5305 remote cannot be unpaired so we wont show the menu

+// Use new BLE flow for new stb
+                if (dtv.device.getModel() === 'arris5305') {
+                    dtv.navi.open('ble-connect', 'init');
+                }


Edit: Seega base-model päris ei ole. Nüüd tahaks veel teada, milline neist müügile tuleb:
VIP5305 BT - additional Bluetooth BLE Remote Control
VIP5305 W BT - additional Wi-Fi and Bluetooth BLE Remote Control

ac WiFi-ga mudel oleks eriti magus.

Edit: Liiga palju editeid, andke andeks


viimati muutis Alan 17.03.2018 19:52:20, muudetud 6 korda
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Six
HV veteran
Six

liitunud: 28.09.2002




sõnum 17.03.2018 19:20:03 vasta tsitaadiga

indrpo, ma siis leian võimaluse korrata, et kavas liikumine on aeglane ja ratas koguaeg keerleb iga liigutuse järel päris pikalt.
Liiguta palun ka see info arendajatele.
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
Kreisi kasutaja
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 17.03.2018 19:39:15 vasta tsitaadiga

Six kirjutas:
indrpo, ma siis leian võimaluse korrata, et kavas liikumine on aeglane ja ratas koguaeg keerleb iga liigutuse järel päris pikalt.
Liiguta palun ka see info arendajatele.
100% nõus. Tahaks ka ausat vastust, et miks Telia TV läheb järjest aeglasemaks? Aga sellest ei taha ju keegi rääkida, vaid mingit solvujat mängitakse siin. Kogu aeg mõledakse mingeid mõttetuid teenuseid juurde, selle asemel et asi korralikult tööle panna.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.03.2018 19:44:45 vasta tsitaadiga

freestyler kirjutas:
et siis hoopis oskamatuse viga?

Minu silmis...JAH
tsitaat:

100% nõus. Tahaks ka ausat vastust, et miks Telia TV läheb järjest aeglasemaks?

tahaks ka teada.
Hetkel iga vastus sellega seoses on põiklev ja muule asjale suunav.....millest järeldab iga mõistusega inimene, et mingi probleem on

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.03.2018 19:51:32 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Telia raudselt teeb menüü aeglasemaks, et uus boks tunduks kiirem.

Aga äkki siis selgitad, kes/mis seda menüüd seal pidevalt aeglasemaks muudab kui mitte Telia? Kadedad konkurendid? Rumalad kliendid? Vene häkkerid?
Ja mis põhjusel seda aeglasemaks tehakse?
 
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
Kreisi kasutaja
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 17.03.2018 21:07:34 vasta tsitaadiga

vaikus
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 17.03.2018 21:26:22 vasta tsitaadiga

Mul samuti kodus Arris, 300 nett (Pon) ja ei ole sellist jama, millest jutt. PON otsas eriti. DSL otsas on laadimist rohkem näha (ratast). Endal, avan EPG, näen ratast alla sekundi.

Millised sümptomid, aeg vaadetesse sisenemisel, ratas ees oleku aeg. Menüü, boks, mis liinil jne jne. Andke infot! Lihtsalt, et näen ratast, tüütab, on aeglane, ei anna infot, millest kinni võtta. Ratas on, ja see peabki olema ajal, mil laadimisi toimub (poleks, oleks teine jama, et ei saa aru, kas boks toimetab). Bug, mis jättis ratta ette, ära ei läinud, on fiximisel. Seda tänu sellele, et siitsamast foorumist tuli ka info, kuidas olukorda taastekitati. Antud info edastas arendusele Indrek. Samuti jälgin teemat kogu aeg ka ise, lihtsalt vastu kirjutan harva, kuna ei ole, millele vastata... Ei tööta, on jama, ei ole piisav info.
Mis puutub solvumisse, siis see pole solvumine, kui anda märku, et vandenõuteooria ei vasta tõele. Oleks totaalne idiootsus, kui Telia TV arendus tegeleks bokside aeglaseks tegemisega (see on nii absurdne, et seda on raske isegi kommenteerida).

Teid kuulatakse! Andke adekvaatset infot. Mul ausalt pole meeles, kellel mis teenus, boks, menüü jne.

Kui homme tagasi koju jõuan, teen video sellest ringist ja aeglusest. Hetkel tõesti ei saa aru, mis sümptomid, kaua, mis juhtudel, mis teenusel, boksil, tehnoloogial ja platvormil. Andke infot!

Teine võimalus on anda infot info@telia.ee, infoga, mis arendust aitab. TVle saadetakse kõik vastavad teemad alati edasi. Foorumis näen samu tegelasi samade asjade üle nurisemas. Puhtalt kvantiteet versus klientide pöördumised ja probleemid laual, ei anna alust siinse põhjal tormata, eriti, kui täpsustava info andmine on puudulik.
Siin olete anonüümsed ning abistada on pea, et võimatu (mida kontrollida? Kelle ühendust analüüsida, logisid tuhnida jne..)

Kokkuvõtvalt, korrates - andke täpsemat infot, kui soovite tagasisidet. Kõik muu, arutelu vormis subjektiivsed murekohad jäävad anonüümseks ja lõpuks vaid aruteluobjekti.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.03.2018 21:33:10 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Teine võimalus on anda infot info@telia.ee, infoga, mis arendust aitab

Tehniliste probleemide puhul võiks nagu eraldi maili luua näiteks tehniline@telia.ee vms, muidu see "kaob" ühte auku
tsitaat:

Siin olete anonüümsed ning abistada on pea, et võimatu


Ma ei viitsi lugema hakata, aga pooltel üldiselt nime all telefoni nr olemas...k.a mul.

Minul pole selle rõngaga hetkel ohkimist, ohin vaid samsa teleka peale.....samas ma sellega tüütama ei hakka, teada porr pooltel juhtudel, samas keegi ei tea miks see on. Vanal indrekp-l jamasi vist pole (vanasti mul ka polnud sama mudeliga).....ootan uut boksi icon_neutral.gif

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 17.03.2018 21:46:42 vasta tsitaadiga

erilist kiirusemuutust pole märganud, kui siis õige pisut kuid olen ka varem öelnud, kõik Telia boksid on aeglased, seega mul on raskem ärgata aeglase veel aeglasemaks minekut. Minu TV vaatamisharjumuste jaoks, piisab.

ma olen ka öelnud miks ma suudan arrisega ja TeliaTVga leppida (pakun, et kõik kes siin on, sellepärast lepivadki)
1. Paremat pole.
2. Arris ja TeliaTV on võrdelised samaväärse raua Raspberry Pi ja Kodiga, seega see vingutav kiirus, ongi normaalsus.
3. Eelnevat lugedes, tean mis on AppleTV ja tean ms on NUC i5 ja kodi, ma ei ootagi Arrisest sama lendu.

mis toob selleni, et armjan mainis, et uus boks pidi tulema piisavalt kiire (loodan sama, minu pessimstlik arvamus on teemas olemas)

Seega aeglane, aeglasem, on subjektiivne. Ma olen täiesti veendunud, et see sama kiirus oli eelmisel aastal samal ajal. Eelmise aasta kevadel tehti parendusi ja vahepeal oli lihtsalt kiirem kuid need ms erinevused ei mängi enamikel rolli. Teemas on lihtsalt teatud aegadel mõõn ja siis on vaja närida ühte ja sama konti, unustades samal ajal ohjektiivsema info. Kas otsing annab midagi, mida veel teha võiks millest veel EI ole räägitud.
thumbs_up.gif beer_yum.gif
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 17.03.2018 21:47:56 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
tsitaat:

Teine võimalus on anda infot info@telia.ee, infoga, mis arendust aitab

Tehniliste probleemide puhul võiks nagu eraldi maili luua näiteks tehniline@telia.ee vms, muidu see "kaob" ühte auku
tsitaat:

Siin olete anonüümsed ning abistada on pea, et võimatu


Ma ei viitsi lugema hakata, aga pooltel üldiselt nime all telefoni nr olemas...k.a mul.

Minul pole selle rõngaga hetkel ohkimist, ohin vaid samsa teleka peale.....samas ma sellega tüütama ei hakka, teada porr pooltel juhtudel, samas keegi ei tea miks see on. Vanal indrekp-l jamasi vist pole (vanasti mul ka polnud sama mudeliga).....ootan uut boksi icon_neutral.gif


1. Ei kao auku. Ütlesin seda konkreetselt.
2. Siinse info põhjal inimestega, ametlikult, ühenduse võtmine võib sobida Sinule, teisele ei pruugi. Samuti ei tea, kelle telefon siin on, kes on selle taga olev isik ja mis suhe on tal Teliaga.
Olen mõelnud võtta ühendust, kuid see pole viis, mis sobilik. PMis on olnud infovahetust. Osad on mure lahdada saanud, osale mitte.

Ma ei ole huvitatud lahmimisest. Varem seda öelnud, mu seisukoht pole muutunud. Anna info, millega saab midagi ette võtta või võta ühendust (meilitsi, telefon, tule kohale,...).
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.03.2018 22:21:24 vasta tsitaadiga

Ok, mis infot ma annan näiteks samsungi teleka puhul....paar korda hakib ja pilt muutub hallik staatiliseks pildiks ehk jookseb kokku.....raske on seda filmida . Mina kui "kodune patsiga" kutsutakse siis kui pilti pole...ehk siis hall pilt mis ei anna mitte midagi.
Kodus pole ka kaamerat, mida saaks sinna peale suunata

Aga südamest loodan, et uus boks on kõikidest vigadest vaba, sest te olete seda juba ikka jube kaua testinud thumbs_up.gif

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 18.03.2018 01:14:43 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
p2ep, keegi pole viskunudki, tüütuks muutub see tõenditeta süüdistamine või spekuleerimine. kordan veel, kui kellelgi on midagi uut öelda, siis andke tuld. tühja laimu ja oma ajusopis koostatud spekulatsioonid võib omale hoida.

samuti on teemaks TeliaTV!!! sellist teemat mis puudutaks nutiTV teenust ja selle menüüd enam pole, pole ka vajadust, need mõlemad on out of support, end of life jne.

Toon näite teemas asjakohaseks jutuks. pall keerles, leiti ka võimalus seda korrata, info liikus arendajatele ja selle lahendamisega tegeletakse.
Toon näite lihtsalt jamast. Telia raudselt teeb menüü aeglasemaks, et uus boks tunduks kiirem.

Sõbrad me pole siin enam lasteaias, püüab mõistlikku juttu ajada ja ei kisu ka inetuks.

Tead indrekp, kui sa pole lasteaias, siis ära prööka sedasi.
Pole sinu asi, kui siin keegi tahab nutiTV-st või vanast menüüst rääkida.
Ja kui nutad, et kiiret menüüd polegi olemas, siis seesama nutiTV vana menüü ongi kiire ja täiesti olemas.


viimati muutis seeru 18.03.2018 01:23:06, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
Kreisi kasutaja
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 18.03.2018 01:17:33 vasta tsitaadiga

Ma ka ei oska seda aeglust väga hästi kirjeldada. Saatekavas liikudes ei suuda tavaliselt üle paari kanali infot kuvada ilma rattata, ratas võib keerelda mitu sekundit. Kõige rohkem hakkab see silma siis, kui salvestustest väljuda. Võibolla, et kuni kümmekond sekundit ei toimu midagi, siis järgmine pilt on, et oled visatud salvestustest välja. Pilt jooksevb enamasti sujuvalt, kuigi viimasel ajal on ka pilt aeg-ajalt jõnksutanud, kuigi väga harva. Tuttavatega rääkides olen samadest probleemidest ka neilt kuulnud.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 18.03.2018 01:34:11 vasta tsitaadiga

Mingeid riiuleid ja playsid ei kasuta.
Kasutan kavapõhist salvestusteenust ja seal ajas edasi-tagasi liikumisel on see menüü ratas ja jõnksutamine kogu aeg näha ja on järjest rohkem.
Võibolla oleneb sellest kui palju on kanaleid listis. Põhipaketi väikse arvu kanalitega ja default järjekorraga võibolla ei hakka nii palju silma, ei tea.
Mina kasutan lemmiklisti üle 100 kanaliga, võibolla see ka mõjub, et ratas käib.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2018 01:46:40 vasta tsitaadiga

Kas see on uue süsteemi ja vana menüü eripära, et kui tahan saadet järelvaadata, siis pean mingi 10 sek. listi lappama, et õige saateni jõuda? Pm kui asi oli 6 päeva tagasi, siis pean noolega nii palju ka tagasi kerima.
Vana nutiga oli asi lihtne.... läksid paari vajutusega need päevad tagasi ja vajutasid saate peal play nuppu....saade hakkas icon_rolleyes.gif
Nüüd viskab tabeli ette ja kuku lappama

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2018 01:50:22 vasta tsitaadiga

Ah ära hakka mõtlemagi, ilmselgelt peab olema.
Ma olen paar korda üritanud seda järelevaatamist vms kasutada. Täiesti piixus asi, lappa seal et mingi saade üles leida. Lihtsam on asi torrentist alla tirida

Ma parem ei hakka soovitamagi milline lahendus võiks välja näha, et ka ok kasutada oleks, muidu ei suuda uus box kh asja vedada ja arris ei suuda üleski bootida icon_lol.gif

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2018 01:55:45 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
Ah ära hakka mõtlemagi, ilmselgelt peab olema.
Ma olen paar korda üritanud seda järelevaatamist vms kasutada. Täiesti piixus asi, lappa seal et mingi saade üles leida. Lihtsam on asi torrentist alla tirida

Ma parem ei hakka soovitamagi milline lahendus võiks välja näha, et ka ok kasutada oleks, muidu ei suuda uus box kh asja vedada ja arris ei suuda üleski bootida icon_lol.gif
no point oligi, et ennem kavas vajutasin saate peale ja hakkas KOHE mängima, mitte ei visanud listi ette ja otsi kohta kus sa saad saate kätte icon_rolleyes.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2018 02:51:05 vasta tsitaadiga

indrpo, viige kasutajate seas küsitlus läbi... nutitv küsib "kas telia nutitv on aastatega aeglasemaks muutunud?" ja kasutaja vastab jah, ei, ei oska öelda. Easy.
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 180
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2018 03:02:12 vasta tsitaadiga

Lol, seda vaevalt juhtub.....aga siin saab küll küsida icon_smile.gif

Ootame hommikuni icon_wink.gif

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Six
HV veteran
Six

liitunud: 28.09.2002




sõnum 18.03.2018 09:04:25 vasta tsitaadiga

Oot, sa saad ju kuupäevi ka kerida, mitte ei pea kavas 6 päeva tagasi sõitma?
Valid õige kuupäeva, siis otsid õige saate ja Play.
Või ma ei saa aru, mida sa silmas pead.

jeesus188 kirjutas:
Kas see on uue süsteemi ja vana menüü eripära, et kui tahan saadet järelvaadata, siis pean mingi 10 sek. listi lappama, et õige saateni jõuda? Pm kui asi oli 6 päeva tagasi, siis pean noolega nii palju ka tagasi kerima.
Vana nutiga oli asi lihtne.... läksid paari vajutusega need päevad tagasi ja vajutasid saate peal play nuppu....saade hakkas icon_rolleyes.gif
Nüüd viskab tabeli ette ja kuku lappama
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 18.03.2018 09:13:32 vasta tsitaadiga

Mõnele küsimusele on lihtsam vastata see UX pole sellele kasutajale loodud.
Kiirus pole alati bugi kui tegemist on vana raua ja uue tarkvaraga.
Pole mul mõtet pikka teksti korrata, olen juba aru saanud, et tuleb lihtsalt ise sõelaga teemas tera otsida.

Igatahes tänud kes ratast kordas.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jänes
HV kasutaja

liitunud: 16.11.2003




sõnum 18.03.2018 10:01:39 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
erilist kiirusemuutust pole märganud, kui siis õige pisut kuid olen ka varem öelnud, kõik Telia boksid on aeglased, seega mul on raskem ärgata aeglase veel aeglasemaks minekut. Minu TV vaatamisharjumuste jaoks, piisab.

ma olen ka öelnud miks ma suudan arrisega ja TeliaTVga leppida (pakun, et kõik kes siin on, sellepärast lepivadki)
1. Paremat pole.
2. Arris ja TeliaTV on võrdelised samaväärse raua Raspberry Pi ja Kodiga, seega see vingutav kiirus, ongi normaalsus.

Seega aeglane, aeglasem, on subjektiivne.


1. Valetad ! On olemas ja Telial isegi VEEL töötab. Sealt jõuame tagasi vandenõuteooriateni, et Telial on vaja vana maha tappa selleks, et saaks sirge seljaga öelda : Kiiremat pole olemas ja harjuge sellega.
2. Motorola ja vana menüüga TeliaTV on kiiremad nõrgema raua juures. Järjekordne sinu vale, et see ongi normaalsus.
Mida sa tahad siin sisestada, et see ongi TeliaTV "uus reaalsus".

Üldiselt tundub Telia lähtuvat "vanast tõest" : Inimene harjub kõigega, ka poomisega. Natuke siputab alguses ja siis jääb vagusi.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1774, 1775, 1776 ... 2286, 2287, 2288  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.