Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus? |
Jah |
|
9% |
[ 48 ] |
Ei |
|
42% |
[ 208 ] |
Mul juba olemas |
|
38% |
[ 188 ] |
Kolin mujale |
|
9% |
[ 47 ] |
|
hääli kokku : 491 |
|
autor |
sõnum |
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
06.12.2017 10:54:30
|
|
|
see oli tegelikult test, et kui paljud märkavad viga ja kui paljud lihtsalt maksavad
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
06.12.2017 10:58:50
|
|
|
jägaja kirjutas: |
No too siia need mitte märkimist väärt numbrid, mis sa tühja tuututad. Tõestust on vaja, siin saab probleemide hulga tuletada juba siia teemasse postitatud probleemide hulga põhjal.
Lisaks, mitu korda aastas on Telial probleeme erinevate arvetega. Seda probleemistikku on siin kõik vastavad temad täis.
Mitte et teistel tegijatel ei oleks probleeme, kuid siin tuleb välja, et Telial pole mitte kunagi mingeid nendepoolseid probleeme. Zero rate
100% kliendi probleem, et julges üldse "tasuta" teenuseid tellida. |
Kus, kes on seda öelnud? Arveldusega ei jamata. Vead tulevad välja ja nendega alati tegeletakse. Siin käis läbi info enne, kui oldi isp-lt uuritud. Nüüd räägime, et pidevalt juhtub ja nagu oleksid kliendid süüdi? Veidi lahmimiseks läheb.
Arvata, et kliendid märkasid ja tänu sellele alles reageeritakse - mõelge loogiliselt. Need teemad on arveldusel laual juba enne, kui siin teema lahti läks. Ükski ISP ei jälgi arveldusperioodil klientide tagasisidet, mille peale tegutsema hakatakse vaid sellised vead avastatakse süsteemist samuti.
Teada tarkus - Arveldusega peab olema kõik korras. Miks peaks sel korral olema soov klientide nahka üle kõrvade tõmmata?!
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
06.12.2017 11:56:45
|
|
|
Ma ju ütlesin, et siinsele lihtrahvale on see üle mõistuse keeruline selgitada.
Isegi sellest ei saa aru, et raamatupidaja lihtsalt ei saa seda üleliigset raha kusagile kirjutada, mis on üle tuleb tagastada või tagasi arvestada.
Vigu juhtub kõigil, väiksemaid ja suuremaid. Küsimus ja vastus on selles, et Telia lahendab enda tekitatud errori ise ja kõigil keda see puudutab.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
06.12.2017 13:25:48
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Ma ju ütlesin, et siinsele lihtrahvale on see üle mõistuse keeruline selgitada.
Isegi sellest ei saa aru, et raamatupidaja lihtsalt ei saa seda üleliigset raha kusagile kirjutada, mis on üle tuleb tagastada või tagasi arvestada.
Vigu juhtub kõigil, väiksemaid ja suuremaid. Küsimus ja vastus on selles, et Telia lahendab enda tekitatud errori ise ja kõigil keda see puudutab. |
Ah mis sa ülbik jahud üldse.
Raamatupidaja saab väga hästi selle üleliigse raha Rootsi kirjutada. Seal inimesed näljas.
Kui inimesel on ekraanil teenuse hind - kollane null ja arvelt võetakse teenuse eest täismahus, siis mida ta mõtlema või kuidas reageerima peaks?
Idiootla.
Võtke omale lõpuks mõned normaalsed inimesed tööle, kes oskavad klientidega suhelda ja vähemalt esimese kümne piirides arvutada ilma vigaste excel tabelite abita.
|
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
06.12.2017 13:35:29
|
|
|
Korretkne vastus telioni poolt oleks, et nemad arveldusega ei tegele. Ostavad seda teenust sisse ja alltöövõtja viga oli
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
06.12.2017 13:39:00
|
|
|
armjan kirjutas: |
Arveldusega ei jamata.. ! |
No jamatakse ju.
https://www.ohtuleht.ee/754233/miks-ma-olen-telia-vangistuses-jutt-erakordselt-halvast-klienditeenindusest
Kes on Katrin Lust, peaks Telia edastatavast telekanali telesaatest ju tuttav olema
Neid leheveergudele jõudnud lugusid on teisigi, kuid nagu ütlesin, tegijal juhtub ka asju, mida juhtuma tegelikult ei peaks. Kõigil tegijail juhtub.
Telia aga raiub, klient 100% süüdi, nagu siin viimastes postitustes loeme Telia tegelinski sulest
KillFrenzy kirjutas: |
Korretkne vastus telioni poolt oleks, et nemad arveldusega ei tegele. Ostavad seda teenust sisse ja alltöövõtja viga oli |
100%
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
viimati muutis jägaja 06.12.2017 13:39:48, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Tompa
HV kasutaja
liitunud: 11.02.2014
|
06.12.2017 13:39:39
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Ma ju ütlesin, et siinsele lihtrahvale on see üle mõistuse keeruline selgitada.
Isegi sellest ei saa aru, et raamatupidaja lihtsalt ei saa seda üleliigset raha kusagile kirjutada, mis on üle tuleb tagastada või tagasi arvestada.
Vigu juhtub kõigil, väiksemaid ja suuremaid. Küsimus ja vastus on selles, et Telia lahendab enda tekitatud errori ise ja kõigil keda see puudutab. |
Nüüd targutad takka. Paar lehekülge tagasi palusid kõigil tingimusi läbi lugeda, et umbes ise olete süüdi. Normaalne mees!
|
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
06.12.2017 13:40:34
|
|
|
Tompa, ta on lihtsalt Telia töötaja mustrenäide. Selline on Telia tase
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
06.12.2017 13:52:27
|
|
|
Noh , mina olin ka, ma üritasin tingimustest loogilist seletust leida. Tasuta juustu leiab ainult hiirelõksust.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
06.12.2017 14:24:23
|
|
|
jägaja kirjutas: |
armjan kirjutas: |
Arveldusega ei jamata.. ! |
No jamatakse ju.
https://www.ohtuleht.ee/754233/miks-ma-olen-telia-vangistuses-jutt-erakordselt-halvast-klienditeenindusest
Kes on Katrin Lust, peaks Telia edastatavast telekanali telesaatest ju tuttav olema
Neid leheveergudele jõudnud lugusid on teisigi, kuid nagu ütlesin, tegijal juhtub ka asju, mida juhtuma tegelikult ei peaks. Kõigil tegijail juhtub.
Telia aga raiub, klient 100% süüdi, nagu siin viimastes postitustes loeme Telia tegelinski sulest
KillFrenzy kirjutas: |
Korretkne vastus telioni poolt oleks, et nemad arveldusega ei tegele. Ostavad seda teenust sisse ja alltöövõtja viga oli |
100% |
Palun too välja, kus öeldakse, et klient on süüdi? Ma austan fakte, mitte soovarvamusi.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
06.12.2017 14:24:53
|
|
|
Pailaps kirjutas: |
Noh , mina olin ka, ma üritasin tingimustest loogilist seletust leida. Tasuta juustu leiab ainult hiirelõksust. |
aga ongi pesuehtne hiirelõks, ainult veidi läks seekord viltu
planeeritud oli ju ajutise soodukaga inimesi vaatama meelitada, et ehk unustavad pärast tühistamast
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
06.12.2017 16:55:39
|
|
|
Mnator kirjutas: |
Pailaps kirjutas: |
Noh , mina olin ka, ma üritasin tingimustest loogilist seletust leida. Tasuta juustu leiab ainult hiirelõksust. |
aga ongi pesuehtne hiirelõks, ainult veidi läks seekord viltu
planeeritud oli ju ajutise soodukaga inimesi vaatama meelitada, et ehk unustavad pärast tühistamast |
Kui kliendid poleks ise kisa tõstnud, siis mingit tagasiarveldust ei oleks tehtud.
Vot mina arvan nüüd Teliast edaspidi sedasi.
Praeguse seisuga on ainutl üks arve uuesti õieti laekunud. Sellele, kes teada andis.
Kahele, kes vait olnud, pole mingit uut arvet tulnud.
Sitt firma. Patoloogiline, et kõik oma vead veeretatakse enda kaelast minema.
Ja mis mõttes, et teeme kolm erinevat jõulusoodust ja siis ootame, et neist võetakse ainult üks.
Pange see järgmine kord kuskile suurelt kirja ka.
|
|
tagasi üles |
|
|
Mirc
HV kasutaja
liitunud: 18.08.2010
|
06.12.2017 17:45:11
|
|
|
Mis nende teenustega täpselt on siis? Mul salvestus ja lisakanalid, ehk 2 soodustust. Kas järgmine arve on taas oodata üllatusi?
Peab ühe teenuse lõpetama?
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
06.12.2017 20:21:41
|
|
|
Ma oleks ka suur kõrv... kus kohas on minu (või Telia) poolt öeldud, et klient süüdi. (hetkel on need vist ikka kliendid ise kes seda sellisena kirjeldavad, kui keegi siin just Telia esindaja pole)
Kirjeldasin ainult seda, et Telia tegi arvelduses vea ja tegeleb ise ka tagasiarvestusega. Klient ei pea üldse protsessi sekkuma.
Ka enne ei rääkinud ma midagi kliendist, JA SEDA ENAM, ma pole kunagi varem süüdistanud klienti Telia probleemides.
Kellelgi on ikka mingi konkureeriv saaga täita. Üldse on häiriv, et nii negatiivsed kliendid on ikka veel Telia kasutajad. Ma pigem näen ikka klienti rõõmsa ja rahulolevana ja ilmselt see motiveeribki mind rohkem infot ja abi pakkuma.
Siin kommenteerijad tunduvad rohkem keskerakonna kommentaatoritena
PS. Kui ma nüüd meenutan seda Lusti eelmise aasta kollast uudist siis ta eeldas, et kõik proovitud teenused kustuvad ise nimekirjast ära.
Rahumeeli tarbis oma kiiret internetti ja kanaleid ning teenuseid ilma lõpetamata, nõudis ainult iga kuu tagasiarvestust.
Hämmastav, et kes siis veel kui Telia on teinud teenuste muutmise TV ekraanile väga lihtsalt kasutatavaks, näed mis olemas ja mis maksab, saad lõpetada ja alustada. Kodulehel suurte klotsidega ülevaade, samad võimalused. Mida Lust IT riigis teeb? Helistab.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Jänes
HV kasutaja
liitunud: 16.11.2003
|
06.12.2017 20:44:34
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Ma ju ütlesin, et siinsele lihtrahvale on see üle mõistuse keeruline selgitada.
|
Teame-teame. Telia jaoks on kõik üks loll pööbel, kes kuidagi aru ei taha saada mis neile hea on. Telia küll püüab ja püüab, aga pööbel vingub vastu, ei taha kuidagi aru saada, et neile pakutakse maailma parimat asja.
indrekp kirjutas: |
Ma oleks ka suur kõrv... kus kohas on minu (või Telia) poolt öeldud, et klient süüdi. (hetkel on need vist ikka kliendid ise kes seda sellisena kirjeldavad, kui keegi siin just Telia esindaja pole)
Kirjeldasin ainult seda, et Telia tegi arvelduses vea ja tegeleb ise ka tagasiarvestusega. Klient ei pea üldse protsessi sekkuma.
Ka enne ei rääkinud ma midagi kliendist, JA SEDA ENAM, ma pole kunagi varem süüdistanud klienti Telia probleemides.
|
indrekp kirjutas: |
Tänapäeval on kõige lahenduseks meedia, naaber paljalt õues jookseb või kui ise tööautoga laupäeval dressides garaazi sõidad, sõbrale lätist pudeli tood jne. kohe meediasse, politseisse.
Selliseid kodatikke nimetati vanasti kitsedeks. Tänapäeval arvab inimene, et on au sees kui delfisse mõne kiiruseületuse oma autokaamerast edastab.
Õnneks on olemas veel selliseid inimesi nagu Beebilõust kes need inimesed laulu sisse paneb ja sisse sõidab
Telia lahendab alati sellised errorid kliendi kasuks, kuna kliendid ka sellest alati kasu saavad on ikka paras saabas lollustega ähvardada. |
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Mirc
HV kasutaja
liitunud: 18.08.2010
|
06.12.2017 21:04:18
|
|
|
Hetkel selline jõulukuu ja jubedalt tunnen puudust jõulumütsist menüüs.
See aasta võiks ületada eelmist aastat ja terve menüü ümber näiteks kerida jõulutuled. Teate küll selline blink-blink värk.
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
06.12.2017 21:06:58
|
|
|
Mirc, praegune boks ei vea välja seda. Selle jaoks on vaja octa core prose ja 8gb rami minimaalselt.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
Mirc
HV kasutaja
liitunud: 18.08.2010
|
06.12.2017 21:08:49
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Mirc, praegune boks ei vea välja seda. Selle jaoks on vaja octa core prose ja 8gb rami minimaalselt. |
Ah, uus box tulebki midagi sellist. Saab netflix toe ja lõpuks saab 4K tarbida. Ma loodan, et jõuluvana sai mu soovi kätte.
Jõulude paiku võib ju unistada?
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
06.12.2017 21:18:11
|
|
|
Jänes, sul muud teha pole kui neid lollusi mida ma postituses mainisin?
Teliast ja klientidest pole siin sõnagi.
Mirc, müts peaks tulema kui veel pole.
KillFrenzy, müts on varemgi olnud.
Mirc, boks tuleb, aga mis aasta jõuludeks, ei oska isegi jõulvana öelda. samas tehnilise võimeksega peaks soovid kattuma.
viimati muutis indrpo 06.12.2017 21:21:54, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Mirc
HV kasutaja
liitunud: 18.08.2010
|
06.12.2017 21:21:41
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Jänes, sul muud teha pole kui neid lollusi mida ma postituses mainisin?
Teliast ja klientidest pole siin sõnagi.
Mirc, müts peaks tulema.
KillFrenzy, müts on varemgi olnud.
Mirc, boks tuleb, aga mis aasta jõuludeks, ei oska isegi jõulvana öelda. samas tehnilise võimeksega peaks soovid kattuma. |
See on hea, et küsisin. Muidu äkki poleks tulnud. Nüüd saavad kaasfoorumlased mind kiita mütsi eest.
Saab seda sisse/välja ka lülitada või on see õnneks ikka kõigil? Ei tahaks, et keegi mütsist ilma jääb.
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
06.12.2017 21:23:47
|
|
|
Mirc, Äitähh sulle mütsi eest
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
06.12.2017 21:42:02
|
|
|
Mirc, amino poistel pole, mingid vanad teenused on ka kus pole.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
06.12.2017 21:51:33
|
|
|
Müts tuleb flashi peale ja octa coredest ega 8gb ram ei jätku ka järgmiseks aastaks
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Jänes
HV kasutaja
liitunud: 16.11.2003
|
06.12.2017 22:50:24
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Jänes, sul muud teha pole kui neid lollusi mida ma postituses mainisin?
Teliast ja klientidest pole siin sõnagi.
|
Kui teliast ja teemast pole sõnagi, siis küsiks, milleks sa seda mõttetut p*ska siin foorumis genereerid ?
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Tompa
HV kasutaja
liitunud: 11.02.2014
|
07.12.2017 00:01:49
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Ma oleks ka suur kõrv... kus kohas on minu (või Telia) poolt öeldud, et klient süüdi. (hetkel on need vist ikka kliendid ise kes seda sellisena kirjeldavad, kui keegi siin just Telia esindaja pole) |
Selle asemel, et öelda et ilmset läks Telial midagi valesti ja küll kõik korda saab postitasid sa siia tingimuste lingi ja soovitasid seda lugeda.
Mina lugesin sellest küll välja, et mina tegin midagi valesti ja ei peagi soodustust saama. 🙂
|
|
tagasi üles |
|
|
|