Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Mis saab (arvuti)maailmast, kui naftakriis reaalsuseks muutub? märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 547, 548, 549, 550  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 08.12.2018 00:22:37 vasta tsitaadiga

Ühel hetkel on jutt väga kitsas pöördevahemikus töötavast mootorist, teisel hetkel 70-100 kasutatavast mootorist. Mõlemat korraga ei saavuta. Mootorratta mootorid ei ole küll midagi, mida siin eeskujuks peaks võtma.

Lisakeerukuse all mõtlen kõike alates kütusepumbast kuni õlivahetusteni, mis püsikulusid tõstavad.

Priusel on käigukast täitsa olemas, tavaline hübriid.

Ja mis puutub suurde kW-sse, siis Tesla Model S P100D kiirendab 0-100 ca 2.6 sekundit.
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.12.2018 05:48:34 vasta tsitaadiga

ma ei tea, millest sinu jutt on. minu jutus tähendab 70-100 ikka auto või sõiduki kiirust, ja tõepoolest, sellises kiirusevahemikus saab ühe käiguga väga edukalt sõita üsna kitsas pööretevahemikus.

aga misasi see siis on, kui mitte kitsas pööretevahemik??? selleks, et sõita mingi x mootoriga autoga, mingi kindla fikseeritud ülekandega ehk teisisõnu ühe "käiguga" kiirusega 70kmh peab see mootor tegema näiteks 1200 rpm ja selleks, et sama mootoriga, sama autoga ja sama fikseeritud ülekandega sõita 100'ga peab see mootor tegema pisut rohkem kui 1600 rpm. kui ülekannet natuke muuta ja pööretevahemikku tõsta siis oleks vastavad numbrid umbes 1500 ja 2000.
kas sa tead, milline on tänase tavalise sõiduauto kasutatav pööretevahemik? oled kunagi omanud mõnda autot, millel oleks tahhomeeter ja sinna pilgu visanud? kui ei ole ette tulnud siis ma valgustan sind - bensiinimootoriga autodel on see enamasti kuskil nii 700rpm kuni 6000-6500rpm ja diiselmootoriga autodel kuskil 500 kuni 4500rpm. jõuab kohale MITME KORDNE vahe siin on pööretevahemiku ulatuses? näiteks 500-4500 vs. 1500-2000? seega, ma küsin uuesti, kui eelpool konkreetselt välja toodud numbrid kiiruse 70-100kmh jaoks ei ole kitsas pööretevahemik võrreldes tänase tavapärase automootori kasutatava pööretevahemikuga siis mis asi üldse on sinu mõistes kitsas pööretevahemik ühel mootoril?

mootorratta mootor on sisepõlemismootor nagu iga teine. lihtsalt ülekanne on pisut erinev. muidugi kui see näide "eeskujuks" mis iganes arusaamatult põhjusel ikka kohe üldse ei sobi siis ma võin tuua näite ka auto kohta. 70'ga sõidan autoga umbes 1300rpm ja 95'ga kuskil 1750rpm. seda kõike ühe ja sama käiguga. kas see on meeletult lai pööretevahemik?

õlivahetus tõstab püsikulusid??? mul kulub praegu ühe õlivahetuse peale kuskil 30 euri. seda siis per 2a umbes. kui me räägime teoreetilisest hübriidautost, mille ICE töötaks vaid suhteliselt väikse osa ajast, mis teeks OLULISELT vähem külmkäivitusi või eriti hea disaini puhul ei teekski kunagi ühtegi PÄRIS külmkäivitust ning töötaks terve oma elu põhimõtteliselt ühe ja sama koormusega, ühtedel ja samadel pööretel siis sellisel mootoril pikeneks õlivahetusvälp tõenäoliselt kuskil 10a peale. Ja see õlivahetus maksaks ikka umbes sama palju.
kui palju maksab aga ühe suure akupaki välja vahetamine, mis näiteks pikkade otsade ja hästi tiheda täis/tõhjaks laadimise tõttu on a'la 7 aastaga otsa saanud? millisest püsikulude tõusust me siinkohal räägiksime? oh right...siin me ei räägigi püsikulust, sest sellisel juhul on ainuke mõttekas valik juba see auto minema visata ning 40k euri eest uus osta monkey.gif

Prius oli suvaline näide sellest, et hübriidauto kui selline on turul täiesti olemas ja ammu kasutuses. Lihtsalt hübriidautot annaks paremini teha ja edasi arendada.

mida see tesla model whatever p ja 0-100 kiirendus asjasse puutub? lets just throw random facts in the mix või? mis puutub suurt kw'd siis mul on garaazis ka üks sõiduk, millel on ainult 130kw ja see kiirendab ka 0-100ni 2.6 sekundit. so what??? maksis umbes 100 korda vähem ja selle 100 saavutamiseks 2.6 sekundiga tekitab märgatavalt vähem õhusaastet. paistab, et ma olen kõigist kõigi suurematest rohelistest vist veel rohelisem siis icon_lol.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.12.2018 12:43:38 vasta tsitaadiga

https://www.businessinsider.com/california-requiring-solar-panels-on-new-homes-2018-5
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
-Koppel-
Kreisi kasutaja
-Koppel-

liitunud: 01.04.2009




sõnum 08.12.2018 15:12:33 vasta tsitaadiga

Lugesin siin paar lehekülge huvitavaid arutelusid läbi ja paistsid silma mõned teemad:

Elekter vs vedelkütus kogu ahela efektiivsus

US Department of Energy: https://afdc.energy.gov/vehicles/electric_emissions.html#wheel
Võid valida osariikite kaupa kuna nende energia tootmise viisid on erinevad.



Aga ka auto enda tootmise emissioone arvesse võttes muutub ka Telsa P100D elektriauto ca 6 aasta pärast siseppõlemismootoriga alternatiivist vähem saastavamaks.
40kWh akuga variandid aga juba 1 aasta jooksul.

Mitte üheski USA osariigis ei ole sisepõlemismootoriga masin vähem saastavam.
Isegi West-Virgina, kus 93% energiast tuleb kivisöest.
NB! Eestis oli 2016 aastal 79% elektrienergiast põlevkivist.
Source statistikaamet: Elektrijaamade võimsus ja toodang

Aga täiesti selgelt on elektriauto vähem saastavam ka kogu ahela lõikes.

50/50 jaotusega hübriidauto kui sobiv alternatiiv
Mida nüüd oluliseks peetakse - auto hinda või vähem saastamist?
Kui ma sõidan enamus ajast linnas, siis ei oleks vast mõtet veel ühte mootorit ja kütusepaaki endaga kaasa vedada. Raisata selle pärast autos ruumi ning maksta asja eest mida sa ei kasuta.
CO2 heitmed sellest ei väheneks kuna eelmises punktis sai selgeks, et ka kivisöel sõitev elektriauto on loodussõbralikum.

Kui ma sõidan enamus ajast pikka maad, siis ei oleks just palju mõtet selle elektiauto osa eest maksta enda autos.

Ma usun, et see on põhjus, miks me näeme ainult selliseid hübriide, kus elektriga aidatakse ainult auto kohapealt ära ning põhimõtteliselt sõidad koguaeg pisikese sisepõlemismootoriga. Teinekord veel variaator käigukastiga, et sisepõlemismootori pöörded optimumis hoida.

Konkurentsivõime tapmine saastavate asjade maksustamisega ja roheliste asjade toteerimisega
Samal põhjusel on sellele vastu nii Hiina kui ka USA. Ei ole kahtlust, et rohelisel suunal on kohene negatiivne mõju majandusele. Ühtegi äri ei huvita esmajärgus kellelegi eeskujuks olemine.

Tuumajaamad kui sobiv alternatiiv
Olen nõus, et selle tehnoloogia pärssimine on inimkonna selge rumalus ja vastavasisuliste rahvahääletuste korraldamine veel suurem rumalus. Mis te arvate, kes võiks olla hea kandidaat tuumaenergia kasutuselevõttu kommenteerima - loomulikult, küsime inimestelt tänavalt... vahetult peale Fukushimat.

Eestile on see natuke liiga suur amps aga paarikümne aasta pärast balti riikidele kamba peale - miks mitte?

Kumb on parem, kas kallis ja roheline või odav ja saastav
See on see filosoofiline küsimus, kus need äärmused tekivad.
Ühed ütlevad, et roheline ei pea ilmtingimata kallim olema.
Teised ütlevad, et ega see odav ja saastav ju tegelikult niipalju ei saastagi.

Elu käib oma radapidi ja raiskamine on nii või teisiti kõigile kallim kui mitteraiskamine. Inimesed hääletavad rahakotiga ning lõpuks jäävad ikkagi mõistlikud ideed pinnale ja vähem-mõistlikud hääbuvad.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.12.2018 18:20:24 vasta tsitaadiga

Koppel, kui sa sõidad autoga enamus ajast linnas, või lausa ütleme 99% linnas siis loomulikult ei oma mingit pointi mitu mootorit. Aga see tähendaks, et su vahemaad oleksid lühiksed ja keskmine kiirus hästi väike. A'la pikim tavapärane ots max 10km ja keskmine kiirus miski 25-30kmh. Sel juhul loomulikult ei ole pointi panna pardale mitut mootorit. Aga sel juhul ei ole sul tegelikult vaja...või okei, sõnastame siis nii, et sul ei ole mõistlik osta ka suure akupakiga autot. Ei ole mõistlik justnimelt keskkonnasäästu seisukohalt. Sest sa saad kenasti hakkama ka autoga, mille range ongi kuskil 100km laadimisega, sel juhul peaksid ju vaid umbes korra nädalas akut laadima. Aga kui keskkonna seisukohalt vaadata siis tegelikult sul justkui ei oleks sel juhul üldse mõistlik autot osta ja omada sest selliseid nalja vahemaid võib ju läbida ka näiteks jalgrattaga, elektrijalgrattaga, mopeediga. Ilmselt säästaks see isegi aega, rääkimata loodusest.

Aga kui inimene sõidabki suurema osa ajast linnas ja võibolla teeb paar korda aastas mõne pikema otsa, a'la 200 või 300km korraga siis ta mõtleb juba autot ostes, et ei noh...nii palju peab ikka sõita saama ja igaks juhuks natuke peale ka! Ja ostab omale auto tohutu range'ga, mida tal tegelikult vaja ei ole. Veab seda meeletut pakki koguaeg kaasas, raiskab ostes kõvasti raha ning saastab loodust sest selle suure akupakiga autot oli oluliselt saastavam toota ja raiskab liikudes rohkem energiat ehk toodab suuremat saastet sest ta peab edaspidi koguaeg seda suurt akut kaasas vedama.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libu
Aeg Maha 1k

liitunud: 15.09.2018




sõnum 09.12.2018 08:02:49 vasta tsitaadiga

Ma tahaksin sellist autot, millel on konteiner või sahtelhübriid. Lihtsalt vahetad sahtli või konteineri välja. Ühes sahtlis on bensumootor, teises gaasi- ja kolmandas elektrimootor. Klõks ja valmis. Nagu serveririiulis.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 09.12.2018 13:27:59 vasta tsitaadiga

Hr- Koppelile_
Sinu viidatud allikaid lõpuni ei viitsinud tuhnida, kuid fundamentaalviga:
See väide ei pea paika et justkui elektriga sõites kukub automaagiliselt auto rohelisemaks. Elektriautio, mis kasutab söeelektrit on sama saastav kui tavaline auto.

Samas on autotööstus paigalseisus. Eelmine aastasada olid olemas autod, mis võtsid 1l kütust 100 km peale (see oli üks jaapani riisikäru), kuid kui autod ostan on ikka keskmine kütusekulu 8-10 l 100 km kohta. Kui me suudaksime liiklusesse saada isegi 4-5 l 100 km kohta oleks autotranspordis CO2 vähenemine kahekordne. Kas midagi sellist tehakse. Näpuotsaga on nii ökonoomseid autosi saada. Mõni üksik hübriid suudab vaevu 5l 100 km ette näidata.

Kõik see vaidlus käigukastist ja pöördemomendist on mõttetu sest tähtsust omab vaid kogu CO2 hulk, mida see auto toodab.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.12.2018 17:17:43 vasta tsitaadiga

rmc, oled võtnud nõuks hakata oma suva järgi lambist inimeste postitusi teemadest ära kustutama sest sul on mingid isiklikud probleemid? päris asjalik käitumine thumbs_up.gif
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Koppel-
Kreisi kasutaja
-Koppel-

liitunud: 01.04.2009




sõnum 10.12.2018 02:25:25 vasta tsitaadiga

kalvis, ei pidanudki midagi tuhnima. Isegi pildi panin juurde. Ka söeelektri auto toodab vähem CO2-te kui tavaline auto. Kui elekter tuleb parematest allikatest, siis seda rohelisem veelgi.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 10.12.2018 11:47:47 vasta tsitaadiga

kalvis kirjutas:
Hr- Koppelile_
Sinu viidatud allikaid lõpuni ei viitsinud tuhnida, kuid fundamentaalviga:
See väide ei pea paika et justkui elektriga sõites kukub automaagiliselt auto rohelisemaks. Elektriautio, mis kasutab söeelektrit on sama saastav kui tavaline auto.
Sa teed fundamentaalse vea eeldades, et elektritootmine jääbki ka tulevikus suures osas söe peale.

Muidu kui vaadata ametlikke dokumente siis kivisüsi pole kaugeltki mitte 90% osakaaluga elektri tootmises USAs vaid häda pärast ~30%: link

Spoiler Spoiler Spoiler


Ehk siis tuleb üle vaadata ka nood -Koppel-'i eelpool lingitud andmed-graafikud mis eeldasid, et kivisüsi annab 90% elektrist. Samas on viga mõistetav, ta graafik kasutas ainult üheainsa osariigi andmeid ning seal osariigis tõepoolest tuleb 90%+ elektrist kivisöest.

[edit]
Ok, sain aru, et -Koppel- meelega valis 90% osakaaluga osariigi näiteks. USA üldine pilt oleks ta lehe andmetel selline:
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 10.12.2018 17:27:13 vasta tsitaadiga

Ma tahtsin, et sa põhjendaksid foorumile - kuidas on saadud, et kett söeelekterist (CO2 heide) - ülekanne elektrivõrkudes (kaod - ca 10 %) -autoakude laadimine (kadu ca 20%) - autosõidul (kadu ca 20% - võib isegi suurem olla) kulunud elekter on rohelisem või väiksema CO2 heitmega kui otse tavalises automootoris toodetud CO2. Ma vaatan kuidas tahan aga CO2 heide selle pika lohiseva ketiga tuleb suurem ja mitterohelisem kui otse tavalise autoga ringi kärutades. Tõenäoliselt on see diagramm vale või väidab valet kuna pole arvesse võetud kõiki kadusi ja seega ekslik.

Elektritootmises paraku rõõmustavaid uudiseid pole - Hiina ja India kasvatavadki oma elektritootmist söe baasil ja seepärast CO2 heide maailmas kasvab, mitte ei kahane. JAH siin EL on söejaamu kinni pandud, paraku on see piisk meres.

Algne väide oligi, et kui tahame CO2 söeelektriga osakaalu vähendada siis tuleb hakata massiliselt tuumajaamu ehitama, mida paraku pole tehtud. Ainsana on teada, et hiinlased ehitavad tuumajaamu, paraku ehitavad nad sama usinasti ka söejaamu et katta riigi elektrinälga.

Meie siin Euroopas võime kasvõi peapeal seista aga meist ei olene selles CO2 mängus mitte midaga, võti asub Hiinas, Indias ja USA-s. Ja nende riikide seisukoht on teada, nemad ei plaani midagi ette võtta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.12.2018 17:50:38 vasta tsitaadiga

kalvis, miks sa paned elektritootmise kogu ahela aga kütuse oma jätad arvestamata?
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 10.12.2018 17:54:25 vasta tsitaadiga

kalvis, eelpool lingiti teadustööd kus oli pulkadeks lahti löödud kuidas need pump->bensiin->paak->rattad vs kaevandus->elektrijaam->aku->rattad tsüklid täpselt välja näevad oma efektiivsuse koha pealt.

Ainuüksi nafta maast välja saamine on energianegatiivne ettevõtmine tänapäeval. Ehk siis energeetiliselt maksame *peale*, et toota kütust.
kalvis kirjutas:
Ma vaatan kuidas tahan aga CO2 heide selle pika lohiseva ketiga tuleb suurem ja mitterohelisem kui otse tavalise autoga ringi kärutades.
Kui ignoreerid kõike mis toimub vedelkütuse tootmisel siis jah.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 10.12.2018 18:06:20 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
kalvis, eelpool lingiti teadustööd kus oli pulkadeks lahti löödud kuidas need pump->bensiin->paak->rattad vs kaevandus->elektrijaam->aku->rattad tsüklid täpselt välja näevad oma efektiivsuse koha pealt.

Ainuüksi nafta maast välja saamine on energianegatiivne ettevõtmine tänapäeval. Ehk siis energeetiliselt maksame *peale*, et toota kütust.
kalvis kirjutas:
Ma vaatan kuidas tahan aga CO2 heide selle pika lohiseva ketiga tuleb suurem ja mitterohelisem kui otse tavalise autoga ringi kärutades.
Kui ignoreerid kõike mis toimub vedelkütuse tootmisel siis jah.

Mul ei jää muud üle kui tee mulle harimatule selgeks kuidas on nimetatud ahel rohelisem. Mina näed löön kalkulaatoriga kokku ja bensuauto +kütus tuleb rohelisem kui söelekter+...+elektriauto. Võibolla ma ei oska matemaatikat, kuigi koolis lõpetasin vastava eriala.
Muuseas sama küsimus esitati ka "rohelistele" taastuvenergia konverentsil ja seal tegelt oli ettekandes see välja arvutatud ja leitud, et EI OLE ROHELISEM, seega ma võin ka ilma arvutamata väita et EI OLE ROHELISEM, kuna sama tulemuseni jõudsid eesti teadlased oma ettekandes.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.12.2018 18:17:20 vasta tsitaadiga

Algus ongi raske ja tegelikku tasuvust eriti pole. Enne sisepõlemismootorit olid aurumasinad. Täitsa rohelised masinad vist ju? Tuli ja vesi, ei midagi erilist. Olid ka puugaasi autod. Ja gaasiga võiks sõita tänagi. See on odav ja reostab vähe. CO2 ikka tuleb, kuna on tegu põlemismootoriga.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 10.12.2018 21:13:00 vasta tsitaadiga

Naftaga pidi sedasi olema nagu kuulnud olen, et selleks et liiter naftat maa seest kätte saada kulub selleks rohkem kui liiter pumpamise jaoks ära. Piltlikult öeldes kui pump otse nafta pealt töötaks siis üle poole pumbatavast läheks kohe kõrvale pumba enda kütuseks. Eks muidugi ole ka kättesaadavus erinev, aga maa seest ise ei purska vist enam kusagil välja, need kohad on ammu kuivaks tõmmatud.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.12.2018 04:11:35 vasta tsitaadiga

https://www.weforum.org/agenda/2018/06/how-would-alien-civilizations-deal-with-climate-change
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
-Koppel-
Kreisi kasutaja
-Koppel-

liitunud: 01.04.2009




sõnum 11.12.2018 09:25:02 vasta tsitaadiga

kalvis kirjutas:
...seega ma võin ka ilma arvutamata väita et EI OLE ROHELISEM, kuna sama tulemuseni jõudsid eesti teadlased oma ettekandes.

Palun viiteid.
Kui sa ei aksepteeri US Department of Energy teadustööd ja pimesi väidad, et see on vale, siis ei ole meil siin foorumis enam mingit mõtet edasi arutada.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.12.2018 10:02:45 vasta tsitaadiga

Nägin mingit saadet kus näidati, et jummala lihtsalt saaks õhust co2 ära võtta ja limonaadi sisse segada. Seadeldis oli suur aga olemuselt lihtne. Õhk käis läbi ja co2 võeti sellest õhust ära. Nii et kui oleks tegelik huvi see co2 õhust eemaldada, siis saaks seda teha täna ja kohe. Tänapäeva teadus on selleks juba piisavalt tark!
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 11.12.2018 12:55:38 vasta tsitaadiga

kalvis kirjutas:
Mina näed löön kalkulaatoriga kokku ja bensuauto +kütus tuleb rohelisem kui söelekter+...+elektriauto.
Mida sa täpselt kokku lõid seal? Ehk avaldad oma toorandmed? Võin mürki võtta, et oled välja jätnud lõviosa energiakulust mis on vaja maa all olevast naftast mootorisse panemiseks kõlbava kütuse tootmiseks ning lõviosa sellest energiast tuleb täpselt samadest allikatest kui elektriauto aku laadimise elekter.
kalvis kirjutas:
Muuseas sama küsimus esitati ka "rohelistele" taastuvenergia konverentsil ja seal tegelt oli ettekandes see välja arvutatud ja leitud, et EI OLE ROHELISEM, seega ma võin ka ilma arvutamata väita et EI OLE ROHELISEM, kuna sama tulemuseni jõudsid eesti teadlased oma ettekandes.
Ka nonde andmeid oleks tore näha.

Jah, õhust saab CO2t eemaldada aga küsimus on kui palju see energiat vajab. Aparaadid on suured (= ehitus vajab kõvasti toorainet, tootmisprotsess ise toodab co2 jne) ning energiakulukad. Võid neid ju tuule-päiksega toita aga kulub ikka üüratu aeg, et need end ära teenima hakkaksid. Rääkimata sellest, et on vaja päris head hunnikut noid masinaid, et iga aasta õhust välja imeda need ~30 miljardit tonni co2't mida inimesed sinna panevad.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.12.2018 13:22:48 vasta tsitaadiga

Mm jah, alustuseks tuleks lennuliiklus ära keelata. Ja üldse ongi kõik nii keeruline ja segane. CO2 püüdurid tuleb ka ju ehitada. Vaja on materjali ja keegi peab tööd ka tegema ja mingeid tooteid tootma ja see tegevus tekitab ka muidugi palju co2-t. Tagelt oleks jummala hea, kui kõik inimesed suitsiidi teeksid, vist, no rohelised kiidaksid seda kindlasti heaks. Nad võiksidki alustada seda endist! Saastajate rõõm oleks mõõtmatu!
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 11.12.2018 13:48:00 vasta tsitaadiga

Kuna "teadustöös" saab alati numbritega mängida siis ma ei saagi aksepteerida, mis on üdini loogikavastane. Kuna nagunii keegi ei soovi seda "rohelisemat" tõestust ise lahti seletada selles "teadustöös" ja minupoolne seletus mitterohelisest on juba toodud siis tõesti lõpetan selle mõttetu vaidluse kui sisutühja. Eks igaüks teab mida uskuda. Mõni usub siiralt siiamaani, et puhtast veest saab autokütust toota (analoog kirvesupiga).
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.12.2018 13:55:53 vasta tsitaadiga

Nojah. Teadustöö ei ole usaldusväärne infoallikas. "Naised saunas rääkisid" aga on.

Tore on see tänapäevane "Tõejärgne maailm" icon_confused.gif

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 11.12.2018 14:16:19 vasta tsitaadiga

Jutt ei käi naistest saunas vaid tõestusest, et elektriauto on söeelektrit tarbides rohelisem kui tavaline auto.
Ja "naised saunas" pead sa eesti Taastuvenergia endi teadureid, sa võid julgelt nende poole pöörduda selles küsimuses. Mul pole vahet kas saunalaval või otse.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 11.12.2018 14:16:35 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
Nojah. Teadustöö ei ole usaldusväärne infoallikas. "Naised saunas rääkisid" aga on.

Tore on see tänapäevane "Tõejärgne maailm" icon_confused.gif

Viimane aeg on hakata ära harjma selle Karmi Teadsmaailmaga - kus teadlatele tõepoolest ette kirjutatakse, et mismoodi ning mida nad kirjtama peavad - kui tahavad, et neid keegi ka avaldaks.

Hiljuti oli sellest suurem kisa, vist oli see ka Vikerraadio kus sama probleem üleval oli.
Kui teed nii ja naa - nagu kästakse, siis avaldame. Muidu mitte.

PS; Mina oma enda Modernsete autoakude mammut-teemas kohtan väga tihti täpselt sama.
Kui küsida Autofirmade bossidelt, et millal Probleemid oma kodulehtedele kirja panete - siis on vastuseks Aus Ülestunnistus;
"Me ei panegi seda Probleemi üles oma kodulehtedele". icon_smile.gif

Näidates selgelt kuidas kõike ilmsikstulekut jms. kõvasti, paaniliselt, kardetakse. beer_yum.gif
Tulemata selle peale, et see tuleb nagunii päevavalgele - kuna ENSV aegsed elektroonikud - ratsionaliseerijad ei karda mitte mingeid kapitalistlikke Autofirmasid ega nende ülemusi.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Mis saab (arvuti)maailmast, kui naftakriis reaalsuseks muutub? mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 547, 548, 549, 550  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.