Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Protsessorid »  Cell superprose: 64bit, alates 4GHz, multi-core, multi-OS märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 03.03.2005 18:38:37 vasta tsitaadiga

Cooler(-10) kirjutas:
Kiirendada küll aga kuidas on lood sellega kui leitakse jälle mingi uus süsteem tegemaks mänge veel ilusama väljanägemisega? Raudvaralisi käsustikke cellide juurde ladumisega ei saavuta (käsustike all mõtlen siis midagi sellist nagu sse6, cinefx8, mmx4, dx 2k10 icon_biggrin.gif (veits utoopilised näited aga põhimõtte pärast)) Mingid raudvaralised käsustikud peavad ju ka nendel cellidel olema. Ja iseasi kui palju neid siis ikka laduda saab sinna juurde? 4? 10? 1000?


Kui sa nii mõtled siis ei tasu sul vist üldse arvuteid ja muid taolisi elektroonika asju osta. Neid ju kogu aeg arendatakse edasi.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 03.03.2005 19:01:16 vasta tsitaadiga

Cooler(-10) kirjutas:
Arvutid muutuvad üha võimsamaks kuid ei ole enam mängu, mis kasutaks kasvõi 1% pc võimsusest (see on jälle tänu amd vs. intel ja ati vs. nVidia võidu tillipikendamisest.)
Muust jutust sain aru ning enamusega ka nõustun aga vat seda kohta lahti ei hammustanud. Mängud on ühed vähestest programmidest mis tarbivad ära kõik vähegi saada olevad ressursid, vahet pole kui kiire ja võimas arvuti sul on. Kui PC'd märgataval kiiremaks lähevad siis lihtsalt kas leitakse viise kuidas neid resursse ära tarbida või lihtsalt ei vaevuta enam asju nii palju optimeerida ning ikka jääb ressursist puudu
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.09.2003




sõnum 03.03.2005 19:30:56 vasta tsitaadiga

To 486:
Vaata asi on selles et mängud, mis on mõeldud mängimiseks 2.4ghz p4 peal ja gffx 5900u on recomended, siis neid ma mängisin täitsa vabalt 650 MHz P3-peal ja video kaart oli GF2MX. GTA VC, nfsu1 ja 2, far cry and so on. Doom 3 ja HL 2 ei jõudnud selleks ajaks välja kui uue ostsin. 3dmark03 tegi ka suht tublisti skoore. Aga proovi sa PS2 mänge PS1 peal mängida või veel parem: PS3 mänge tendi (või oli ta nüüd tandy) peal mängida! Naerukoht icon_lol.gif !! Uue arvuti ostsin just sellepärast et hakkas roppu moodi 3d modeleerimine huvitama (blender3d) ja pauerist tuli puudu.

To Ho Ho:
Lähtudes sellest jutust said ju 100% mu mõttele pihta. Mitte kedagi ei koti arvuti mängude kohandamine arvutile nii, et see optimaalselt kasutaks ressursse. Quality vs fps. Naerma ajab selline asi, et osad (loe paljud) mängud näevad välja nagu PS2-peal, aga jooksevad ,ülla-ülla, üldse mitte. Ja samas palju parema graafikaga (loe: ilusam pilt ja paremad efektid)mängud jooksevad palju paremini. Ma tean ka põhjusi 1. mängufirmad ei ole huvitatud korralike arvuti mängude tootmisest kuna konsool müüb paremini 2. kui kästakse teha mäng ka PC-le, siis kes viitsiks hakata otsast peale ühte korralikku asja tegema. Koffeiini sõltuvusse langenud ja alamakstud ning ületöötanud programmeerijad kirjutavad mängu lihtsalt ümber, et see arvutil kuidagigi tööle hakkaks, kuid ega suurt midagi muud ei tehta ka (üldjuhul, see ei ole reegel).


viimati muutis Cooler(-10) 03.03.2005 19:41:14, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 03.03.2005 19:35:58 vasta tsitaadiga

See jutt et vana arvuti peal saab ka uusi mänge mängida on ju ammu teada-tuntud. Ka p200 mängib kenasti VC, q3a, b&w ning paljud muud mängud ära (proovinud ja näinud) kuid eks sa ise kujuta ette mis vahe on pildikvaliteedis kui samu mänge mängida kasvõi 3G masinaga

kui pidasid silmas et ei ole mängu mis kasutaks üle 1% arvuti võimsusest siis pean sind kurvastama. Isegi mu enda tehtud algeline xcomi graafikamootor sõi 3G masinal normaalse kiirusega (30-60fps) joostes ~80% prose võimsuses, p200 vedas seda ~5-15fps 100% prose kasutusega. Peale eriti rämedat optimeeringut kahanes prosekasutus 3G'l ~30% peale ning p200'l kasvas fps 20-40'ni
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.09.2003




sõnum 03.03.2005 19:45:44 vasta tsitaadiga

Tulevikust räägin ja sellest et KUI, intel ja amd ning ati ja nvidia hakkavad üksteise peale väga vihaseks saama ja iga kuu tuleb välja 3 korda võimsam cpu/mobo kiibistik/rammid/graafikakaardid jne. icon_lol.gif Utoopia icon_lol.gif Aga ikkagi 1 võimalustest.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 03.03.2005 19:55:28 vasta tsitaadiga

kui pole veel märganud siis senine kahekordne kiirusekasv aastas on viimase 2-3a jooksul sisuliselt seisma jäänud. Kui p4 välja tuli siis lubati et 2005 on väljas 10G prosed, ~pool aastat tagasi koristati roadplan'ilt ära 4G prose ehkki 3.7G on väljas(palju see 300mhz ikka on icon_razz1.gif ). Saavutatud on teatud piir millest tunduvalt kiiremaks teha on üli keeruline kui mitte võimatu(lähiaastate jooksul). Edasi lähevad kiiremaks sisuliselt ainult laiuti ehk siis lisades rohkem prosesid ühte masinasse. Oleksin suht üllatunud kui ränipõhiste kiipide takt kasvaks 2010'ks 5G'ni. Seega vanad mängud mis kasutavad ainult üht proset(~95% kõigist praegu saada olevaist) ei hakka tõenäoliselt ka tulevikus märgatavalt kiiremini jooksma.
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 03.03.2005 20:12:07 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Edasi lähevad kiiremaks sisuliselt ainult laiuti ehk siis lisades rohkem prosesid ühte masinasse. Oleksin suht üllatunud kui ränipõhiste kiipide takt kasvaks 2010'ks 5G'ni.

Üllataks siis sind sellega, et Cell'i tootmisnäidis jooksis pinget tõstes 5GHz'ni välja ja on täiesti ränist tehtud. Tõsi Cell kasutab doomino-loogikat ja konveieri astmete loogikasügavus on viidud üliväikeseks (tegu on ometigi ju üsna lihtsa RISC protsessoriga, mis sellele vaatamata on umbes sama pika konveieriga kui P4), seega sama tootmistehnoloogia peal enam oluliselt takti ei tõstaks. Küll aga on tootmistehnoloogiaid edasi arendades ühtteist veel võimalik välja pigistada.


viimati muutis stepzter 03.03.2005 20:16:01, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.09.2003




sõnum 03.03.2005 20:12:18 vasta tsitaadiga

Seda küll et ränil mingi piir ees on taktsagedusel, aga 1 päev lööd googli lahti ja loed et kogu kupatus mis arvutis on jooksevad prosega sama takti. Või on seal jälle omad piirangud (Cu rajad). icon_redface.gif Ja tuleb veel keegi Einstein, kes leiab pooljuhi, millel teoreetiline võime on 20G avg. Siis ju intelil, atil jne jälle rõõmu kui palju.

viimati muutis Cooler(-10) 04.03.2005 00:33:05, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 03.03.2005 20:16:06 vasta tsitaadiga

see polnud mitte cell vaid ainult tema SPU'd ühe kaupa. Ei tahaks uskuda et ka see PPC tuum samas taktis jooksma on suuteline.

Celli hea omadus on see et ta on praktiliselt nullist üles ehitatud ning disainitud just eriti kiireteks arvutusteks ning kõrgetele hertsidele. Minuteada pole praegu AMD ja Inteli roadplan'is suurt midagi mille takt märgatavalt suurem oleks kui eelkäiatel.
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 03.03.2005 20:23:31 vasta tsitaadiga

Tegelikult see taktsageduse piirang ei tule otseselt ränist. Transistoride lülitumise kiirus on ainult osa murest, väga suur komponent taktsagedusest on signaali levimise kiirus juhtmetes. Siin pooljuhi vahetamine ei aita. Huvitav idee on kasutada signaliseerimiseks valgust, mis levib märksa kiiremini, kuid üheks probleemidest on fakt, et isegi nähtava valguse lainepikkus on üle 400nm, mis teeb selle kasutamise isegi praeguste 100nm ringis olevate topoloogiliste elementidega üsna keerukaks.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 03.03.2005 20:25:30 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
see polnud mitte cell vaid ainult tema SPU'd ühe kaupa. Ei tahaks uskuda et ka see PPC tuum samas taktis jooksma on suuteline.

PowerPC tuum jookseb samal taktil. Ei viitsi allikaid otsida, aga realworldtechi foorumites ja veel mõnes tehnilisemas kohas on seda mainitud küll.
Ho Ho kirjutas:
Celli hea omadus on see et ta on praktiliselt nullist üles ehitatud ning disainitud just eriti kiireteks arvutusteks ning kõrgetele hertsidele. Minuteada pole praegu AMD ja Inteli roadplan'is suurt midagi mille takt märgatavalt suurem oleks kui eelkäiatel.

Tõsi.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.09.2003




sõnum 03.03.2005 20:30:00 vasta tsitaadiga

Et see spu on nagu mikromootor siis ju, et pöördeid on s****kanti, aga pauerit pole ja mida rohkem neid sisse paned seda rohkem pauerit tuleb icon_lol.gif
Takti see intel ei anna küll juurde, aga L2 kässi tuleb juurde teise corega.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 03.03.2005 20:36:16 vasta tsitaadiga

Seda valguse asja olen kuulnud ka. Keegi meist kagu pool olevat isegi teinud miski arvutussüsteemi mis kasutas hunnikut lasereid ning mille teoreetiline arvutusvõimsus olevat olnud 8000GHz. Huvitv mis sellest saanud on?

ühel spu'l on (teoreetilist)pauerit pea sama palju kui korralikul videokaardil, cpu'sid lööb pika puuga (~4-6 kordselt) kuid ainus asi on et nad on suht spetsiifilised ning teevad umbes samasuguseid arvutusi mida praegu teevad prosedes sse käsustik(4'ja 32bit reaalarvudega paralleelsed tehted)
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Cooler(-10)
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.09.2003




sõnum 03.03.2005 20:43:31 vasta tsitaadiga

Aga kuidas siis on selle spu-ga et kui vaja mingile muule käsustikule pauerit juurde vaja siis ütled k-artulisalongi mehikesele et vot sellise käsustikuga spu-d vaja.
Et laseriga 8000GHz. Seda pilukat peaks küll rahastama hakkama tõsiselt(y) . Närime tähti 8000GHz=8THz icon_idea.gif
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 03.03.2005 20:58:36 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:

ühel spu'l on (teoreetilist)pauerit pea sama palju kui korralikul videokaardil, cpu'sid lööb pika puuga (~4-6 kordselt) kuid ainus asi on et nad on suht spetsiifilised ning teevad umbes samasuguseid arvutusi mida praegu teevad prosedes sse käsustik(4'ja 32bit reaalarvudega paralleelsed tehted)

Nüüd sa hindad ehk natukene üle. Kui GPU'ga võrrelda, siis SPU vastab per takt võimsuselt umbkaudu ühe pixelshaderi toru programmeeritavale osale, ehk takti arvesse võttes 8'le. See ei arvesta spetsialiseeritud arvutusvõimsusega mis GPU's sees on, näiteks kasvõi bilineaarselt filtreeritud tekseli saamiseks tuleb ka terve hunnik arvutusi teha.
CPU'ga võrreldes, siis puhas 32bit ujukoma arvutusvõimsus vastab 4GHz P4'le, kui jooksutatav kood sisaldab hargnemisi või on 64bit ujukoma arve kasutada vaja, siis lippab P4 eest ära.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 03.03.2005 21:49:09 vasta tsitaadiga

Ma tean et 8000G=8T kuid kui pikalt lahti kirjutada siis paistab see suurema numbrina icon_wink.gif

SPU võimsusena arvestasin seda mis oli avaldatud: 4G peal 32Gflopsi. 3G p4'l ~6gflopsi. gf6800u GPU pixelshaderites võimsust ~40-70Gflopsi(eri allikate alusel). Igasugu otse rauas täidetavaid funktsioone pole vist mõtet hakata juurde arvestama sest neid reeglina eriti juhtida ei saa. per takt pole eriti mõtet võrrelda sest üks on teisest pea 10x kõrgema taktiga. 64bit ujukoma pole enamus mängudes praktiliselt üldse tarvis.

Mina arvan et SPU'd hakatakse umbes nii kasutama:
Ühes suures massiivis on objektide koordinaadid. Teada on funktsioon mida tuleb neile kõigile rakendada(gravitatsioonikiirendus). Söödame ühle SPU'le ette selle massiivi ning see kukub lammutama. Arvutused on suht efektiivsed sest hargnemisi pole eriti palju(mitte iga keha ei puuduta iga timestep mõnd teist keha).
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 04.03.2005 00:01:06 vasta tsitaadiga

googeldasin mööda google news'i ringi ning leidsin huvitava artikli:

Will Big Blue open source the coming Cell chip?
http://hardware.itmanagersjournal.com/hardware/05/03/03/0226235.shtml?tid=78

Mõned huvitavamad lõigud:
tsitaat:
"The best outcome for IBM is: Intel is reduced to a Cell chip producer under license and Microsoft fades away as the Cell takes the PC market running Linux, OpenOffice, and Firefox," Trounson wrote. "All the engineering and back office applications port to the Cell and run 50 times faster. Dell, HP, and Tiger Direct switch to Cell hardware."

....

IBM responded to an ITMJ query on the matter by indicating it was "too premature to get into those specifics."<<-- Jutt siis opensourcemisest

...

IBM, on the other hand, will "recruit an army of developers" during the first year of Cell production by supplying software development systems -- as many as 100,000 -- to major application developers and large companies, as Trounson told ITMJ.

"Then IBM will publish an open source hardware and BIOS reference design which was used to develop all the application software," he wrote. "IBM will then allow the market to just fight it out. All the existing motherboard manufacturers will produce Cell motherboards. Dell and HP, etc. will assemble systems and sell them through their existing network. If any of the big players hesitate or stumble, someone like me will be right there to take their place.

"Some development machines will go to open source programmers who will start with open source code and create alternatives to all the expensive engineering of back office applications," he continued. "New classes of software will appear which are made possible by economics of the Cell technology. Cell systems will be designed to avoid the plague of viruses and spyware caused by overly complex hardware and an OS designed only with one objective -- get paid for every copy, who cares if it works."

...

Cell Industries predicts that Intel will be building Cell with cooperation from IBM within a year.

ning eriti huvitav:
tsitaat:
Cell, software, and Microsoft's demise

For the anticipated finale, and the end of Microsoft dominance as we know it, Trounson forecast that IBM will not give Microsoft hardware to work with, and will cash in on its support for open source and Linux.

He said the initial software development tools and support for Cell will be C++ compiler and assembler with extensions to handle software product evaluations (SPEs). System clock based timing and tracing will allow programmers to follow the action, Trounson predicted. He added he hopes to see a compiler that could add code to a running application and link to that code.

"Applications should be able to produce code, compile that code, add that code to itself, and test the new code in a box," he wrote.

In terms of other software vendors, Trounson said Red Hat and SUSE/Novell will also figure into the Cell strategy.

"They both have very close association with IBM and will realize they are being groomed to replace Microsoft," he wrote. "Red Hat and SUSE/Novell will not be a monopoly like Microsoft and will not chalk up huge cash reserves. They will make a reasonable living packaging and supporting Linux as it evolves."

Cell Industries forecasts that as Intel begins producing Cell chips, Microsoft will try to port its operating system to the new processor. However, Linux will have a significant head start and Microsoft will in turn "fall apart."

"When hardware is commercially available, Windows will take two to three years to get the first version going," Trounson said. "IBM already has Linux running on the Cell [at that point]."

Adding that Cell chips will be in short supply for years, Trounson acknowledged that the prediction represents the unprecedented.

"The world has never seen a step change in technology like what is about to occur," Trounson said.



Leidsin ka mingi Cell'i teemalise koduka:
http://www.cellsupercomputer.com/
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 04.03.2005 00:18:23 vasta tsitaadiga

Oo plää.. tuleb ikka selle Linuxi värgi selgeks saada. icon_sad.gif Mis sellel IBm-il selle MicroSofti vastu? icon_evil.gif Aah küll Billyboy ka midagi välja mõtleb icon_razz.gif
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 04.03.2005 01:24:39 vasta tsitaadiga

sama hästi võiks küsida miks enamus rahvast ms'i kirub.

Tuleks see asi tõepoolest nii nagu seal artiklis räägitud siis paari-kolme aasta pärast on win vs linux vastupidine olukorrale mis oli 3-5a tagasi. Mina olen igatahes sigarahul.
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kriimsilm
HV kasutaja
kriimsilm

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.03.2005 13:38:50 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Cell Industries predicts that Intel will be building Cell with cooperation from IBM within a year.


IBM-i koostöö AMD-ga oli siis Inteli hirmutamiseks ja parema "lepingu" icon_smile.gif saamiseks Inteliga icon_confused.gif http://www.theregister.co.uk/2004/12/13/ibm_strained_silicon/ ei tea kui usaldusväärne see sait on, lihtsalt üks huvitav leht mis sattus ette googeldades
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 04.03.2005 18:43:28 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:

SPU võimsusena arvestasin seda mis oli avaldatud: 4G peal 32Gflopsi. 3G p4'l ~6gflopsi. gf6800u GPU pixelshaderites võimsust ~40-70Gflopsi(eri allikate alusel).

See FLOPS'ide lugemine on üks väga libe tee, need arvud ilma kontekstita on suhteliselt sisutühjad. Aga kui nüüd arvutama hakata, siis SPU ja P4 teevad mõlemad taktis 4 floatingpoint operatsiooni, mis 4GHz juures annab 16Gflopsi. SPU'l aga on veel FMAC käsk, ehk ühe käsuga korrutatakse kaks arvu ja liidetakse kolmandale juurde, seda loetakse kaheks ujukoma operatsiooniks ja saadake ilus number 32Gflopsi. GF680 puhul saaks selle arvu leida nii: 4 komponenti * ( 2 flop'i FMAC'ist + 1 flop teise astme summaatorist ) * 16 konveierit * 500MHz = 96 GFlops'i. Aga niimoodi arve kokku lüües ei tohi unustada, et iga flop on midagi väärt ainult eesmärgipärases arvutuses kasutatuna. Erinevat tüüpi arvutuste puhul võib reaalne jõudlus olla väga erinev.
Ho Ho kirjutas:
Igasugu otse rauas täidetavaid funktsioone pole vist mõtet hakata juurde arvestama sest neid reeglina eriti juhtida ei saa.

Seda tuleb lihtsalt meeles pidada, kui keegi tuleb jälle väitma "Oi Cell'il on niipalju flops'e, miks me kõiki GPU'sid Celliga ei võiks asendada." Tegu on väga reaalse arvutusvõimsusega, seda saab lihtsalt ainult ühel eesmärgil kasutada.
Ho Ho kirjutas:
64bit ujukoma pole enamus mängudes praktiliselt üldse tarvis.

Tõsi, mängudes jah mitte.


PS: See Microsofti surmakuulutuse artikkel on täielik BS. IT valdkonna majandus-analüütikud on 99% ulatuses IT vallas täielikud idioodid.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
High-Q
HV Guru
High-Q

liitunud: 11.11.2001




sõnum 08.03.2005 12:43:27 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
Mis sellel IBm-il selle MicroSofti vastu?

tuletaks meelde OS/2 (mida algselt koos arendati, aga kust MS välja astus ja hakkas ibmiga konkureerima) versus WinNT keissi. win nt-st tegelt algaski MS-i võidukäik business opsys turul.
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 29.04.2005 15:32:48 vasta tsitaadiga

Väike uudis
tsitaat:
Toshiba Demonstrates Cell Microprocessor Simultaneously Decoding 48 MPEG-2 Streams

In the film, 48 MPEG-2 streams stored on a HDD were read, decoded and projected onto a 1,920 x 1,080 resolution display divided into 8 x 6 cells, each of which showed a different video in each cell. The company expects the technology to be used to display thumbnails for a video list. Of the eight synergistic processor elements (SPE) used in the Cell, six are used for decoding 48 MPEG-2 streams and one is used for scaling the screen. The remaining SPE can be used for a completely different processing function.

http://techon.nikkeibp.co.jp/english/NEWS_EN/20050425/104149/?ST=english

Ehk siis maakeeli, Toshiba demonstreeris et üks Cell on suuteline dekoodima paralleelselt 48 MPEG-2 striimi ning need vajalikes mõõtudes ekraanile skaleerima. 8'st SPE'st tegelesid dekoodimisega kuus, üks skaleeris dekooditud pilte ning viimane tegeles muude asjadega.

Nagu näha siis teatud ülesannete jaoks on Cellil võimu küll ja veel.
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 29.04.2005 21:03:35 vasta tsitaadiga

PS3 siis suudaks lihtsa arvutuse järele 4x48= icon_exclaim.gif 192 icon_exclaim.gif MPEG-2 striimi samaaegselt jooksutada icon_lol.gif 192 DVD-quality filmi korraga... mis kurjami ekraanile need korraga ära küll mahuksid icon_eek.gif
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Protsessorid »  Cell superprose: 64bit, alates 4GHz, multi-core, multi-OS mine lehele eelmine  1, 2, 3
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.