Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
30.05.2008 10:58:33
Outbount |
|
|
Outbound on ülikooli õpilaste poolt valmis kirjutatud väike seiklusmänguke. Paraku ma ise pole seda siiani veel jõudnud väga uurida, kuid arvasin et võiks seda teistele näidata kuna seal kasutatakse ray tracingut
tsitaat: |
"Harrold C. Babbage, grandchild of Charles Babbage, the father of the first idea of a programmable computer, has built a time machine. In a Jules Verne setting, combined with the folklore of mid 19th century time-travel ideology, our story of "Outbound" has taken shape.
A young and inspired scientist, Harrold C Babbage, has successfully built a time machine, and has taken the risky step to travel from his current time (1870) to one hundred years later. Harrold has arrived in a strange looking place, a rock towering countless of meters above foggy scenery. In the distance multiple smaller rocks are seen and seagulls can be heard, along with, in the distance, a catchy tune. You wonder where you are and most importantly when.
As you explore the scenery you discover stairs that lead to another set of architectural structures. Two doors can be seen, one made of steel and a smaller one made of wood. The big door is closed so you walk up to the smaller one.
"There seems to be a slot here, I wonder what it holds"?
Outbound is an adventure game, rendered using Real-time Ray Tracing. Release: June 2008. |
Lingid:
Foorumithread kus asja väheke arutatakse ning kus on download link:
http://ompf.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=850
Graafikamootori peaprogeja koduleht, kus veidi räägitud tehnoloogiast, näha mõned screenshotid ja download lingid..
http://igad.nhtv.nl/~bikker/
Vajalik SSE2 toega prose (AMD64+, P4+), mida rohkem tuumasid seda parem. Korralikum dualcore peaks mängu jooksutama ~10-20fps, quadcore poole kiiremini.
Paralleelselt tolle mänguga kirjutas teine grupp õpilasi teise mängu: Let There Be Light
Too on hetkel alles alphastaadiumis kuid mingit demo on juba võimalik tirida-uurida: http://ompf.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=859
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
10.06.2008 10:12:46
|
|
|
Tore oleks näha ray tracingut suurte firmade mängudes kasutusel. Kasvõi eksperimentaaltasandil.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
10.06.2008 10:53:25
|
|
|
Detailsus jätab siin ikka kõvasti soovida veel. Kiirus samuti. Samas, kuni ray tracing jookseb CPU pealt mitte GPU pealt, pole vist paremat loota.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
10.06.2008 12:25:28
|
|
|
Tegu on üliõpilaste esimese katsetusega, mäng kirjutati valmis üsnagi lühikese aja jooksul. Samuti nad forkisid mootori ning sealt on puudu nii mõnedki kiirust-kvaliteeti parandavad featurid. Noid peaks näha saama ühes teises mängus, mille kallal tegutseb üks teine grupp üliõpilasi. Kui väga hästi läheb siis võib ka näha eksperimentaalset global illuminationi implementatsiooni
Kiirus on nagu on, sõltub puhtalt prosest. Paraku prose ei ole eriti efektiivne asi selliste arvutuste jaoks kuid paremat pole veel kuskilt võtta. Quadcore jooksutab seda juba üsnagi normaalselt kiirusel.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
10.06.2008 12:39:35
|
|
|
Uus bench protsessorite jaoks 8)
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
10.06.2008 13:26:40
|
|
|
Kusjuures tõsimeeli arutletakse korraliku benchi tegemisest ja ülevaadete tegijatele laiali saatmisest. Sellega saaks üsna hästi mõõta nii prose kui ka mälu, kahjuks (? ) küll võib cache suurus kohati üsna tugevasti tulemust mõjutada. Eks selleks tuleb siis teha erinevaid benche eri dataseti suurustega
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
riaak
HV Guru

liitunud: 22.09.2002
|
10.06.2008 15:50:05
|
|
|
Task manager näitab, et prosest on kasutatud ainult 90%. Mälu piduriks?
_________________ ¯\_(ツ)_/¯ |
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|