praegune kellaaeg 29.04.2025 15:16:09
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum  |
|
kk
HV veteran

liitunud: 30.03.2002
|
23.12.2004 18:36:48
Elisa Elamus (TV teenused, coax, fiiber ja üle õhu lahendused) |
|
|
link :: Starman
Starmani võiks kah siia arvutifirmade alla tuua. Tegelevad ka selle poolega ja lisaks pakuvad netiühendust. Siin siis minu uskumatud seiklused Starmaniga.
Kodus netiühendus ja kaabel TV. Soov juurde võtta eliitpakett, mis on eraldi dekoodriga vaadeldav. Kõne 14-15.12 Starmani... eriti pikk ooteaeg ja lõpuks liinil. Öeldakse, et tehnik enne ei jõua tulla, kui teisipäeval, 21.12 kella 18.40-19.40 vahel. OK. Ootame
Teisip 21.12... Helistan Starmani ja küsin, et ega ta enne 19 ei tule, sest on raskusi enne koju jõudmisega. Lepime kokku, et tuleb alates 19.00. Jõuan koju 18.50 ja ootn. Ei kedagi. 20.00 helistan ja saan pärast pikka ooteaega liinile. Neiu teatab, et tehnik käis 18.40 ja kedagi ei olnud kodus. Küsin, et kas keegi ehk helistas mulle mobiilile kah, et üldse sisse saada (trepikoda alt lukus) Ei ole helistatud. Palun siis tehniku tagasi ajada ja et saaks ikka asja korda. EI, tehnik juba kodus ja enam ei hakka tulema.
Öeldakse, et tulge ise meie kontorist homme läbi ja võtke see seade ning õpetatakse kasutama. Keeldun ja lasen neil endal minu kontorisse see tuua.
Kolmap 22.12 Uskumatu, aga tuuaksegi päeval dekooder. Näeb välja räsitud 10a vana aparaat.. enne kuskil Rootsis kasutuses olnud. Õhtul kodus proovin tööle saada ja ei tööta. Kuna proovisin u 20.00 paiku siis klienditeenindusest ei hakanud nõudma, et kohe samal päeval keegi tuleks. Lepime kokku, et neljap tulevad ja helistavad hommikupoole kellaaja suhtes üle.
Neljap 23.12 Helisatavad mobiilile, et me tuleme homme, 24.12. Teatan, et kogu see jama on nende viga, kuna alguses ei tulnud mees kokkulepitud ajal kohale ja leidku võimalus asi täna koprda saada. Ma ei taha , et jõululaupäeval mul tehnik kodus pusib. Keelduvad, et aegasid ei ole. Pikk vaidlus ja jutt, et tulen siis juhataja uksele koputama. Klienditeeninduse neiu vastus: "Ega tema teil seda ka paika ei tule panema" . Ütlen, et no siis peab teenustest üldse loobuma, kui ei saa asju korda. Ja peab ka juhatajaga rääkima. Panen toru ära.
u 30 min hiljem tel heliseb "Kas teile täna kell 16.00-17.00 sobib?" Ütlen, et sobib ja jään ootama.
Kell on 17.05 ja kedagi ei ole ikka tulnud. Järjekordne mitteilmumine. Kõne klienditeenindusse (saan pärast paari minutit liinile) ja helistatakse tehnikule. Tulemus: "Tal läks auto katki ja ei saa tulla" Küsin, et kas nad teevad nalja või??? Lubatakse helistada ülemusele ja leida tehnikule teine auto või keegi teine kohale saata. OK. Ootame siis. Loomulikult on palju helistada, et auto on "katki" ja ei saa tulla. vms. Põhjuses muidugi kahtlen sügavalt.
Kell 17.35 Ootame...
EDIT: Alates 2018.02.01 on seoses Elisa ja Starman ühinemisega liidetud teemad kokku
Telekava (EPG – elektrooniline programmigiid)
viimati muutis kk 23.12.2004 23:58:01, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
7 :: |
3 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pro7
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2004
|
23.12.2004 18:57:29
|
|
|
Mul on ka olnud Palju probleeme Starmaniga eriti interneti poolega.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
23.12.2004 19:04:55
|
|
|
Suht tõenäoline on, et jäädki ootama nii tehnikut kui telefonikõnesid Kõne maksab mobiilihinna ja milleks ise maksta kui võib klient selle ise kinni maksta
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
High-Q
HV Guru

liitunud: 11.11.2001
|
23.12.2004 19:12:02
|
|
|
tore on igast seiklustest lugeda vaatame, kuhu me niiviisi jõuame.
p.s. mina loen 21.dets töökäsult, et "klienti ei olnud kodus kell 18,40". wtf? Ma muidugi ei tea, kui hea-ja-aus antud tehnik oli, aga ukse taga käiakse üsna kindlalt. Iseasi on sissepääs, äkki sul telefon oli väljas ja tehnik ei pääsenud trepikotta? tänapäeval on fonolukud üsna harv nähtus, kuigi kahju. mugav asi on.
samas, eks ta ole nii, et kui kõik toimib, siis on okei, keegi ei karju. heal juhul reklaamitakse naabrile. kui aga kellelgi häda majas, siis pasundatakse terve linna peale. hea ja töötav asi ei huvita kedagi (välja arvatud, kui imesoodsalt või tasuta), see teema ei müü.
PS:
a miks teenindajat sõimad? mis ta sulle tegi? ta organiseeris sulle tehnikuaja, suhtles sinuga, kui tehnik mingil põhjusel koju ei ilmunud (ja esimese töö lõpplahenduseks oli vale väljakutse, kuna klienti polnud kodus, mispärast peaks teenindus sulle siis tagasi helistama), siis suhtles sinuga veel, orgunnis sulle veel tehnikuaja. Ta läks sinu tigeduse pärast kompromissile, ei hakanud otsima standardset graafikulist lahendust, vaid läks teiste juurde seda lisaaega juurde sokutama, antud juhul isegi nuruma, sest vabu aegu napib. aega, mida tegelt pole graafikus ette nähtud? Sina sõimad noort neidu või noormeest, kes tegi oma töö nagu juhend näeb seda ette, ta ei ole sulle personaalteenindaja. Tema töö ei ole tehnikute järele nuhkimine ega sinu perse lakkumine. Sõima tehnikut või kedagi teist, aga teenindaja jäta rahule.
viimati muutis High-Q 23.12.2004 19:31:06, muudetud 3 korda |
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDvurle
HV pensionär

liitunud: 03.04.2002
|
23.12.2004 19:24:06
|
|
|
Kas tehnikul siis pole aega nati oodata, nii 5-10 minutit? Aega peaks olema, kui lepitakse kokku ajavahemik 1 tund.
Tehnik ju enamvähem teab kui kaua tal "selle" või "tolle" asjaga läheb.
_________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur. |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Piipz
HV veteran

liitunud: 15.11.2001
|
23.12.2004 19:26:40
|
|
|
noh minu töö on ka käia klientide juures kohapeal. kui mulle on antud number, siis helistan, kui sisse ei saa või kui kedagi kodus/tööl pole, siis tõmban joonelt uttu, pole aega niisama passida ja ukse taga kellasid sügada kunagi. ma arvan et see tehnik ei saanud piisavalt infot sekretäride käest näiteks, ei antud su numbrit vms.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jänes
HV kasutaja
liitunud: 16.11.2003
|
23.12.2004 19:34:51
|
|
|
High-Q kirjutas: |
tore on igast seiklustest lugeda
PS:
a miks teenindajat sõimad? mis ta sulle tegi? ta organiseeris sulle tehnikuaja, suhtles sinuga, kui tehnik mingil põhjusel koju ei ilmunud (ja lahenduks oli vale väljakutse, kuna klienti polnud kodus, mispärast peaks teenindus sulle siis tagasi helistama), siis suhtles sinuga veel, orgunnis sulle veel tehnikuaja. Ta läks sinu tigeduse pärast kompromissile, ei hakanud otsima standardset graafikulist lahendust, vaid läks teiste juurde seda lisaaega juurde sokutama, antud juhul isegi nuruma, sest vabu aegu napib. aega, mida tegelt pole graafikus ette nähtud? Sina sõimad noort neidu või noormeest, kes tegi oma töö nagu juhend näeb seda ette, ta ei ole sulle personaalteenindaja. Tema töö ei ole tehnikute järele nuhkimine ega sinu <b>piix</b> lakkumine. Sõima tehnikut või kedagi teist, aga teenindaja jäta rahule. |
Kui sa nii lahkesti pakud, siis võiks ju siin foorumis võtta küll kellegi starmani poolse kontakti nime, meili aadressi ja telefoni numbri, et keda sõimata kui asi s*tt on ? Saab äkki kuskile stickiks sokutada, oleks seda foorumis halamist ja jahumist vähem ?
Nime ja numbrit ootama jäädes ... rahulolematud starmani kliendid.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
23.12.2004 19:37:06
|
|
|
Väheusutav, et nii tugeval firmal nii koolitamata sekretärid on 8) Rohkem soovitaks Starmani juhtidel üle kontrollida, et sellele tehnikule hoopis mõni tema sõber ei helistanud ning kelle juurde siis tormati... kõike teisi töid edasi lükates...
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
kk
HV veteran

liitunud: 30.03.2002
|
23.12.2004 19:37:46
|
|
|
Kell nüüd 18.30 ja ei ole keegi siiamaani helistanud.
Põhijama just ongi selle tehnikuga (või tehnikutega?) ... klienditeenindus ei ole ka just eriti pingutusi üles näidanud. Kui ütlesin, et nende viga siis öeldi, et aegasid ei ole ja kõik. Siis ei uurinud ta mingeid teisi võimalusi. Peab ikka juhatajaga ähvardama enne, kui liigutama hakatakse.
Kontaktnumber on tehnikutel olemas. Kui dekooder toodi siis väljast helistati , et kus täpsemalt asun seal majas. Ei helistatud aga teisipäeval ega ka mitte täna, et ei saa tulla vms. Aga kokkulepitud aegadest neil seal päris poogen... peab vist varsti jälle helistama ja end meelde tuletama...
Ja anyway ei ole ma ju esimene rahulolematu. Tuttavatelt pidevalt kuulda jama Starmaniga. Enne oli asi pildi ja neti kvaliteedis (mille kohta peaks ütlema, et need nüüd päris head ja stabiilsed), nüüd teeninduses.
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
7 :: |
3 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
safik
HV vaatleja
liitunud: 21.11.2004
|
23.12.2004 19:44:35
|
|
|
Starmaniga siiani väga rahul. Olen harva helistanud ja kui kokkulepitud aeg hiljem ei sobinud, siis helistati tagasi ja lepiti uus aeg kokku.
Ei kurda.
|
|
tagasi üles |
|
 |
DeathCommando
HV kasutaja
liitunud: 12.02.2003
|
23.12.2004 19:51:10
|
|
|
õele käidi tartus netti sisse panemas....
kuna nad ei "viitsind" splitterit vahele panna, siis tirisid õe teleka kaabli modemisse...(võtsid vanast splitterist tema tuppa minema kaabli lahti ja jätsid lahtise otsaga vedelema)
kuna õde seal polnud ja toakaaslane asja ei jagand, siis õde sai tartusse saabudes toreda üllatuse osaliseks.. arvas et tv/fm kaart piixus, et pilti ette ei võta... läksin sinna siis asja vaatama ja mis ma avastasind... kaabli ots, mis pidanux splitteris olema vedeles lihtsalt õe toanaabri laua taga...
mingi nädala pärast tuldi starmanist ja tehti asi korda.. kusjuures isegi ei vabandatud
tõsiselt pettund nende klienditeeninduses...
_________________ Nothing's eternal...
Vajad mõnda PHP/SQL rakendust? või hoopis tervet webi?
Võta ühendust.. |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
High-Q
HV Guru

liitunud: 11.11.2001
|
23.12.2004 19:55:09
|
|
|
Jänes kirjutas: |
Kui sa nii lahkesti pakud, siis võiks ju siin foorumis võtta küll kellegi starmani poolse kontakti nime, meili aadressi ja telefoni numbri, et keda sõimata kui asi s*tt on ? Saab äkki kuskile stickiks sokutada, oleks seda foorumis halamist ja jahumist vähem ?
Nime ja numbrit ootama jäädes ... rahulolematud starmani kliendid. |
Kui sa mõtled mind , siis siinkohal sa eksid. tööd tehakse tööajal ja lõbu lõbuajal. minu telefon on strictly-personal, see pole mu töövahend ja maksan selle arveid ise. kellegi jaoks tööd niisama ei kavatse teha. Kui ka keegi üksik on palunud, siis aitan hea nõuga ja jõuga ja isegi vabal ajal ja teen seda austusest inimeste vastu. keegi selle eest mulle ei maksa. Kui asja hakatakse kuritarvitama, siis lihtsalt enam ei tee. nii lihtne ongi.
Kui tahad sõimata, sõima peldikuseina või aias olevat kivi. Inimesi sõimata ei tohi. Kui ei ole rahul, anna teenindusele teada, et mulle ei meeldi see ja see, ma pole rahul jne. Aga igasugused hääletõstmised ja sõimamised võiks ära unustada. Seepärast teenindajad klientidesse nii jäigalt suhtuvad, sest lihtsalt teisiti ei jõua, olge inimlikud. Kui ikka iga kolmas kõne sõimu kuulata, siis väga toredat nägu ei tahaks küll teha. Olgu see "stressitaluvus" milline tahes.
Miks mind on alati IGAL pool hästi teenindatud? olgu see poes, apteegis, radiolinja esinduses või haiglas? Sellepärast, et TEENINDAJASSE suhtun ma alati väga hästi, kiidan, viskan nalja, üritan suhelda, olgu isegi mingi minu jaoks halb juhtum. Anda talle see kopikas positiivset elamust päevas, mida tal niikuinii palju ei ole. Ma näen oma firma callcenteri inimesi ja väga rõõmus nende nägu töölt lahkudes ei ole. Kahju. Räägitakse, et "kes teisele auku kaevab, see ise sinna kukub". ju siis tõesti nii on.
ahjaa, ei ole ma mingi usklik või missiooniinimene. Lihtsalt üritan ellu positiivselt suhtuda.
viimati muutis High-Q 23.12.2004 20:09:20, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
Margus
HV pensionär

liitunud: 06.04.2002
|
23.12.2004 20:04:51
|
|
|
Mul vedas tehnik ennast tund varem kohale,kui kokku lepitud .Aga oli laupäevane päev ja probleemi ei olnud 8) .Teist korda(signaali tugevamaks keerama) tuli õigel ajal..Pole selle kolme aasta jooksul netiga ka suuri probleeme olnud.Üldiselt asjaga rahul.
|
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
87 |
|
tagasi üles |
|
 |
sarvik
HV kasutaja

liitunud: 13.12.2002

|
23.12.2004 20:07:14
|
|
|
Aga mis selle dekoodriga täpsemalt viga on? Kas ei võta üldse pilti ette, või on kanalid ka läbi selle koodi all?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
23.12.2004 20:10:04
|
|
|
Aga mis see kõnekeskus siia puutub - huvitav, kas Starmanil siis personaliosakonda polegi, mis oskaks tööle võtta tehnikud kes tunnevad ametit s.t. erialalaseid proff-oskusi ja siis on ju kriitilised telefonikõned telefonikeskusesse tulemata
Tõsi, see mees tahab palka, aga siis tuleb talle maksta, et ta ei peaks end haltuuraga nii ära väsitama, et põhitööd enam teha ei suudagi 8)
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
kk
HV veteran

liitunud: 30.03.2002
|
23.12.2004 20:15:16
|
|
|
Helistati nüüd 19.00. Keegi uus neiu ja et ikka ei saa kedagi saata. Aga eks ma sellega olin juba ka leppinud. Sai siis homseks aeg kokku lepitud. Vaatame, et kas seekord ilmub välja või mitte. High-Q, kui on KOKKU LEPITUD, et kell X on klient kodus ja tehnik alates kellast X tulemas, siis nii see olgu. Kui ei saa siis HELISTA, mitte ei jäta lihtsalt klienti ootama. Oleks helistatud, siis ma ei oleks pahane, sest ikka ju juhtub. Aga niimoodi kadus tehnik ära 2 korda ja jättis mind lihtsalt ootama. Kusjuures mõlemal korral tulin SPETSIAALSELT koju selleks kellaajaks. See on ikka juba uskumatu.
Dekooder ühendatud, taga üks nupp allasendis ja ees põleb nr 1 (kõik nii nagu tel teel juhendati) Nüüd, kui TV sagedusi läbi kammib, pidi kuskil sagedusel olema must taust ja 2 valget triipu. Seda aga ei ole. kuskil. Ei leia kuidagi üles neid kanaleid, mida dekooder peaks ette söötma. Sai proovitud ka seda nuppu teises asendis jne aga ei midagi.
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
7 :: |
3 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
High-Q
HV Guru

liitunud: 11.11.2001
|
23.12.2004 20:18:24
|
|
|
tahanteada, tead, et hästi toimib ainult "vana kool". Ma ei tea miks, aga antud ala tehnikuid on tõsiselt puudus, just nimelt tööjõupuudus. Enamik neist tahtjaist teab, mismoodi näeb välja CAT5 või koaksiaal. mõni teab, mis on jagur ja kuidas F-i kaablile peale surada.
Aga rohkemat võtta ei ole, eesti riigis pole lihtsalt võtta koolitatud töölisi. Ainus, kust mõne saab, on tallinna polütehnikum, sidekoolist ka natukene. Rohkem pole riigil viitsimist mõelda. Nõrkvoolutehnikut veel kuidagi, aga kaabeltelevisiooni asjus on üsna tume maa.
tty on bullshit, need õpivad signaalanalüüsi ja faasinihet (sedagi paberil), aga seda, mismoodi F-pistik välja näeb, ei õpeta keegi. on meil seda vaja? Praegu ongi nii, et kõik kimavad kangesti majandust õppima või juhiametit pidama, aga spetsialistitööd ei oska keegi hinnata.
nii see on, et hea mees tahab head palka. Hea mees aga peab ennast alguses tõestama. Kahjuks pole neid "ennast tõestanud" vendi millegipärast kuigi palju, mõned üksikud. Head kaablimeest on raske leida.
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
Margus
HV pensionär

liitunud: 06.04.2002
|
23.12.2004 20:24:10
|
|
|
kk kirjutas: |
Helistati nüüd 19.00. Keegi uus neiu ja et ikka ei saa kedagi saata. Aga eks ma sellega olin juba ka leppinud. Sai siis homseks aeg kokku lepitud. Vaatame, et kas seekord ilmub välja või mitte. High-Q, kui on KOKKU LEPITUD, et kell X on klient kodus ja tehnik alates kellast X tulemas, siis nii see olgu. Kui ei saa siis HELISTA, mitte ei jäta lihtsalt klienti ootama. Oleks helistatud, siis ma ei oleks pahane, sest ikka ju juhtub. Aga niimoodi kadus tehnik ära 2 korda ja jättis mind lihtsalt ootama. Kusjuures mõlemal korral tulin SPETSIAALSELT koju selleks kellaajaks. See on ikka juba uskumatu.
Dekooder ühendatud, taga üks nupp allasendis ja ees põleb nr 1 (kõik nii nagu tel teel juhendati) Nüüd, kui TV sagedusi läbi kammib, pidi kuskil sagedusel olema must taust ja 2 valget triipu. Seda aga ei ole. kuskil. Ei leia kuidagi üles neid kanaleid, mida dekooder peaks ette söötma. Sai proovitud ka seda nuppu teises asendis jne aga ei midagi. |
Sul pole testsignaal sisse lülitatud dekoodris siis.kui telekas signaali ei leia.
|
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
87 |
|
tagasi üles |
|
 |
High-Q
HV Guru

liitunud: 11.11.2001
|
23.12.2004 20:29:28
|
|
|
see nupuke peaks testsignaali jaoks asetsema ülemises asendis, kanalinumber peaks olema 34 ja 42 vahel (38 vist), mis tähendaks sagedust kuskil 607,25Mhz (+/- 8Mhz).
Sinu puhul peaks skeem olema selline, et kaabel dekoodrisse, sealt see kaasasolnud kaabel telkusse. Telkul võtad mingi suvalise kanali, paned dekoodril testsignaali nupukese ülemisse asendisse (kui alumises, siis 1 kanal näitab ETV-d) ja kukud scanima.
Aga muidugi see, et tehnikut ei tulnud, ei vabanda välja. Tore see ei ole. Saatsin teenindusse päringu, las peedistavad tehnikut.
viimati muutis High-Q 23.12.2004 20:40:41, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
23.12.2004 20:30:33
|
|
|
Või on testgeneraator "küpse" - ka siis pole ei test-triipe ega pilti
Aga praegu vean väiksese virtuaal peale kihla, et töömees tuleb alles pärast pühasid, ehk siis uue nädala alguses Pühad mööduvad neil väga kiiresti, kuna sõbrad - vihavaenlased tahavad, et pilt kogu aeg olemas oleks
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jänes
HV kasutaja
liitunud: 16.11.2003
|
23.12.2004 20:38:25
|
|
|
High-Q kirjutas: |
Jänes kirjutas: |
Kui sa nii lahkesti pakud, siis võiks ju siin foorumis võtta küll kellegi starmani poolse kontakti nime, meili aadressi ja telefoni numbri, et keda sõimata kui asi s*tt on ? Saab äkki kuskile stickiks sokutada, oleks seda foorumis halamist ja jahumist vähem ?
Nime ja numbrit ootama jäädes ... rahulolematud starmani kliendid. |
Kui sa mõtled mind , siis siinkohal sa eksid. tööd tehakse tööajal ja lõbu lõbuajal. minu telefon on strictly-personal, see pole mu töövahend ja maksan selle arveid ise. kellegi jaoks tööd niisama ei kavatse teha. Kui ka keegi üksik on palunud, siis aitan hea nõuga ja jõuga ja isegi vabal ajal ja teen seda austusest inimeste vastu. keegi selle eest mulle ei maksa. Kui asja hakatakse kuritarvitama, siis lihtsalt enam ei tee. nii lihtne ongi.
Kui tahad sõimata, sõima peldikuseina või aias olevat kivi. Inimesi sõimata ei tohi. Kui ei ole rahul, anna teenindusele teada, et mulle ei meeldi see ja see, ma pole rahul jne. Aga igasugused hääletõstmised ja sõimamised võiks ära unustada. Seepärast teenindajad klientidesse nii jäigalt suhtuvad, sest lihtsalt teisiti ei jõua, olge inimlikud. Kui ikka iga kolmas kõne sõimu kuulata, siis väga toredat nägu ei tahaks küll teha. Olgu see "stressitaluvus" milline tahes.
Miks mind on alati IGAL pool hästi teenindatud? olgu see poes, apteegis, radiolinja esinduses või haiglas? Sellepärast, et TEENINDAJASSE suhtun ma alati väga hästi, kiidan, viskan nalja, üritan suhelda, olgu isegi mingi minu jaoks halb juhtum. Anda talle see kopikas positiivset elamust päevas, mida tal niikuinii palju ei ole. Ma näen oma firma callcenteri inimesi ja väga rõõmus nende nägu töölt lahkudes ei ole. Kahju. Räägitakse, et "kes teisele auku kaevab, see ise sinna kukub". ju siis tõesti nii on.
ahjaa, ei ole ma mingi usklik või missiooniinimene. Lihtsalt üritan ellu positiivselt suhtuda. |
No ma lootsin, et sokutad mõne ülemuse nr.
Tegelikult tean, et raske on kõigil kliendi kaebusi vastu võtvatel inimestel. Omal ka olnud mitu korda situatsioon, et öeldakse edasi, klient maru närvis, valmistu ette, võta rahulikult. Jõuad kohale, klient nagu iga teine, ei mingit probleemi. Lihtsalt elas esimese viha klienditeenindaja peal välja. Ega jaapanlased ilmaasjata ülemuse kujulisi nukke töökohtadesse pane. Inimene saab viha välja nüpeldada, pärast kohe palju parem olla.
Tegelikult jõulurahu kõigile !
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
noonius
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2002
|
23.12.2004 20:49:28
|
|
|
noh, klienditeenindus on neil nii nagu juba on.
kui mind klienditeenindusest on proovitud tehnikutega ühendada, ei ole see kunagi õnnestunud. Võibolla polegi neil tehnikuid vaid neil on outsourceing
_________________
tsitaat: |
Mingi paks pihv paugub siin
|
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
High-Q
HV Guru

liitunud: 11.11.2001
|
23.12.2004 20:57:04
|
|
|
klienditeenindus->tehnikud sidet ei saagi olla. Kui sa mõtlesid internetiteenuse helpdeski, siis vist pole sul lihtsalt vedanud. Eks neil käed-jalad tööd täis, aga kiituseks võiks öelda, et töö saab tehtud. Tagasi helistatakse, klientidega tegeldakse ja probleemile leitakse ka lahendus. KT->tehnikaosakond ei tule välja, usu mind, süsteemiadministraatoritega sul millestki jutt rääkida ei ole (igast "ping sitt" ja "tungiti sisse" võiks ära unustada).
võibolla kangemad itimehed võivad viriseda, et jääb teadmistest puudu ja värgist, aga siinkohal ütleks, et helpdesk ei ole hyper-super-linuxi-iti-cisco-võrgu-gurud. Nad on läbinud toredaid koolitusi, omandanud kasulikke teadmisi, et aidata tavalist desktop userit tema probleemidega. ISP-i helpdesk ei pea seletama registry hacke ja parimate draiverite versioone, aga base skill on neil olemas.
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
kk
HV veteran

liitunud: 30.03.2002
|
23.12.2004 21:24:08
|
|
|
High-Q, tänan dekoodriinfo eest. Sain asja korda ja tühistasin ka homse tehnikuvisiidi. Asi ei annagi vist üldse testsignaali välja.
Muide eile küsisin tel teel, et kus sagedusvahemiskus peaks see testsignaal leiduma, sealt öeldi, et igal telekal erinev ja nemad ei tea üldse öelda. Ise mõtlesin, et kuidas saab erinev olla aga OK.
Nupu ülemises asendis andis CH38 peal pildi ette (ETV) ja sealt tulevad ette ka kõik teised kanalid. Oleks seda infot mulle eile keegi tel teel teadnud rääkida siis oleks sellega asi ka lõppenud. Soovitan see ka klienditeenindusele edasi anda , et kui edaspidi kellelgi sama küsimus.
P.S - miks seda kodupaketti (TV, Net, Tel) saab tellida ainult kontorisse kohale tulles???
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
7 :: |
3 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
High-Q
HV Guru

liitunud: 11.11.2001
|
23.12.2004 21:42:31
|
|
|
ainult kohale tulles? kusjuures ma ise ei tea, pole viimase aja teenindusreeglitega kodus
äkki mingi lepingumuudatus, et allkirja vajab
netitellimist saab teha suvaliselt, kasvõi e-mailiga, KTV-d samuti. Aga miks telefoniteenuse värki ei saa, vot see jääb küll mõistmatuks. Ma küsin kelleltki targemalt homme üle.
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|