Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  EURONICS märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 73, 74, 75  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
simpsonv
HV vaatleja

liitunud: 23.02.2007




sõnum 09.11.2007 15:56:44 vasta tsitaadiga

Minul jälle väga meeldivad kogemused. Sai kunagi ostetud cd pleier Philips Nike ( http://omega-electronics.stores.yahoo.net/nipsbyphmppl.html http://images.overstock.com/f/102/3117/8h/www.overstock.com/images/products/L404866.jpg ). Peale mingist aastast kasutamist hakkas pult jamama ja yks kõrvaklapp keeldus töötamast, saatsin siis asja karantiisse( sinna tammsaare teele) ja paari nädala pärast paluti järgi tulla. kui kohale sain siis paistis et rahval on seal kiire-mulle anti karp pihku-kirjutasin alla ja läksin minema-esimese asjana märkasin kohe peale lahkumist et tegemist pole selle pakendiga millga mina pleyeri garantiisse andsin(vana pleieri ostu karp) , vaid stiilne ilus musta värvi karp. Lähemal uurimisel selgus et tegemist ei ole minu endise pleyeriga vaid hoopis uue asjaga.
Kohe käis peast läbi mõte et mis asja -tahaks ikka enda oma tagasi saada- aga siis hakkasin asja lähemalt uurima ja selgus et sain endale laheda riista-juures palju lisaasid ja isegi raadio mida mu vanal asjal polnud. Läksin siis rahulikult ja õnnelikult koju.
Karantiist anti siis mulle vastu täiesti uus toode ( http://www.comparestoreprices.co.uk/portable-audio/philips-psa410.asp ), mis tollel ajal oli päris kõva tegija cd playerite hulgas.
Ise arvan et suurt rolli aeg, mille jooksul remonditakse tasuta ega euronics selles asjas ei mänginud kuna mu vana pleier saadeti hollandisse remonti ja sealt saadeti siis see uhke aparaat mulle vastu.
olen ka teisi tehnika oste sellest poest teinud-viimane oli päris kallis fotoaparaat-ja probleeme pole olnud .
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WerteX
HV Guru

liitunud: 31.03.2004




sõnum 10.11.2007 15:30:33 vasta tsitaadiga

simpsonv, arvatavasti ei olnud seda tootet enam uuena saada ja anti teile teine toode.
Kommentaarid: 371 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 304
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
simpsonv
HV vaatleja

liitunud: 23.02.2007




sõnum 10.11.2007 20:24:07 vasta tsitaadiga

tõenäoliselt (arvasin ka ise seda ), sest poelettidelt polnud just väga kerge seda vana pleierit enam leida
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zimson
Kreisi kasutaja
zimson

liitunud: 04.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2008 10:56:16 vasta tsitaadiga

Käisin sealt suurimast elektroonikakauplusest (Sikupilli keskuse juures olev Euronics) telekat ostmas. Ma pole nii halba teenindust enne kohanud. Mingid noored nolgid itsitasid veel klientide üle. No täiesti kadus tahtmine ära sealt midagi osta.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 07.03.2008 12:27:30 vasta tsitaadiga

zimson, ülemiste keskuses pole endal veel jama kohtlemist olnud õnneks
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zimson
Kreisi kasutaja
zimson

liitunud: 04.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2008 13:03:41 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
zimson, ülemiste keskuses pole endal veel jama kohtlemist olnud õnneks

No eks see oleneb töötajatest.
Lihtsalt enne sinna poodi minekut käisin ma Endla tn Elionist läbi, digi-tv kohta pärimas, kus oli täiesti 5+ teenindus. Kliendina oli mul väga meeldiv seal olla. Peaaegu 1h raiskasin seal inimese aega oma küsimustega. Kordagi ei tekkinud mul tunnet, et klienditeenindajal oleks midagi targemat teha kui minuga vestelda (klienti informeerida). Selline hea ja inimlik teenindus.
Kui nüüd Euronicsisse sattusin, siis see oli ikka täiesti masendav. Klient seal on vist nagu mingisugune tüütus. Möönan, et olid ka omad helged momendid, aga üldmulje oli väga halb. Kui vähegi võimalik ei kavatse oma jalga enam sinna tõsta.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WerteX
HV Guru

liitunud: 31.03.2004




sõnum 19.03.2008 12:46:49 vasta tsitaadiga

Tartu Kaubamaja Euronics Media Point'is on soodsalt Apple Macbook'id müügil hinnaga 12 999.-
Tegemist antud mudeliga.
Kommentaarid: 371 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 304
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marguzzz
Kreisi kasutaja
Marguzzz

liitunud: 31.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.03.2008 13:35:33 vasta tsitaadiga

Ülemistes täiesti normaalne teenendus thumbs_up.gif
Kommentaarid: 96 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draax
HV veteran
Draax

liitunud: 21.03.2005




sõnum 19.03.2008 15:38:28 vasta tsitaadiga

Marguzzz kirjutas:
Ülemistes täiesti normaalne teenendus thumbs_up.gif


mis asi on teenendus?
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.03.2008 15:59:02 vasta tsitaadiga

"Teenindus" keskealiste ja vanemate inimeste kõnepruugis.
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AMD64
HV vaatleja
AMD64

liitunud: 07.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2008 01:33:02 vasta tsitaadiga

Sai paar kuud tagasi ostetud A4tech x-710f hiir Pärnu Euronicsist. Kõik siiamaale ok, aga kõik paberipahn, mis kaasa sain oli vene keeles.
On veel kellelgi sedasi olnud? icon_eek.gif
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WerteX
HV Guru

liitunud: 31.03.2004




sõnum 20.03.2008 10:29:12 vasta tsitaadiga

A4tech ongi minu arust venelane.
Kommentaarid: 371 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 304
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2008 11:20:49 vasta tsitaadiga

Sama nagu Defenderiga. Tulevad Hiinast läbi Venemaa koos vastavasisulise paberimajandusega.
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Log
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.08.2006




sõnum 21.03.2008 17:17:37 vasta tsitaadiga

Viljandisse tehtud sisustuskuabamajja Home Gallery tuli siis ka Euronics ja soodukate puhul sai kohe üks Sony 37" lcd ostetud. Kiidan ajutisi Tallinna klienditeenindajaid-väga viis thumbs_up.gif
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 103
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MONGO
HV kasutaja
MONGO

liitunud: 17.03.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2008 00:03:50 vasta tsitaadiga

Enda kogemustest siis, sai mitu aastat tagasi ostetud üks Pavilion rakvere euronicsist, mitte arvestades seda, et müüja ei osanud muud teha arvuti konfi kohta küsides kui surus reklaamlehe pihku, polnud teenindusel tõepoolest midagi viga. Koju minnes oli üllatus suur, kui pakendi sisu mitu korda läbi otsides ei leidnud sealt windowsi plaati. Ma annan endale muidugi täielikult aru et neil polegi mingit kohustust seda plaati sinna pakendisse toppida, kui pre-installed tarkvara on peal aga kui müüjalt küsides kas just nimelt antud tootega on kaasas xp plaat ja tema vastab sulle korduvalt, et jah, kõik vajalikud plaadid on kaasas siis on midagi siiski valesti ( imho). Hiljem poest küsimas käies muidugi öeldi et ei peagi olema midagi ja meie saime valesti aru kõigest. Selge see, kindlasti.
Selle väikese insidendi võib muidugi kirjutada selle arvele, et vähemalt ühel korral oli meil tegemist müüjaga, kes ilmselgelt ei vallanud eesti keelt piisavalt, ,et teenindada inimesi elektroonikapoes. (Tõesti ei mäleta enam, kas oli see arvuti ostmise ajal või hiljem plaatide kohta küsimas käies.)

EDIT: Just tuli meelde, kunagi ammu sai ostetud üks 128 mäluga mp3 mängija, läks teine väheke katki ja vahetati välja, natuke nurisemist küll kostis icon_biggrin.gif kuid siiski, kui õigesti mäletan siis vähem kui nädala pärast helistati ja sai täitsa uue asja.
Enamus oleneb siiski teenindusest ja konkreetsetest müüjatest, kuid firma asi peaks olema hoida tööl ainult adekvaatsed ja minu kui võimalikule dumbuserist kliendile kõike seletada suutvad müüjad ja kui ma leian, et sellega pole hakkama saadud siis ma lihtsalt lähen teise poodi ja võimalik, et ainult ühe müüja pärast on potentsiaalse kliendi silmis firma maine rikutud.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jänes
HV kasutaja

liitunud: 16.11.2003




sõnum 23.03.2008 00:24:29 vasta tsitaadiga

MONGO kirjutas:
Enda kogemustest siis, sai mitu aastat tagasi ostetud üks Pavilion rakvere euronicsist, mitte arvestades seda, et müüja ei osanud muud teha arvuti konfi kohta küsides kui surus reklaamlehe pihku, polnud teenindusel tõepoolest midagi viga. Koju minnes oli üllatus suur, kui pakendi sisu mitu korda läbi otsides ei leidnud sealt windowsi plaati. Ma annan endale muidugi täielikult aru et neil polegi mingit kohustust seda plaati sinna pakendisse toppida, kui pre-installed tarkvara on peal aga kui müüjalt küsides kas just nimelt antud tootega on kaasas xp plaat ja tema vastab sulle korduvalt, et jah, kõik vajalikud plaadid on kaasas siis on midagi siiski valesti ( imho). Hiljem poest küsimas käies muidugi öeldi et ei peagi olema midagi ja meie saime valesti aru kõigest. Selge see, kindlasti.
Selle väikese insidendi võib muidugi kirjutada selle arvele, et vähemalt ühel korral oli meil tegemist müüjaga, kes ilmselgelt ei vallanud eesti keelt piisavalt, ,et teenindada inimesi elektroonikapoes. (Tõesti ei mäleta enam, kas oli see arvuti ostmise ajal või hiljem plaatide kohta küsimas käies.)

EDIT: Just tuli meelde, kunagi ammu sai ostetud üks 128 mäluga mp3 mängija, läks teine väheke katki ja vahetati välja, natuke nurisemist küll kostis icon_biggrin.gif kuid siiski, kui õigesti mäletan siis vähem kui nädala pärast helistati ja sai täitsa uue asja.
Enamus oleneb siiski teenindusest ja konkreetsetest müüjatest, kuid firma asi peaks olema hoida tööl ainult adekvaatsed ja minu kui võimalikule dumbuserist kliendile kõike seletada suutvad müüjad ja kui ma leian, et sellega pole hakkama saadud siis ma lihtsalt lähen teise poodi ja võimalik, et ainult ühe müüja pärast on Potentsiaalse kliendi silmis firma maine rikutud.


Kus on Rakveres Euronics ?
HP läpakatega ei tule juba tükk aega plaate kaasa. Pead ise tegema. See on ka manualis kirjas. Muidugi müüja oleks pidanud seda ütlema.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Foxxx
HV veteran
Foxxx

liitunud: 22.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.03.2008 00:52:09 vasta tsitaadiga

Olen ise tööga seoses pidanud Euronicsi poodidega kokku puutuma ja võin öelda, et teenindus on vastavalt kohale.
Ülemistes on enamus küllaltki tõredad, aga on ka sõbralikke müüjaid.
Tammsaares tundub kohati, et ilma kõrvalolevata kontori abita ei suuda need seal üldse eksisteerida.
Sikupillis töötavad suurelt osalt lihtsalt nahhaalsed müüjad, kellel suht savi mida sa soovid, peaasi, et midagi pähe määrivad.
Kõige kõrgemaks hindaks Tallinnas Kristiine Euronicsi kauplust, müüjad on asjatundlikud ja sõbralikud ja ei hakka ajama jama kui nad ei tea täpselt kuidas asjad on.
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MONGO
HV kasutaja
MONGO

liitunud: 17.03.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.03.2008 05:15:57 vasta tsitaadiga

Jänes kirjutas:
MONGO kirjutas:
Enda kogemustest siis, sai mitu aastat tagasi ostetud üks Pavilion rakvere euronicsist, mitte arvestades seda, et müüja ei osanud muud teha arvuti konfi kohta küsides kui surus reklaamlehe pihku, polnud teenindusel tõepoolest midagi viga. Koju minnes oli üllatus suur, kui pakendi sisu mitu korda läbi otsides ei leidnud sealt windowsi plaati. Ma annan endale muidugi täielikult aru et neil polegi mingit kohustust seda plaati sinna pakendisse toppida, kui pre-installed tarkvara on peal aga kui müüjalt küsides kas just nimelt antud tootega on kaasas xp plaat ja tema vastab sulle korduvalt, et jah, kõik vajalikud plaadid on kaasas siis on midagi siiski valesti ( imho). Hiljem poest küsimas käies muidugi öeldi et ei peagi olema midagi ja meie saime valesti aru kõigest. Selge see, kindlasti.
Selle väikese insidendi võib muidugi kirjutada selle arvele, et vähemalt ühel korral oli meil tegemist müüjaga, kes ilmselgelt ei vallanud eesti keelt piisavalt, ,et teenindada inimesi elektroonikapoes. (Tõesti ei mäleta enam, kas oli see arvuti ostmise ajal või hiljem plaatide kohta küsimas käies.)

EDIT: Just tuli meelde, kunagi ammu sai ostetud üks 128 mäluga mp3 mängija, läks teine väheke katki ja vahetati välja, natuke nurisemist küll kostis icon_biggrin.gif kuid siiski, kui õigesti mäletan siis vähem kui nädala pärast helistati ja sai täitsa uue asja.
Enamus oleneb siiski teenindusest ja konkreetsetest müüjatest, kuid firma asi peaks olema hoida tööl ainult adekvaatsed ja minu kui võimalikule dumbuserist kliendile kõike seletada suutvad müüjad ja kui ma leian, et sellega pole hakkama saadud siis ma lihtsalt lähen teise poodi ja võimalik, et ainult ühe müüja pärast on Potentsiaalse kliendi silmis firma maine rikutud.


Kus on Rakveres Euronics ?
HP läpakatega ei tule juba tükk aega plaate kaasa. Pead ise tegema. See on ka manualis kirjas. Muidugi müüja oleks pidanud seda ütlema.


Paistab et lollus ei hüüa tulles icon_exclaim.gif vabandused Euronicsi ja kõikide HV kasutajate ees kes seda jama lugesid. Kogu kriitika oli suunatud +- elektroonika pihta, mille teemat esimesel viiel lehel ei leidnud seega minu laiskuse viga, pmst kui mõni mode seda loeb võiks selle ja eelmise minu posti kustutada. Ei kujuta ette miks seostusid need kaks kauplust omavahel icon_question.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WerteX
HV Guru

liitunud: 31.03.2004




sõnum 23.03.2008 06:46:10 vasta tsitaadiga

MONGO, sest need kaks sama kauplust on põhimõtteliselt samad poed, aga nimi veel erinev.
Kommentaarid: 371 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 304
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tanelt
HV vaatleja

liitunud: 19.12.2005




sõnum 16.04.2008 13:02:16 vasta tsitaadiga

kuidas teil seal garantiiga läinud on, kas remondiaega tuleb mõõta kuudes?
Endal sinna psp tagasi viidud, kas sony vidinate remont teostatakse eestis või saadetakse kuhugi?

t
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WerteX
HV Guru

liitunud: 31.03.2004




sõnum 17.04.2008 15:41:41 vasta tsitaadiga

HP sülearvutiga tuleb arvestada ~ 1 kuuga, PSP vaadatakse Tallinnas arvatavasti üle ja siis saadetakse kuhugi.
tanelt kirjutas:
kuidas teil seal garantiiga läinud on, kas remondiaega tuleb mõõta kuudes?
Endal sinna psp tagasi viidud, kas sony vidinate remont teostatakse eestis või saadetakse kuhugi?

t


Edit:
Aprillist pakub Euronics ja Plussmiinus, kindlatele tootegrupidele lisagarantiid (+Garantii).
Kommentaarid: 371 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 304
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tanelt
HV vaatleja

liitunud: 19.12.2005




sõnum 18.04.2008 18:23:49 vasta tsitaadiga

sellega läks umbes 10 päeva, vahetati ümber uue vastu

ainult et vahetati teise värvi vastu, mis on jama, sest ülejäänud asjad jäeti samaks ja need ei lähe enam asjaga kokku, samuti oli valge variant kallim kui must

ma ei teagi, kas on mul on õigusi nõuda samaväärset asendust? Imelik et ei antud ühtegi paberit ega uut tsekki, garantii jätkumist on nii ju võimatu tõestada?

t
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zimson
Kreisi kasutaja
zimson

liitunud: 04.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.04.2008 12:57:57 vasta tsitaadiga

tanelt, asi oli katki ning garantii korras vahetati välja? Sel juhul ma ikkagi eeldan, et saan täpselt sama asja, mida ma ostsin. Mitte aga teise värviga vms.
_________________
Juriidiliselt on kõik korrektne!
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.04.2008 13:03:15 vasta tsitaadiga

tanelt, kui seade uue vastu välja vahetatakse peaks minu teada tegema ostuarve juurde ka märke, et sel kuupäeval see toimus. sest garantii hakkab siis otsast peale imho icon_rolleyes.gif
_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WerteX
HV Guru

liitunud: 31.03.2004




sõnum 21.04.2008 13:32:21 vasta tsitaadiga

Arvatavasti ei olnud teist värvi saada, PSP-dega üldse tarne probleemid.
Kindlasti mine küsi tsekk üle!
tanelt kirjutas:
sellega läks umbes 10 päeva, vahetati ümber uue vastu

ainult et vahetati teise värvi vastu, mis on jama, sest ülejäänud asjad jäeti samaks ja need ei lähe enam asjaga kokku, samuti oli valge variant kallim kui must

ma ei teagi, kas on mul on õigusi nõuda samaväärset asendust? Imelik et ei antud ühtegi paberit ega uut tsekki, garantii jätkumist on nii ju võimatu tõestada?

t
Kommentaarid: 371 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 304
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  EURONICS mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 73, 74, 75  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.