Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  EURONICS märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3 ... 57, 58, 59  järgmine
Hinnavaatlus :: m.hv.ee :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
madmel
Kreisi kasutaja
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.12.2004 11:42 EURONICS vasta tsitaadiga

Tekitan siis Euronicsi teema kuna seal müüakse ka arvuti kama ja endal juba kogemus olemas.

Mu üks sõber ostis siis sealt(ülemistelt) arvuti ja sinna juurde printeri ja Philpsi kõllid.Ostu aeg oli siis nagu kõik korras ja teenidus oli päris söödav, vähemalt midagi laiduväärt meelde ei jäänud.
Probleemid tekkisid garantiiga.Nuh need Philipsi kõllid siis ükspäev lakkasid normaalselt töötmast ja tuli pöörduda garantii poole.Algul me siis helistasime AA teenindus keskusesse, kus neid siis ametlikult remonditakse seal soovitati pöörduda poodi kust ostsime.Helistasime siis poodi ning sealt oma korda soovitati pöörduda otse AAse, et saab kiiremini.
Ok võtsime kõllid kaasa ja läksime tammsaare teele AAse, kus saadeti meid per*e ja peaaegu , et otse (neid sõnu ei tulnud aga suhtumine väljendas seda).Et rääkisid siis , et arvutikõlle enivei ei parandata vaid vahetatakse otse ümber ja , et järjekorrad nii pikad , et üldse vist mõttetu pöörduda garantiise, et mingu me nüüd siis poodi tagasi ja vahetagu siis seal ümber.
Oli seal kõrval ka Euronics olemas ja läksime sinna ,et AA ei võta vastu ning tahame siis ümber vahetada.Nemad siis, et peavad võtma ning kas nad meile mingi fak*ng akti andsid.Siis arvasid , et me ikka peame ümber vahetama seal, kust ostsime.Me siis ütlesime , et helistage sinna ette , et asi kindel oleks, tõesti olid juba närvid kergelt püsti ning ei viitsi enam tühja joosta.Helistasid siis nad sinna ja peale kõne ütlesid meile , et nad kohe helistavad tagasi ning asi selgub siis.Kohe oli nii , et sealt teisest poest ei heilstatud tagasi 1 TUNNI jooksul , mis me seal passisime.OK nüüd oli kopp ees ja sõitsime ülemistele, kus ka siis alguses pipartati vastu võtmisega aga kuna viskasime karbi lauale siis ikkagi nad võtsid.Teenindajad suhtusid meisse, kui mingitesse pompsidesse , kes neid tüütavad nagu see oleks meie probleem, et neil see garantii asi longab.Kui kasutaja Piibul oli siin prbleeme 2 nädalaga, siis meile öeldi, et kui te need remonti jätate siis võib minna kuni 2 KUUD. et äkki siis ikka mõtleme ümber ning elame oma katkiste kõlaritega edasi.
Natuke moraali ka icon_wink.gif .Kuna ma ise töötan ka teenindus asutuses ja püüan oma klientidele pakkuda parimat siis sellist jõhkrust ei osanud ma oodata.
Kui keegi siin foorumis on kuidagi seotud AA teenindus keskusega või Euronics kauplustega siis peaks nad vaatama tõsiselt üle oma teenindus kvaliteedi.Kui ongi probleeme AA ja Euronicsi suhetes ei tohiks seda väljendada kliendile või siis peaaegu , et karistada selle eest klienti, kelle ausalt öeldes sügavalt pohhui, mis teil seal toimub.Klient tahab saada ainult viisakat ja positiivset suhtumist.Ja ütlen ausalt hea klienditeenidaja puhul ei pruugi see 2 kuud ka nii pikk tunduda kui ta lahkub seal positiivse kogemusega.Aga sellise negatiivse suhtumisega tundub ka 1 minut liiga pikk aeg.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
puna
HV Guru


liitunud: 18.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.12.2004 20:31 vasta tsitaadiga

Mulle ka see pood tegelt ei istu, müüjad väga ülbed ja lollid.
_________________
Kõik mis pildil on ka müügiks M: http://picasaweb.google.com/106706902642206184142/Sale02#


viimati muutis puna 16.02.2005 18:21, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 338 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 292
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tek1
Kreisi kasutaja
Tek1

liitunud: 30.01.2005




sõnum 14.02.2005 13:48 vasta tsitaadiga

Olen ostnud Philipsi kõlarid ja ple küll midagi erilist täheldanud et viga oleks vms.
Teenindusega on jah probleeme. Vähemalt LC Euronicsis küll.

_________________
Chick entering her neighbours garden by pretending to look for her kitten.... the only kitten she had trouble with... was the one between her legs that needed feeding....
Programmeerine ja kujundus vastavalt kliendi vajadustele: siim7 at icloud.com
icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
shakedown
HV vaatleja
shakedown

liitunud: 26.01.2005




sõnum 16.02.2005 13:34 vasta tsitaadiga

Otsin sealt ühed Technics RP-DJ1210 klapid... loodan, siis, et ei pea garantiisse pöörduma icon_biggrin.gif
_________________
Kuidas müüa 74GB WD Raptorit?

Mina ka ei tea.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tek1
Kreisi kasutaja
Tek1

liitunud: 30.01.2005




sõnum 16.02.2005 16:56 vasta tsitaadiga

Lootus sureb viimasena thumbs_up.gif
_________________
Chick entering her neighbours garden by pretending to look for her kitten.... the only kitten she had trouble with... was the one between her legs that needed feeding....
Programmeerine ja kujundus vastavalt kliendi vajadustele: siim7 at icloud.com
icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Marguzzz
Kreisi kasutaja
Marguzzz

liitunud: 31.01.2006




sõnum 03.03.2006 09:01 vasta tsitaadiga

Olen ostnud DVD-mängija, minu meelest teenindus üpris inimlik-
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 88
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2006 09:47 vasta tsitaadiga

Ise kahh euronics'i e-poest igast kama tellind ja ka muidu ost ja siiamaani igati rahul.
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draax
HV veteran
Draax

liitunud: 21.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2006 09:59 vasta tsitaadiga

Euronicsi (+/-) poega selline kergelt negatiivne kogemus, et ostsin omale sealt akulaadija - suht hea hinnaga, laeb AA ja AAA akusid. Ostsin siis kohe koos laadijaga ka 2xAA Duracelli akud, pleieri jaoks. Kokku siis läks mingi 300-350 krooni (mõne jaoks suur raha, mõne jaoks mitte, minule tundus tollal suht korralik väljaminek).
Nänn kotti ja koju. Esmakordsel laadimisel nagu midagi ei toimunud ja natuke uurimistööd manuaalis (olgu öeldud et Euronics pole kunagi suutnud oma kaupa normaalse eestikeelse juhendiga varustada, hea kui inglise keelse leiab) ka mingit põhjust ei tuvastanud. OK, laadija ja akud kaasa ja poodi tagasi, seal siis müüja pusis siia ja sinna, proovis akusid teise laadijaga, proovis minu laadijat teiste akudega jne. Lõpuks siis müüjate kolleegium tegi kambapeale kindlaks kindlaks et too laadija vajab töötamiseks täiskomplekti ehk nelja akut korraga. Kusjuures kasutusjuhendist polnud sellest samuti sõnagi.
Ajas harja punaseks küll: absoluutselt ise ka ei teata mida müüakse. Oleks võinud siis kohe pakkuda 4 akut kaasa ja informeerida laadija vajadustest. Vb. see konkreetne tüüp leti taga ei olnud konkreetselt süüdi, pigem siis poe müügipoliitika üldiselt: ei teata müüdavatest kaupadest piisavalt ja korralik manuaal puudub kust nii müüja kui ka klient võiks infot saada.
Asi lõppes siis sellega et ostsin lisaks 2 akut (kokku veel 125 EEK) ja tulin tulema.
Laadija töötab siiamaani edukalt ja on igati aus, aga pood paistis negatiivselt silma ja üritan ka võimalusel edaspidi vältida thumbs_down.gif
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2006 10:09 vasta tsitaadiga

Draax olen üsna veendund, et heal juhul ehk 10'st poest üks teaks sellist asja.
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draax
HV veteran
Draax

liitunud: 21.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2006 10:26 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Draax olen üsna veendund, et heal juhul ehk 10'st poest üks teaks sellist asja.


No ma ei ole statistikat teinud sest 10-t laadijat pole vaja osta, aga minu jaoks on see akulaadija puhul oluline omadus. Midagi umbes analoogset oleks müüa mobiiltelefoni akulaadija ilma infota, mis firma mis mudelitele see laadija on mõeldud. Et las klient ostab ja siis kodus katsetab ja kui tema telefonile ei sobi siis sitt päev.
Või midagi sarnast.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2006 10:27 vasta tsitaadiga

Auron kirjutas:
Draax olen üsna veendund, et heal juhul ehk 10'st poest üks teaks sellist asja.

... oot, mis osa sellest ostja asi peaks olema ? Pood rikkus ju seadust, kui müüs kauba ilma nõuetekohase kasutusjuhendita ja see peaks olema piisav asjaolu, kauba eest raha tagasi küsimisel ...

_________________
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaspar_L
Kreisi kasutaja
Kaspar_L

liitunud: 09.11.2004




sõnum 04.03.2006 03:05 vasta tsitaadiga

Pole paremat öelda kui ostsin ka kunagi euronicsist CD_MP3 mängija. Isendiks Samsung MCD-SM45 ja praeguseks on 4 korda garantii remondis känud, kahel korral paneele vahetaud ja siis jäeti mingisugused kinnitus kruvid paigaldamatta ja öeldi minule, et ma olen selle ise lahti kakkunud. Näiteks Ordiga ei anna kuidagi võrrelda vahetati kohe katkine kaup ümber uue vastu ja kõik toimib praeguseni hetkeni.
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ardo
HV Guru
Ardo

liitunud: 22.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.03.2006 13:41 vasta tsitaadiga

Lasnamäe Euronic'ust olen päris palju asju ostnud, siiani on sealne teenindus küll suht OK olnud.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
abstainer
HV kasutaja
abstainer

liitunud: 19.11.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.03.2006 13:50 vasta tsitaadiga

Kaspar_L kirjutas:
Pole paremat öelda kui ostsin ka kunagi euronicsist CD_MP3 mängija. Isendiks Samsung MCD-SM45 ja praeguseks on 4 korda garantii remondis känud, kahel korral paneele vahetaud ja siis jäeti mingisugused kinnitus kruvid paigaldamatta ja öeldi minule, et ma olen selle ise lahti kakkunud. Näiteks Ordiga ei anna kuidagi võrrelda vahetati kohe katkine kaup ümber uue vastu ja kõik toimib praeguseni hetkeni.


Ise ka olen ostnud Samsungi CD-Mp3 playeri, millega olen ka korduvalt garantiis käinud, samamoodi see kaas vahetati välja, kruvid oli kah mõnedes kohtades lahtised... Muide tarbijakaitseseadus vist rääkis, et kui asi on garantiis 3 korda käinud ja ei ole korda tehtud siis saab ümbervahetada... heh Euronics's saadeti mind pikalt selle jutuga... Tegu siis Tartu Euronics'ga...

_________________
nobody's perfect
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.03.2006 18:51 vasta tsitaadiga

... tjah, Tartus pole see mingi ime, kuna Tartus praktiliselt tarbijakaitse puudub ehk see instants kujutab enndast ühte, pelgikumõõtu ruumis istuvat muserdatut, kuid positiivse ellusuhtumisega inimest, kelle võimuses on vaid soovitada sul pöörduda Tallinna vastava asutuse poole korduskontrolliks või otse kohtusse. Seda muidugi enamus teha ei viitsi ja poed teavad seda, ning on tänu sellele juba eriti ülbeks läinud. Tolle ametniku kaustas on lugematu arv juhtumeid, kus on isegi asjatundmatule inimesele arusaadavalt, ebaadekvaatseid otsuseid tehtud, nende eeldatavasti kinni makstud "sõltumatute ekspertide" poolt, kuid kuna summad on väiksed ja kurtma tulevad peamiselt inimesed, kellele on ka see väike summa oluline, siis pole neist kellestki Tallinnasse minejat ega edasi kaebajat. Vaat nii on lood siinpool sood ...
_________________
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soundcraft
HV vaatleja
soundcraft

liitunud: 09.07.2005




sõnum 12.06.2006 18:08 vasta tsitaadiga

Kallis rahvas, muidugi kui tekib mingi jama kaubaga siis ainuke keda saab süüdistama - on kauplus. Aga pood on ainult müüja, mitte tootja.

Asi on selles, et enamus tuleb poodi ja kohe hakkab nõudma raha tagasi ja ei tea üldse sellest, et peale nende õigust on kohustused ka. Näiteks enamus ei tea et kauba vahetuse puhul tuleb tuua täiskomplekti koos kõike lisavarustusega ja karbiga. Et näiteks kui toodel on mehhaniline vigastus, või puudub seeria number,ostutsekk või garantii talong, siis pood ei pea üldse selle kaupa vastu võtma.

Ise võin kindlalt öelda et pood on alati kliendi pool kui kõik garantiitingimused on täitnud. Aga pettunud kvaliteediga klient kahjuks mõtleb vastupidi.

_________________
Be Cool!
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jjk
HV veteran

liitunud: 30.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.06.2006 21:59 vasta tsitaadiga

Lisavarustuse ja karbiga... . Tegelikult laiene mitte ühelegi pakendile pretentsiooni esitamise õigust. Samuti ei ole vajalik garantiitalong ega seerianumber kui soovid esitada pretentsiooni.
_________________
www.sisters.ee: rinnamärgid, külmkapimagnetid, võtmehoidjad, käepaelad
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lock
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.09.2004




sõnum 13.06.2006 15:48 vasta tsitaadiga

olen ostnud sealt kola kõik ok , aga müüjad on ikka masendavad , müüja küsib minult mis vahet on plasmal ja vedelkristall ekraanil , alguses üritas mulle pool tundi seletada ,et need on samad asjad icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif , juhtus siis see lasnamäe centrumi (hyper rimi) euronicus
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.06.2006 16:15 vasta tsitaadiga

Pärnus küll toredad müüjad mõned.Kuna ostan sealt suht igast kraami vahelduva eduga siis poes vajuvad ligi juttu ajama, et mis seekord läheb vms.ja nö.suhtlevad nagu tuttavaga mitte jäigalt nagu "jah härra seda meil kahjuks pole, nägemist" icon_lol.gif Mäletan Tallinnast sai plasmat ja kodukino sebimas käidud siis seal oli kahh ilgelt tore tüüp, soovitas hoopis ühte palju odavamat kodukat mis pidi suht paremini mängima kui kallis ja edev ehk siis ei üritand pähe midagi tõmmata.
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soundcraft
HV vaatleja
soundcraft

liitunud: 09.07.2005




sõnum 13.06.2006 16:48 vasta tsitaadiga

tsitaat:

müüja küsib minult mis vahet on plasmal ja vedelkristall ekraanil , alguses üritas mulle pool tundi seletada ,et need on samad asjad , juhtus siis see lasnamäe centrumi (hyper rimi) euronicus

LOL!!!! thumbs_up.gif Äkki sina lihtsalt said aru midagi muu...

_________________
Be Cool!
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raul141
HV veteran
raul141

liitunud: 17.05.2003




sõnum 13.06.2006 16:54 vasta tsitaadiga

meeldiv teenindus! aga puudus see ,et paljudel kaupadel eestikeelne kasutusjuhend puudub icon_redface.gif
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XsXn0
HV kasutaja
XsXn0

liitunud: 07.07.2005




sõnum 14.06.2006 10:20 vasta tsitaadiga

Nõustun auroniga, Pärnus asjalikud vennad. thumbs_up.gif
_________________
ÄA: kola
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaXakas
HV kasutaja
MaXakas

liitunud: 16.02.2004




sõnum 09.10.2006 18:56 vasta tsitaadiga

Sai sealt siis läpakas ostetud - mingi hp pavilion... Aga tundub, et mulle tehti K-d icon_evil.gif icon_lol.gif Järgmisel päeval lõpetas dvd-mulk töö icon_evil.gif Kuhu peaksin garantii jaoks pöörduma? Poe poole, HP poole või otse mõne HP garantiid tegeva firma poole?
_________________
Kässar esiratastel!
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 08.02.2007 21:44 vasta tsitaadiga

Tammsaare tee euronics(tallinnas siis) poest sai läbi astutud, kuna oli üks tunnijagu aega vaja parajaks teha.
Seal hakkas silma eraldi nurgake, kus allahinnatud, defektidega tooteid soodsamalt saab osta.
Vaatan siis, et nurgas hunnikus TV alused ja suur silt juures, et kõik see kaup 500 krooni tükk.
No nii, jäi sealt kuhjast (just kuhjast, kuna osa asju üksteise selga tõstetud) silma riiuli moodi TV alus.
Küsisin müüjalt, kas see ka 500 krooni maksab. Jah, maksvat küll sellist hinda. Kuna aga oli juba kiire siis palusin see riiul ära pakkida ja lubasin nii tunni-kahe pärast järgi minna.
Jõudsin tagasi nii 17:45 ja vaatan, riiul ikka seisab sealsamas hunnikus. Mõningase otsimise ootamise järel sain siis ühel teenindajal nööbist kinni ja vedasin ta sina taha ruumi, et mul kole kiire (lasteaiast vaja laps koju tuua)ja palun pakkige see TV alus ruttu ära.
Müüja vaatas alust ja läks siis hinda üle täpsustama. Nii kümne minuti pärast tuli ta tagasi ja nii ebalevalt räägib, et see TV alus ikka ei maksa ikka 500 krooni ja see polevatki üldse Tv alus.
Küsimuse peale, mis sellise riiuli hinnaks siis olla võiks, vastati, et noo... nii...eee...määä jne, et uus vist maksab 8000 (kaheksa tuhat) krooni ja kuna sellel konkreetsel eksemplaril siin on üks kriips peal, siis selle hinnaks oleks nii mää... eee.. jne. 6000 icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif (kuus tuhat) krooni.
Kell oli juba 18:05 ja polnud aega enam õiendada nende teeninduse üle.

icon_question.gif icon_exclaim.gif icon_question.gif thumbs_down.gif no mis sa oskad... icon_question.gif aff sellised (evolutsioonilises mõttes)
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
flameas
HV veteran
flameas

liitunud: 14.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.02.2007 21:47 vasta tsitaadiga

Masendav pood. Pidin ühe patarei pärast 10 min. järjekorras seisma kus oli 2 inimest. Mingit möla aeti seal, osad olid vist tuttavad icon_rolleyes.gif
Lõpuks lõi hinge kinni ka patarei hind, nimelt emaplaadi lapik patarei, hinnaks võeti 65.- Kui paar nädalat tagasi ostsin +-sest 15.-ga... icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  EURONICS mine lehele 1, 2, 3 ... 57, 58, 59  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.