Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ONOFF märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
EML
Kreisi kasutaja

liitunud: 22.11.2001




sõnum 27.11.2004 12:35:08 ONOFF vasta tsitaadiga

link :: ONOFF

ONOFF on ka siis HV-s nüüd esindatud. Kuidas üldse ONOFF ist ostmisega rahul oldakse?
Ise siiamaani positiivsed kogemused
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 99
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Stereo2121
HV kasutaja
Stereo2121

liitunud: 02.03.2003




sõnum 27.11.2004 13:46:12 vasta tsitaadiga

Minul samuti positiivsed kogemused, hea teenindus ja head hinnad (kui mõnes teises poes on see sama toode odavam siis OnOff maksab vahe kinni icon_razz.gif)
_________________
Tahad GoPro HERO3 kaamerat? Küsi pakkumist!
Aitan USA'st kaupa tellida (Eestisse tuua)
M: http://stereo2121.com/myyk
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kotmarjak
HV Guru
kotmarjak

liitunud: 11.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.11.2004 16:18:10 vasta tsitaadiga

sai kunagi kõrvaklapid ostetud. odav koht ja hea teenindus.
_________________
Ole tore !
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 8 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 27.11.2004 16:23:35 vasta tsitaadiga

minu meelest on onoffis kaubavalik üsna kallis, nad müüvad kallimaid asju. näiteks võtame miski 5000-kroonise teleka, okei, mujal võib see olla 5500, aga ma ostan pigem mujalt 4000-kroonise teise firma oma, mida onoffis ei müüda

ja onoff on HULL TIGUPOSTISPÄMMAR icon_evil.gif peaaegu iga jumala nädal on nende rohelist saasta terve postkast täis, juba sellepärast ma ei taha neilt midagi osta
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 27.11.2004 16:42:29 vasta tsitaadiga

krt teenindus neil thumbs_down.gif icon_evil.gif seisin veerandtundi letitaga ei teinud välja ka isegi kui pöördusin nende poole. Eriti asjalikud p***d seal kahekesi teenindasid ühte klienti.

Super negatiivne neile icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arsestar
HV kasutaja
arsestar

liitunud: 23.01.2004




sõnum 27.11.2004 20:02:48 vasta tsitaadiga

suht neutraalne arvamus ONOFF'ist, pood nagu pood ikka, kuigi spämmivad küll liiga palju icon_smile.gif
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 27.11.2004 20:09:05 vasta tsitaadiga

Ostsin sealt skänneri kunagi. Midagi etteheita ei ole eriti. Kuna aga neil poode vähe siis eriti külla ei
satu. Ostud tehtud seega konkurentide juures
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dront
HV kasutaja

liitunud: 27.01.2004




sõnum 28.11.2004 21:40:07 vasta tsitaadiga

Selle tigupostispämmiga on nii nagu on... topitakse postkasti sõltumata sildist "ei reklaamile", aga mõnikord on kasu ka. Märkad vahel, et võiks soodsalt mõne kodumasina välja vahetada ja vaatad teiste paberspämmi ka icon_lol.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tyler
HV kasutaja
tyler

liitunud: 17.07.2003




sõnum 13.12.2004 23:58:15 vasta tsitaadiga

elektroonika säästumarket. täielik kuradi jama.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
puna
HV Guru


liitunud: 18.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.12.2004 01:12:25 vasta tsitaadiga

Laup sattusin peale kuidas müüja tõmbas ühel papil naha üle kõrvade.
Määris 200.- kr kallimalt HI8 kaamera pähe kui oli DIGITAL 8 kõrval välimuselt sama,
HI8 oli ainult tume hall teine hele hall ja jahus miskit kulumist icon_evil.gif
Olen ka enne seda kohanud icon_evil.gif
Teenindajad ka väga ülbikud icon_evil.gif
Ilmselt ei osta sealt kunagi midagi, kuna saan mujalt sama asja odavamalt.
Kommentaarid: 361 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Piipz
HV veteran
Piipz

liitunud: 15.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.12.2004 11:40:11 vasta tsitaadiga

Hmmm On-Off imeb ikka kahesajaga.
Ma ostsin sealt veekeetja.
Veetkeetjal üks päev järsku enam tuluke ei töötanud.
Viisin selle mustamäe on-offi, seal kiskus müüja kohe kaane lahti ja ütles näe, katlakivi, et seda on liiga palju. Ma ütlesin et liiga palju on meres kalu, mul tuluke ei põle, mis see katlakivi siia puutub. Siis võttis müüja ikkagi töö vastu ja ütles, et kahe nädala pärast saab siis kätte.
Ma olin vähe pissed off, kaks nädalat? Mis aeg see selline on? Ma pean pliidi peal vett soojendama nii kaua või?
Ok, jäin selle kahe nädalaga rahule kuidagi...

Kahe nädala pärast helistab mulle mingi noor kludi remonditöökojast ja ütleb, et katlakivi tõttu me ei remondi seda.

V*TTU!! Esiteks tal võttis see kaks nädalat aega, teiseks ta ei uurinudki seda.
Mis kuradi moodi on katlakivi seotud mu veekeetja tulukesega, mis, btw, asub väljaspool, mitte keetja põhjas...
Ütlesingi neile nii, et ok, eks ma vaatan, mis edasi saab.

Edasi sai nii, et saatsin neile 200m pikkuse kaebekirja, kus ma seletasin, et ma saan väga hästi garantiitingimustest aru ja et katlakivi ei või olla ning et siis garantii ei kehti. Seda aga vastava vea puhul jne ja et ma tahan seda tulukest korda, või uut keetjat saada jne. Ühesõnaga väga selline kassikas e-mail.
Kõigepealt saatsin selle onoff@onoff.ee
Viie päeva pärast polnud veel vastust.
Siis saatsin onoffeesti@onoff.ee, see tuli tagasi, e-mail ei läinudki nagu läbi...

Lõpuks printisin vihaga välja selle e-maili ja faksisin neile, kirjutasin vildikaga suurelt oma e-maili aadressi peale, et VASTAKE SIIA AADRESSILE.

Selle peale jagas keegi on-offist välja, et kus ma töötan ning helistas mulle tööjuurde. Ma loomulikult ei võtnud kõne vastu ja käskisin e-mailida, sest ma olen nõus nendega suhtlema ainult e-maili teel. Või näost näkku. Mitte mingil juhul aga telefoni teel.

See viimane nn. vahejuhtum oli eile hommikul. Täna hommikuks pole mulle veel keegi kirjutanud.

Mind ei huvita tegelt see sitane 350 eeki. Mind huvitab nende arusaamine garantiitingimustest ja remondimeeste kvalifikatsioon ning ma tahan lihtsalt tõestust.

Järgmine laks on tähitud kiri ja viimane laks on vist mu advokaat. Mul on kõrini suurte kaubakettide tarbija kaelal trampimisest.
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madmel
HV veteran
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.12.2004 12:07:46 vasta tsitaadiga

Pahameel on täitsa arusaadav.Kuid ma arvan, et siin on taga see point , tehase garantii tingimustes on kindlasti kirjas , et tootja poolne garantii lõppeb kui sees on katlakivi.See aga tähendab seda , et tootja ei kompenseeri seda remonti.Ehk siis müüja peaks tegema seda oma kulul.
Ma arvan , et advokaadiga ei ole siin midagi teha kui garantii tingimustes see kirjas oli(muidugi hea advokaat ikka võib leida midagi).
Kui piisvalt pinda käid siis ehk nad teevad selle tule sul korda aga kohustust neil ei ole seda tasuta teha.

NB.Ei tööta ONOFFis ega ole tuttavaid seal aga puutun palju kokku garantii ja muude remontidega.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Piipz
HV veteran
Piipz

liitunud: 15.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.12.2004 12:12:02 vasta tsitaadiga

Kui ma sealt uue veekeetjaga tagasi ei tule, siis ma hakkan terroristiks.
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 14.12.2004 12:36:08 vasta tsitaadiga

madmel kirjutas:
Pahameel on täitsa arusaadav.Kuid ma arvan, et siin on taga see point , tehase garantii tingimustes on kindlasti kirjas , et tootja poolne garantii lõppeb kui sees on katlakivi.See aga tähendab seda , et tootja ei kompenseeri seda remonti.Ehk siis müüja peaks tegema seda oma kulul.
Ma arvan , et advokaadiga ei ole siin midagi teha kui garantii tingimustes see kirjas oli(muidugi hea advokaat ikka võib leida midagi).
Kui piisvalt pinda käid siis ehk nad teevad selle tule sul korda aga kohustust neil ei ole seda tasuta teha.

NB.Ei tööta ONOFFis ega ole tuttavaid seal aga puutun palju kokku garantii ja muude remontidega.
icon_wink.gif
Advokaadil on igatahes võimalus oma raha ära teenida. Juba esimese veekeetmisega tekib mingi üliväike kogus katlakivi ja kui oletadagi, et see tõesti mõjutab kuidagi selle signaaltule eluiga, siis kus on piir - kuipalju katlakivi tohib olla, kuipalju mitte. Või garantiid ei eksisteerigi??? et kaob koos esmase kasutuselevõtuga?
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madmel
HV veteran
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.12.2004 12:45:57 vasta tsitaadiga

XYZ kirjutas:
madmel kirjutas:
Pahameel on täitsa arusaadav.Kuid ma arvan, et siin on taga see point , tehase garantii tingimustes on kindlasti kirjas , et tootja poolne garantii lõppeb kui sees on katlakivi.See aga tähendab seda , et tootja ei kompenseeri seda remonti.Ehk siis müüja peaks tegema seda oma kulul.
Ma arvan , et advokaadiga ei ole siin midagi teha kui garantii tingimustes see kirjas oli(muidugi hea advokaat ikka võib leida midagi).
Kui piisvalt pinda käid siis ehk nad teevad selle tule sul korda aga kohustust neil ei ole seda tasuta teha.

NB.Ei tööta ONOFFis ega ole tuttavaid seal aga puutun palju kokku garantii ja muude remontidega.
icon_wink.gif
Advokaadil on igatahes võimalus oma raha ära teenida. Juba esimese veekeetmisega tekib mingi üliväike kogus katlakivi ja kui oletadagi, et see tõesti mõjutab kuidagi selle signaaltule eluiga, siis kus on piir - kuipalju katlakivi tohib olla, kuipalju mitte. Või garantiid ei eksisteerigi??? et kaob koos esmase kasutuselevõtuga?


Point ongi selles et ei tohi olla, ehk piiri ei ole.
Soovitus enne veekeetja remonti viimist eemaldage katlakivi või siis ehitage endale koju kallis filtrisüsteem veevõrku , mis eemaldab katlakivi enne veekeetjasse jõudmist.
Ja kas see katlakivi puutb kuidagi pirni läbipõlemisse ei mängi siin rolli.Ehk saate poindist aru.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 14.12.2004 12:48:57 vasta tsitaadiga

madmel kirjutas:
...Point ongi selles et ei tohi olla, ehk piiri ei ole.
Soovitus enne veekeetja remonti viimist eemaldage katlakivi või siis ehitage endale koju kallis filtrisüsteem veevõrku , mis eemaldab katlakivi enne veekeetjasse jõudmist.
icon_razz1.gif Et kasutada tohib vaid destilleeritud vett??? icon_lol.gif
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spott
HV Guru
Spott

liitunud: 08.10.2002




sõnum 14.12.2004 12:54:47 vasta tsitaadiga

madmel kirjutas:
XYZ kirjutas:
madmel kirjutas:
Pahameel on täitsa arusaadav.Kuid ma arvan, et siin on taga see point , tehase garantii tingimustes on kindlasti kirjas , et tootja poolne garantii lõppeb kui sees on katlakivi.See aga tähendab seda , et tootja ei kompenseeri seda remonti.Ehk siis müüja peaks tegema seda oma kulul.
Ma arvan , et advokaadiga ei ole siin midagi teha kui garantii tingimustes see kirjas oli(muidugi hea advokaat ikka võib leida midagi).
Kui piisvalt pinda käid siis ehk nad teevad selle tule sul korda aga kohustust neil ei ole seda tasuta teha.

NB.Ei tööta ONOFFis ega ole tuttavaid seal aga puutun palju kokku garantii ja muude remontidega.
icon_wink.gif
Advokaadil on igatahes võimalus oma raha ära teenida. Juba esimese veekeetmisega tekib mingi üliväike kogus katlakivi ja kui oletadagi, et see tõesti mõjutab kuidagi selle signaaltule eluiga, siis kus on piir - kuipalju katlakivi tohib olla, kuipalju mitte. Või garantiid ei eksisteerigi??? et kaob koos esmase kasutuselevõtuga?


Point ongi selles et ei tohi olla, ehk piiri ei ole.
Soovitus enne veekeetja remonti viimist eemaldage katlakivi või siis ehitage endale koju kallis filtrisüsteem veevõrku , mis eemaldab katlakivi enne veekeetjasse jõudmist.
Ja kas see katlakivi puutb kuidagi pirni läbipõlemisse ei mängi siin rolli.Ehk saate poindist aru.

vale jutt...
Mängib küll rolli.
Tarbjakaitse seaduse kohaselt ei saa mittegarantii veaks lugeda selgelt tootja praaki, isegi kui toodet on väärkasutatud.
Ehk praegusel juhul on tarbjal 100% õigus nõuda ekspertiisi ja tõestust, et katlakivi on tõesti põhjustanud signaallambi mittetöötamise. Kui seda tõestada ei suudeta, siis pole katlakiviga seal midagi pistmist...
Kui su arvutil on see nn. karm kleeps peal, kuid sa selle siiski eemaldad ja mingil põhjusel su kõvaketas või monitor siiski üles ütleb, on tegu siiski garantiijuhtumiga kuni selle hetkeni, kui müüa suudab ära tõestada, et vat sa tõesti oled ise selle vea põhjustanud.

_________________
Kingitused internetist - NetiKink - tellige endale näiteks HV avatariga ja kasutajanimega tass, t-särk või mõni muu huvitav kingitus sünnipäevaks või muuks tähtpäevaks.
Kommentaarid: 162 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 0 :: 134
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
pl1600
HV Guru

liitunud: 29.01.2002




sõnum 14.12.2004 14:12:14 vasta tsitaadiga

suurem kaup võib ju odav olla, aga igasugu lisatarvikute ja muu nänni eest maksad see-eest topelthinda - kuskilt peab ju kasumit kah tulema
_________________
mäx2
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 14.12.2004 14:15:24 vasta tsitaadiga

Sai nädal-kaks tagasi ostetud Samsungi DVD kribaja, seni olen küll rahul olnud, pluss vast ka see, et asi oli retail ning karp oli veel avamata. garantiid siis 2a ja loodame et ei lähe vaja icon_biggrin.gif
Aga seni küll üpris positiivsed kogemused olnud.

_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
_marek
HV Guru
_marek

liitunud: 31.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.12.2004 14:18:45 vasta tsitaadiga

Okei, garantiitingimuste põhjal leian selgeid paralleele K-Arvutisalongi ja OnOffi vahel thumbs_up.gif
Isegi olen mitu korda seal käinud ja vahtinud letitaga müüjatele nõudliku näoga otsa, kuid teenindama ei tule keegi.
Seega garantii ja teenindus saavad küll miinuspunktid.

Samas hinnaskaala seal on suhteliselt hea, näiteks tuli samamoodi rämpsuna koju pakkumine, kus 28'' Thomsoni teler maksab 2999.-
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 118
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Joos
HV kasutaja

liitunud: 25.05.2002




sõnum 02.01.2005 18:09:23 vasta tsitaadiga

Siiani sinna poodi jätnud nii mõnegi raha, aga tänasest ma sinna enam oma jalga ei tõsta. Välja reklaamitud garantiid ei kehti tegelikult seal poes ja müüjad teevad mis heaks arvavad.
Nende lehel on kirjas:
Parima hinna garantii kasutamiseks näidake meilt ostetud toote kviitungit ja tõendit selle kohta, et sama toodet kusagil mujal soodsamalt müüakse, näiteks seda toodet pakkuvat reklaami.
Näitasin reklaami ja poode kus on kaup olemas, aga müüja väitis, et tema käis seal poes ja letil kaupa ei märganud, aga seda nägi, et reklaam oli üleval.
Nii, et ei saanud ma reklaamitud, parima hinna garantiid. Sama laadne kiri läks ka onoffi ja tahan selgitust miks klienti petetakse nii?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mati65
HV kasutaja

liitunud: 09.06.2004




sõnum 02.01.2005 21:01:20 vasta tsitaadiga

Arvamus on täiesti positiivne aga yhest asjast küll aru ei saa miks seal arvutite hinnad nii laes icon_confused.gif mingi 3k on teiste arvuti firmadega vahet
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtv23
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.03.2004




sõnum 15.01.2005 23:24:55 vasta tsitaadiga

On Off-ga kehtib nr.1 reegel- õigel ajal pead peale sattuma, ( on olnud häid kampaaniaid) icon_exclaim.gif
Ükspäev lootsin ka sealt midagi osta (DVD mängija oli tookord hea hinnaga) ent nagu alati oli juba läbimüüdud icon_exclaim.gif

Kiiret pole, peab ringi vaatama ja ootama kuna uuesti midagi tekib thumbs_up.gif

_________________
@Dj
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jumbu
HV Guru
Jumbu

liitunud: 07.01.2002




sõnum 16.01.2005 12:10:40 vasta tsitaadiga

Piip, kõige lihtsam on võtta ühendust tarbija@netexpress.ee ja konsulteerida ekspertidega, mida antud loo puhul ette võtta annaks.
EDIT: tegemist siis tasuta konsultatsiooniga loomulikult


Ise kasutan hetkel kah nende abi ühtede põmmpeade paikapanemiseks

_________________
modepensionil
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Piipz
HV veteran
Piipz

liitunud: 15.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.01.2005 18:35:24 vasta tsitaadiga

Kusjuures ma polegi leidnud aega selle asjaga edasi tegeleda. Ämblikud koovad võrku selles veekeetjas. kui ükskord teine veekeetja ka pillid kotti paneb, siis lähen uurin elu jälle icon_razz.gif
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ONOFF mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.