Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Sponge
HV Guru
liitunud: 28.08.2004
|
22.01.2005 23:48:01
|
|
|
nu krt, ma vist panen enda 6800gt põlema ma ei saa aru peksab def core kelladel artesi CMR4 jas, lasin core ja mälu mingitele 300/900 kelladele ikka arted sees WTF, varem arvasin et need alatoitest kui mul oli 300w aopen aga nüüd 12v@12,6 full loadis ma ei saa enam aru rsk
|
|
Kommentaarid: 398 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
323 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
22.01.2005 23:53:30
|
|
|
no kui mujal artefacte ei pane siis mängu viga
colin 4 oli ka mu r9800proga probleeme - samamoodi kuvas artefakte
kui vähegi kaarti klokkida - samas kõik muud mängud jooksid klokituna
ilma artefaktideta
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
Sponge
HV Guru
liitunud: 28.08.2004
|
22.01.2005 23:56:55
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
no kui mujal artefacte ei pane siis mängu viga
colin 4 oli ka mu r9800proga probleeme - samamoodi kuvas artefakte
kui vähegi kaarti klokkida - samas kõik muud mängud jooksid klokituna
ilma artefaktideta |
hmm nu täpselt mu vana r9600NP sama asi, natuke clockid pilt artesi täis, samas kui ma mängisin colinit enda kaardi hetke max setingutel siis oli sama palju artesi (vahel viskas) aga midagi muud ei juhtnud, samas kõik muud pelad on arte vabad, flatout, morrowind nfsu2 etc
|
|
Kommentaarid: 398 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
323 |
|
tagasi üles |
|
|
lehm
HV veteran
liitunud: 30.08.2004
|
23.01.2005 00:00:21
|
|
|
mingi uuem patch pelale ehk aitab?
|
|
Kommentaarid: 117 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
110 |
|
tagasi üles |
|
|
lehm
HV veteran
liitunud: 30.08.2004
|
23.01.2005 18:00:51
|
|
|
Sai ka mõned Pildid tehtud max AA-de ja AF-idega osad 1600*resol ja osa 1024* peal. aga kuna prose pole klokatud siis pole erlist mõtet mängida nii. www.zone.ee/e64 kõigelahedamad muidugi taevas ja vesi sai ka üht vaenlast räsitud tükkaega aga siis lasti mind maha ja ei saand verekräkist pilti teha
|
|
Kommentaarid: 117 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
110 |
|
tagasi üles |
|
|
High-Q
HV Guru
liitunud: 11.11.2001
|
23.01.2005 18:03:45
|
|
|
äkki võiks 2,5MB BMP asemel 300KB jpg-id panna?
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
lehm
HV veteran
liitunud: 30.08.2004
|
|
Kommentaarid: 117 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
110 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
24.01.2005 02:22:32
|
|
|
.png on kadudeta ning ~2x suurem kui jpg, .bmp'st min 5x väiksem.
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
lehm
HV veteran
liitunud: 30.08.2004
|
24.01.2005 02:30:43
|
|
|
png on ikka bmst mitu korda suurem
|
|
Kommentaarid: 117 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
110 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
24.01.2005 02:31:32
|
|
|
palun näita üht pilti mille korral .png 9'se kompressiooniga on suurem kui .bmp
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
lehm
HV veteran
liitunud: 30.08.2004
|
24.01.2005 02:33:38
|
|
|
proovisin ühe pildi peal png-d ja läks mitukorda suuremaks , proovisin ka nende farcry piltide peal ja läks 3,2korda väiksemaks
|
|
Kommentaarid: 117 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
110 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
24.01.2005 02:47:12
|
|
|
anna link kus selline pilt mis .png'na suurem kui .bmp. Tahaks seda lihtsalt näha
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
lehm
HV veteran
liitunud: 30.08.2004
|
24.01.2005 02:48:55
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
anna link kus selline pilt mis .png'na suurem kui .bmp. Tahaks seda lihtsalt näha |
www.zone.ee/e64 seal 2pilti ja vabandan et mul pole selle case omaniku käest voli saadud
|
|
Kommentaarid: 117 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
110 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
24.01.2005 02:55:27
|
|
|
Väga huvitav. Esimest korda näen et tõepoolest .png suurem kui .bmp. Seal pildil oli väga palju sujuvaid värvi üleminekuid. See on .png suurim nõrkus. .jpg aga just hiilgab sellise koha peal.
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
lehm
HV veteran
liitunud: 30.08.2004
|
27.01.2005 01:46:25
|
|
|
nonii leidub siin mõni julgehingeline kes raatsiks/julgeks oma 6800gt winterile anda või jätadegi 6800seeria perekonna häppi jõudsin ka lõplikult järeldusele et vga klokkamine ei anna mängudele p**tki juurde vaid annab benchimiseks.. teen homme testi 200mhz ja 133mhz peal mäludega 3dmarkiet teada saada kas 300 ja 200mhz annab niisuure boosti winterile või mängib rolli pc****number.. blalbajnebla
|
|
Kommentaarid: 117 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
110 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
27.01.2005 08:30:56
|
|
|
annab ikka juurde video klokkimine... iseasi, kas sa seda tajud... siis küll tajub ära kui fps õnnestub näiteks miski 20 pealt saada 25-le... samas üle 30 on ilma fpsi näitava progeta asja juba väga raske tajuda
näiteks: isiklikult piinasin viimati mx440 peal Railroad Tycoon 3-e jooksma - päris "matrix" stiilist sain lahti, nii et asi muutus täitsa pelatavaks
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
27.01.2005 13:28:25
|
|
|
Magic kirjutas: |
samas üle 30 on ilma fpsi näitava progeta asja juba väga raske tajuda |
Oh jeesus, jälle see on vana teema. Telekas/filmides kasutatav 24 fps ei ole maksimum, üle mille silm ei erista, vaid miinimum, et isegi täielikult motion-blurritud pilt minimaalse tselluloidi- ja videolindikulu juures silmale enam-vähem sujuv oleks. Kiirete stseenide juures, kus ka kaamera järsult pöörab ja liigub (a la FPS mängud) jääb see ilmselgelt väheseks. Pädevad rezissöörid lihtsalt oskavad oma stseene nii filmida, et isegi kino väikse FPS'ga hea vaadata oleks.
Arvutimängudes, kus motion blurri pole, annab ülihästi tajuda isegi üle 100 fps. Proovi näiteks mõnes online mängus, kus tegelaste kohal nende nimed, kaugelasetsevate tegelaste nimesilte lugeda, kui sina ja nemad mõlemad ringi liiguvad. Tegelikult veelgi tähtsam kui FPS number on FPS sujuvus, mida juba raskem on mõõta. Omal ajal UTd ja UT mode Voodoo3 peal mängides omistasin rahvast päris kõvasti, kuna V3 juures oli tekstuurihaldus väga simpel, framerate sellepärast väga sujuv ning sihtimine käis nagu "kinnisilmi" väga täpselt.
Muide, kas teadsite et kinofilmid võetakse üles 24 fps, ent NTSC on telepilt 30 fps ning PAL 25 FPS? Põhja-Ameerikas interpoleeritakse telekas näidatavate filmide freime teatud valemiga nii et teatud frame'e näidatakse kaks korda, ent PALis iga sekundi tagant topeltframe näidata tähendaks väga suurt jõnksumist. Seetõttu näidatakse lihtsalt 24 fps filmi 25 fps'iga, s.t. telekast vaadates on film reklaamidetagi mitu minutit lühem kui kinos. Samamoodi pressitakse kokku soundtrack, et see pildiga sünkroonis oleks, seega telekast filmi vaadates on selles kõik hääled ja muusika tegelikult mingi <muusikatermin käib siia> võrra esialgsest erinevad.
sorry bout offtopic
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
27.01.2005 16:52:13
|
|
|
üldiselt ma üritan ikka mängudes fps-i üle 60 kaardi sekundis hoida..
alla 60 ei ole mu arust just eriti mängitav - tõsiselt sujuv on pilt aga 120+ fpsi korral 8)
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
27.01.2005 18:34:24
|
|
|
sama siin, kuid kui sigakoer viitsiks ka FPS'i pelamise kõrval strateegiat proovida, siis märkaks ta et konkreetne RT3, millest ma rääkisin(ei ma ei üldistanud, tõin konkreetse näite kus ülekiirendamisest oli kasu) pole nii FPS'i näljane
minu viga - oleks ikka pidanud kohe suurelt esimesel real tooma välja, et jutt käib railroad tycoon 3-st
tean isegi, et suurem FPS on elu
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
epohh
HV vaatleja
liitunud: 01.01.2004
|
27.01.2005 19:18:38
|
|
|
erinevaid fps-e võib võrrelda fps compare programmiga , muidugi oleneb see vahe tajumise limiit asjade liikumiskiirusest
|
|
tagasi üles |
|
|
Sponge
HV Guru
liitunud: 28.08.2004
|
27.01.2005 20:27:08
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
üldiselt ma üritan ikka mängudes fps-i üle 60 kaardi sekundis hoida..
alla 60 ei ole mu arust just eriti mängitav - tõsiselt sujuv on pilt aga 120+ fpsi korral 8) |
mnjaa minuarust on aru saada kui pelda näiteks 30fps peal, aga eriti hästi saab aru CMR4 et fps on suurem kui 30 ca 60. kuni 60 minuarust oleks norm mängimiseks ja ma küll panin vahet tähele
|
|
Kommentaarid: 398 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
4 :: |
323 |
|
tagasi üles |
|
|
|