Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
|
Kommentaarid: 685 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
531 |
|
tagasi üles |
|
|
Valvejoodik
HV veteran
liitunud: 27.12.2008
|
28.11.2020 20:10:22
|
|
|
Betamax kirjutas: |
See Prisma uus pultidega iseteenindus on nagu kellegi halb nali. Nende iseteenindus on siiani minu arvates kõige halvemini teostatud iseteenindus ja see tehti just veel halvemaks.
1. Võtad puldi ja skännid tooteid. Pmst nagu Selveris või Coopis.
2. Paned puldi tagasi hoidjasse. Nüüd tuleb nõks - ainult konkreetsesse hoidjasse saab tagasi panna. Mitte nagu näiteks Selveris, et suvalisse (värava või kassade juures). OK, elab üle - input-output.
3. Masin sülitab sulle välja kviitungi oma ostudega. Wait, what? Maksta ei saagi?
4. Suundud edasi sinna vanasse iseteenindusse ja maksad seal selle kviitungi alusel. Ja saad veel ühe kviitungi lisaks.
Spoiler
|
Sa unustasid selle nüansi ära, et kassas olles tuleb VEELKORD oma ID kaart sisse torgata, et kassa ikka teaks kes ostu teeb
Tra see nende lahendus on ikka parajalt kiviajas. Oleks see 2 aastat tagasi sellisena turule toodud, oleks ok, et alguse asi, keegi ei oska jne. Aga kui nüüd konkurentidel juba väga hästi toimivad lahendused ees on ja siis tulla sellise käkiga välja??? Ilmselt Soomes kooditud. Kas seal siis polegi pea igas poes juba iseteenindust, et sellised lollid vead?
Praegu meeldib mulle kõige enam Maxima oma. Piiksutad ise oma tooted mobiilis sisse ja ei ole mingit viiruseskanneri näppimist. Kassas läheb ka väga kiiresti
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
28.11.2020 20:12:14
|
|
|
Ahjaa, selle ID-kaardi osa unustasin...
|
|
Kommentaarid: 685 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
531 |
|
tagasi üles |
|
|
yerba
HV Guru
liitunud: 12.11.2003
|
28.11.2020 20:15:43
|
|
|
Soomlased teevadki naljakaid asju. Kunagi noore ja hakkajana olin IT inimene ja üks Soome-Eesti riidepood oli kunde, aasta siis oli 2004. Soomlaste kassasüsteema jooksis OS/2 peal, mis oli aastast 1990. Uuendada ei võinud. Oleks see asi siis korralikult töötanud, aga ei sedagi...
Siis tekkis juba tunne, et Soomlastel on selliste asjade pealt eriline kokkuhoiu poliitika või siis keegi kunagi sai asja tööle ja tegi juhendi valmis ja nüüd töötab kuni maailmalõpuni..
Too riidepood läks küll pankrotti koos oma OS/2-ga...
_________________ www.lapik.ee - parima hinnaga patareid! |
|
Kommentaarid: 1142 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
852 |
|
tagasi üles |
|
|
mihkel7
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.10.2012
|
28.11.2020 20:21:06
|
|
|
Maxima poe lahendus äppiga on väga hea, ainult alkoholi ost tahab müüja sekkumist.
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
28.11.2020 20:58:56
|
|
|
yerba kirjutas: |
Soomlased teevadki naljakaid asju. Kunagi noore ja hakkajana olin IT inimene ja üks Soome-Eesti riidepood oli kunde, aasta siis oli 2004. Soomlaste kassasüsteema jooksis OS/2 peal, mis oli aastast 1990. Uuendada ei võinud. Oleks see asi siis korralikult töötanud, aga ei sedagi...
Siis tekkis juba tunne, et Soomlastel on selliste asjade pealt eriline kokkuhoiu poliitika või siis keegi kunagi sai asja tööle ja tegi juhendi valmis ja nüüd töötab kuni maailmalõpuni..
Too riidepood läks küll pankrotti koos oma OS/2-ga... |
Soomlastele meeldib vana kasutada. Milleks uus, kui vana töötab. Kogesin seda aastaid. Neil on massiivselt legacy't.
|
|
Kommentaarid: 685 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
531 |
|
tagasi üles |
|
|
mufferino
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2013
|
28.11.2020 22:55:55
|
|
|
Betamax kirjutas: |
See Prisma uus pultidega iseteenindus on nagu kellegi halb nali. Nende iseteenindus on siiani minu arvates kõige halvemini teostatud iseteenindus ja see tehti just veel halvemaks.
1. Võtad puldi ja skännid tooteid. Pmst nagu Selveris või Coopis.
2. Paned puldi tagasi hoidjasse. Nüüd tuleb nõks - ainult konkreetsesse hoidjasse saab tagasi panna. Mitte nagu näiteks Selveris, et suvalisse (värava või kassade juures). OK, elab üle - input-output.
3. Masin sülitab sulle välja kviitungi oma ostudega. Wait, what? Maksta ei saagi?
4. Suundud edasi sinna vanasse iseteenindusse ja maksad seal selle kviitungi alusel. Ja saad veel ühe kviitungi lisaks.
Spoiler
|
Sa polegi siis veel eriti peene huumorini jõudnud.. -30% kleepsuga asja tahad? kao tavakassasse või tuututa eraldi iseteeninduses läbi .. puldid neid ei mõista kolm korda piiksutasin erinevaid kleepsuga asju läbi, igaühe peale pult lõugas et tundmatu toode.. lõpuks mingi sell ütles et ära näe vaeva, sealsamas kus pulte saab, on kirbusitana kirjas et sooduskleepsudega tooteid puldiga skännida ei saa (omajagu sellest puldivõtukohast mööda käinud hilisemal ajal ka, pole asjakohast silti veel.oma silmaga näinud). torkasin selle puldi tagasi, esimene ja tõenäoliselt viimane kord prismas pulti võtta
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Valvejoodik
HV veteran
liitunud: 27.12.2008
|
28.11.2020 23:03:52
|
|
|
On ikka lambad... Beetaversioon laiale kasutajaskonnale kätte anda.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
28.11.2020 23:15:23
|
|
|
tassikook kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
See Prisma uus pultidega iseteenindus on nagu kellegi halb nali. Nende iseteenindus on siiani minu arvates kõige halvemini teostatud iseteenindus ja see tehti just veel halvemaks.
1. Võtad puldi ja skännid tooteid. Pmst nagu Selveris või Coopis.
2. Paned puldi tagasi hoidjasse. Nüüd tuleb nõks - ainult konkreetsesse hoidjasse saab tagasi panna. Mitte nagu näiteks Selveris, et suvalisse (värava või kassade juures). OK, elab üle - input-output.
3. Masin sülitab sulle välja kviitungi oma ostudega. Wait, what? Maksta ei saagi?
4. Suundud edasi sinna vanasse iseteenindusse ja maksad seal selle kviitungi alusel. Ja saad veel ühe kviitungi lisaks.
Spoiler
|
Sa polegi siis veel eriti peene huumorini jõudnud.. -30% kleepsuga asja tahad? kao tavakassasse või tuututa eraldi iseteeninduses läbi .. puldid neid ei mõista kolm korda piiksutasin erinevaid kleepsuga asju läbi, igaühe peale pult lõugas et tundmatu toode.. lõpuks mingi sell ütles et ära näe vaeva, sealsamas kus pulte saab, on kirbusitana kirjas et sooduskleepsudega tooteid puldiga skännida ei saa (omajagu sellest puldivõtukohast mööda käinud hilisemal ajal ka, pole asjakohast silti veel.oma silmaga näinud). torkasin selle puldi tagasi, esimene ja tõenäoliselt viimane kord prismas pulti võtta |
Seda hoiatust märkasin mingite riiulite vahel küll.
Õnneks on mul vaid kaks põhjust Prismas käia - Fazeri värskelt küpsetatud sai ja Saaremaa peekon. Seega väga tihti sinna ei satu.
Igatahes tundub, et kergem on tavakassasse minna.
|
|
Kommentaarid: 685 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
531 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
28.11.2020 23:22:25
|
|
|
Paksuks lähed nii
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Leinö
HV veteran
liitunud: 07.05.2008
|
29.11.2020 08:07:24
|
|
|
prismas veel üks imelik asi.. pakendatud(triipkoodiga) köögiviljad peab ära kaaluma ja kleepsu peale panema.. nahhui seal see triipkood siis pakil küljes üldse on?
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
29.11.2020 11:32:31
|
|
|
Oisu. kirjutas: |
Paksuks lähed nii |
Küll küllale liiga ei tee - ma niigi juba parajalt trullakas.
|
|
Kommentaarid: 685 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
531 |
|
tagasi üles |
|
|
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
29.11.2020 15:52:23
|
|
|
Paks laps ilus laps
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
Aeg maha 30
liitunud: 24.03.2004
|
29.11.2020 16:27:32
|
|
|
maitseb.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
Kommentaarid: 1102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
29.11.2020 17:52:37
|
|
|
tsitaat: |
Kvaliteetne mööbel Ukrainast, Poolast, Lätist, Venemaalt, Hiinast.
Parimad hinnad! |
|
|
Kommentaarid: 298 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
|
Alari A.
HV Guru
liitunud: 19.12.2002
|
29.11.2020 22:18:14
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Seisin autoga Kolga jõe juures, miski minuti sain seista siis lendas mingi kastikas ligi, hea et otsa ei sõitnud, mingid sepad ronisid välja ja ümber auto.
Tegin ukse lahti, et milles probleem?
Tüüp: mis teete siin??
Mina: Pokemone püüan(nägin, et sepal kalastuskontrolli kiri peal)... |
See oli 2020 aasta ?
|
|
Kommentaarid: 648 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Osiris
HV Guru
liitunud: 11.08.2002
|
29.11.2020 23:14:56
|
|
|
Valvejoodik kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
See Prisma uus pultidega iseteenindus on nagu kellegi halb nali. Nende iseteenindus on siiani minu arvates kõige halvemini teostatud iseteenindus ja see tehti just veel halvemaks.
1. Võtad puldi ja skännid tooteid. Pmst nagu Selveris või Coopis.
2. Paned puldi tagasi hoidjasse. Nüüd tuleb nõks - ainult konkreetsesse hoidjasse saab tagasi panna. Mitte nagu näiteks Selveris, et suvalisse (värava või kassade juures). OK, elab üle - input-output.
3. Masin sülitab sulle välja kviitungi oma ostudega. Wait, what? Maksta ei saagi?
4. Suundud edasi sinna vanasse iseteenindusse ja maksad seal selle kviitungi alusel. Ja saad veel ühe kviitungi lisaks.
Spoiler
|
Sa unustasid selle nüansi ära, et kassas olles tuleb VEELKORD oma ID kaart sisse torgata, et kassa ikka teaks kes ostu teeb
Tra see nende lahendus on ikka parajalt kiviajas. Oleks see 2 aastat tagasi sellisena turule toodud, oleks ok, et alguse asi, keegi ei oska jne. Aga kui nüüd konkurentidel juba väga hästi toimivad lahendused ees on ja siis tulla sellise käkiga välja??? Ilmselt Soomes kooditud. Kas seal siis polegi pea igas poes juba iseteenindust, et sellised lollid vead?
Praegu meeldib mulle kõige enam Maxima oma. Piiksutad ise oma tooted mobiilis sisse ja ei ole mingit viiruseskanneri näppimist. Kassas läheb ka väga kiiresti |
Ma paar aastat tagasi suutsin soomes tampere prismas iseteeninduskassa kokku jooksutada kui valisin keeleks - eesti. Masin jooksis nii kooma, et ka restart ei aidanud
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
Kontakt
HV vaatleja
liitunud: 11.03.2007
|
30.11.2020 00:09:33
|
|
|
Alari A. kirjutas: |
Winterwind kirjutas: |
Seisin autoga Kolga jõe juures, miski minuti sain seista siis lendas mingi kastikas ligi, hea et otsa ei sõitnud, mingid sepad ronisid välja ja ümber auto.
Tegin ukse lahti, et milles probleem?
Tüüp: mis teete siin??
Mina: Pokemone püüan(nägin, et sepal kalastuskontrolli kiri peal)... |
See oli 2020 aasta ? |
https://fb.watch/23RaR3N7W0/
http://kalakaitse.kalastajateselts.ee/
Tõsine värk.
_________________
|
|
tagasi üles |
|
|
Alari A.
HV Guru
liitunud: 19.12.2002
|
30.11.2020 00:19:30
|
|
|
Aa ei pidasin silmas, et keegi pokemone veel taga ajab.
Kalakaitse ees sügav kummardus
|
|
Kommentaarid: 648 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
30.11.2020 00:31:19
|
|
|
Täitsa PUPU. 2,5 h vihmakäes. Kraanade mootor läks lolliks. Starter jäi peale. 24 tonnine kolakas jäi õhku rippuma. Trussikud ka läbi ligunenud. Nalja nabani
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
liitunud: 27.01.2003
|
30.11.2020 02:02:56
|
|
|
Osiris kirjutas: |
Valvejoodik kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
See Prisma uus pultidega iseteenindus on nagu kellegi halb nali. Nende iseteenindus on siiani minu arvates kõige halvemini teostatud iseteenindus ja see tehti just veel halvemaks.
1. Võtad puldi ja skännid tooteid. Pmst nagu Selveris või Coopis.
2. Paned puldi tagasi hoidjasse. Nüüd tuleb nõks - ainult konkreetsesse hoidjasse saab tagasi panna. Mitte nagu näiteks Selveris, et suvalisse (värava või kassade juures). OK, elab üle - input-output.
3. Masin sülitab sulle välja kviitungi oma ostudega. Wait, what? Maksta ei saagi?
4. Suundud edasi sinna vanasse iseteenindusse ja maksad seal selle kviitungi alusel. Ja saad veel ühe kviitungi lisaks.
Spoiler
|
Sa unustasid selle nüansi ära, et kassas olles tuleb VEELKORD oma ID kaart sisse torgata, et kassa ikka teaks kes ostu teeb
Tra see nende lahendus on ikka parajalt kiviajas. Oleks see 2 aastat tagasi sellisena turule toodud, oleks ok, et alguse asi, keegi ei oska jne. Aga kui nüüd konkurentidel juba väga hästi toimivad lahendused ees on ja siis tulla sellise käkiga välja??? Ilmselt Soomes kooditud. Kas seal siis polegi pea igas poes juba iseteenindust, et sellised lollid vead?
Praegu meeldib mulle kõige enam Maxima oma. Piiksutad ise oma tooted mobiilis sisse ja ei ole mingit viiruseskanneri näppimist. Kassas läheb ka väga kiiresti |
Ma paar aastat tagasi suutsin soomes tampere prismas iseteeninduskassa kokku jooksutada kui valisin keeleks - eesti. Masin jooksis nii kooma, et ka restart ei aidanud |
"No voi helvetti! Taas ne viron pojat rikkovat tietokoneita!"
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
Valvejoodik
HV veteran
liitunud: 27.12.2008
|
30.11.2020 08:45:44
|
|
|
See tuletas meelde, et ca 5 aastat tagasi jooksutas mu pangakaart Mustakivi Prismas kassa täiesti kokku ja ka vanemmüüja ei saanud seda tööle. Pidin uude kassasse minema
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 29.07.2002
|
30.11.2020 08:47:58
|
|
|
Jõhkrad haxxorid
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
30.11.2020 09:35:16
|
|
|
Mis CD/DVD plaadiga? Pildil on ju ketaslõikuri lõikeketas?
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 29.07.2002
|
30.11.2020 09:37:52
|
|
|
Ja tuli ära.
ACKCHYUALLY
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
|