Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
24.03.2007 20:13:52
|
|
|
Scart kirjutas: |
1.2 toob loodetavasti korraliku ingame graafika ja AA. no more 1027x768 upscaling BS |
hm.. pilte uurides tekib küsimus: mis graafikal viga on?
see jah sutsu jura et 1027x768 peal pidavat asi olema... eriti kui tegemist LCD ga
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
24.03.2007 21:37:56
|
|
|
pildil on see viga, et kui näiteks on resoks 1600x1200 nagu minul, tekib olukord kus UI on tõesti sellel resol aga mängu enda 3d pilt on upscaled ja udutatud kuid ikkagi 1024x768. see muudab teatud situatsioonid täiesti võimatuks, kuna aliasing on nii võimas, et ei saa laeva kaugust määrata.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
24.03.2007 21:55:56
|
|
|
ehk siis pildil on see piix viga et ei ole kõrgemat reso tuge... graafiliselt nagu ei paista piltide järgmi asjal midagi viga olevat.
ma sain algul su Jutust aru et peale reso on sellel mängu graafikal midagi valesti
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
24.03.2007 22:00:04
|
|
|
angel kirjutas: |
ehk siis pildil on see piix viga et ei ole kõrgemat reso tuge... graafiliselt nagu ei paista piltide järgmi asjal midagi viga olevat.
ma sain algul su Jutust aru et peale reso on sellel mängu graafikal midagi valesti  |
just, ainult see reso ja AA puudumine ongi hetkel üsnagi tõsised probleemid. mängu enda graafika on ikka täiesti põlvi nõrgaks võttev. kui nad veel ühe SH teevad ja see kusagil 2008 talv/2009 kevad välja tuleb, peaks see küll olema juba holliwoodi filmide tasemel.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
24.03.2007 22:30:06
|
|
|
nu peamine et gameplay ei kannata selle graafika pärast... ja ei tuleks mingi kuramuse hall üle bloomitud hunnik piixu nagu teatud ubisofti märgi all välja lastud mängud mida üksi masin ei taha välja vedada korralikult...
aga loodetavasti seda ei ole vaja karta kui just Silent Hunter konsoolile ei lähe
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006

|
24.03.2007 23:26:32
|
|
|
vajutad mingit seda kolmnurgaklahvi, et crash dive teha
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
27.03.2007 07:39:42
|
|
|
link :: kae siit
GS pajatab
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
ZaHooR
HV vaatleja
liitunud: 06.02.2006
|
27.03.2007 14:57:57
|
|
|
Vastase laevad on samasugused mõrvarid nagu kolmandas osas. Veepeal oled siis sõidavad laevaga üle
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
flameas
HV veteran

liitunud: 14.07.2005
|
27.03.2007 15:04:24
|
|
|
Suht norm mäng.Graafika väga kena, allveelaeva oma just. Mootorit ei saa upergateda?
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bastardo
HV kasutaja

liitunud: 09.09.2003
|
27.03.2007 15:25:15
|
|
|
tsitaat: |
Vastase laevad on samasugused mõrvarid nagu kolmandas osas. Veepeal oled siis sõidavad laevaga üle
|
Jap. Seda kogesin ka mina eile. Ja põrsas suutiski mu allvelaeva ribadeks sõita. Vaatamata minu pardakahuri turmtulele.
Aga kuidas te, mehed, radari tööle saate? Kas selleks peab olema mingil teatud sügavusel? Periskoobi sügavusel ega ka 60 meetri sügavusel ei näidanud mu radar mitte õhkagi, ehki peakohal kubises vainlastest ja nende sabarakkudest.
_________________ "Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel) |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
ZaHooR
HV vaatleja
liitunud: 06.02.2006
|
27.03.2007 15:32:25
|
|
|
Pole aimugi, sest ma ei kasuta sellist vaikset taktikat. Ma saadan laevadele turpeedod teele ja lähen pinnale kahuritega tina andma.
Tavaliselt lõppeb see kehvasti, aga lõbus on vähemalt
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
noonius
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2002
|
27.03.2007 18:37:49
|
|
|
keegi teab, millal 1.2 patch välja tuleb? Ei ole vist mõtet enne mängu soetada... subsimi saidil on jõutud juba 26-ndale lehele 1.1 bugide nimetamisel, muidugi on seal sees palju ka arutelu, kuid 26 lehekülge on ikka natuke palju
_________________
tsitaat: |
Mingi paks pihv paugub siin
|
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
antikondor
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.07.2005
|
27.03.2007 18:38:02
|
|
|
ZaHooR kirjutas: |
Vastase laevad on samasugused mõrvarid nagu kolmandas osas. Veepeal oled siis sõidavad laevaga üle  |
See pole just eriti väljamõeldud taktika lahinglaevade puhul, pigem oli imelik SH3's see, et destroyerid ise põhja läksid kui sinu allveelaev pääses kahjustusteta
_________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006

|
27.03.2007 19:17:53
|
|
|
Antikrist kirjutas: |
ZaHooR kirjutas: |
Vastase laevad on samasugused mõrvarid nagu kolmandas osas. Veepeal oled siis sõidavad laevaga üle  |
See pole just eriti väljamõeldud taktika lahinglaevade puhul, pigem oli imelik SH3's see, et destroyerid ise põhja läksid kui sinu allveelaev pääses kahjustusteta |
Mul pole sellist asja juhtund, et destroyer põhja läheb. Ja kuna nendel destroyeritel oli ikka suht paks soomus, siis 25 sõlmega rammida allveelaeva polnud sugugi paha mõte omal ajal.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
antikondor
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.07.2005
|
27.03.2007 19:41:54
|
|
|
Seda minagi, et see oli täiesti sobilik idee, sest ca 2000 tonnia vee väljasurvet mis on tüüpilisel selle ajastu destroyeril peaks tähendama päris suurt massi mis 25 sõlme juures annaks kokku väga palju energiat kokkupõrkel ning seda siis üsna väikse pindalaga pinnale kuna destroyeri "nina" pole just väga lai ning alvelaeva survekere on mõeldud pigem taluma enamvähem ühtlast survet igast suunast. (seletus siis mitte otseselt sinu jaoks, vaid et vältida küsimusi millel on pahatihti kokke tekkida)
Aga jah, paaril korral on juhtunud seda, et destroyer upub ning mina pääsen kriimuta, aga eks iga pela sisaldab buge.
_________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bastardo
HV kasutaja

liitunud: 09.09.2003
|
27.03.2007 19:55:58
|
|
|
It´s not a bug, it´s a feature
_________________ "Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel) |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006

|
27.03.2007 20:58:30
|
|
|
Ma sisuliselt paar korda sattunud sellisesse situatsiooni. et mind rammiti. Nimelt sademed ja udu olid väga rasked ning kui nähtavus 300-400m, siis pole ime, et nii lähedalt avastades põntsu paneb . Gato allveelaevadega hakkab raskeks minema, need pole üldse manööverdusvõimelised erinevalt VII seeria laevadest vatt et siksakkegi saad piisavalt järsku teha sügavuses, et süvaveepommide eest ära põigelda. Üks asi jäi SH3's pinnuks silma, et neid lõhkelaenguid on hävitajatel piiramatult. Reaalsuses ega neid üle 30 ikka ei leidunud, mind aga 4 tundi jutti üks ja sama laev viskas neid pomme nigu kaalikaid mulle kaela (see oli mu napim ja pingelisim heitlus, mõlemad diislelmootorid hävisid, vee jõudsin pumbata ära 250 meetri sügavuses ja tasapisi sain ta ~220 peale tuua)
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
antikondor
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.07.2005
|
27.03.2007 21:05:18
|
|
|
Seda kogust mis neil oli ei oska eriti pakkuda, aga 30 tundub kuidaig liiga vähe konvoid eskortivale laevale, samas ega need laengud just väiksed ja kerged ei ole
_________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
flameas
HV veteran

liitunud: 14.07.2005
|
27.03.2007 21:15:55
|
|
|
Ma ei saa aru mis selle pööramis asjaga on, SH3 oli selgelt aru saada, kas paremale või vasakule. Nüüd keerleb seal niisama. Sügavusemõõtja ei näita ka üle 45m
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006

|
27.03.2007 21:28:35
|
|
|
Antikrist kirjutas: |
Seda kogust mis neil oli ei oska eriti pakkuda, aga 30 tundub kuidaig liiga vähe konvoid eskortivale laevale, samas ega need laengud just väiksed ja kerged ei ole |
Kui Das Boot filmis tähele panna, siis peale 22-te pauku ütles kapten, et kohe on see läbi, tal saavad "Wasserbombid" otsa
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bastardo
HV kasutaja

liitunud: 09.09.2003
|
27.03.2007 21:41:14
|
|
|
Wow...lugesid jõmakad üle - tõsine fänn 8)
Peaks ise kah selle taas üle vaatama.
_________________ "Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel) |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zonerman
HV veteran

liitunud: 03.06.2003
|
27.03.2007 21:59:04
|
|
|
Allveelaeva kaptenina pead teadma nii mõndagi
Aga jah ming on ikka päris bugine. Mul oli üks missioon nii, et lasin paar laeva põhja torpeedoga ning sukeldusin kiirelt, sest teadsin et destroyerid hakkvavad kohe mind otsima ja leiavad pingides suht kiirelt üles. Aga võta näpust ma sattusin olema konvoi keskel ja laevade vahe oli minuga väga väike. Kas tõesti on mängus ka see, et kui laevad on liiga lähedalt üksteisele siis ei leia üles ka periskoobi sügavusest? Igatahes hea oli rallida seal vahel vabalt
Ahjaa selline asi et miks vahepeal on torpeedode loading time sigapikk, no mul on nii olnud et 4 tube'i laevad hommikust pimedani välja ja hulbin abitult. Või on see oluline mitut tube'i korraga laetakse?
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
eyelids
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.10.2005
|
27.03.2007 22:02:44
|
|
|
Zonerman, ilmselt lülitasid Realism settingutes Realistic reload time'i sisse. See pikendab oluliselt reload aega
kellel auto target enam pinget ei paku, siis siin on tutorial video, kuidas kasutada manual TDC'd Clik
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006

|
27.03.2007 22:35:09
|
|
|
eyelids kirjutas: |
Zonerman, ilmselt lülitasid Realism settingutes Realistic reload time'i sisse. See pikendab oluliselt reload aega
kellel auto target enam pinget ei paku, siis siin on tutorial video, kuidas kasutada manual TDC'd Clik |
Realistic reload time on 13 minutit pikk, ebareaalne mingi alla 2 mindi vist. Aovalgest pimedani ei tohiks seda siiski teha. Mehed võisid sul ka liiga väsinud olla, et torpeedoahte laadida (see info kehtib kahjuks SH3 kohta, kuid ega USA raual see torpeedolaadimine ka just teistmoodi ei käinud kui sakslastel) Manual TDC olen proovinud, kuradi raske too lugu, kui külje peal oled ninaga konvoi suunas ja udu ka veel, siis vee peal teda veel kasutab ära, kuid muidu ikka väga raske asi too. Eyelids, lisaks see välise reservi torpeedo toomine tavalisse reservi võtab ca. üks tund, sinna liida siis reload time ahtile otsa.
Ma neid pommilakse ei lugenud ise üle, keegi ohvitser või madrus luges neid pommilakse ise kogu aeg ja märkis kriipsukesi kriidiga tahvli peale (Das Boot filmis)
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bastardo
HV kasutaja

liitunud: 09.09.2003
|
27.03.2007 23:00:08
|
|
|
Kuid ikkagi...kas see, et radar ei tööta, on samuti mängu bug? Või on ainult minul see probleem.
tsitaat: |
Ma neid pommilakse ei lugenud ise üle, keegi ohvitser või madrus luges neid pommilakse ise kogu aeg ja märkis kriipsukesi kriidiga tahvli peale icon_biggrin.gif (Das Boot filmis)
|
Eheee, hea et ikka ära märkisid, et filmis. Muidu mõni võiks mõelda, et sul on mingi madrus kodustatud
(No offence, lihtsalt tekkis siuke rumal seos mu peas.)
_________________ "Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel) |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
|