Avalikust trajektoorist on näha väike kõrgusekaotus enne õnnetust, siis ronib tagasi 17000 jala peale, misjärel on järsk langus. Midagi andis sabas järgi ja kiskus "stall-i"?
Stall tekib ainult siis, kui lennuki kiirus õhus on alla miinimumi. Tiiva alt ja pealt ei liigu piisaval hulgal õhku tõstevõime tekitamiseks.
Kas mootorite probleem või pilootide error. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Stall tekib ainult siis, kui lennuki kiirus õhus on alla miinimumi. Tiiva alt ja pealt ei liigu piisaval hulgal õhku tõstevõime tekitamiseks.
Kas mootorite probleem või pilootide error.
Võimalusi on palju rohkem kui need kaks. Mootoriprobleemi korral lennuk niisama kivina alla ei kuku kah.
Link _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
29. detsembril 2024. aastal Muani lennujaamas toimunud õnnetuses hukkus 179 inimest. Õnnetuse põhjus on siiani ebaselge.
Nüüd teatasid Lõuna-Korea võimud, et parda- ja helisalvesti lakkasid töötamast vaid neli minutit enne seda, kui lennuk lennujaama telliskiviseina vastu põrkas.
Täna lendasid Eurofighter Typhoonid madalalt üle Pakendikeskuse. Möla oli korralik. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Kopter lendab haiglast haiglasse, lennuk mitte. Ilmselt jäätumise teema. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Kas kopteri asemel mingit muud lennuvahendit ei oleks saanud kasutada?
Aga mis me siis teeme, kui sõda on ja lörtsi sajab? Ka asjad ei lenda ja värki?
Jäätumine on ka lennukitele ohtlik, ning selle vastu on ka meetmed olemas. Kopteritele ka, aga kaugeltki mitte kõigile, FIPS on saadaval limiteeritult, AW139'le lisana, aga meie omadel seda kas pole või olid ilmaolud lihtsalt kompleksselt lendu välistavad. Kui kapten ütleb ei, siis ei. Liigagi palju on öeldud jah ja see on lõppenud halvasti, enamasti fataalselt kõigi jaoks, kes pardal.
Kopter lendab haiglast haiglasse, lennuk mitte. Ilmselt jäätumise teema.
Haiglast lennuväljale ja lennuväljalt haiglasse oleks ikka kiiremini saanud, kui surija autoga praamile panna. Saan aru, et sealsamas autos ta teel surigi...
Kopter lendab haiglast haiglasse, lennuk mitte. Ilmselt jäätumise teema.
Haiglast lennuväljale ja lennuväljalt haiglasse oleks ikka kiiremini saanud, kui surija autoga praamile panna. Saan aru, et sealsamas autos ta teel surigi...
Oleks, oleks, medevac on üsna kompleks teenus, päris nii ei ole, et paned patsinendi suvalisele lennule. Eesti probleem on see, et meil puudub eraldi meditsiinikopteri teenus. Teenust osutatakse päästekopteriga ja enamus lende jääb ära puhtalt selletõttu, et lihtsalt pole võimalik maanduda sellise kolakaga, rääkimata sellest, et vahetevahel on terve päästekopteri teenus maas, kuna pwa, pwb ja pwc on korraga katki või hoolduses.
Kopter lendab haiglast haiglasse, lennuk mitte. Ilmselt jäätumise teema.
Haiglast lennuväljale ja lennuväljalt haiglasse oleks ikka kiiremini saanud, kui surija autoga praamile panna. Saan aru, et sealsamas autos ta teel surigi...
Ja kust sa kiirkorras lennuki saad, millele patsient panna?
Pealegi on siin Talinas lennuväljalt Lastehaiglasse minimaalselt paarikümne minutine sõit kiirabiga. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Kopter lendab haiglast haiglasse, lennuk mitte. Ilmselt jäätumise teema.
Haiglast lennuväljale ja lennuväljalt haiglasse oleks ikka kiiremini saanud, kui surija autoga praamile panna. Saan aru, et sealsamas autos ta teel surigi...
Ja kust sa kiirkorras lennuki saad, millele patsient panna?
Pealegi on siin Talinas lennuväljalt Lastehaiglasse minimaalselt paarikümne minutine sõit kiirabiga.
Ahah. Virtsust oleks kiiremini jõudnud või? Muuseas googel ütleb lennuväljalt haiglasse 9 minutit. Eeldatavasti peetakse silmas legaalset sõidukiirust, mitte kihutavat reanimobiili. Virtsu sadamast 1 tund ja 41 minutit.
Kiirabi ei lajata palju torust tuleb. Eriti veel patsiendiga.
Googelmoogel võib öelda mida iganes, reaalaelus on segav liiklus ja ka teatavatel kellaaegadel ummikud. Ja arvestades liikuluskultuuritust on aja kulu suur. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Ahah. Virtsust oleks kiiremini jõudnud või? Muuseas googel ütleb lennuväljalt haiglasse 9 minutit.
Ära kujuta endale asju ette, lennunduses asjad paraku nii ei käi, et võtad suvalise lennuki ja lähed. Jah, mõne cessna võibolla saaks niimoodi, G või X alt lennates. Aga jäätumise tingimustes ei tõuse ükski neist õhku, rääkimata IMC'st. EMS lennu tehnilisest poolest ei maksa rääkidagi.
Saksa ettevõte Isar Aerospace on saanud Norra tsiviillennundusametilt stardiloa missiooniks "Going Full Spectrum" ning start toimub Andøya kosmosesadamas.
Ettevalmistamisel on kanderaketi Spectrum esimene katselend, mille stardiperioodiks on määratud 20.-30. märts.
Kui see õnnestub, saab Spectrumist esimene orbitaalne kanderakett, mis Euroopa mandrilt välja saadetakse.
Esimese katselennu eesmärk on koguda andmeid ja kogemusi.
https://www.nrk.no/nordland/andoya-space_-isar-aerospace-naermer-seg-oppskyting-i-norge-1.17343789
See on meie Spectrum raketi kõigi süsteemide esimene integreeritud test. Iga lendamise sekund on hea, sest kogume andmeid ja kogemusi. 30 sekundit oleks juba suurepärane edu, ütleb Daniel Metzler VG-le.
Me ei oota selle katsega orbiidile jõudmist. Tegelikult pole ühelgi ettevõttel õnnestunud oma esimest orbitaalraketti orbiidile viia. SpaceX vajas nelja katset, me tahame olla kiiremad, selgitab Metzler.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.