haha, sama hästi võiks ännauntsida, et "me teeme mängu, umbes 10 aasta pärast anname teada, mis välja tuli"
tea kas 2021 kellelgi enam personaalset kompuutrit kodus ongi.. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
haha, sama hästi võiks ännauntsida, et "me teeme mängu, umbes 10 aasta pärast anname teada, mis välja tuli"
tea kas 2021 kellelgi enam personaalset kompuutrit kodus ongi..
2021 on inimestel arvutis GeForce GTX 1260 ning CPU on mingi suvaline Inteli junn, mis on praegustest prosedest 3% parema jõudlusega. Pole see 3 aastat nii palju midagi.
eks ta tegelikult vb nii ole tõesti, aga lihtsalt absurdselt kauge tulevik tundub see 2021a, et täna teha mingi mängu announcement selleks ajaks. no ikka päris naeruväärne minumeelest. ja kahjuks sellise uudisnupu tekitamine minumeelest ei anna nagu mitte midagi...või mida mina kui stalkeri mängude fänn peaksin sellise teadmisega peale hakkama? peale selle, et nojah, öelda 3a pärast uuesti...kui midagi reaalset valmis olete saanud.
aga ma ei ole muidugi arvet otseselt pidanud, võibolla see ongi tavaline aeg arvutimängude puhul, millal öeldakse "hakake ootama"? ma muidugi pole kunagi see ootaja tüüp olnud ka, suuremat huvi pakkunud alati vaid need mängud, mida täna saab mängida, mitte ootama hakta _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Petrenko ei taha X18 dokumente. Tea, mis tal viga võib olla? Missiooni tääg näitab igatahes tema peale aga kui enne ei olnud lihtsalt vastavat dialoogi, siis nüüd pole enam isegi Petrenkot! On küll roheline tääg aga tüüpi ennast eikuskil.
Satakas, ei oska aidata, lihtsalt ei mäleta enam
Samas on stalkeris igast huvitavaid bugisi, nii et krt teab on see bug või midagi muud. _________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Esimeses pidi baarmanile viima jah aga praegu käib jutt Lost Alpha modist.
Muuseas, hiljaaegu on ilmunud ka Dead Air stand-alone modi. Proovisin aga liiga ruttu selgus, et põhirõhk on asetatud mängija tapmisele võimalikult lühikese aja jooksul ja nii pikaks see kogemus jäigi.
Satakas, mismoodi mängija tapmisele?
Minu arust on Dead Air liiga kerge. Raskusaste võiks olla natukenegi kõrgem kui Call of Misery's, aga pole mitte mingit muutust toimunud. Aga noh, tegu ongi sellise kompotiga, et kuskil AP-PRO sibulate foorumist sikutatakse vene keelseid mod'e alla ja pärast umbkeelsed üritavad seda inglise keelde tõlkida. Pärast versioonide vahel ongi ainult tõlke parandused ja tõlkimise käigus bugide parandused.
Hulga parem on Anomaly, millel vähemasti 64 bitine mootor ja korralik meeskond peal, kes teab ka kuidas midagi arendada. Kahjuks on tegu jälle sellise standalone modiga, et pole ta eriti raskemaks tehtud võrreldes selle eelkäijatega. Ma pidin meelega raskusastet kuskilt configist juurde keerama, et mäng vähekenegi pinget pakuks.
Sedamoodi, et teed kaks sammu ja sured. Kui mõnel on masohhistlikke kalduvusi sedasi mängida, lasku minu poolest käia aga ma soovin mängust natuke rohkem lõbu. Kui mul peaks pingejanust tekkima soov Reaalsus 1.0 mängida, lähen ma lihtsalt tööle või poodi või niisama välja jalutama.
Tsoon peabki olema halastamatu minu meelest, mitte nagu jalutuskäik pargis, kus lükatakse raskusaste "Novice" peale ning jalutatakse nagu tina täis pumbatud Terminaator mööda uulitsat ringi. See rohkem selline Fallout'i mängijate rõõm, sest seda mängu ei anna isegi modidega pingelisemaks kruttida.
Aga nende modide põhjal ei ole tegu nii halastamatu modiga, eriti kui sa seda äsja alustanud ja võimalikult kaugel põhjast, ehk siis Cordon või Garbage kant. Vastaseks on ka alguses puhtalt koerad, kassid, rotid ja vahel näeb ka mõnda siga ringi jooksmas. Ainuke asi mille eest ennast kaitsta tuleb on radiatsioon, ise tead kas kogud raha ja ostad omale gaasimaski ja NBC eest kaitsva kombeka või ravid ennast jooditablettide või alkoholiga.
Jah aga kuskil on piir. Muidu võiks siis ju olla üdini realistlik, Radiatsioon viib vältimatult surmani. Iga haav paraneb realistlikult kaua ja iga tõsisem tabamus tagab surma jnejnejejne. See kah kellelegi ei sobiks. Nii, et realismifännid - palun vähem seletamist. Ma olen nooruspäevil olnud piisavalt olukordades, kus kuulid lendavad ja IED'd ootavad, et keegi neile peale astuks ja kui ma piisavalt tahaks, võiks võtta STALKERi ja mängida selle ühe hooga ilma ühegi seivita lõpuni, kuid see poleks enam mäng vaid õudukas
Satakas, aga seal ongi nii ju.
Enamjaolt vaja täielikuks taastumiseks minna selleks ette nähtud arsti juurde, kõik oleneb mis relvast sind lastakse ja mis varustus sul seljas on. Kui sul on mingi plaadikandja, millel III-A sees, siis püstolikuul ei jäta sulle peaaegu, et kriimugi. Mängus leidub RPG-7 lõhkepeadest tehtud IED'si ja väikseid "lehekesi" mida kasutati Iraagis ja Afghanistaanis. Radiatsiooni kohta nii palju, et reaalselt kui meil peaks tuumapomm lõhkema või midagi, siis tavaline aktiivsöega filter annab juba väga korraliku kaitse gamma osakeste eest, mida sa paha aimamata omale sisse hingad. Mängus on täpselt sama teema, saad hakkama puhtalt gaasimaskiga, sest ega kõik kohad pole täis radiatsiooni, ainult teatud "hotspotid". Täpselt nagu reaalses Tšernobõlis, kus on maha sadanud osa reaktori katusest ja dosimeeter kukub lõugama. Kui mängu peale tagasi pöörduda, siis kaugemale tsoonis minnes, enam puhtalt gaasimaskiga hakkama ei saa. Puhtalt sellepärast, et on vaja süsteemi mis ei filtreeriks hapnikku, vaid töötleks sinu välja hingatud CO2 - O2'ks.
Minu arust igati reaalne ja korralik mäng, saab võtta relvi tükkideks ja pärast vahetada gaasikolbe välja. Nagu mina ennist mainisin, siis STALKER ongi pigem mõeldud neile, kes otsivad taga reaalsust. Kui keegi tahab post-apokalüptilist maailma, kus ninnu-nännutatakse, siis Fallout 4 on päris korralik walk in the park tüüpi mäng.
Ainuke probleem selle modi puhul on see, et alguses võib korralik struggle olla, aga pärast 1-2h mängimist läheb see liiga kergeks kätte.
Gamma eest ei leia sa küll mingist filtrist kaitset. Küllap räägid alfakiirgusest, mis on kõige ohtlikum ja samas kõige väiksema läbistusvõimega, ning mis tõesti peamiselt tolmu ja vee ja muu kandja abil organismi satub.
Satakas, no vot.. Mälu pettis, tänan paranduse eest.
Aga noh jutu point jääb sisuliselt samaks, et tegu siiski üllatavalt realismi lähedase standalone mod-ga. Vähegi viitsimist süveneda on, siis leiad kui kerge see tegelikult on, aga õpetusi leiab paraku ainult redditist ja sellistest kohtadest.
Üle pika aja tekkis natuke vaba aega ja tirisin viimase 1.0007 versiooni LA:DC-st.
Pühapäevamänguri jaoks on nüüdsest asi mõnusalt kirves, aga tehtav. Forestis sain mingi 15 korda lõuga Chimera käest. Nüüdsest loen padruneid, ühegi stalkeri mänguga pole varem nii onud, et käe vahest rusikasse tõmbab.
Veelgi rohkem moditud Anomaly on väljas, kui keegi tahab toksida enne Stalker 2 väljatulekut
Link _________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.