Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Wolfenstein märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 01.07.2010 20:36:08 vasta tsitaadiga

nendest viiest karbist pildil oli ID SOFTWARE autoriks vaid KAHEL.
seega see "fänn" kes selle pildi tegi ei tea suurt mitte midagi ei ID'st ega nende mängudest icon_lol.gif fänn või asi...
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 01.07.2010 20:41:05 vasta tsitaadiga

DeTHiCa. kirjutas:
nendest viiest karbist pildil oli ID SOFTWARE autoriks vaid KAHEL.
seega see "fänn" kes selle pildi tegi ei tea suurt mitte midagi ei ID'st ega nende mängudest icon_lol.gif fänn või asi...


ID oli siiski kogu selle kupatuse produtsent ja ülevaataja. Jääb selgusetuks, mida nad suitsetasid Wolfensteini tehes.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 01.07.2010 20:58:24 vasta tsitaadiga

Scart,
nad võisid ju näpuga kusagilt midagi suunata aga põhimõtteliselt oli raven software kes mängu otsast lõpuni kokku pani ja kes otsustasid mis mängu sisse läheb ja mis mitte. ID meestel ei ole sõnaõigust.

kui nüüd vaadata raveni uusimat mängu nimega Singularity, siis võib aimata miks Wolfenstein sitalt välja kukkus. võibolla hoiti parimad ideed hoopis oma enda uue mängu jaoks?
Singularity on Wolf2009'ga väga sarnane mäng.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lighT
HV veteran
lighT

liitunud: 14.06.2004




sõnum 01.07.2010 21:01:39 vasta tsitaadiga

Wolfi jaoks oli 0 ideed vaja, oodati samasugust MP mängu nagu rtcw, tehniliselt uuendatul kujul.
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 01.07.2010 21:17:30 vasta tsitaadiga

MP kohapealt isegi ei kujuta ette kui suur ämber see oli icon_smile.gif
SP ideed olid head, aga teostus pigem selline keskmiselt kesine arvestades, et tehti ju ka konsoolidele asi.
Singularity ka mängimata...eks proovib tolle ära.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aah
Kreisi kasutaja
Aah

liitunud: 21.09.2007




sõnum 01.07.2010 22:26:40 vasta tsitaadiga

lighT kirjutas:
Wolfi jaoks oli 0 ideed vaja, oodati samasugust MP mängu nagu rtcw, tehniliselt uuendatul kujul.

Nii see on. Huvitav palju neid praegu MP mängib? Hambad ristis taovad mängu, pult käes ja kiidavad icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 01.07.2010 22:36:23 vasta tsitaadiga

http://news.bigdownload.com/2009/09/11/wolfenstein-suffers-from-poor-first-month-sales/
Seega mäng kukkus üsna kolinal läbi... Singularity on võib-olla ka teatav kahjumi korvamine.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.07.2010 22:51:20 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
DeTHiCa. kirjutas:
nendest viiest karbist pildil oli ID SOFTWARE autoriks vaid KAHEL.
seega see "fänn" kes selle pildi tegi ei tea suurt mitte midagi ei ID'st ega nende mängudest icon_lol.gif fänn või asi...


ID oli siiski kogu selle kupatuse produtsent ja ülevaataja. Jääb selgusetuks, mida nad suitsetasid Wolfensteini tehes.


vast jäi seekord suits tegemata ja lastigi hunnik masendavat haisvat asja välja mis oli graafiliselt nii icon_eek.gif rõve et lausa see tekitas küsimust mis värk on (gameplay jms elemendid olid 0). Isegi low budget mängud on paremad ja kenamad kui see käkkerdis + ai ei spawni sul kõrval ruumis silmnähtavalt jms gameplay vead mida ei ootaks sellistelt "kunnidelt".

tiah quake 4'jaga lõppes ka id võim ära (kurb, mulle tegelt meeldis see Quake 4 a'la vana quake remake uuel mootoril mida ta suht oli, igatahes ei olnud nii tunneli tunne nagu doom 3 icon_redface.gif ). Raven on kah ammu juba peldikust alla lastud.

ps: Wolf ET vähemalt imo on siiani väga kõva mp. Imo on ta ka parem kui enamus tänapäeva käkerdisi mis välja lastakse. Sõltuvust tekitav ainult seega ei tasu käppida icon_mad.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 01.07.2010 23:16:28 vasta tsitaadiga

Singularity on ju U3 mootorile tehtud, ilmselt ka sellepärast nii suur kvaliteedi vahe. (D3 mootor on lihtsalt nii halb) Kui mõned siin arvavad, et ID vennad nii kõvad ässad siis oodake parem Rage ära!
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raiksman
HV veteran
raiksman

liitunud: 25.11.2003




sõnum 05.09.2010 10:43:09 vasta tsitaadiga

Mängu pole mänginud aga huvitav on lugeda siinseid komme. Tundubki, et see on tänapäeva porbleem, et risustatakse vana hea mängu nime ja lihtsalt ei osata enam midagi tõeliselt head luua. Minu arust on parim MP mäng Hidden & Dangerous 2, mis tuli seitse aastat tagasi välja, aga kui online'i minnna, siis õhtuti on ikka veel serverid mängijaid täis, ja kuna mõned kõige paremad serverid on ainult 32-le mängijale siis pead muudkui refreshima, ja ootama, et sisse saada icon_rolleyes.gif Omal ajal tehti see kõigi poolt nii maha, aga kui see nii kehv oli, siis miks ikka veel on fänne?
Kommentaarid: 156 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 06.09.2010 08:29:54 vasta tsitaadiga

Eduks on vaja põhiostjatega kaasa liikuda või lihtsalt uus sihtgrupp luua icon_smile.gif
ID ei suutnud enda viimaste teostega seda ja oligi rahaline pauk käes.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inca
HV Guru
inca

liitunud: 02.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.09.2010 12:08:12 vasta tsitaadiga

Asi oli ka suuresti idTech4-s. idTech4 kaotas väga suure ja tugeva MP kogukonna nende tagant, sest see oli lihtsalt nii kohmakas. Mina näiteks sellega mängida ei kannatanud. Eks saab näha kas idTech 5 toob midagi paremat või regress jätkub.
_________________
KASS
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 06.09.2010 12:08:44 vasta tsitaadiga

inca kirjutas:
Eks saab näha kas idTech 5 toob midagi paremat või regress jätkub.


Ei too. IDT5 on ainult Zenimaxi oma mängude jaoks ning mitte mingit litsentseerimist ei toimu.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inca
HV Guru
inca

liitunud: 02.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.09.2010 17:19:38 vasta tsitaadiga

litsentseerimine toimub. Niikaua, kui publisheriks on Bethesda. Deviks võib teoorias olla ükskõik kes.
ot:
Miks vastuses lause väikese tähega algab icon_confused.gif

_________________
KASS
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The Man
HV kasutaja
The Man

liitunud: 20.01.2010




sõnum 09.04.2011 01:02:03 vasta tsitaadiga

Lõpetasin mõned minutid tagasi üksikosa ning üldmulje mängust on positiivne. RTCW läbimisest on tänaseks pea kümme aastat möödunud ning mälestus sellest on väga udune, kuid Wolfenstein tundub kuidagi selle tänapäevasem ja lihtsalt parem versioon. Absurdsed natsid ja nende katsetused okultismiga on alles ning BJ on samasugune tapamasin, nagu varem, kuid gameplayle on juurde lisatud väikeseid vidinaid nagu teatud liikumis- ja valikuvabadus, relvauuendused ja erivõimed. Nodi korjasin üles nii palju, kui jalgu jäi, eraldi seda taga ei otsinud. Seetõttu sain relvauuendustest kasutada teatud osa, kõike lahti ei saanud ja pole vajagi, mäng on suhteliselt lihtne ka default varustuses. Graafika on igati kompu, heli samuti, story on nagu on - põhjus liikuda punktist A punkti B. Aga see ongi Wolfenstein, mitte PoolElu või Bioloogiline Šokk. Kes on negatiivsete kommide pärast asja kõrvale heitnud, proovige - võibolla on parem, kui arvasite :) Mängu tellisin UKst karbis, see on vist kõige soodsam viis see hetkel hankida - DD poodides on kallim.
_________________
Press A to disagree.
<Too late!>
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.04.2011 01:39:40 vasta tsitaadiga

RTCW peale pannes ja uuesti mängides ei kannata selle pasahunnikuga asja imo isegi võrrelda. Graafika on sama hää kui mingi "value" mängul ja mängus on väga suuri "lühiteid" tehtud progremise osas. RTCW ei mäletaks, et oleks tehtud viga kus mängija näeb otse ära kuidas kõrval kapis oma mehed või vastased järjest spawnivad kuni saab mingi "programmi jupp" täidetud (sai seda asja mängitud ikka mitu korda läbi + mitmed levelid mis meeldisid korduvalt läbi tehtud). Samuti ei pidanud ühte ja sama jura läbi jooksma a'la see igav, sisutu "linn". Graafilises ja gameplay poolest jääb asi ikka üli palju alla.

... RTCW portida mingile asjalikumale mootorile oleks isegi tõsiselt "uuenduslikum" igas osas kui see jama.

mp'st ei tohi rääkidagi kuna see on ikka hele mis seal tehti... mõni "home made" progreja suudab isegi meelelahutuslikuma asja valmis visata.


Isegi homefront on meelelahutuslikum ja mängitavam asi icon_eek.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The Man
HV kasutaja
The Man

liitunud: 20.01.2010




sõnum 09.04.2011 12:54:50 vasta tsitaadiga

Graafilises osas ei jää Wolfenstein kindlasti oma 8 aastat vanemale vennale alla, see on lihtsalt loll jutt. Kahjuks on üks koledamaid leveleid ehk see koobas mängu algusesse pandud, kuid hiljem, linnas ja natside baasides läheb asi silmale palju meeldivamaks. Kas sa kasutasid seda powerit, millega näeb vastaseid läbi seinte? Mina mitte ja seetõttu ei märganud sellist tühjast spawnimist kusagil. See, et vastased tekkisid korra tühjaks tehtud tänavatele tagasi, on ju suht loogiline arvestades, et tegemist on okupeeritud linnaga.
Ma julgeks väita, et SP osas on Wolfenstein ikkagi A klassi mäng (production value siis, mängitavuse elemendid nagu vaba linn on maitse asjad), mis pakub täpselt seda, mida sellest seeriast oodata võib. Paralleelselt on käsil selline mäng (mõnes mõttes sarnane, teemaks müstika ja okultism jne) nagu Clive Barker's Jericho ja vot see on väga tugeva B klassi mängu hõnguga toode.

_________________
Press A to disagree.
<Too late!>
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.04.2011 14:19:23 vasta tsitaadiga

Mis powerit... graafika oli täitsa value game 'i oma -< http://www.upload.ee/image/1258086/wolf_crap.jpg . RTCW oli puhas graafika. Textuurid korralikud, varjud, dünaamiline valgus efektid, ÕHKKOND, surnuaia level oli väga hästi tehtud - spooooky, relva kuulid põrkasid vastaste kilpidelt tagasi jne jne. Mäng oli pikk, sisukas, väljakutset pakkuv. Läbimõeldud ja kohati detailne. Lasta ei oska -> you die. Mitte mingid odavad trikid mingite ülepingutatud "akult" juraga mis pole isegi läbi mõeldud. Selles jamas oli level disain tehtud mingi tüübi poolt vist kes alles kätt harjutas ja uuris võimalusi. Viskas mingi asja valmis, sai paar õltsi ja läks järgmise praktika peale.

Ei kasutanud mingeid powereid. Ei suutnud seda jura väga pikalt mängida (poole peale vist käristasin ära). See über kapis spawnimine (video oli kunagi aga ei leia) toimus mingi linna lahingu ajal kus oma vennad kapist muudkui välja jooksid icon_lol.gif Ehk siis üks odavamalt tehtud spawne mis meenutab juba EA taset mohaa 'ga kus AI spawnis sageli lausa su ette. Ehk siis ei räägi mingist "vastased tulid tagasi tänavale kui uuesti tagasi läksid" vaid sellest kuidas silmnähtavalt spawn punktid mängu on jäetud mida on näha.

siiski kuidagi ei saa võrrelda selle mängu "väärtust" RTCW ja Wolf ET'ga. Need on totaalselt teine tase. Mängu õhkkond, graafika, muusika, helid, AI tase on pms sama mis tänapeäva enamustes mängudes ning lisaks MP mis on vist seni üks vägevamaid, mängitavamaid mida pc peale tehtud.

Ehk siis visati kiiruga mingi odav asi valmis mis failis ja unustati ära. Review'd olid asjal kah suht "pigistati viimast". Keskmine hinne on asjal 70 kanti.

Wolf nagu oli eestvedaja või uuenduste tooja mitte mingu tava dumb dumb value shooterite tegija mis üritas oma firma nime ja tiitliga raha teenida. Eks ta kusagil 1$ korvikeses pesitseb nüüd...

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The Man
HV kasutaja
The Man

liitunud: 20.01.2010




sõnum 09.04.2011 14:50:41 vasta tsitaadiga

Farm oli jah kole, nii koopad kui heinamaa ehk looduslikud vormid ei tule neil id4 mootoril usutavad välja. Samas inimeste ehitatud ruumid-värgid olid küll ilusad:




_________________
Press A to disagree.
<Too late!>
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.04.2011 15:45:38 vasta tsitaadiga

luitunud värvid kõikidel piltidel suht eusa_think.gif

RTCW tuli siis oli ikka icon_eek.gif graafika imo, nüüd aga virutati kuidagi ots otsaga kokku pakkumata isegi graafiliselt midagi uut või mootori poolepealt (crycrap on mis on aga vähemalt benchida kannatab icon_lol.gif ... Quake 4 mida ka väga palju maha tehti oli kah päris asjalikult veel kokku virutatud. Siis hakkas see kivi aga mäest alla suurema kiiruga veerema... kusagil oli veel kellelgi tehtud mingi mängude pildid kus näidati ära kuidas Id hakkas alla mäge veerema... Quake 4 vist oli viimne OK siis tuli Quake Wars ja oligi firma läinud.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 09.04.2011 16:13:19 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
luitunud värvid kõikidel piltidel suht eusa_think.gif

RTCW tuli siis oli ikka icon_eek.gif graafika imo, nüüd aga virutati kuidagi ots otsaga kokku pakkumata isegi graafiliselt midagi uut või mootori poolepealt (crycrap on mis on aga vähemalt benchida kannatab icon_lol.gif ... Quake 4 mida ka väga palju maha tehti oli kah päris asjalikult veel kokku virutatud. Siis hakkas see kivi aga mäest alla suurema kiiruga veerema... kusagil oli veel kellelgi tehtud mingi mängude pildid kus näidati ära kuidas Id hakkas alla mäge veerema... Quake 4 vist oli viimne OK siis tuli Quake Wars ja oligi firma läinud.


Nagu see ainuke mäng selline oleks. Vahe sellega on vaid, et mängitavus on super ja huvitav mitte selline igav nagu CoD: WaW ja BO.

Selle mängu SP on üle keskmise ja pole sellist maha tegevad kriitikad ära teeninud.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007



Online

sõnum 09.04.2011 16:19:23 vasta tsitaadiga

esimesele osale mingeid high res textuure pole välja tulnud ?
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.04.2011 17:25:38 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
angel kirjutas:
luitunud värvid kõikidel piltidel suht eusa_think.gif

RTCW tuli siis oli ikka icon_eek.gif graafika imo, nüüd aga virutati kuidagi ots otsaga kokku pakkumata isegi graafiliselt midagi uut või mootori poolepealt (crycrap on mis on aga vähemalt benchida kannatab icon_lol.gif ... Quake 4 mida ka väga palju maha tehti oli kah päris asjalikult veel kokku virutatud. Siis hakkas see kivi aga mäest alla suurema kiiruga veerema... kusagil oli veel kellelgi tehtud mingi mängude pildid kus näidati ära kuidas Id hakkas alla mäge veerema... Quake 4 vist oli viimne OK siis tuli Quake Wars ja oligi firma läinud.


Nagu see ainuke mäng selline oleks. Vahe sellega on vaid, et mängitavus on super ja huvitav mitte selline igav nagu CoD: WaW ja BO.

Selle mängu SP on üle keskmise ja pole sellist maha tegevad kriitikad ära teeninud.


World of Warcraft iga seda mängu võrrelda on sama hea kui RPG'd FPS'iga (kuigi tänapäeval osadel on asi rpg kui saad sa tegelasele nime anda, juukse värvi anda ja iga kord tuleb sisutu kiri ette "level up" mis ei muuda midagi mängu raskus astmes). CoD on käinud alla aga on tegemist puhtalt MP mänguga. Selle SP osa on lihtsalt valmis visatud enamasti või siis sama dumb dumb kui ta oli algus aastatel. AI on seal olematu. Kohatu võrdlus.

Selle mängu nimu oleks võinud olla -> Value Shooter with some strange fucked up ideas that dint work ... + mingi tundmatu firma logo ja voila -> kõik oleks asja madalamaks kui muru teinud mitte üritanud seda kunagise ID softi "golden age" kraamiga võrrelda. Mängus on areng täielik 0.

RTCW oli uudne miunteada ... või siis vähemalt selle MP omas küll väga tugevat põntsu mida teised üritavad siiani järgi teha aga imo ei ole päris see.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 09.04.2011 19:43:02 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
486 kirjutas:
angel kirjutas:
luitunud värvid kõikidel piltidel suht eusa_think.gif

RTCW tuli siis oli ikka icon_eek.gif graafika imo, nüüd aga virutati kuidagi ots otsaga kokku pakkumata isegi graafiliselt midagi uut või mootori poolepealt (crycrap on mis on aga vähemalt benchida kannatab icon_lol.gif ... Quake 4 mida ka väga palju maha tehti oli kah päris asjalikult veel kokku virutatud. Siis hakkas see kivi aga mäest alla suurema kiiruga veerema... kusagil oli veel kellelgi tehtud mingi mängude pildid kus näidati ära kuidas Id hakkas alla mäge veerema... Quake 4 vist oli viimne OK siis tuli Quake Wars ja oligi firma läinud.


Nagu see ainuke mäng selline oleks. Vahe sellega on vaid, et mängitavus on super ja huvitav mitte selline igav nagu CoD: WaW ja BO.

Selle mängu SP on üle keskmise ja pole sellist maha tegevad kriitikad ära teeninud.


World of Warcraft iga seda mängu võrrelda on sama hea kui RPG'd FPS'iga (kuigi tänapäeval osadel on asi rpg kui saad sa tegelasele nime anda, juukse värvi anda ja iga kord tuleb sisutu kiri ette "level up" mis ei muuda midagi mängu raskus astmes). CoD on käinud alla aga on tegemist puhtalt MP mänguga. Selle SP osa on lihtsalt valmis visatud enamasti või siis sama dumb dumb kui ta oli algus aastatel. AI on seal olematu. Kohatu võrdlus.

Selle mängu nimu oleks võinud olla -> Value Shooter with some strange fucked up ideas that dint work ... + mingi tundmatu firma logo ja voila -> kõik oleks asja madalamaks kui muru teinud mitte üritanud seda kunagise ID softi "golden age" kraamiga võrrelda. Mängus on areng täielik 0.

RTCW oli uudne miunteada ... või siis vähemalt selle MP omas küll väga tugevat põntsu mida teised üritavad siiani järgi teha aga imo ei ole päris see.


Mis World of Warcraft? Ma ei saa aru, miks sulle see nii tähtis siin kogu aeg korrata, kui sitt mäng see on? Mulle ja veel mõnedel meeldib, kuid sinu juttu järgi on see halvim mäng mis kunagi tehtud on, aitab juba.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.04.2011 19:58:49 vasta tsitaadiga

ei märganud koolonit (win clear type rocks)... CoD'ist ei tasu üldse rääkida imo on see ammu seebiks lastud icon_lol.gif
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Wolfenstein mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.