Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
netcat
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.01.2010
|
02.01.2025 18:19:35
|
|
|
Huvitav, viidatud artiklis Air Balticu boss ütleb, et just praeguseks peaks kõik korda olema saanud, aga võib mõista, et vastupidi läks, olukord on hullem kui kunagi varem:
tsitaat: |
"We now see this trend line changing. Assuming that it stays like this, I would say that at the end of 2024 we should have net zero missing engines."
|
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
02.01.2025 19:56:35
|
|
|
netcat kirjutas: |
Minumeelest oli seal ju kohe kirjas, et liinide kärpimise põhjuseks on mootorite puudus hooldusfirma võimetuse tõttu, mistõttu osa lennukeid lihtsalt ei saa lennata. Sellel ei paista tõepoolest mingisugust seost sellega, kas mingi meie firma põhja läks või ei läinud.
Huvitavam oleks teada, mis sel mootoritootjal, Pratt & Whitney'l, siis äkki hakkas, sest vaevalt et siis Air Baltic ainus probleemist mõjutatud lennufirma on? |
Airbaltic on peale covidit suht terve aeg selle käes vaevelnud vist. Tihtipeale on mingi rendilennuk nende enda lennuki asemel lennanud kui ise airbalticuga olen sattunud lendama.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
netcat
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.01.2010
|
02.01.2025 21:13:13
|
|
|
Ja mitte ainult nemad, muidugi.
tsitaat: |
In parts for its PW1100G geared turbofan engines used on Airbus A320neo passenger planes, Pratt & Whitney used powdered metals that it subsequently discovered could have contaminants that increase the possibility of corrosion and cracks after extensive use.
|
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
02.01.2025 21:29:07
|
|
|
Lennake purilennukitega või kõmpige jala, rohepööre FTW
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
02.01.2025 21:46:51
|
|
|
Kuidas purilennuki ilma tavalennukita õhku saab?
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
02.01.2025 21:53:56
|
|
|
Kukud kuskilt kõrgelt alla.. Eestis keeruline jah.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
02.01.2025 21:54:05
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Kuidas purilennuki ilma tavalennukita õhku saab? |
(Elektri)Autoga veetakse üles. Või vintsiga.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
02.01.2025 22:06:44
|
|
|
netcat kirjutas: |
Ja mitte ainult nemad, muidugi.
tsitaat: |
In parts for its PW1100G geared turbofan engines used on Airbus A320neo passenger planes, Pratt & Whitney used powdered metals that it subsequently discovered could have contaminants that increase the possibility of corrosion and cracks after extensive use.
|
|
See mootor on iseenesest ülikõva innovatsioon. Saastumine on tegelikult päris karm möödapanek tootmisprotsessis aga teiselt poolt P&W ise avastas probleemi ning vastupidiselt Boeingule teavitas nii firmasid kui regulaatoreid... Ja siis avastati, et käigukasti (mis on tolle mootori peamise innovatsiooni aluseks) eluiga on prognoositust lühem paari teise tootmisdefekti tõttu ning algsest tavalise hoolde käigus parandatavast veast sai 200-300 tundi remonti per mootor (probleemseid mootoreid on vähemalt 1500, veel aasta eest oli see number ~1000 ning vahepeal on üht-teist remonditud juba).
Samas - see on täiesti teine konseptsioon mootorile, võrreldav (mingil määral) kolbmootorilt turbiinile üleminekul ja mootor annab ~25% säästu eelnevate generatsioonide ees. KUI see lõpuks tööle saadakse on see väga hea mootor ning aitab kenasti kulusid kontrollida.
Aga praegune seis on valus - AB saab veel vähe pihta, Spirit läheb suuesti pankrotti kuna lennukid maas ja lennata ei saa (suur osa nende A320neo lennupargist seisab niisama).
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
02.01.2025 23:57:23
|
|
|
ref kirjutas: |
Samas - see on täiesti teine konseptsioon mootorile, võrreldav (mingil määral) kolbmootorilt turbiinile üleminekul ja mootor annab ~25% säästu eelnevate generatsioonide ees. KUI see lõpuks tööle saadakse on see väga hea mootor ning aitab kenasti kulusid kontrollida. |
Paraku mitte, küll aga on see kontseptsioon hetkel nii suure ventilaatori küljes.
ref kirjutas: |
Aga praegune seis on valus - AB saab veel vähe pihta, Spirit läheb suuesti pankrotti kuna lennukid maas ja lennata ei saa (suur osa nende A320neo lennupargist seisab niisama). |
Üks teine juba läks, oli vist GoAir, kõik olid Airbusid nende mootoritega. Lennata ei saanud aga liisingumaksed vajasid tasumist.
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
04.01.2025 18:54:00
|
|
|
UPS. Tallinna sadamas juhiti tähelepanu, et ID - kaar aegub kuu aja pärast
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
06.01.2025 12:57:14
|
|
|
Miks ei näidata teises riigis olles, teise riigi lennujaama lehte?
Oslos hetkel lumetorm. Tallinba lennujaama lennuibfo värsket inffi ei kuva, aga Oslo lennujaama lehele ei lase et vaadata
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 655 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
508 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
06.01.2025 12:59:55
|
|
|
Hiid kirjutas: |
Miks ei näidata teises riigis olles, teise riigi lennujaama lehte?
Oslos hetkel lumetorm. Tallinba lennujaama lennuibfo värsket inffi ei kuva, aga Oslo lennujaama lehele ei lase et vaadata  |
kasuta flightradarit näiteks
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
viimati muutis Sold OUT 06.01.2025 13:01:46, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
06.01.2025 13:01:35
|
|
|
Sold OUT,
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 655 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
508 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
06.01.2025 13:08:00
|
|
|
Vaatasin jahh.
Seal ütleb unknown
A küsimus jääb samaks. Mis nad sest võidavad, et nad mind oma veebilehele ei lase?
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 655 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
508 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
06.01.2025 13:35:52
|
|
|
Hiid kirjutas: |
Vaatasin jahh.
Seal ütleb unknown
A küsimus jääb samaks. Mis nad sest võidavad, et nad mind oma veebilehele ei lase? |
A) mitte midagi
B) sa ei saa tünga saada sealt
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
06.01.2025 13:40:00
|
|
|
Hiid, Ma ei tea mis teema sul on aga mul kenasti avanevad Norra lennujaamade lehed eestis viibides.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
06.01.2025 13:41:37
|
|
|
Hiid kirjutas: |
Vaatasin jahh.
Seal ütleb unknown
A küsimus jääb samaks. Mis nad sest võidavad, et nad mind oma veebilehele ei lase? |
Info liikumine ja kinnitamine võtab veidi aega.
Hetkel ütleb Tallinna lennujaam, et sul lend läheb 13:45, Flightradar pakub (veidi statistikale tuginedes), et 14:05. Kui täpsemat infot tahad mine lennujaamas väravasse või hoia kõrvad lahti (nad teavitavad seal nii aegade muutusest kui ka sellest kui infot ei ole - see, et öeldakse, et "hilineb" tähendab, et info tuleb hiljem)... Ja selleks, et mitte maha jääda (eriti kui sul on äraantavat pagasit) peaksid juba lennujaamas ja turvaalas olema kuna pagasi äraandmine lõppes mingi tunnikese eest vms.
Ja ma kahtlustan, et sul oma seadmega mingi kala, et Avinori lehele ei saa - pole siiani veel muresid olnud ükskõik millises lennujaamas olen (sh. lennujaama wifis).
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
06.01.2025 14:00:20
|
|
|
Reisikindlustus koos kehtiva reisitõrkega (looduse misiganes lisaga) ikka olemas?
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
06.01.2025 14:32:35
|
|
|
On tööle hakanud jahh. Ei tea, miks maas oli
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 655 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
508 |
|
tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
11.02.2025 10:55:26
|
|
|
Rail Baltic ei puutu asjasse. Väikese tulususega sihtkoht Ryanairile...
Asi mis enim mõjutab on Bergamo liini kadumine - Ryanairil on seal päris kena baas, ~100+ sihtkohta. Jah, Malpensast saab FlixBusiga Bergamosse aga see on selline ~2-3h lisakulu. See on ka puhkajale juba ebameeldiv lisaliigutus.
Mis puutub Riia vs Helsingi kaudu minekut - Riiga läheb Tallinnast 3 lendu päevas, Helsingisse 8-9 (ehk, et see on juba pea-aegu mõistlik, kui lendu ei tühistata/asjad ei hiline). Ei, mõistilku ajakulu jaoks ei ole mõeldav 4-5h bussis loksuda Tallinnast Riiga või 3-4h laevaga Helsingisse (ja edasi Vantaale). Paar korda aastas odavale puhkusele võib ju nii minna aga regulaarset ärireisi ei tee.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
|