Sain ka lõpuks omad vitsad, peale ligi 90 pakki Usa-st tellinuna.
USPS jättis paki "kellegi" kätte ja vsjo. Eshop näitab näpuga USPS poole, ebay näitab USPS poole ja USPS, kuna destination on third-party-reshipper, näitab näpuga ESWD poole.
Sain ka lõpuks omad vitsad, peale ligi 90 pakki Usa-st tellinuna.
USPS jättis paki "kellegi" kätte ja vsjo. Eshop näitab näpuga USPS poole, ebay näitab USPS poole ja USPS, kuna destination on third-party-reshipper, näitab näpuga ESWD poole.
240 dollarit nagu niuhti läinud.
Väike update: ebay poolt müüja pani info, et pakk on kohale toimetatud ja vsjo. USPS-s lõppeb igasugune teavituse/kaebuse päring punkti, kus nad kirjutavad, et toimetasid paki reshipperile ja vsjo. ESWD-ile saatsin kõik info, st. ka aadressist, millele pakk läks, siis nad esialgu soovitasid veelkord USPS-lt uurida (no ju nad teavad väga hästi, et see on surnud ots) ja nüüd enam kirjale ei vastanud.
Põmst ma saan aru, et see kivi on USPS kapsaaeda, kuna nad viskavad lihtsalt kusagil paki üle ukse ja neil suva, aga ESWD lahendus sellel on siis lihtsalt teemat ignoreerida ja kõik? Okei mu vitsad olid 200 dollarit, aga ma olen eelmisele aadressile saatnud korduvalt 1K+ pakke, et lihtsalt niikaua vedas lihtsalt?
Tegin ka oma esimese tellimuse.
DHL-i järgi on pakk nüüd Saksamaal kohale viidud, loodetavasti ilmub see lähipäevil ka ESWD süsteemis nähtavale. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
>> Monday, 14 August
>> 11:37 AM
>> Delivered
>> DE
Ehk siis meie aja järgi veidi enne 14 viidi kohale.
Ootan homseni siis uurin edasi. Narr oleks muidugi kohe 1. tellimusega vastu pükse saada. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Igaks juhuks jätan siia info, et Saksa lao osas on tehtud muudatus, mille kohta vähemasti mina küll eraldi meili ei näinud. Üks saadetis on kulleri järgi juba 5.ndal üle antud aga siiani EW kontole seda tekkinud pole.
EDIT: kus hundist räägid, siis täna peale lõunat tuli teavitus, et antud pakk regatud, lõpuks...
Alates 1. oktoobrist töötleme piiratud aja jooksul kõiki Saksamaa algsesse lattu saabunud pakke 1-2-päevase hilinemisega, mis tähendab, et alates 1-tööpäevasest standardsest töötlemisajast on meil töötlemisaega 2-3 tööpäeva. Pakid võetakse meie Saksamaa algses laos tavapärasel viisil vastu, pannakse alustele ja transporditakse meie Varssavi pealattu, kus need süsteemis töödeldakse ja klientide kontodele lisatakse. Seejärel näete pakke oma kontol ja saate meilt e-posti teel kirja uue paki saabumisest. Hea uudis on, et pakk muudetakse seejärel eeldatavasti samal päeval ka pealattu saabunuks, seega muus osas viivitusi ei esine.
Lisaks kuidagi kahtlaselt vaikne on ka klienditugi, emailidele pole paar päeva vastatud ja telefon on ka välja lülitatud
EDIT2: paistab nagu kohalikku kasutajatuge enam seal polegi. Sain läbi erinevate emaili aadresside lõpuks inglise keelseid vastuseid. Lisaks arvestades seda viimast pakkide registreerimise muudatust, siis ei ole küll enam mingit tahtmist nende teenust kasutada.
Kui keegi on siit hiljuti Saksamaa lattu tellinud, kaua te ootama pidite, et pakk ESWD süsteemi ilmuks? Pakk olevat jõudnud Saksa lattu esmaspäeval, aga siiamaani ei ole mingit teadet tulnud.
Edit: 29.11 tuli meil koos pakist pildiga
viimati muutis Plonn 30.11.2023 21:28:41, muudetud 1 kord
Kui keegi on siit hiljuti Saksamaa lattu tellinud, kaua te ootama pidite, et pakk ESWD süsteemi ilmuks? Pakk olevat jõudnud Saksa lattu esmaspäeval, aga siiamaani ei ole mingit teadet tulnud.
Alates 24.11.2023 ei lisa enam saksa ladu pakide fotosid. 21.11.2023 tellimus on veel fotoga ja alates 24.11.2023 kõik tellimused on juba ilma. See 24.11.2023 tellimus jõudis trackingu järgi lattu veel 22. aga seoses mingi muudatusega sai registreeritud vaid 24.
Samuti skype enam ei tööta. Ennem sain Janne-le kirjutada ja küsida mis värk on, aga see skype kontakt on nüüd nime muutunud Janne(No Eshopwedrop) peale ja ei vasta.
Tänane 29.11.2023 tellimus on registreeritud laos vale mõõduga ja kaaluga ja ei saagi näha ega küsida, mis seal juhtus. Telefon, mis on FB lehel ei vasta ja meilidele nad ka ennem kordagi ei ole mulle vastanud.
Kui keegi on siit hiljuti Saksamaa lattu tellinud, kaua te ootama pidite, et pakk ESWD süsteemi ilmuks? Pakk olevat jõudnud Saksa lattu esmaspäeval, aga siiamaani ei ole mingit teadet tulnud.
Muidu Saksa lao osas on neil teavitus kodulehel: Please note that at the moment Germany warehouse is overloaded, since the holidays are near, we're sorry for delays of scanning the parcels. It might take more time to scan than usual. Thank you for your patience and understanding.
Please note that orders may take 1-3 working days to be dispatched from the main warehouse.
Alates 24.11.2023 ei lisa enam saksa ladu pakide fotosid. 21.11.2023 tellimus on veel fotoga ja alates 24.11.2023 kõik tellimused on juba ilma. See 24.11.2023 tellimus jõudis trackingu järgi lattu veel 22. aga seoses mingi muudatusega sai registreeritud vaid 24.
Tänane 29.11.2023 tellimus on registreeritud laos vale mõõduga ja kaaluga ja ei saagi näha ega küsida, mis seal juhtus.
Järgmised pakid on tulnud jälle piltidega. Äkki oli mingi ülekoormus saksa laos.
Vale mõõdu ja kaalu kohta - tuli välja, et Amazon ajas tracking numbreid sassi ja teine pakk tuli samuti vale andmetega, ehk esimese paki andmetega, aga lõppkokkuvõttes kõik pakid on kohale tulnud.
Kelle kaudu Inglismaalt pakke saaks kätte? _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Varem oli neil veebilehel telefoni number ka, aga nüüd see kadunud. Helistades sellel vanal numbril saab vastuse "number ajutiselt suletud". Väga abivalmis ja sõbralik klienditeenindaja oli.
Nüüd kui ma tahan nendega kontakteeruda siis pean ootama kuni nad suvatsevad e-kirjale vastata
viimati muutis j2xa_ 19.01.2024 15:01:44, muudetud 1 kord
Mul üks pakk USA laos ja teine Itaalias. Mõlema puhul ei sisestatud pakki süsteemi, arvatavasti pakil puudus kliendi ID. Varem sai selle klienditeeninduse abiga jonksu. Detsembri algusest üritan kuidagi FB, .com .lv .lt .ee vormi kaudu kontakti saada.
Meili saatmisega tulemus null.
Mul üks pakk USA laos ja teine Itaalias. Mõlema puhul ei sisestatud pakki süsteemi, arvatavasti pakil puudus kliendi ID. Varem sai selle klienditeeninduse abiga jonksu. Detsembri algusest üritan kuidagi FB, .com .lv .lt .ee vormi kaudu kontakti saada.
Meili saatmisega tulemus null.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.