|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
| autor |
|
djkiller
HV Guru

liitunud: 19.07.2004
|
09.03.2013 16:34:10
|
|
|
| .:MDK:. kirjutas: |
Mõnikord on tõesti lihtsam jubin välja vahetada kui hakata vaidlema pretensioonika kliendiga (või otsida mingit viga, mis ainult täiskuu ajal tekib). Olid kindel, et on mäluviga ja mälud vahetati välja. Ei saa probleemist aru...  |
kogu probleem selles.
asi sai soetatud ca 1 aasta tagasi
olid restardid millele tähele algul ei pööranud ning polnud viitsimist/aega asja kontrollida või garantisse saata
siis kui lõpuks end kokku võtsin panin teele(kontrollitud goldmemyga ning vigu hakkas kohe loopima).Paningi sisi probleemiks ,et mälu viga ja kontrollida ka hdd üle
käis garantiis ära ning vahetati emaplaat mälu ja hdd oli korras
sain asja kätte .kasutasin 10 päeva ja hakkas restarte tegema.mõtlesin ,et siis uuesti kontrollin mälud üle.
ning viskas uuesti vead välja.Saatsin siis uuesti garantisse kus küsiti mult üle,et millise programmiga ma kontrollisin.Nemad olid kontrollinud memtestiga.
Mina vastasin ,et konrollisin goldmemoryga mis peaks olema memtestist parem.
Tuligi vastus ,et viga polnud midagi ,AGA igaks juhuks vahetasime mälud välja.
ma pole pretensioonikas klient vaid ma tahad sellist teenust sellise raha eest mida teatud firmad/teenindajad pakuvad.Mulle ei meeldi ,et inimesi tehakse lolliks kui nad vähekenegi pole asjaga kursis(tänapäeval on suht kõik sellised Eesti ettevõtted).
Hiljuti vahetasin autol kaks kiilrihma.Sain veidi sõita ja juba vilisesid.Shitt peale pingutus.Nüüd pean jälle leidma vaba aega ,et teised saaks teha oma töödele vigade parandust.
Kui keegi laseb endale n.ö pähe shittuda siis andke tulla.Ma ei taha anatud olukordadeks lolliks jääda.
Nii ,et antud küsimustega olen nii mõnegi SUUR ettevõtja paika pannud ja oma teenused kätte saanud
ja kõige suurem probleem selles ,et ma kaotasin tänu sellle 1,5 kuud (töövahendist ilma) olin sunnitud ostma uue.Asendus oli nende endi sõnul juust ja seda ma ei saanud.
Olen olnud olukorras kus auto olnud kaua remondis ja olen pidanud uue ostma( ning kokku võttes tehti tööd mulle tasuta)
|
|
| tagasi üles |
|
 |
.:MDK:.
HV veteran

liitunud: 24.12.2002
|
09.03.2013 17:54:06
|
|
|
Ma kahtlen, et sind üritati lolliks teha või pähe shittuda. Selliseid asju paraku juhtub ning isiklikest kogemustest võin öelda, et mäluviga ei pruugi olla alati mäludest tingitud. Seetõttu ei saa tehnik klientide pandud diagnoose 100% tõena võtta. Mis põhjusel emaplaat läks vahetusse kirjas ei ole, aga ju siis tegi tehnik peale emaplaadi vahetamist Memtestiga kontrolli ära ja kuna viga ei avaldunud, siis arvas, et probleem on lahendatud. Kuna arvuti toimis 10 päeva, siis ei pruugi ka testis kohe viga välja tulla. Nagu juba ütlesin, selliseid asju juhtub.
_________________ Experience is gained immediately after it is needed. |
|
| tagasi üles |
|
 |
djkiller
HV Guru

liitunud: 19.07.2004
|
09.03.2013 17:55:55
|
|
|
| .:MDK:. kirjutas: |
| Ma kahtlen, et sind üritati lolliks teha või pähe shittuda. Selliseid asju paraku juhtub ning isiklikest kogemustest võin öelda, et mäluviga ei pruugi olla alati mäludest tingitud. Seetõttu ei saa tehnik klientide pandud diagnoose 100% tõena võtta. Mis põhjusel emaplaat läks vahetusse kirjas ei ole, aga ju siis tegi tehnik peale emaplaadi vahetamist Memtestiga kontrolli ära ja kuna viga ei avaldunud, siis arvas, et probleem on lahendatud. Kuna arvuti toimis 10 päeva, siis ei pruugi ka testis kohe viga välja tulla. Nagu juba ütlesin, selliseid asju juhtub. |
ma arvan ,et kui teha ikka korralik teist siis vigu nii palju ei juhtu.Seal kui mäluvead kohe või 5h pealt välja ei tule siis nende mõistes mälu vast ok.
miks emaplaat vahetati ma ka ei tea.Samas see on ainult tekst arve peal ,et vahetati.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Märt.
HV Guru

liitunud: 17.01.2004
|
09.03.2013 19:54:30
|
|
|
Kes ütles, et sinu kasutet goldmemory PEAKS parem olema kii vana hea Memtest86+?
_________________ Albert Einstein: "Vaid kaks asja on lõpmatud, universum ja inimlik rumalus, ja selles esimeses pole ma nii kindel." |
|
| tagasi üles |
|
 |
.:MDK:.
HV veteran

liitunud: 24.12.2002
|
09.03.2013 20:50:33
|
|
|
| Märt. kirjutas: |
| Kes ütles, et sinu kasutet goldmemory PEAKS parem olema kii vana hea Memtest86+? |
Goldmemory ON parem. djkiller-i probleem on mulle selles mõttes tuttav ning põhjus miks ma ~5a tagasi Memtesti kasutamisest loobusin. Goldmemory-ga pole probleeme olnud, seega praktika kinnitab, et otsus oli õige...
_________________ Experience is gained immediately after it is needed. |
|
| tagasi üles |
|
 |
est11
Mees metsast
liitunud: 20.01.2012
|
10.03.2013 06:41:16
|
|
|
| a mis probleemid olid memtestiga ?
|
|
| tagasi üles |
|
 |
.:MDK:.
HV veteran

liitunud: 24.12.2002
|
10.03.2013 09:27:40
|
|
|
| est11 kirjutas: |
| a mis probleemid olid memtestiga ? |
Memtest ei leidnud viga, Goldmemory leidis. Tegemist oli muidugi üksikjuhtumitega.
_________________ Experience is gained immediately after it is needed. |
|
| tagasi üles |
|
 |
djkiller
HV Guru

liitunud: 19.07.2004
|
14.03.2013 17:10:58
|
|
|
goldmemoryt kasutab minu sõber kes töötab ühes vägagi kõvas firmas .Suht igal pool üle meie planeedi Maa:D
EDIT: kas tänapäeval vahetatakse profülaktika mõttes välja (uuel arvutil 1 aasta vana) mälud kui testtimised mingeid tulemusi ei andnud?
|
|
| tagasi üles |
|
 |
marxveix
HV Guru

liitunud: 01.05.2004
|
14.03.2013 18:35:02
|
|
|
| djkiller kirjutas: |
goldmemoryt kasutab minu sõber kes töötab ühes vägagi kõvas firmas .Suht igal pool üle meie planeedi Maa:D
EDIT: kas tänapäeval vahetatakse profülaktika mõttes välja (uuel arvutil 1 aasta vana) mälud kui testtimised mingeid tulemusi ei andnud?  |
Kui on alust arvata, et katki või ise tõestad, et vigane siis pole ju põhjust mitte vahetada. Kuidas sa kontrollid vigu mis ei avaldu kiirelt, näiteks paari nädala või kuu tagant ning uue softiga on juba proovitud? Teatud klassi arvutitel või tüüpvigade korral vahetatakse detailid probleemita välja.
|
|
| tagasi üles |
|
 |
djkiller
HV Guru

liitunud: 19.07.2004
|
14.03.2013 19:44:30
|
|
|
ma pole arvuti järgi läinud.täna sain küll vastuse ,aga ei ühtegi akti mida palusin.
lihtsalt päevas käib seal sadu arvuteid jne siis ei ole neil midagi ette näidata.
müstika
ise olen tegelenud juppide jne ca 2 aastat.Mitu tuttavt ka ka lambist profülaktika mõttes vahetust garantiilisele asjale millel nad vigu ei leinud ei vahetata.
ma ise vahet vahetan sisu kui garantii möödas,kuid see minu enda kiiks ja soov seda teha
|
|
| tagasi üles |
|
 |
.:MDK:.
HV veteran

liitunud: 24.12.2002
|
14.03.2013 20:26:14
|
|
|
Tänapäeval ei oska vist inimesed üldse rahul olla. Hädaldavad kui ei saa oma tahtmist ja hädaldavad veel rohkem kui saavad.
Jah, teatud juhtudel vahetatakse välja ka komponente, mis võivad olla terved. Kliendi rahulolu loeb ka mõnes kohas midagi.
_________________ Experience is gained immediately after it is needed. |
|
| tagasi üles |
|
 |
djkiller
HV Guru

liitunud: 19.07.2004
|
14.03.2013 21:38:22
|
|
|
| .:MDK:. kirjutas: |
Tänapäeval ei oska vist inimesed üldse rahul olla. Hädaldavad kui ei saa oma tahtmist ja hädaldavad veel rohkem kui saavad.
Jah, teatud juhtudel vahetatakse välja ka komponente, mis võivad olla terved. Kliendi rahulolu loeb ka mõnes kohas midagi. |
siis küsiks miks on hakatud tegema viinereid ja sardelle n.ö lihast ja mis iganes veel millest.
millest nad siis enne olid tehtud?
kui teenindused ja hooldused panevad ise paika kui kaua tehkae hooldus ja hind siis peab see ka vastama.
mina näen siin ,et ettevõtte ei taha tunnistada kehva testimist.Piisab sellest kui tunnistaks.
Niipalju kui mina olen tegelenud müügi ja klientidega sisi olen alati tulnud maksimaaselt vastu.
Kui mulle ei meeldi sellien suhtumine siis ise seda ka ei tahaks pakkuda.
Olgem ausab,et üleüldse kui võtta Eestis teenidnuse sektorit siis arenguruumi on küllalt.
Minna siis nt teemast veidi kõrvale.Kaskojuhtum(klaasivahetus) .Panga kliendihaldur ütles ,et avaldus aegunud ning klaasi tasuta vahetada ei saa.
Samas kahjukäsitleja ütles,et pank paneb jama ning tegi vahetuse ära.Maksin ise need kulud kinni(vahepeal oli autoklaasi hind tõusnud) ning viisin suure Asti martini shampuse.
Kuna mulle läks hinge (suht esimest korda ) kus keegi võitles n.ö kleindi poolel.
tänapäeval ei saa muut moodi kui kanna juristi kaasa.Kui kirjalik leping ei maksa tänapäeval midagi rääkimata suulisest.
Lihtsam on rumalat klienti süüdistada kui oma viga tunnistada. ja kogu point.
Eesltane pigem ise on arg ja ei seisa oma õiguste eest vaid lastake pähe k*sta
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 25.10.2002
|
15.03.2013 12:17:36
|
|
|
Oeh. Ei ole need asjad nii lihtsad midagi. Kui Sa isikulult pole sellist tööd teinud (arvutitie remont/hooldus) siis sa ei saa sellest kunagi aru, pole midagi teha.
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
| tagasi üles |
|
 |
djkiller
HV Guru

liitunud: 19.07.2004
|
15.03.2013 12:46:58
|
|
|
| Noname kirjutas: |
| Oeh. Ei ole need asjad nii lihtsad midagi. Kui Sa isikulult pole sellist tööd teinud (arvutitie remont/hooldus) siis sa ei saa sellest kunagi aru, pole midagi teha. |
miks ma ei ole.mitte küll nii suures mahus ja vb mitte nii spetsiifilisi asju ajanud.
kogu point selles kui paberile pannakse juba kirja ,et defektideks oli ekraanil õrk tolmukiht+ näpujäljed oli peegeldaval plastikul(kirjas määrdunud)
Ma saan aru kui vent on tolmust umbes või mingi muu staatilise elektri tõttu on klient lohakas hoolduses ning garantii kaob.
Nii palju kui oma tuttavate spetsidega rääkinud siis nad naersid ,et kõht kõveras
kui masina kätte saan siis juba lihtsalt ei julge kasutada.Vb kaob juba garantii ka ,et ma seda kasutan(õnneks juba ammu uus asi soetatud)
|
|
| tagasi üles |
|
 |
.:MDK:.
HV veteran

liitunud: 24.12.2002
|
15.03.2013 13:36:00
|
|
|
Nagu Noname juba kirjutas, kui sa ise pole seda tööd teinud, siis...
Minu käte vahelt on praeguseks läbi käinud tuhandeid arvuteid, mis on ilmselt rohkem, kui sa oma elu jooksul kokku näed.
_________________ Experience is gained immediately after it is needed. |
|
| tagasi üles |
|
 |
djkiller
HV Guru

liitunud: 19.07.2004
|
15.03.2013 14:09:27
|
|
|
| .:MDK:. kirjutas: |
Nagu Noname juba kirjutas, kui sa ise pole seda tööd teinud, siis...
Minu käte vahelt on praeguseks läbi käinud tuhandeid arvuteid, mis on ilmselt rohkem, kui sa oma elu jooksul kokku näed.  |
ja mis sa selle numbriga hetkel öelda tahad?
teed sa nt 100 või 10 000 tk
kui sa selle 100 arvutiga oled teinud samad tööd jne läbi kui 10 000 tk -ga.
Oled siis nt selle võrra ka 100 korda targem?
Kus see point on?
|
|
| tagasi üles |
|
 |
.:MDK:.
HV veteran

liitunud: 24.12.2002
|
15.03.2013 14:39:32
|
|
|
| djkiller kirjutas: |
| .:MDK:. kirjutas: |
Nagu Noname juba kirjutas, kui sa ise pole seda tööd teinud, siis...
Minu käte vahelt on praeguseks läbi käinud tuhandeid arvuteid, mis on ilmselt rohkem, kui sa oma elu jooksul kokku näed.  |
ja mis sa selle numbriga hetkel öelda tahad?
teed sa nt 100 või 10 000 tk
kui sa selle 100 arvutiga oled teinud samad tööd jne läbi kui 10 000 tk -ga.
Oled siis nt selle võrra ka 100 korda targem?
Kus see point on? |
Point on, et tänapäeval peab iga idu, kes korra arvutit on lahti võtnud, end it-spetsialistiks.
Sa pole reaalselt seda tööd teinud ja sul puudub reaalne kogemus kuidas sellistes kohtades töö käib. Kui sa pointile pihta ei saa, siis sa oled ka üks paras idu.
_________________ Experience is gained immediately after it is needed. |
|
| tagasi üles |
|
 |
bigmarx
HV Guru

liitunud: 05.09.2002
|
15.03.2013 14:41:26
|
|
|
Milles see probleem üldse seisneb? Et akti ei saanud? Või et remondimeeste test ei näidanud vigu aga ikka vahetati jupid välja?
_________________ "Kes naerab viimasena? Ma olen siis teie järel!" |
|
| tagasi üles |
|
 |
djkiller
HV Guru

liitunud: 19.07.2004
|
15.03.2013 15:01:34
|
|
|
| bigmarx kirjutas: |
| Milles see probleem üldse seisneb? Et akti ei saanud? Või et remondimeeste test ei näidanud vigu aga ikka vahetati jupid välja? |
point selles,et firma ei tunnista oma viga vaid üritab mälude vahetusega end puhtaks pesta.Mina tõin välja faktid ,et mälu oli vigane.Nende mitme programmiga testida seda ei leidnud ,kuid vahetati välja.
St. siis seda nagu oli kirjas,et ei vahetata välja ega anta uut. Töö on seisnud ning olin sunnitud ostma uue töövahendi.
vabandused ei too tagasi minu kaotatud aega ega väikest investeeringut uue töövahendi soetamisel.Oleks saanud asenduse sisi no problemo (kuid nagu eelnevalt mainisin siis Rakvere esinduses oli töötajate arvates masin liiga pann,et seda välja anda).
.:MDK:. esiteks ma pole ennast kunagi IT spetsiks pidanud (ega olnud ka kunagi plaanis).tean nii palju kui tean ning kui tarvis küsin lisaks.Tean inimest kes on töötanud kunagi k-saluunis ja Ordis arvuteid kokku pannud ning teisigi tuttavaid spetse.
Ka tema jaoks oli antud vastused müstilised.
Aga jah sinu elufilosoofila jne lased ennast haneks teha siis vaata peeglisse seal näed ühte korraliku idu suur I algustähega
|
|
| tagasi üles |
|
 |
.:MDK:.
HV veteran

liitunud: 24.12.2002
|
15.03.2013 15:35:44
|
|
|
Kui sul on nii suur paranoia, et kõik pähe lasevad, siis müü parem auto ja arvuti maha ning koli metsa. Muidugi on ka seal võimalus, et mõni vares pähe laseb...
Kuna ma pole tegelikult antud teemaga otseselt seotudki, siis ma ei viitsi sinuga edasi vaielda. Targem annab järele. Kui tahad igas asjas tonti näha, siis edu edaspidiseks eluks.
_________________ Experience is gained immediately after it is needed. |
|
| tagasi üles |
|
 |
djkiller
HV Guru

liitunud: 19.07.2004
|
15.03.2013 15:42:20
|
|
|
| .:MDK:. kirjutas: |
Kui sul on nii suur paranoia, et kõik pähe lasevad, siis müü parem auto ja arvuti maha ning koli metsa. Muidugi on ka seal võimalus, et mõni vares pähe laseb...  |
mis kuradi paranoia
ma räägin sulle reaalsetest faktidest kus lihtsalt oma tööd tehakse kehvasti.
Kui Silberautot tehti maha ,et see Eesti üks kehvemaid.
Paremat teenindust ei ole saanud Amservist.
Seleta siis mina kui iga ala spets.Ostad auto.Tehti hooldus mille käigus vaadatai üle ka kere(garantii peal).Raamatusse märgiti kõik OK(teine inimene valis ja mina käisin järel).
Minnes autole järgi nägin kohe 3 kohta kus oli roosteplekid.
Hiljem jah tehti kõik korda.Või mine Kadaka turule sealt inimesed vähe tünga saanud?
Kogu elupoint ongi selles.Kui sa ei ole teemas siis oled lammas.Tagant järgi on teatuid asju raske tõestada ning paljud selle tee ette võtavad.
Väga hea kui saab iseenda peale olla kindel,kuid mitte alati 100%
|
|
| tagasi üles |
|
 |
.:MDK:.
HV veteran

liitunud: 24.12.2002
|
15.03.2013 15:55:03
|
|
|
Kui tahad mingi konkreetse firma kohta arvamust avaldada, siis on HV-s Arvutifirmade kategooria. Või tahad lihtsalt heietada, et kogu elu on üks jube tüng?
_________________ Experience is gained immediately after it is needed. |
|
| tagasi üles |
|
 |
bigmarx
HV Guru

liitunud: 05.09.2002
|
15.03.2013 16:00:43
|
|
|
| djkiller kirjutas: |
| bigmarx kirjutas: |
| Milles see probleem üldse seisneb? Et akti ei saanud? Või et remondimeeste test ei näidanud vigu aga ikka vahetati jupid välja? |
point selles,et firma ei tunnista oma viga vaid üritab mälude vahetusega end puhtaks pesta.Mina tõin välja faktid ,et mälu oli vigane.Nende mitme programmiga testida seda ei leidnud ,kuid vahetati välja.
St. siis seda nagu oli kirjas,et ei vahetata välja ega anta uut. Töö on seisnud ning olin sunnitud ostma uue töövahendi.
vabandused ei too tagasi minu kaotatud aega ega väikest investeeringut uue töövahendi soetamisel.Oleks saanud asenduse sisi no problemo (kuid nagu eelnevalt mainisin siis Rakvere esinduses oli töötajate arvates masin liiga pann,et seda välja anda).
|
Nii, aga millise vea tunnistamist Sa üldse ootad? Kui ettevõttel on oma kindel tööde poliitika ja nemad oma tööd tehes probleemi ei leidnud, siis on kliendi poolt väidetavalt vigase jupi vahetamine ju pigem kliendile vastu tulek, või mis?
Kas Sa oleksid siis rohkem rahul kui oleks igal korral aparaat kaheks kuuks saadetud kuskile tehasesse garantiisse? Arvutit ostes Sa ju garantiitingimusi läbi ei lugenud ja seda ei tea, et neil on selleks õigus ning mingit asendusarvutit Sa saama ei pea. See, et Sa ostsid uue töövahendi oli Sinu oma valik, see ei kohusta kedagi Sinu vana aparaati tagasi ostmast või ümber vahetatamast.
Ma sebisin alles veidi aega tagasi veidi kõvaketastega, millel HDTUNE näitas vigasid. Selle kohta tuli garantiiosakonna vastus, et kui tootja soft vigu ei näita siis probleemi pole ja kõik. Kettad töötavad siiamaani kenasti ja tõenäoliselt näitaski HDTUNE krt teab mida.
_________________ "Kes naerab viimasena? Ma olen siis teie järel!" |
|
| tagasi üles |
|
 |
djkiller
HV Guru

liitunud: 19.07.2004
|
15.03.2013 16:13:05
|
|
|
| bigmarx kirjutas: |
| djkiller kirjutas: |
| bigmarx kirjutas: |
| Milles see probleem üldse seisneb? Et akti ei saanud? Või et remondimeeste test ei näidanud vigu aga ikka vahetati jupid välja? |
point selles,et firma ei tunnista oma viga vaid üritab mälude vahetusega end puhtaks pesta.Mina tõin välja faktid ,et mälu oli vigane.Nende mitme programmiga testida seda ei leidnud ,kuid vahetati välja.
St. siis seda nagu oli kirjas,et ei vahetata välja ega anta uut. Töö on seisnud ning olin sunnitud ostma uue töövahendi.
vabandused ei too tagasi minu kaotatud aega ega väikest investeeringut uue töövahendi soetamisel.Oleks saanud asenduse sisi no problemo (kuid nagu eelnevalt mainisin siis Rakvere esinduses oli töötajate arvates masin liiga pann,et seda välja anda).
|
Nii, aga millise vea tunnistamist Sa üldse ootad? Kui ettevõttel on oma kindel tööde poliitika ja nemad oma tööd tehes probleemi ei leidnud, siis on kliendi poolt väidetavalt vigase jupi vahetamine ju pigem kliendile vastu tulek, või mis?
Kas Sa oleksid siis rohkem rahul kui oleks igal korral aparaat kaheks kuuks saadetud kuskile tehasesse garantiisse? Arvutit ostes Sa ju garantiitingimusi läbi ei lugenud ja seda ei tea, et neil on selleks õigus ning mingit asendusarvutit Sa saama ei pea. See, et Sa ostsid uue töövahendi oli Sinu oma valik, see ei kohusta kedagi Sinu vana aparaati tagasi ostmast või ümber vahetatamast.
Ma sebisin alles veidi aega tagasi veidi kõvaketastega, millel HDTUNE näitas vigasid. Selle kohta tuli garantiiosakonna vastus, et kui tootja soft vigu ei näita siis probleemi pole ja kõik. Kettad töötavad siiamaani kenasti ja tõenäoliselt näitaski HDTUNE krt teab mida. |
oleneb kelle garantiiosakonna vastus(kes ise vahendaja nagu suuremosa tegelt siin on) kui viitsimist siis saada kasvõi tehasesse kui tootja garantii olemas.
Mälu vahetati ära ,et ma ei saaks vahetust või raha tagasi.Niisama mälusi ka ei soovi kui vigu polnud.
Selline 50:50 olukord.Selline tunne ,et sähh sulle kont ja ole vait.Sp saigi antud teema üles võetud ,et uurida kuidas TEISTEL läinud on.
Nt. AK-ga pole mul probleeme olnud.Sain HDD kätte tegin pakist jne pilte.Tuli välja ,et ketas on lennanud vastu maad(betoon või mingi analoog,kuna endal puitpõrand sisi sellist mõlki kuidagi välja ei venita).Kes oli lisaks ka vigane(testid jne tehtud).Algul punnisid vastu.Võtsid garantisse ,aga kuna asjaga oli kiire ostsin ka uue ketta.Hiljem sai eelmise ketta raha tagasi(või sai uue ketta ei mäleta ja siis realiseerisin selle).
Rahaliselt selles mõttes ma ei kaotanud ainult veidi vaidlemist.Kuid kõik sai lahendatud ja olen ka edaspidi AK klient.
Firmaks Klick AS
|
|
| tagasi üles |
|
 |
bigmarx
HV Guru

liitunud: 05.09.2002
|
15.03.2013 16:16:07
|
|
|
Sa ikka ei tunne seadusi ja kohustusi ja õigusi. Mille alusel Sa peaksid saama raha tagasi või terve arvuti vahetust?
_________________ "Kes naerab viimasena? Ma olen siis teie järel!" |
|
| tagasi üles |
|
 |
|