KrisLA klipid on minu käes. Mingil õhtul hakkan montima. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Üritus oli igati vägev. See mida lootsin saada sain, ehk siis ringi aja alla 36 seki. Täitsa huvitav on sõita tiimiga. Kardi üle ka ei saa kurta, kiirusest väheks ei jäänud.
Ja loodan ikka paljusid kes eelmine aasta HV sarjas ei osalenud, siis nüüd see aasta näha. Paar meest nii poole sõnaga lubasid, loodan neid siis järgmine kuu stardis näha!
Ülimalt meeldiv üritus! Kohati tundus, et seltskond on ühtsemaks saandu võrreldes aastaga!
Kuna tiimikaaslased olid ikka klass omaette siis oli päris pädev sattuda sellisesse meeskonda. Muidugi kartus omaette oli mu enda nn keskendumisvõime sellisel rajal. Pole see Triobeti rada mulle ju kunagi piisavalt eneseusku andnud. Kuid seekord hakkas isegi miski "õigestisõitmis" tunne tekkima.
Kindlasti ei teinud paha ka need 5-6 eelnevat sõidukorda. Mida proovisin teistmoodi kui eelnevatel kordadel. Väga paha sõna ei saanud ka kartide koha öelda. Kui siis vast see nn "tooli" liigutamise puudumine. Mehaanik võiks ikka oma tööd ka teha, et niisugused "pisi" probleemid ära lahendada! Pooh suhtumine ei ole pädev!
Lõppkokkuvõttes võib rahule jääda, sest minu esimene poodiumikoht sai lõpuks ära proovitud ja see ka kuldne! Tänud korraldajale!
Kuidas seda seletada, mida sa hakkasid selles õnnetus kurvis tegema? Ega sul olnud plaani külje pealt rammida?
Video järgi tundub küll ülimalt totter katse.
kiire kokkuvõte sulle: enne kurvi jõudmist vaatasin korra üle õla, järgmine hetk oli kurv juba käes, magasin pidurdamise maha, jäin sisekurvi, eessõitja võttis trajektoori väljast sisse, kokkupõrke vältmiseks tallusin järsult pidurit ja see tõmbas kardi risti.
KrisLA, täpselt nagu Hessu juba ütles: Igati hea ja kasulik video.
Näitasin seda täna ka kardikoolis.
Nii need kogemused saadaksegi.
Kui hakata lugema, mitu spinni on Andre teinud, siis võib juhtuda, et lugejad lähevad enne magama kui list otsa saab.
Järgmisel korral paremini!
Hea, et Mella, vana kala, oli kõvasti maa küljes kinni.
Keep Going!
_________________ HAKKA KARDIKOOLI FÄNNIKS!
kiire kokkuvõte sulle: enne kurvi jõudmist vaatasin korra üle õla, järgmine hetk oli kurv juba käes, magasin pidurdamise maha, jäin sisekurvi, eessõitja võttis trajektoori väljast sisse, kokkupõrke vältmiseks tallusin järsult pidurit ja see tõmbas kardi risti.
juhtub..
tagantjärgi ikka targem
Tegelt seda on palju toonitatud meil, et ärge vahtige taha, see ainult segab sind....ei midagi muud.
Sõida oma sõitu ja küll sa märkad kui keegi on kõrval
Mitte et ma ise nii teeks aga hea on õpetussõnu välja jagada.
Vähemalt enda pealt julgen öelda, et taha vaatamisega pole väga kogemusi.
Mind huvitab rohkem see, mis eespool toimub.
Või siis soovitan edaspidises elus mitte vaadata seljataguseid keset sirget, vaid kurvist väljudes.
Palju kergem tagatoimuvaga end kurssi viia ja isegi radikuliidihaigele jõukohane, kuna pead ei ole vaja nii palju pöörata.
Kui hindad sirge alguses sel moel asja ära, pole enam sirge peal vaja mõelda, mis juhtuma hakkab.
mella mõttelõngale annaks vastuse nii, et mingit kuritahtlikku rammimisüritust mina ei näe.
Pigem üritati kokkupõrget ära hoida.
Katse on küll totter, kuid kui ei proovi, ei saa mööda ka.
Edaspidi soovitan muidugi külma pead säilitada - on endal kergem ja konkurentidel raskem.
Suvel kestvussõidul FK Keskuses, läks seoses sinise lipu viibimisega, konkurent minust mööda.
Sinine lipp viibis ka mitte seetõttu, et liputaja oleks maha maganud, vaid ise suutsin liiga kiiresti mahajääjad kinni püüda.
Sõitsin siis tuimalt ligikaudu paarkümend ringi tuules ja enne lõppu võtsin ta ette.
Antud juhul polnud KrisLAl muidugi nii palju aega, aga eks kogemused tulevadki sellistest olukordadest. _________________ Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2
No vaata ikka tähelepanelikumalt - iga tagasivaade on ju kaamerast näha. koht 5:52. Üle õla vaatasid sa sirge alguses - sealt oli kurvini paar sekundit, siis mõtlesid,et äkki mahud eessõitja ja rehvi vahelt (kus polnud üle 20cm ruumi) läbi ja sõitsid ninaga sisekurvi rehvi. Risti tõmbas lisaks su ootamatu kohtumine rehviga.
Kuskohast eessõitja veel peaks trajektoori võtma kui mitte väljast sisse?
Õnneks sul oli tõesti niipalju mõistust peas, et pidurit tallata, muidu oleks eessõitjal risti küljelt sees, kuna see trajektoor mujale poleks viinud.
KrisLA kirjutas:
kiire kokkuvõte sulle: enne kurvi jõudmist vaatasin korra üle õla, järgmine hetk oli kurv juba käes, magasin pidurdamise maha, jäin sisekurvi, eessõitja võttis trajektoori väljast sisse, kokkupõrke vältmiseks tallusin järsult pidurit ja see tõmbas kardi risti.
Jah, pigem võtke minu start hambusse:) Esiteks valestart (väike jõnks liiga vara) ning siis sõitsin teisele kardile täpselt tahanurka (ja seda kõike siis täpselt KrislA kaamera vaateväljas:).
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.