Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 510, 511, 512
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 12.06.2025 09:27:42 vasta tsitaadiga

läheks selle toyota vaidluse juurest ev-de juurde tagasi icon_biggrin.gif
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Prillpapa
HV kasutaja

liitunud: 04.06.2022




sõnum 12.06.2025 09:33:02 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
See on alati nii olnud, et autodest kaugel olevad inimesed peavad tähtsaks mõttetuid kellasid ja vilesid auto küljes
Eks juba autot disainides ei uha ainult insenerid üksteisevõidu, vaid ka turundus-müügiosakonnal sõna öelda, millist sõidukit ja mis kellade-viledega ostjad parema meelega eelistaks.
Kuskil autosaates keegi saatekülaline pidi saatejuhte parandama kui need hakkasid sõidukite ekraanihullust halvustama ja vanu häid nupuaegu meenutama - ilma ekraanita sõidukimudeleid olevat keeruline müüa, ostjad tegelikult uut sõidukit valides eelistavat vägagi neid ekraane mida suurem seda parem.
Võiks mürki võtta, et ka siinsed puritaanid kui on valida kas odavam plank ja ekraanita varustustase või kohevam sulgede-karvade võimsa ekraaniga - küünitavad ekraani järgi kenasti icon_lol.gif

Ja ei ole need autodele lähedal olevad inimesed ka teistmoodi, ei taha nemadki ilma polstriteta ja kellade-viledeta nö plank võimekate sooritajatega kulgeda, vaid iga hetk valivad kulgemiseks premiumotsa valikust MB, BMW, Audi, Land Rover jm mis on neist kelladest-viledest pungimal kui mistahes alumise valiku sõidukid.

Autodest jutustajate puhul enam häiribki kuidas arvatakse inimesed tegevat oma ostuotsused miskite tehniliste nüansside või brändieelistuste järgi, siis tegelikkuses enamik inimeste puhul määrab valiku rahakott. Ei huvita auto värv ega paljut muud, vaid pelgalt see mida saab endale lubada.

Kui anda autofanaatikule kes kommentaariumis põlgab ekraane&vilesid nt 100k raha, et ostku omale see puuriga polstrite ekraanideta neeruraputaja - ei osta, ostab hoopis kellade-viledega premiumi.
Tegelikult kui raha ei piiraks ostaks enamus meist palju kalleimad ja pigem mugavamaid sõidukeid icon_smile.gif

_________________
---
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 12.06.2025 09:36:27 vasta tsitaadiga

Tegelikult jälgib selliseid asju pigem väike osa inimesi. Turg ju täis mingeid octaviaid, kiasid jne - keegi on need ju uuena ostnud siin.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 12.06.2025 09:47:04 vasta tsitaadiga

Eestis loeb praktiline pool. Igasugu kellad viled ajas pigem nuhtluseks...ega muidu neid prem masinaid nõnda kehvas korras siin ei hoita. Järelkulu käib selgelt üle jõu...
Ja siis tulevad need BYD naljad kus Norra jahedas kliimas, aga akutermo hakkab masinat piirama icon_lol.gif
Ehk ikka päris pikk tee minna...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 12.06.2025 10:06:50 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Kas keegi ütles, et nad kogemata kehva toote tegid või? Kui vaadata nende üldist hoiakut elektriautode suhtes, siis on pigem kahtlus, et just teadlikult tehtigi kehv toode. Sellepärast ka seda "compliance ev"-ks nimetati vahepeal.


See on täpselt seesama jutt, mis internetist vastu kajab aga mitte ükski sellise mastaabiga ettevõte ei tee endale teadlikult kahju, seda üritasid "pettunud ev fännid", aga nagu näha, siis reaalsed kasutajad on asjale pihta saanud, et enamus juttu on sulaselge FUD. Huvitaval kombel elab see "Compliance" nüüd edasi ja samale platvormile tuleb uhkelt lisa.

tsitaat:
Kuskil autosaates keegi saatekülaline pidi saatejuhte parandama kui need hakkasid sõidukite ekraanihullust halvustama ja vanu häid nupuaegu meenutama - ilma ekraanita sõidukimudeleid olevat keeruline müüa, ostjad tegelikult uut sõidukit valides eelistavat vägagi neid ekraane mida suurem seda parem.


Vot siin mängibki rolli psühholoogia, mida värvilisem ja vilkuvam, seda pilkupüüdvam ja ahvatlevam. Vaata kaupade pakendeid, seal toimub sama asi, kuigi funktsionaalsem ja ka odavam toode hallis purgis teeb oma töö ära pareminigi. Kusjuures selle värvilise ja vilkuva omamise juures antakse isegi andeks see, et pole nii funktsionaalne või isegi on ebamugav kasutada, nagu need suured puuteekraanid autos. Mul on ka, õnneks on olulised funktsioonid siiski füüsiliste nuppude alla jäetud, va istme ja roolisoojendused. Neid on ekraanilt ikkagi ebamugav lülitada. Pigem vahetaks salongitemperatuuri seadmise nupud nendega ära, neid näpitakse märksa harvem. Carplay kasutamine puuteekraanil on muidugi ainuvõimalik tee, mul on teises autos ka puuteplaadiga variant, nö hiirega, see on märksa ebamugav ja sõidu pealt unusta ära. Senikaua kuni sa ei ole päriselt nö elu ja surma tingimustes viibinud puutepaneel vs nupud situatsioonis, siis sa ei adu, mida ergonoomika tegelikult tähendab. Isiklikult lisaks masinale veel paar nö shortcut programmeeritavat nuppu kuhugile, kuhu saab siis suvalise funktsiooni progeda.

tsitaat:
See on alati nii olnud, et autodest kaugel olevad inimesed peavad tähtsaks mõttetuid kellasid ja vilesid auto küljes


Nii on ja turundusosakonnad teavad seda väga hästi. Mina tean väga hästi, miks mu autol ei ole fancid elektrimootoritega sisse ja välja liikuvad ukselingid.

tsitaat:
Igasugu kellad viled ajas pigem nuhtluseks...ega muidu neid prem masinaid nõnda kehvas korras siin ei hoita.


Oleneb, Toyotal/Lexusel töötavad kõik kellad viled kuni auto eluea lõpuni, saksa premmidel ja teistel, noh, see ongi see asi, kus uut tehnoloogiat testitakse lõppkasutaja peal ja tema raha eest. See ongi disainifilosoofia vahe, üks ettevõte ei pane teadlikult auto külge midagi uut ja fancy't enne, kui ta on selle sobivuses ja töökindluses veendunud, teine aga kasutab seda konkurentsieelisena, saab tarbija käest raha kätte ja sellega on diil läbi.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
walkman
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.06.2025 10:08:47 vasta tsitaadiga

[quote="Markos"
Oleneb, Toyotal/Lexusel töötavad kõik kellad viled kuni auto eluea lõpuni, saksa premmidel ja teistel, noh, see ongi see asi, kus uut tehnoloogiat testitakse lõppkasutaja peal ja tema raha eest. See ongi disainifilosoofia vahe, üks ettevõte ei pane teadlikult auto külge midagi uut ja fancy't enne, kui ta on selle sobivuses ja töökindluses veendunud, teine aga kasutab seda konkurentsieelisena, saab tarbija käest raha kätte ja sellega on diil läbi.[/quote]

See on vist pigem Jaapani värk, teiste seadmetega sama, et enne tehakse valmis ja siis müüakse lõppkasutajale.
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 12.06.2025 11:45:33 vasta tsitaadiga

tsitaat:
See on vist pigem Jaapani värk, teiste seadmetega sama, et enne tehakse valmis ja siis müüakse lõppkasutajale.


Jah nii see on.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 12.06.2025 12:15:05 vasta tsitaadiga

Mugavus on oluline, puuteekraan ei ole mugav. Kuni veel valida saab, ei osta päris nuppudeta autot.
Ekraan peab olema piisavalt suur ja õiges kohas, et navigeerimiseks normaalselt kaarti näha (6"-8"), suuremat pole vaja.
Värvi valin ka, seni küll kasutatud autode puhul. Kui kunagi juhtub, et tekib võimalus uus osta, siis igal juhul olen nõus juurde maksma, et meeldiv värv saada.

_________________
Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju
Kommentaarid: 888 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 668
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 510, 511, 512
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.