Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Hansapost märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
_marek
HV Guru
_marek

liitunud: 31.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.12.2018 19:52:48 Hansapost vasta tsitaadiga

Tundub, et Hansapostil veel oma teemat polegi, kuigi HV-s on ta esindatud ja müüb päris palju elektroonikat ja arvutustehnikat.

Kahjuks saan ka kohe oma negatiivset kogemust jagada: soovisin jõulukingiks tellida kõrvaklapid. Hansapostis märgitud tarneaeg tootele 2-5 tööpäeva. 5 tööpäeva alates tellimuse tegemisest oleks pidanud täituma 21.12, seega tundus, et on mõistliku varuga enne jõule kaup kohal. Et olla eriti ettevaatlik tarneaja osas, siis enne tellimuse tegemist helistasin ka klienditeenindusse ning täpsustasin üle et kui antud toote tarneaeg on märgitud 2-5 tööpäeva ja kui tellin toote kättesaamisega kauplusest (et minimeerida Omniva riski), siis kas ma saan kindel olla, et toode on hiljemalt 21.12 kaupluses. Klienditeenindaja ei näinud probleemi ja kinnitas, et nii see on.
Täna täitus viies päev ja sain Hansapostist kirja, et antud toote tarneaeg on lükkunud edasi jaanuari esimesse nädalasse. Kirsiks tordil on see, et ka praegugi reklaamib Hansapost antud kõrvaklappe kodulehel 2-5 tööpäevase tarneajaga. Tundub olevat nende teadlik skeem meelitada kliente lühikese tarneajaga, ise suutmata seda täita.
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 118
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-parun-
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.11.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.12.2018 00:51:26 vasta tsitaadiga

Ei usu et teadlik skeem. Ise tellisin ka suvel kõrvaklapid, mis jõudsid kauplusesse õigeaegselt. Hind oli ka suurepärane - Euronicsis 199.-, Hansapostis sama toode 139.- Kõik oli suurepärane, mina ostuga rahul icon_smile.gif
_________________
There are 10 types of people, those who understand binary and those who don't.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.12.2018 03:16:07 vasta tsitaadiga

Suvi pole prime time.
Ja mis tootest jutt, -parun-,?

_________________
Kommentaarid: 357 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 297
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-parun-
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.11.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.12.2018 11:07:22 vasta tsitaadiga

Early Access kirjutas:
Suvi pole prime time.
Ja mis tootest jutt, -parun-,?
JBL E65BTNC
Spoiler Spoiler Spoiler


viimati muutis -parun- 22.12.2018 11:44:17, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HPN
HV veteran
HPN

liitunud: 26.06.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.12.2018 11:40:25 vasta tsitaadiga

Olen sealt päris mitmel korral asju tellinud ja vähemalt senini pole küll probleeme olnud. Antud juhul on vast pigem tegemist üksikjuhtumiga.
_________________
/digitaalselt allkirjastatud/
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zebra1
HV veteran
zebra1

liitunud: 09.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.12.2018 11:50:40 vasta tsitaadiga

Kolm korda sealt tellinud ja siiani pole ükski tellimus 100% õige olnud.
1 kord pidin peale paari nädalat ise uurima, kus kaup on ja sain vastuseks, et antud tooted ei ole saadaval - tühistasin tellimuse.
2 kord ostsin kõlarid, päringu järgi pidi olema 2 tk komplektis, kohale jõudel oli ainult 1 - paar nädalat hiljem sain peale mitut päringut ikkagi ka teise kõlari kätte.
3 kord teavitati ka peale normaalset kättetoimetamise aega, et antud toode on otsas ja pakuti asenduseks sarnast toodet.
Ehk siis jah, eks ole aegajalt raske nendega, aga kui on aega päringuid saata ja "pinda" käia, siis saab ka oma kauba kätte.

_________________
Jätan endale õiguse valida, kellega ja kuidas äri korraldan.
Kommentaarid: 182 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 167
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.12.2018 12:33:36 vasta tsitaadiga

... võib-olla olen juba korralike poodidega liiga ära harjunud, kuid see pole ikka normaalne, et pärast ostu sooritamist saadetakse ainult automaatne teavitus ja siis on vaikus. Nädala jooksul pole tulnud mingit infot, kas tellimusega reaalselt tegeletakse, kas kaup on üldse saadava, mis võiks olla tegelik tarneaeg, kas midagi on teele pandud, lihtsalt vaikus. E-posti päringu peale pole kah paari päeva jooksul midagi vastatud ja kardetavasti sel aastal enam ei vastatagi, sest pühad. Õnneks pole vajadus kiire ja tarneaeg oligi pakutud üsna pikk, kuid siiski, kas ma pean tõepoolest terve tarneaja ära ootama teada saamiseks, et kaupa polegi võimalik tarinda vms. ...
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 10.05.2019 17:50:43 vasta tsitaadiga

Haige firma. Kuu aega konsool remondis. Välja näeb tutikas, maha pole kukkunud. Tagasi saan konsooli, kriime täis, kruvi augud paistavad, katted puudu ja kirja, kõik töötas. Kuna konsool maha kukkunud, siis garantiid enam ei paku. Konsool oli seest küpse,ei saanud kuidagi korras olla...
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 114
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.05.2019 01:04:57 vasta tsitaadiga

hkurujo88r kirjutas:
Haige firma. Kuu aega konsool remondis. Välja näeb tutikas, maha pole kukkunud. Tagasi saan konsooli, kriime täis, kruvi augud paistavad, katted puudu ja kirja, kõik töötas. Kuna konsool maha kukkunud, siis garantiid enam ei paku. Konsool oli seest küpse,ei saanud kuidagi korras olla...

eeee...
maha pole kukkunud, aga siiski on ..?

.. ja arvad et üks suurema kaliibriga (e-)pood teeb sul garantiiremonti? - selleks on ikka teised volitatud ettevõtted

_________________
Kommentaarid: 357 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 297
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 11.05.2019 09:26:16 vasta tsitaadiga

Early Access kirjutas:
hkurujo88r kirjutas:
Haige firma. Kuu aega konsool remondis. Välja näeb tutikas, maha pole kukkunud. Tagasi saan konsooli, kriime täis, kruvi augud paistavad, katted puudu ja kirja, kõik töötas. Kuna konsool maha kukkunud, siis garantiid enam ei paku. Konsool oli seest küpse,ei saanud kuidagi korras olla...

eeee...
maha pole kukkunud, aga siiski on ..?

.. ja arvad et üks suurema kaliibriga (e-)pood teeb sul garantiiremonti? - selleks on ikka teised volitatud ettevõtted


Minul maha pole kukkunud. Nemad kirjutasid tagastus lehele kuna nende arvates maha kukkunud, siis garantii enam ei kehti. Kuigi minul 1.5.a lihtsalt teleka all tiksunud masin.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 114
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lord Ami
HV veteran
Lord Ami

liitunud: 13.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.05.2019 09:37:53 vasta tsitaadiga

Võitle edasi. See on tobeduse tipp thumbs_down.gif

Mina küsiks selle otsuse tegija numbrit või e-posti aadressi ning suhtleks temaga ja päriks selgitust.
Tavalise klienditeenindajaga ei ole mõtet - neil on kõige vähem sõnaõigust.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 12.05.2019 09:52:28 vasta tsitaadiga

On jah väga nõme käitumine. Pidid tagasi helistama ja esmase jutu järgi uuesti garantiisse saatma. Aga no mida nad saadavad kui remondi töökoht andis paberi, garantii lõpetatud.

Tuttaval euronicsiga jama, 4x garantiis käinud, ikka sama viga. Korra oli 2 kuud remondis. Paras jebimine siin eestis garantiiga ikka icon_smile.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 114
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henry
HV veteran

liitunud: 29.07.2004




sõnum 12.05.2019 22:10:54 vasta tsitaadiga

Selle naljapostiga on mul ka jamasti. Mõtlesin, et kui tagastan toote otse poodi läheb tagastusop kiiremini, kui postiga...yeeright, pidin isegi tarbijakaitsesse pöörduma.
_________________
m: meeste rahakott, h 15€
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alari A.
HV Guru

liitunud: 19.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.05.2019 10:15:13 vasta tsitaadiga

3 nädalat tagasi tellisin Apple USB-C->USB-C kaabli. Eile läks vaja ja krt olid USB-C->Lighting kaabli saatnud icon_neutral.gif
Kommentaarid: 651 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 535
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 04.06.2019 13:40:48 vasta tsitaadiga

Sain enda asja korda, saatsin uuesti tagasi, et mis jebite. Tuli kiri, kanname raha tagasi.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 114
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Inspiro
HV kasutaja

liitunud: 28.05.2012




sõnum 04.06.2019 16:36:29 vasta tsitaadiga

hkurujo88r kirjutas:
On jah väga nõme käitumine. Pidid tagasi helistama ja esmase jutu järgi uuesti garantiisse saatma. Aga no mida nad saadavad kui remondi töökoht andis paberi, garantii lõpetatud.

Tuttaval euronicsiga jama, 4x garantiis käinud, ikka sama viga. Korra oli 2 kuud remondis. Paras jebimine siin eestis garantiiga ikka icon_smile.gif


Anna tuttavale soovitus, et kui kauba parandamine ebaõnnestub (näiteks kaupa on parandatud juba kahel korral) siis on õigus nõuda kauba asendamist uuega või lepingu lõpetamist ehk raha tagasi. thumbs_up.gif

https://www.ttja.ee/et/tarbijale/puudusega-toote-tagastamine
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 24.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2019 09:31:18 vasta tsitaadiga

Telliti läpakas, mis pidanuks w10t sisaldama. Kohale tulnud masinas vaid freedos. Lõpuks läks vana, utiliseerimisse mineva roima kleepsu pealt lihtsam kood võtta kui vaielda. Hp g7 250.
_________________
Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Võimalusel konfin ka.
Kommentaarid: 1115 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 711
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2019 10:30:25 vasta tsitaadiga

Said mingi komisjonimüügi mudeli?
https://www.hansapost.ee/search/?sn.q=Hp%20g7%20250
Kommentaarid: 705 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 541
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 24.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2019 11:16:08 vasta tsitaadiga

mina seda ei tellinud ja mul pole vli ka vaielda sellest tulenevalt. ma pidin selle kasutatavaks tegema.
_________________
Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Võimalusel konfin ka.
Kommentaarid: 1115 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 711
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2019 12:20:06 vasta tsitaadiga

Oli kasutatud välimusega või uus?
Kommentaarid: 705 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 541
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
toivos
Kreisi kasutaja
toivos

liitunud: 13.04.2004




sõnum 05.12.2019 12:33:57 vasta tsitaadiga

Vaata kas W10 key on emaplaadile sisse kirjutatud.
_________________
Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 24.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2019 12:35:28 vasta tsitaadiga

Andsin eile ära. Lihtsalt teadmiseks.
_________________
Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Võimalusel konfin ka.
Kommentaarid: 1115 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 711
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.12.2019 12:36:03 vasta tsitaadiga

Kui FreeDOS on saabudes ainsana peal, siis pole sellele arvutile Windows 10 OEMina kaasas.
Kommentaarid: 705 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 541
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p33rs6
HV Guru
p33rs6

liitunud: 05.03.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.12.2019 11:37:02 vasta tsitaadiga

Ma kirjutan positiivsest kogemusest.
Mustal reedel oli telekal soodushind ja ma tellisin selle ära. Esmaspäeval - küberesmaspäeval, mis oli kohe peale musta reede nädalavahetust hind veel natuke langes. Mina kirjutasin chatti hansaposti lehel, et telekas läks veelgi odavamaks ja kas saab loobuda tellimusest ja teha uus või äkki saavad hinnavahe kompenseerida, ja teenindaja oli nõus, mulle tehti kohe samal päeval ülekanne hinna vahega.

Nii et sain 70" tollise philipsi kolmekülgse ambilightiga 676€ eest. Super thumbs_up.gif teenindus!

(ning enne seda olid mõned asjad - mööbel jne tellitud hansapostist ja kõik alati 5+)
Kommentaarid: 438 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 7 :: 2 :: 371
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 27.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2020 12:02:25 vasta tsitaadiga

Ma kirjutan negatiivsest kogemusest.

Sai tellitud 2 nädalat tagasi üks elliptiline trenasöör. Sobis üks ja sai tellitud, kuna oli sooduspakkumine ka. Kirjas oli, et saabub 1-2 nädala jooksul.
Täna siis 2 nädalat mõõdas ja ei ühtegi kõnet ega kirja Hansapostist. Sai siis ise helistatud ja uuritud, et kus on. Raha on ammu ära makstud ettemaksu arve alusel kuid kaupa pole endiselt.

Hansaposti vastus telefoni teel: "See kampaania on praeguseks lõppenud ja meil seda toodet ei ole!
Mina: "Mina maksin raha ära siis kui see oli teilt tootevalikus, raha ju olen kandud 2 nädalat tagasi".

Hansapost: "Kontrollin, oodake... ahjaa, raha on üle tulnud küll, kuid me ei ole tellimust teinud".

Ühesõnaga Hansapost võttis kliendi raha vastu ja lihtsalt hoidis seda, ei mitte mingit tellimust. Kui poleks ise helistanud oleksin veelgi kauem oodanud, sest nendele oli oluline raha kätte saada.

Lubasid raha tagasi kanda, kuid minule oli oluline just saada see tooda, kuna sobis mulle mõõtmetelt korterisse. Teised analoogsed on liiga suured ja ainuke mis mõõtmetelt sobis oli ligi 600 eurot kallim.

Soovitan eemale hoida Hansapostist! Klienditeenindus ja ka reaalne äritegevuse kompetents on 0!
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Hansapost mine lehele 1, 2  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.