Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
_marek
HV Guru
liitunud: 31.12.2002
|
21.12.2018 19:52:48
Hansapost |
|
|
Tundub, et Hansapostil veel oma teemat polegi, kuigi HV-s on ta esindatud ja müüb päris palju elektroonikat ja arvutustehnikat.
Kahjuks saan ka kohe oma negatiivset kogemust jagada: soovisin jõulukingiks tellida kõrvaklapid. Hansapostis märgitud tarneaeg tootele 2-5 tööpäeva. 5 tööpäeva alates tellimuse tegemisest oleks pidanud täituma 21.12, seega tundus, et on mõistliku varuga enne jõule kaup kohal. Et olla eriti ettevaatlik tarneaja osas, siis enne tellimuse tegemist helistasin ka klienditeenindusse ning täpsustasin üle et kui antud toote tarneaeg on märgitud 2-5 tööpäeva ja kui tellin toote kättesaamisega kauplusest (et minimeerida Omniva riski), siis kas ma saan kindel olla, et toode on hiljemalt 21.12 kaupluses. Klienditeenindaja ei näinud probleemi ja kinnitas, et nii see on.
Täna täitus viies päev ja sain Hansapostist kirja, et antud toote tarneaeg on lükkunud edasi jaanuari esimesse nädalasse. Kirsiks tordil on see, et ka praegugi reklaamib Hansapost antud kõrvaklappe kodulehel 2-5 tööpäevase tarneajaga. Tundub olevat nende teadlik skeem meelitada kliente lühikese tarneajaga, ise suutmata seda täita.
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
118 |
|
tagasi üles |
|
|
-parun-
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.11.2013
|
22.12.2018 00:51:26
|
|
|
Ei usu et teadlik skeem. Ise tellisin ka suvel kõrvaklapid, mis jõudsid kauplusesse õigeaegselt. Hind oli ka suurepärane - Euronicsis 199.-, Hansapostis sama toode 139.- Kõik oli suurepärane, mina ostuga rahul
_________________ There are 10 types of people, those who understand binary and those who don't. |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
22.12.2018 03:16:07
|
|
|
Suvi pole prime time.
Ja mis tootest jutt, -parun-,?
_________________ |
|
Kommentaarid: 357 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
297 |
|
tagasi üles |
|
|
-parun-
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.11.2013
|
22.12.2018 11:07:22
|
|
|
Early Access kirjutas: |
Suvi pole prime time.
Ja mis tootest jutt, -parun-,? |
JBL E65BTNC
Spoiler
viimati muutis -parun- 22.12.2018 11:44:17, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
HPN
HV veteran
liitunud: 26.06.2007
|
22.12.2018 11:40:25
|
|
|
Olen sealt päris mitmel korral asju tellinud ja vähemalt senini pole küll probleeme olnud. Antud juhul on vast pigem tegemist üksikjuhtumiga.
_________________ /digitaalselt allkirjastatud/ |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
zebra1
HV veteran
liitunud: 09.10.2003
|
22.12.2018 11:50:40
|
|
|
Kolm korda sealt tellinud ja siiani pole ükski tellimus 100% õige olnud.
1 kord pidin peale paari nädalat ise uurima, kus kaup on ja sain vastuseks, et antud tooted ei ole saadaval - tühistasin tellimuse.
2 kord ostsin kõlarid, päringu järgi pidi olema 2 tk komplektis, kohale jõudel oli ainult 1 - paar nädalat hiljem sain peale mitut päringut ikkagi ka teise kõlari kätte.
3 kord teavitati ka peale normaalset kättetoimetamise aega, et antud toode on otsas ja pakuti asenduseks sarnast toodet.
Ehk siis jah, eks ole aegajalt raske nendega, aga kui on aega päringuid saata ja "pinda" käia, siis saab ka oma kauba kätte.
_________________ Jätan endale õiguse valida, kellega ja kuidas äri korraldan. |
|
Kommentaarid: 182 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
167 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
22.12.2018 12:33:36
|
|
|
... võib-olla olen juba korralike poodidega liiga ära harjunud, kuid see pole ikka normaalne, et pärast ostu sooritamist saadetakse ainult automaatne teavitus ja siis on vaikus. Nädala jooksul pole tulnud mingit infot, kas tellimusega reaalselt tegeletakse, kas kaup on üldse saadava, mis võiks olla tegelik tarneaeg, kas midagi on teele pandud, lihtsalt vaikus. E-posti päringu peale pole kah paari päeva jooksul midagi vastatud ja kardetavasti sel aastal enam ei vastatagi, sest pühad. Õnneks pole vajadus kiire ja tarneaeg oligi pakutud üsna pikk, kuid siiski, kas ma pean tõepoolest terve tarneaja ära ootama teada saamiseks, et kaupa polegi võimalik tarinda vms. ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
10.05.2019 17:50:43
|
|
|
Haige firma. Kuu aega konsool remondis. Välja näeb tutikas, maha pole kukkunud. Tagasi saan konsooli, kriime täis, kruvi augud paistavad, katted puudu ja kirja, kõik töötas. Kuna konsool maha kukkunud, siis garantiid enam ei paku. Konsool oli seest küpse,ei saanud kuidagi korras olla...
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
114 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
11.05.2019 01:04:57
|
|
|
hkurujo88r kirjutas: |
Haige firma. Kuu aega konsool remondis. Välja näeb tutikas, maha pole kukkunud. Tagasi saan konsooli, kriime täis, kruvi augud paistavad, katted puudu ja kirja, kõik töötas. Kuna konsool maha kukkunud, siis garantiid enam ei paku. Konsool oli seest küpse,ei saanud kuidagi korras olla... |
eeee...
maha pole kukkunud, aga siiski on ..?
.. ja arvad et üks suurema kaliibriga (e-)pood teeb sul garantiiremonti? - selleks on ikka teised volitatud ettevõtted
_________________ |
|
Kommentaarid: 357 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
297 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
11.05.2019 09:26:16
|
|
|
Early Access kirjutas: |
hkurujo88r kirjutas: |
Haige firma. Kuu aega konsool remondis. Välja näeb tutikas, maha pole kukkunud. Tagasi saan konsooli, kriime täis, kruvi augud paistavad, katted puudu ja kirja, kõik töötas. Kuna konsool maha kukkunud, siis garantiid enam ei paku. Konsool oli seest küpse,ei saanud kuidagi korras olla... |
eeee...
maha pole kukkunud, aga siiski on ..?
.. ja arvad et üks suurema kaliibriga (e-)pood teeb sul garantiiremonti? - selleks on ikka teised volitatud ettevõtted |
Minul maha pole kukkunud. Nemad kirjutasid tagastus lehele kuna nende arvates maha kukkunud, siis garantii enam ei kehti. Kuigi minul 1.5.a lihtsalt teleka all tiksunud masin.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
114 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
12.05.2019 09:37:53
|
|
|
Võitle edasi. See on tobeduse tipp
Mina küsiks selle otsuse tegija numbrit või e-posti aadressi ning suhtleks temaga ja päriks selgitust.
Tavalise klienditeenindajaga ei ole mõtet - neil on kõige vähem sõnaõigust.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
12.05.2019 09:52:28
|
|
|
On jah väga nõme käitumine. Pidid tagasi helistama ja esmase jutu järgi uuesti garantiisse saatma. Aga no mida nad saadavad kui remondi töökoht andis paberi, garantii lõpetatud.
Tuttaval euronicsiga jama, 4x garantiis käinud, ikka sama viga. Korra oli 2 kuud remondis. Paras jebimine siin eestis garantiiga ikka
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
114 |
|
tagasi üles |
|
|
Henry
HV veteran
liitunud: 29.07.2004
|
12.05.2019 22:10:54
|
|
|
Selle naljapostiga on mul ka jamasti. Mõtlesin, et kui tagastan toote otse poodi läheb tagastusop kiiremini, kui postiga...yeeright, pidin isegi tarbijakaitsesse pöörduma.
_________________ m: meeste rahakott, h 15€ |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Alari A.
HV Guru
liitunud: 19.12.2002
|
16.05.2019 10:15:13
|
|
|
3 nädalat tagasi tellisin Apple USB-C->USB-C kaabli. Eile läks vaja ja krt olid USB-C->Lighting kaabli saatnud
|
|
Kommentaarid: 651 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
535 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
04.06.2019 13:40:48
|
|
|
Sain enda asja korda, saatsin uuesti tagasi, et mis jebite. Tuli kiri, kanname raha tagasi.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
114 |
|
tagasi üles |
|
|
Inspiro
HV kasutaja
liitunud: 28.05.2012
|
04.06.2019 16:36:29
|
|
|
hkurujo88r kirjutas: |
On jah väga nõme käitumine. Pidid tagasi helistama ja esmase jutu järgi uuesti garantiisse saatma. Aga no mida nad saadavad kui remondi töökoht andis paberi, garantii lõpetatud.
Tuttaval euronicsiga jama, 4x garantiis käinud, ikka sama viga. Korra oli 2 kuud remondis. Paras jebimine siin eestis garantiiga ikka |
Anna tuttavale soovitus, et kui kauba parandamine ebaõnnestub (näiteks kaupa on parandatud juba kahel korral) siis on õigus nõuda kauba asendamist uuega või lepingu lõpetamist ehk raha tagasi.
https://www.ttja.ee/et/tarbijale/puudusega-toote-tagastamine
|
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 24.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
711 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
|
Kommentaarid: 705 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
541 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 24.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
711 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
05.12.2019 12:20:06
|
|
|
Oli kasutatud välimusega või uus?
|
|
Kommentaarid: 705 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
541 |
|
tagasi üles |
|
|
toivos
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.04.2004
|
05.12.2019 12:33:57
|
|
|
Vaata kas W10 key on emaplaadile sisse kirjutatud.
_________________ Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt. |
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 24.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
711 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
05.12.2019 12:36:03
|
|
|
Kui FreeDOS on saabudes ainsana peal, siis pole sellele arvutile Windows 10 OEMina kaasas.
|
|
Kommentaarid: 705 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
541 |
|
tagasi üles |
|
|
p33rs6
HV Guru
liitunud: 05.03.2009
|
12.12.2019 11:37:02
|
|
|
Ma kirjutan positiivsest kogemusest.
Mustal reedel oli telekal soodushind ja ma tellisin selle ära. Esmaspäeval - küberesmaspäeval, mis oli kohe peale musta reede nädalavahetust hind veel natuke langes. Mina kirjutasin chatti hansaposti lehel, et telekas läks veelgi odavamaks ja kas saab loobuda tellimusest ja teha uus või äkki saavad hinnavahe kompenseerida, ja teenindaja oli nõus, mulle tehti kohe samal päeval ülekanne hinna vahega.
Nii et sain 70" tollise philipsi kolmekülgse ambilightiga 676€ eest. Super teenindus!
(ning enne seda olid mõned asjad - mööbel jne tellitud hansapostist ja kõik alati 5+)
|
|
Kommentaarid: 438 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
7 :: |
2 :: |
371 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 27.07.2002
|
26.04.2020 12:02:25
|
|
|
Ma kirjutan negatiivsest kogemusest.
Sai tellitud 2 nädalat tagasi üks elliptiline trenasöör. Sobis üks ja sai tellitud, kuna oli sooduspakkumine ka. Kirjas oli, et saabub 1-2 nädala jooksul.
Täna siis 2 nädalat mõõdas ja ei ühtegi kõnet ega kirja Hansapostist. Sai siis ise helistatud ja uuritud, et kus on. Raha on ammu ära makstud ettemaksu arve alusel kuid kaupa pole endiselt.
Hansaposti vastus telefoni teel: "See kampaania on praeguseks lõppenud ja meil seda toodet ei ole!
Mina: "Mina maksin raha ära siis kui see oli teilt tootevalikus, raha ju olen kandud 2 nädalat tagasi".
Hansapost: "Kontrollin, oodake... ahjaa, raha on üle tulnud küll, kuid me ei ole tellimust teinud".
Ühesõnaga Hansapost võttis kliendi raha vastu ja lihtsalt hoidis seda, ei mitte mingit tellimust. Kui poleks ise helistanud oleksin veelgi kauem oodanud, sest nendele oli oluline raha kätte saada.
Lubasid raha tagasi kanda, kuid minule oli oluline just saada see tooda, kuna sobis mulle mõõtmetelt korterisse. Teised analoogsed on liiga suured ja ainuke mis mõõtmetelt sobis oli ligi 600 eurot kallim.
Soovitan eemale hoida Hansapostist! Klienditeenindus ja ka reaalne äritegevuse kompetents on 0!
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
|
|