Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tiiger15
HV veteran

liitunud: 15.01.2004
|
06.10.2004 17:33:57
Obscure |
|
|
Obscure on survival horror ehk õudus-seiklus, mis on viimasel ajal vägagi ülerahvastatud žanr. Arvutil küll tunduvalt vähem kui praeguse põlvkonna konsoolidel, aga ikkagi.
Teose muudab haruldaseks, et selle tegid prantslased ettevõttest Hydravision Entertainment, mitte järjekordsed Aasia kutid. Haruldane on seegi, et peategelasi on rohkem kui üks (täpsemalt viis) ning nad peavad tegema koostööd. Keda parajasti otseselt juhid, on pidevalt muudetav. Tegijad lubavad, et teist tegelast võib kamandada samuti inimesest kaasmängur, nii et vähemalt osa (kui mitte kõik) mängust on proovitav kahekesi!
Lugu algab nii, et viis ameerika noort on kooli lõksu jäänud, mille vallutasid mitmesugused koletised. Igaühel on mõistagi oskus, mida teised ei valda. Josh on ajakirjanik, öeldes kohe, kas ruum, kus nad viibivad, on lõplikult läbi otsitud või mitte. Shanon õpib arstiks ning suudab teisi ravida. Stan avab kiiresti lukke. Jne.
Obscure’i inglisekeelse versiooni ilmumisaeg on veel lahtine, aga netis on saadaval juba demoversioon, kui tahad asja ruttu lähemalt uurida. Prantsusmaal ning Itaalias on mäng värskelt väljas, nii et kaua ei pea meiegi ilmselt enam ootama.
Ametlik kodukas:
www.hydravision.com/obscure
Uurisin ise tsipa ja mulle igatahes meeldib! Sellist sorti mängud on minu jaoks alati teretulnud
_________________ My choices, my life - don't judge me, just try better! |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
07.10.2004 09:22:02
|
|
|
tsitaat: |
Haruldane on seegi, et peategelasi on rohkem kui üks (täpsemalt viis) ning nad peavad tegema koostööd. Keda parajasti otseselt juhid, on pidevalt muudetav. |
Mnjah see teeb mind vähe ettevaatlikuks.Hiljem tuleb veel välja,et kuna peab koostööd tegema, siis ühe tegelasega pead ühes linnaotsas lillepotti käes hoidma ,teisega raamatut lugema, kolmandaga kuskil pööningul salalüliti peal seisma, neljandaga suitsu tegema ahju juures,muidugi üheaegselt,et mõistatus saaks lahendatud ja et kuskil salauks lahti läheks.Selline asi imeb täiega.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
AzA
HV kasutaja
liitunud: 05.02.2003
|
07.10.2004 15:40:32
|
|
|
adventure? viva tomb rider. mõni tegelane wet tii söört kolledsitibi ka on?
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
tomz
HV veteran

liitunud: 02.10.2002
|
07.10.2004 17:41:00
|
|
|
sai demo proovitud ja suht hea, ala silent hil ainult. kuna sh4 oli pettumus siis ehk sellest tuleb miskit paremat. meeldib, et liigutakse mitmekesi .
_________________ Tom & Veronica around the world  |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
ronk
HV vaatleja
liitunud: 07.07.2004
|
10.10.2004 09:07:57
|
|
|
tsitaat: |
Mnjah see teeb mind vähe ettevaatlikuks.Hiljem tuleb veel välja,et kuna peab koostööd tegema, siis ühe tegelasega pead ühes linnaotsas lillepotti käes hoidma ,teisega raamatut lugema, kolmandaga kuskil pööningul salalüliti peal seisma, neljandaga suitsu tegema ahju juures,muidugi üheaegselt,et mõistatus saaks lahendatud ja et kuskil salauks lahti läheks.Selline asi imeb täiega.
|
imeb jah, aga seal kodulehel oli kirjas et kui üks char saab surma siis mängid ülejäänutega edasi. see salaukse värk on siis võimatu kui üks char järel
|
|
tagasi üles |
|
 |
eestlane
HV Guru

liitunud: 26.01.2004
|
10.10.2004 16:12:13
|
|
|
noh aga siis võib järeldada et surma ei tohi saada
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mõttetu mees
HV Guru
liitunud: 18.07.2003
|
17.04.2005 22:35:12
|
|
|
Olen nüüd PS2 versiooni mõned tunnid mänginud. Esialgu võib öelda, et päris hästi välja kukkunud mäng. Mis põhiline, üsna hirmus ja seda päeval, kui päike aknast sisse paistab. Ei tea, kas öösel julgengi mängida. Helitaust on hea, keegi tambib mööda koolimaja ringi, pidevalt kragiseb ja nagiseb midagi kusagil....prrrrr! Ühe korra pidin püksi si..uma, kui läksin pesapallikurikaga akna alla kaasi lõhkuma, et valgust tuppa lasta, ning mingi koll aknast karjatusega ja klaaside klirinal sisse lendas.
Erinevate tegelaste juhtimine ja valimine toimib üllatavalt hästi. Kõigil on muidugi erinevad omadused, kuid siiamaani on kõik kõigega hakkma saanud, seega vist saab ikka mängu lõpuni mängida, kui keegi peaks looja karja mineam. Kahjuks üks uurijahingega noorsand pani mul kõrvad juba pea alla.
Erinevatest tegelastest rääkides, siis mul on neid praegu kolm. Poiss, kes oskab teistest kiiremini uksi muukida, eriliste kaklusvõtetega plika, ja veel mingi plika, kes oskab alati midagi õpetlikku öelda. See, kes ära suri, oskas öelda, kas antud ruumis on veel midagi uurida, või võib edasi liikuda ning oli üldse erilise silmaga igasuguse kola peale.
Võitlus kollidega tundub natuke puine, eriti igasuguste kaigaste puhul. Tulirelvadega kollide nottimine päris hea. Püstolile saab plaastriga taskulambi külge panna. Valgusefektid PS2 kohta nauditavad.
Endaga kaasa saab vedada ühe kaaslase, kellele saab nelja käsku anda:aita mind, jää siia, vaheta relva, järgne. Igal hetkel saab minna menüü kaudu kogunemispunkti ja tegelased ringi vahetada.
Kolle olen siiamaani kohanud viite sorti. Mingid väikesed mutukad, suured möirgavad peletised, ning kahe erineva moondumisastmega õpilased. Siis oli veel mingi imelik roheline udu, mille vastu aitas ainult valgus. Siiamaani on need üsna aeglased ning kergesti tapetavad olnud. Kollid kardavad valgust, seega tasub ruumi sisenedes kohe akna alla joosta ja klaasid segi peksta. Öösel sellest muidugi kasu pole.
Salvestada saab igal pool koolist leitavaid CD-toorikuid kasutades. Igal hetkel salvestamine PS2 puhul tervitatav lahendus.
Story kohta ei oska veel nii mängu alguses midagi erilist öelda, aga tundub, et tavaline survival horror stuff: hull teadlane, tema salajane kaksikvend, pe..ekukkunud eksperiment jne.
Kõvaketta pealt mäng tööle ei lähe, seda ka erinevaid mode kasutades, kuid loadingu ajad on ka DVD-lt täiesti talutavad.
Graafika PS2 kohta hea. Maailm 3D aga kaameranurka ise valida ei saa. Kaamera töötab üsna hästi. Nurkajäämist ja halba nähtavust olen siiamaani harva kogenud.
Minule see mäng igatahes meeldib. Korralik lõuatäis survival horrorit.
|
|
Kommentaarid: 649 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
527 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
18.04.2005 08:47:07
|
|
|
Just tahtsingi lugema hakates küsida, et kuidas on lood seivimisega.Save anywhere on väga bro asi.Aint ei saand aru, et kui igalpool seivida saab miks siis ühel tüübil lasid otsad anda, miks ei quittind ja loadind?Anyway kui PC peale kah peaks tulme siis tsekin kindlasti üle kuna igast resident evil tüüpi survival horror on hästi sobind.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bastardo
HV kasutaja

liitunud: 09.09.2003
|
18.04.2005 09:03:05
|
|
|
Proovisin eile öösel demo ära. Täitsa võigas mäng. Õhustik on selline sünge, hämar ja painajalik. Kogu aeg on tunne, et keegi kurat hiilib pimeduses ja ootab sobivat hetke, millal oma karvased, küünistega käed mulle kõrri lüüa.
Edit: Ahjaa, ainus mis lummust häiris ja ei lasknud täielikult hirmudele anduda, on liikumine ja kaameratöö - see on kuidagi väga kohmakas ja meelevaldne (ei saa asju vaadata selle nurga alt ja nii kaugelt kui soovid) aga ilmselt pärast mõnetunnist mängimist harjub ära.
Paraku on demo nõmedalt lühike, pärast esimese kolli ilmumist saab lõbu läbi.
_________________ "Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel) |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
18.04.2005 12:44:20
|
|
|
Jah kaamera ja juhtimine on ikka konsoolilik saast, jookse mõõda seina, järsku kaamera muudab asendit ja juba oledki kuskil kastide vahel kinni ja terve kari kolle sul seljas
Pc versioonid juba igal pool saadaval, nii inglis kui ka fr ja ita. Isiklikult tahan germanit, kuna sellistes puzzle mängudes on parem kui saad igast sõnast aru.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mõttetu mees
HV Guru
liitunud: 18.07.2003
|
18.04.2005 19:31:18
|
|
|
Auron kirjutas: |
Just tahtsingi lugema hakates küsida, et kuidas on lood seivimisega.Save anywhere on väga bro asi.Aint ei saand aru, et kui igalpool seivida saab miks siis ühel tüübil lasid otsad anda, miks ei quittind ja loadind?Anyway kui PC peale kah peaks tulme siis tsekin kindlasti üle kuna igast resident evil tüüpi survival horror on hästi sobind. |
Sellepärast, et hakkasin lihtsalt mängu proovima ja olin umbes poolteist tundi savemata küttnud kui üks tegelane otsad andis. Ei viitsinud otsast peale ka hakata. Selle et igal pool saveda saab, avastasin hiljem. Salvestada saab küll igal pool, aga savede arv on limiteeritud leitavate cd-toorikutega.
|
|
Kommentaarid: 649 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
527 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
18.04.2005 19:34:12
|
|
|
tsitaat: |
Salvestada saab küll igal pool, aga savede arv on limiteeritud leitavate cd-toorikutega. |
Nuh see pohh, residendis olid kah ink ribbonid
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
20.04.2005 23:41:49
|
|
|
väga cool mäng Just sai ära lõpetatud ja igati rahul. Kohati tundus et ta liiga lühike (~20h tegin lõppu). Mõned kohad panid ikka mõtlema küll. Samas päris mitu kohta oli ka sellsit kus ehmatasin päris kenasti ära Igatahes kellele resident evili stiil meeldib siis soovitan. Samas ainuke miinus oli see kaamera nurk vahepeal, mitte kui midagi polnud ette näha ja järsku hüppas üks superzombi välja ja nottis mul selle kaaslase laksult ära
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
aise
HV Guru

liitunud: 02.10.2003
|
10.06.2005 00:00:32
|
|
|
kõva pela, resident evilit meenutab. krt kus tahaks kaamerat pidevalt keerata
|
|
Kommentaarid: 189 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
10.06.2005 09:36:24
|
|
|
... muidu igati kaasakiskuv horror, mida mängiks kohe mõnuga aga PC peal tundub vaba kaameravaate puudumine ja ülikonsoolilik liikumine ikka väga tülikas, ning minu puhul saigi see määravaks, miks ei mallanud mängu läbi teha - lihtsalt vahest vihasta ennast seaks, kui miskis tobedas kohas, kus koll sind ründab, näitab kaamera kolli asemel hoopis sind või on kastid vms. kogu aksioonil ees ja ei näe mitte essugi. Võimalik, et olen PC FPS'ide vaba vaate ja liikumisega juba niivõrd ära harjunud, et seesugust vanamoodsat liikumisviisi enam omaks võtta ei suuda
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
10.06.2005 10:32:00
|
|
|
Ise nats olen teinud ja plaanis lähipäevil uuesti käsile võtta, vaatan kas PS2 pulti annab taha pookida siis peaks üsna normull olema.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
aise
HV Guru

liitunud: 02.10.2003
|
10.06.2005 10:39:46
|
|
|
kas seal alguses kus tüüp sinna keldrisse läheb ja tagasiteel seda elukat kohtab peabki surma saama? mäng igatahes jätkus
|
|
Kommentaarid: 189 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
10.06.2005 14:46:39
|
|
|
aise kirjutas: |
kas seal alguses kus tüüp sinna keldrisse läheb ja tagasiteel seda elukat kohtab peabki surma saama? mäng igatahes jätkus |
Jah, kui sa ei saa kolliga surma siis redelist üles ronides rippad ikka.See on nagu intro mille mängid läbi.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
10.06.2005 17:59:29
|
|
|
aga see kossumängja on mängus edasi või ääbki surnuks.ise proovisin demo ära ja oli ikka si..aks lühike 300mb kohta.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
26.06.2005 13:47:34
|
|
|
Nonii mõtlesin, et võtan siis asja jälle käsile ja teen läbi.Jõudsin kuramuse sinna ruumi kus peab need kompassinõelad panema kaardi külge ja nõelad 330/20 kraadi peale panema.Mingil põhjusel mul ei juhtu mitte midagi kui nõelad õigetesse kohtadesse näitavad, nüüd täiesti stuck
Any HELP?
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
beyond os
HV kasutaja

liitunud: 19.03.2005
|
15.07.2005 11:00:26
|
|
|
sama siin, internetist otsing ei olnud ka abiks
niipalju kui lugenud olen ei ole se bug, kuigi PC-versioonil neid ikka on
kui kellelgi on sama probleem olnud ja on lahenduse leidnud siis võiks teada anda
Proovisin ka eri tegelastega seda paika panna, aga mitte midagi...
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
16.07.2005 14:19:24
|
|
|
Oijah nüüdseks asi ammu läbi ja kuigi algul tundus nagu läheks asi nati keerulisemaks kui resident kuna nagu open areat on rohkem siis tegelt mitte muffigi.Esimene kord võttis läbimine aega natuke alla 7 tunni ja teine kord special mode läks kuskil 2 ja pool tundi.(laser püstoli külge oli minujaoks täielik pettumus, oleks võinud saada selle laseri mis lõpus annab krabada ag näiteks unlimited ammoga vms. )Iseenesest mõnus, silent hill kah sellepärast meeldis, et oli teda võimalik läbi mängida kiiresti kui teadsd mis värk on aga samas esimest korda ikka tegid tunde, mõtlesid ja hiilisid.Arvestades mängu pikkust siis jäid igast saladused mida andis kätte saada nati nõrgaks.
PS:beyond os, need kompassi nõelad pead panema niimoodi, et ristumis koht oleks kuskil natuke vasakule alt aafrika nurgast kaardil ehk siis mitte, et näitavad neid numbreid kaardi servas vaid seda punkti kus nagu need kordinaadidi kaardil ristuvad.Alguses ei jagand ise kah matsu ära ja siis proovisin lihtsalt niikaua kuni joppas
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
H!tman
Piiratud kasutaja

liitunud: 22.03.2005
|
30.09.2005 22:35:21
|
|
|
On seal ka mõnusaid ehmatus kohti
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
3 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
01.10.2005 10:34:20
|
|
|
H!tman, ei eriti.Paar siukest kohta on aga eks sõltub ka närvikavast
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
scarface
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2005
|
01.10.2005 12:51:36
|
|
|
Auron kirjutas: |
H!tman, ei eriti.Paar siukest kohta on aga eks sõltub ka närvikavast  |
minu närvikava kohaselty oli ikka päääris creepy se kogu värk ma läbi ei saanudki.
_________________ [img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:] |
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
|