Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003
|
16.12.2020 21:15:03
|
|
|
Kummaline on siin mõnede fanboide reaktsioon, et kritiseerida ei võigi. Ärge nüüd nii ülbed prillid ka olge Selge on see, et oli suur hype, võeti suur amps ette, lasti korraga jõuludeks tuhandele platvormile max ROI nimel ja nüüüd tuleb oodata kunagi tulevikku mil cdprojectile kombeks enhanced välja tuleb
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
16.12.2020 21:27:53
|
|
|
CnZ kirjutas: |
Kummaline on siin mõnede fanboide reaktsioon, et kritiseerida ei võigi. Ärge nüüd nii ülbed prillid ka olge Selge on see, et oli suur hype, võeti suur amps ette, lasti korraga jõuludeks tuhandele platvormile max ROI nimel ja nüüüd tuleb oodata kunagi tulevikku mil cdprojectile kombeks enhanced välja tuleb |
Konstruktiivne kriitika on alati teretulnud, kuid niisama tühja rusikatega vehkimine ja inetu provotseerimine väga ei kvalifitseeru
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
16.12.2020 21:50:58
|
|
|
CnZ kirjutas: |
Kummaline on siin mõnede fanboide reaktsioon, et kritiseerida ei võigi. Ärge nüüd nii ülbed prillid ka olge Selge on see, et oli suur hype, võeti suur amps ette, lasti korraga jõuludeks tuhandele platvormile max ROI nimel ja nüüüd tuleb oodata kunagi tulevikku mil cdprojectile kombeks enhanced välja tuleb |
viilutaja plähmerdamist on raske kriitikaks nimetada.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
AlvinL
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.03.2013
|
16.12.2020 22:06:08
|
|
|
Kas nendel, kellel on väga bugine, ilmnevad need mingi aja vältel? Et alguses on kõik korras ja siis mingi 20h+ pärast läheb lappe? Veidi huvitav tundub, kuidas paljudel on mäng nagu enam-vähem ok, aga teistel (PC peal) on nagu loodusõnnetus.
_________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud. |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Diesel
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.01.2009
|
16.12.2020 22:20:19
|
|
|
AlvinL kirjutas: |
Kas nendel, kellel on väga bugine, ilmnevad need mingi aja vältel? Et alguses on kõik korras ja siis mingi 20h+ pärast läheb lappe? Veidi huvitav tundub, kuidas paljudel on mäng nagu enam-vähem ok, aga teistel (PC peal) on nagu loodusõnnetus. |
Mul oli PC peal alguses OK.. 10h hiljem ei saa absoluutselt mängida.. flatlined-flatlined otsa...
Ei kannata mängida nii..
|
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
16.12.2020 23:11:11
|
|
|
AlvinL kirjutas: |
Kas nendel, kellel on väga bugine, ilmnevad need mingi aja vältel? Et alguses on kõik korras ja siis mingi 20h+ pärast läheb lappe? Veidi huvitav tundub, kuidas paljudel on mäng nagu enam-vähem ok, aga teistel (PC peal) on nagu loodusõnnetus. |
70+ tundi ja pole ühtegi sellist probleemi näinud mis paneks ütelma, et mäng pole mängitav ja on täiesti katki. Mul muidugi ühtegi AMD asja komplektis ei ole. Nendega pidi rohkem jamasid olema.
|
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
16.12.2020 23:28:03
|
|
|
Sain ise 60 tunniga ühe lõpu kätte. Päris äge.
Nüüd teen side asjad ära mis veel tegemata ja siis vaatan kas saan muud lõppu
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
17.12.2020 00:04:50
|
|
|
35 tundi mängitud (act 2, peamiselt teen sidequeste) ning peale 1.04 patchi ei mäleta et oleks ühtegi crashi või olulist bugi kohanud.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
17.12.2020 07:09:53
|
|
|
SirAskAlot kirjutas: |
AlvinL kirjutas: |
Kas nendel, kellel on väga bugine, ilmnevad need mingi aja vältel? Et alguses on kõik korras ja siis mingi 20h+ pärast läheb lappe? Veidi huvitav tundub, kuidas paljudel on mäng nagu enam-vähem ok, aga teistel (PC peal) on nagu loodusõnnetus. |
70+ tundi ja pole ühtegi sellist probleemi näinud mis paneks ütelma, et mäng pole mängitav ja on täiesti katki. Mul muidugi ühtegi AMD asja komplektis ei ole. Nendega pidi rohkem jamasid olema. |
Räägi enda eest. Täielik AMD süsteem, ühtki crashi pole olnud.
Lihtsalt Tutorial modes ehk < 10h ei ole linn veel avatud. Kui linn avatud, siis hakkab ringi sõites vigasid rohkem ilmnema...
Upper Echelon Gamingu ülevaade:
https://www.youtube.com/watch?v=4znSeDc8O-I
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Wusses
mehine eesti muffin
liitunud: 31.03.2008
|
17.12.2020 08:52:36
|
|
|
Bugide poolepealt aitas väga palju patch 1.4 ja videokaartide driverite uuendus (vana driveritega oli kus nägin läbi majade vilkumais puid ja pöösaid)
_________________
|
|
Kommentaarid: 320 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
17.12.2020 09:56:34
|
|
|
ee... kas see oli kunagi üldse küsimuse all, et autode kadumise põhimõte ei ole bug?
sama taktikat kasutab enamik openworld mälnge, kus autod liiklust tekitavad. gta, watchdogs on esimesed, mis meelde tulevad. probleem pigem selles, et seda enamasti peidetakse paremini ja päris mängija lähedalt üritatakse neid mitte ära kaotada.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
marcor1
HV veteran
liitunud: 29.09.2003
|
17.12.2020 10:53:02
|
|
|
mannatera kirjutas: |
...
GTA'ga ei maksa jah võrrelda, sest CB on väga klassikaline RPG (nagu Witcher, Skyrim jne). ... |
"Väga klassikaline RPG" ja "Witcher (3)" ei käi küll ühte lausesse kokku.
RPG tähendab et sina saad tegelaskuju luua ja sinu otsused mõjutavad sündmusi sinu valitud suunas.
Võta referentsiks Troika, Black Isle, Obsidiani, Lariani parimad palad.
Kumb see CB siis on? Kiirel ülevaatel leidsin siit teemast ühe positiivse ja ühe negatiivse arvamuse,
ülejäänud tekst käib puhtalt graafika ja bugide peale, mis korraliku RPG puhul on sekundaarne.
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Dj-E
Aeg maha 60
liitunud: 19.01.2004
|
17.12.2020 11:02:43
|
|
|
marcor1 kirjutas: |
mannatera kirjutas: |
...
GTA'ga ei maksa jah võrrelda, sest CB on väga klassikaline RPG (nagu Witcher, Skyrim jne). ... |
"Väga klassikaline RPG" ja "Witcher (3)" ei käi küll ühte lausesse kokku.
RPG tähendab et sina saad tegelaskuju luua ja sinu otsused mõjutavad sündmusi sinu valitud suunas.
Võta referentsiks Troika, Black Isle, Obsidiani, Lariani parimad palad.
Kumb see CB siis on? Kiirel ülevaatel leidsin siit teemast ühe positiivse ja ühe negatiivse arvamuse,
ülejäänud tekst käib puhtalt graafika ja bugide peale, mis korraliku RPG puhul on sekundaarne. |
CB on The Divisioni kloon rohkema mõlaga.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Tint
HV veteran
liitunud: 26.01.2003
|
17.12.2020 11:45:05
|
|
|
AlvinL kirjutas: |
Kas nendel, kellel on väga bugine, ilmnevad need mingi aja vältel? Et alguses on kõik korras ja siis mingi 20h+ pärast läheb lappe? Veidi huvitav tundub, kuidas paljudel on mäng nagu enam-vähem ok, aga teistel (PC peal) on nagu loodusõnnetus. |
steami järgi 32 tundi juba mängitud.
i9-9900K
32GB RAM
rtx-2080
Settingud on kõik high peal, anisotropy 4, film grain, chromatic, lens flare, motion blur, depth of field off
Ma saan aru, kui arvut jääb lahjaks võib tekstuuridega jama olla, minul seda pole olnud. Antud bugid on mängu omad. Olen ka vahest screenshoti teinud kui kiire pole olnud.
Inimestest saab aegajalt läbi kõndida, on nähtud need omakorda kõnnivad läbi asjade, autod jne.
Vahest harva, kui oskad tähele panna, võid leida inimesi kõndimas õhus. Kuna linn on piisavalt kirju, siis ma täitsa kogemata leidsin.
Olen sattunud peale, et auto ei sõida tee peal, vaid tee kohal.
Olen suutnud mitmeid korda kinni jääda ronides või siis mingite kastide vahel kõndimisega, siis hakkavad elud minema ja järsku olen vaba taas.
Harva, kuid on mõned korrad juhtunud, astunud mõne pappkasti peale või tahtnud lootida, visatakse sind kilomeetrite kaugusele.
Kord hiilin, mööda aeda ühele pundile lähemale, et neid vaikselt maha võtta. Mingil hetkel tagurpidi tagasi liikudes avastasin, et saab liikuda läbi raudvärava.
Selliseid asju juhtub, erusdaadav ja küll tulevad ka fixid.
Kuid pisiasjadele pole üldse mõeldud ja sellest on kõige suurem pettumus, siin toodi varem juba võrdlus gta 5'ga, ning npc.. Pole sellist effekti, et linn on täis elu, vaid hoopis kohmakaid zombisid
Sattusin kodu lähedal peale kahele mendile, kes hiinakas sõid. Lähemale minnes hakkasid juttu ajama, et eile juhtus blablabla. Lähen eemale ja tulen tagasi, hakkab sama jutt otsast peale. Teen linna peal tiiru ja tagasi tulles täpselt sama otsast peale
RT võib oma töö teha, kuid ainult story, peegeldused ja sära.. Ja kes väidab, et pole midagi sellist näinud siis suuremat fanboyd annab alles otsida
Spoiler
[quote="marcor1"]
mannatera kirjutas: |
...
...
ülejäänud tekst käib puhtalt graafika ja bugide peale, mis korraliku RPG puhul on sekundaarne. |
Kõik oleneb. Kui sa lubad next-gen mängu kuid see ei erine RPG osas fallout4'st, siis millest sa räägid?
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
|
Kommentaarid: 354 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
295 |
|
tagasi üles |
|
|
rastaman
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.02.2011
|
|
tagasi üles |
|
|
Gideonic
HV vaatleja
liitunud: 09.03.2020
|
17.12.2020 12:53:16
|
|
|
See draw distance ja autode/inimeste meelespidamine on nati nutune küll. Arvestades et mäng võtab mul jooses 32GB'st mälust mingi 3,5GB, siis võiks high-end PC peal ikka olla võimalus seda suurendada ja asju kauem "meeles pidada" ja see ei oleks ka probleem mingi 8-10GB mälukasutusega mis mängudes kaunis tavaline. (seda confifaili muutust proovisin, ei muutnud RAMi kasutust)
Ei takista storyt nautimast, aga parem oleks ikka
|
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
17.12.2020 13:24:42
|
|
|
Gideonic kirjutas: |
See draw distance ja autode/inimeste meelespidamine on nati nutune küll. Arvestades et mäng võtab mul jooses 32GB'st mälust mingi 3,5GB, siis võiks high-end PC peal ikka olla võimalus seda suurendada ja asju kauem "meeles pidada" ja see ei oleks ka probleem mingi 8-10GB mälukasutusega mis mängudes kaunis tavaline. (seda confifaili muutust proovisin, ei muutnud RAMi kasutust)
Ei takista storyt nautimast, aga parem oleks ikka |
Seda peaks saama muuta, kui palju RAMi ja VRAMi mäng kasutab.
https://www.guru3d.com/news-story/new-mod-for-cyberpunk-2077-optimizes-ram-buffer-pools.html
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
17.12.2020 14:40:32
|
|
|
Dj-E kirjutas: |
marcor1 kirjutas: |
mannatera kirjutas: |
...
GTA'ga ei maksa jah võrrelda, sest CB on väga klassikaline RPG (nagu Witcher, Skyrim jne). ... |
"Väga klassikaline RPG" ja "Witcher (3)" ei käi küll ühte lausesse kokku.
RPG tähendab et sina saad tegelaskuju luua ja sinu otsused mõjutavad sündmusi sinu valitud suunas.
Võta referentsiks Troika, Black Isle, Obsidiani, Lariani parimad palad.
Kumb see CB siis on? Kiirel ülevaatel leidsin siit teemast ühe positiivse ja ühe negatiivse arvamuse,
ülejäänud tekst käib puhtalt graafika ja bugide peale, mis korraliku RPG puhul on sekundaarne. |
CB on The Divisioni kloon rohkema mõlaga. |
CB? CityBee? kuidas autorenditeenus siia teemasse puutub?
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
17.12.2020 15:11:08
|
|
|
kas keegi neist ram poolide muutustest kasu ka näinud on? proovisin nii automaatseks kui suuremaks panna aga vahet pole. fps on sama ram/vram kasutus sama. tunde järgi võib-olla laadimine paistis kiirenevat aga see võib vabalt platseebo olla.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
17.12.2020 15:19:27
|
|
|
proovisin, ei olnud vahet. peamenüüst mängu vbolla laadis nelja seki asemel kolmega.
|
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
[raVen]
HV kasutaja
liitunud: 30.01.2003
|
17.12.2020 15:21:14
|
|
|
Sattusin sellisesse kummalisse olukorda, et kuskil Act 2 alguses jäin paar korda tänaval auto alla, HP 0/0, healida ei saa (animatsiooni teeb ära, aga mingit efekti sellel pole), samas surma ka ei saa.
EXP nagu jookseb ja muid kõrvalekaldeid pole märganud, lihtsalt pisut kummaline lahingust läbi jalutada ilma healimata. Mäng iseenesest on hea, ammu pole kohanud sellist, mida viitsiks hommikuni toksida.
Viimane oli Piranha Bytesi Elex. 7a vanal profiilimasinal jookseb vaikeseadetel täitsa hästi, seega pole julgenud seadeid torkima minna. Pisut bleak on, aga see ei sega.
Mis läbimänginud arvavad, kas sellel mingi replay value ka on, et teisi klasse proovida?
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Diesel
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.01.2009
|
17.12.2020 20:39:06
|
|
|
Johhaidii..absoluutselt ei lase mängida.
Palun juhendage, mida ma tegema peaksin, et mängust välja ei viskaks pidevalt.
Lööb ette "flatlined" errori
5 3600
32gb ram
3080 tuf
Ma ei saa aru, mida ta tahab..
|
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
|