Ma pole seda spawnimist muidu täheldanud, kui ainult väga kiiresti linnas sõites. Siis kaugemad autod tekivad teele, niiet see võib kõik ollagi jõudluses kinni, ehk siis CPU ei suuda ette anda, kui kiirelt liigud. Ma tegelikult pole väga ka suuremaid graafilisi clitche näinud, võibolla on see ka põhjustatud arvuti võimsusest? Poole tunni jooksul mängus heal juhul 1 jääb silma, kindlasti mingeid väiksemaid nihkes asju on siin-seal, aga neid ei märka, kui just ekstra otsima ei hakka. Eks mäng ka värske, alles 1 uuendus on tulnud.
Cyberpunkis on ikka väga suur map, annab ühest otsast teise sõita, Watchdogis palju aeglasemate autodega jõuab ikka kiirelt ühest servast teise. AGA kui Watchdogis on 1-2 korrusest ülespoole minnes lihtsalt maja katused, siis Cyberpunkis käib väga mitmel tasandil vilgas elu. Eks mõlemad on head mängud, Cyberpunk meeldib siiski tunduvalt rohkem.
Testisin ise ka ära selle GPU ja RAM fixi, 0 vahet, aga jätsin ikkagi fixiga variandi peale _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Konsoolid peaks juba niigi hea vihje andma, et see, mis kastis peidus, mõjutab antud mängu puhul mängukogemust ikka väga suurel määral ehk see mäng skaleerub erineval raual (allapoole) üsna viletsasti _________________
Minule pole ükski nendest nö "fixidest" suurt juurde andnud. exe-faili hex editior'iga mudides sain CPU koormust ühtlasemaks, kuid kaadreid sekundis sellega juurde ei tulnud (äärmisel juhul 1-2, aga keskmine fps jäi konkreetses piirkonnas, kus testisin, samaks).
Üldiselt fps pendeldab mul peamiselt 50 sees, vahel käib ka 40 sees ära (mängin 4k DLSS+RTX custom settings). G-sync teeb oma tööd ja asi on mängitav, kuid silmaga saab ikkagi aru, et päris õige see asi ei ole. Olen nii mõnegi bugi/glitchi otsa sattunud. Lisaks on mingi teema, et tänaval suvaliste NPC-dega rääkides, neil kolmel juhul viiest suu ei liigu, ja teatud hetkedel muutuvud tänavad pea inimtühjaks, aga kui seina või taevast natuke aega jõllitada ning peale seda tegelasega ümber pöörata, siis ühtäkki on tänavad rahvast täis. Pop-in on samuti häiriv, aga kas see ei ole paljuski DLSS-i süü (just tekstuurid, lisaks üldisele pikslite värelusele)? Lootsin mängust midagi enamat. Lootsin/eeldasin CDPR-ist midagi enamat (eriti arvestades, kui palju arendusaega ja raha siia mängu maetud on). Jätan hetkel mängimise pooleli ning ootan esimesed suuremad paigad ära. Suutsin 8 aastat oodata, suudan ka need mõned kuud patche oodata.
Ma pole seda spawnimist muidu täheldanud, kui ainult väga kiiresti linnas sõites. Siis kaugemad autod tekivad teele, niiet see võib kõik ollagi jõudluses kinni, ehk siis CPU ei suuda ette anda, kui kiirelt liigud. Ma tegelikult pole väga ka suuremaid graafilisi clitche näinud, võibolla on see ka põhjustatud arvuti võimsusest? Poole tunni jooksul mängus heal juhul 1 jääb silma, kindlasti mingeid väiksemaid nihkes asju on siin-seal, aga neid ei märka, kui just ekstra otsima ei hakka. Eks mäng ka värske, alles 1 uuendus on tulnud.
Cyberpunkis on ikka väga suur map, annab ühest otsast teise sõita, Watchdogis palju aeglasemate autodega jõuab ikka kiirelt ühest servast teise. AGA kui Watchdogis on 1-2 korrusest ülespoole minnes lihtsalt maja katused, siis Cyberpunkis käib väga mitmel tasandil vilgas elu. Eks mõlemad on head mängud, Cyberpunk meeldib siiski tunduvalt rohkem.
Testisin ise ka ära selle GPU ja RAM fixi, 0 vahet, aga jätsin ikkagi fixiga variandi peale
Ise nüüd mõned tunnid mänginud, Streetkidist storyline. Jack sai surma, Keanu on nüüd peas kinni. Buge ja clitche minimaalselt täheldanud. Ma arvan ise ka, et paljuski sõltub arvutist, sest mul üle keskmine PC 10700k/RTX3070.
Mängin 55 tollise CX peal, RTX off, DLSS Quality, Enamus Sätteid põhjas @4K 60 fps. Ütleme nii, et ma proovisin ka enda 1440p Nano IPS ekraanil. Ning minu arvamus on see, et antud mäng on mõeldud mängimiseks 4k resolutsioonil. Lihtsalt kõik tekstuurid ja üldine pilt on niivõrd parem, muudab tohutult kogu elamust. Lisaks kirss tordil OLED värvid ja kontrast.
timmitud sätungitel saan 3440x1440 reso peal about 100fps kätte. Kohati veidi üle, kohati veidi alla.
kõik sätted põhja, RT psycho peale, siis on fps 45 kandis
kui RT ultra peale tõmmata ja kõik muud heeblid põhjas siis fps 55-60 vahel.
RTX3080/AMD 5600x/32GB 3200mhz CL16 mälud ja mäng nvme peal.
Läbimängul crashid ja mõni jama loen GPU undervolti süüks, .806V ja 1800mhz kohati ei meeldinud mängule. Võtsin nüüd UV maha ja lasen nii prose kui ka gpu stock kelladega ja kõik ülitimm _________________ ..||..
püstolid, eriti revolvrid on tõesti katki.
panin just 50K tugrikuid legendary overture revolvri peale, saab ühelt vendorilt (statsid on randomiga, tasub 24h oodata ja uuesti vaadata). Maailmas on see leitav ka, aga ainult üks kord ja leid sõltub minu teada sinu levelist.
koos crit modiga on minu omal 53% crit chance ja +75% crit damage. Chari baas crit chance on kuskil 35% ringis ja arvestedes lvl3 pistol crit perki, siis ongi 100% käes. GG.
koos silenceri ja sneak damage ja muude kraamidega kõmmutab juba praegu üle 12K laks, kuigi ma alla level 20-ne ja reflex vist alles level 9 kandis.
püstolid, eriti revolvrid on tõesti katki.
panin just 50K tugrikuid legendary overture revolvri peale, saab ühelt vendorilt (statsid on randomiga, tasub 24h oodata ja uuesti vaadata). koos crit modiga on minu omal 53% crit chance ja +75% crit damage. Chari baas crit chance on kuskil 35% ringis ja arvestedes lvl3 pistol crit perki, siis ongi 100% käes. GG.
koos silenceri ja sneak damage ja muude kraamidega kõmmutab juba praetu üle 12K laks, kuigi ma alla level 20-ne ja reflex vist alles level 9 kandis.
Ma suutsin eile oma chari korralikult sõidutee alla saada ja sinna kinni jääda. Save ja load ei aidanud, pidin eelmisest autosave'ist uuesti tegema.
Juhtus see nii, et olin kimamas motikaga ristmikule, ning külje pealt tuli üks suurem kaubik täiega sisse. Lendasin läbi selle kaubiku ja jäin sinna kuidagi vahele kinni ja jägmine hetk peale pauku olin tee all. natuke liikudes edasi jäin täiesti kinni.
Mingit viga ma ei saanud ja full health jäi alles. Ehk siis collision object detection on siin mängus ikka puhta peetis mingis olukorras.
pole peamissiooni paar päeva edasi teinud vaid igalpool ringi käinud, ning aina rohkem meenutab deus ex mankind divided avatud maailmaga, GOAT game mu jaoks
Reaalne liikuv pilt on udusem (nagu HD youtube video oleks). Piltide peale see udune keskkond eriti hästi ei jäänud.
Ooteaeg serveri ressursi saamiseks oli üle tunni aja, aga muidu täiesti arvestatav variant mängu mängimiseks, kui paremat võimalust pole käepärast, ent mängida tahaks.
okei proovisin ka geforce now'ga, aga tegin selle lükke, et võtsin tasulise 5,5€ kuus
1080p ultra seades koos RT ultraga 50+fps ja lag on ka täiesti talutav - kohati aga mingid 30fps augud tekkisid
pilt paraku on aga jah päris udune, eriti see RT peegelduste osas ja map on ka karvane
kui mul 1080ti ja 2600k preosega asi nii hästi ei jookseks, siis oleksin nõus seda geforce now'ga mängima
siin oli korra võrdlus ka watch dogs legioniga ja viimane jookseb minu risul ikka oluliselt kehvemini, kui cyberpunk
ise lõpetasin mängu täna, buga oli palju aga mitte midagi gamebreaking, mäng on täiesti nauditav, paar bugi oli päris mängu lõpus, main stooris, aga autosave load aitas hädast välja, kui bugi ära fixitakse siis on küll kõva mäng, üle pikaaja nautisin jälle judy alvares kõige kenam chick kes arvutimängus ever tehtud?;P
ning ärme unusta, et GTA5 on aastas 2013... tahaks juba GTA6 näha täielik elusimulaator.
GTA 5 on olnud oluliselt suurema meeskonnaga toodetud, rääkimata sellest, et nende platvorm on arenenud alates GTA3'st, kust on knowhow ja õpitud vigadest
GTA 4 oli korralik jumpstart gta 5'le
cyberpunk on sellele meeskonnale uus suund ja selgelt oli liiga suur tükk
GTA on varasemalt olnud ka konsooli exclusive, ehk kindla konfi jaoks on mäng ehitatud ja PC versioon on olnud aasta+ hiljem
sel korral oli põhirõhk PC ja näed siis _________________ ☠
Krt ei ma ei kaeba millegi üle, profiilimasinaga mängin 1440p kenasti, dlss balanced, rtx medium ja muud asjad põhjas, pilt on ilus ja mäng on ca 90% seda, mida ma kõik need aastad ootasin. Buge mõningaid olen kohanud, aga mittemidagi sellist, mis peataks või vähendaks mu avastamise himu. Game of the year surmkindlalt minu jaoks
Päris palju andis juurde, kui Nvidia control panelist Image Sharpeningi 0.70 peale panin, chromati ja film grain off. Selgemaks läks kohe kogu elu mängus. _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Ma muutsin mängu enda gamma correctionit (jätsin 1,2 peale), et pilti selgemaks ja värvid kuidagi kontrastsemaks saada. Kõik need motion blur, film grain, depth of field jne asjad lükkasin muidugi kohe alguses välja, aga kogu pilt oli endiselt kuidagi washed out. Gamma correction aitas hädast välja.
Ma muutsin mängu enda gamma correctionit (jätsin 1,2 peale), et pilti selgemaks ja värvid kuidagi kontrastsemaks saada. Kõik need motion blur, film grain, depth of field jne asjad lükkasin muidugi kohe alguses välja, aga kogu pilt oli endiselt kuidagi washed out. Gamma correction aitas hädast välja.
gamma correction teeb reeglina kogu pildi heledamaks, seda siis kogu spektri ulatuses - ehk siis gamma tõstmisega läheb kõik rohkem washed out'iks või sa tõmbasid asja pimedamaks?
ei ole seda sätet näppinud, aga kui see toimib sedasi, siis ilmselt sel on kasu visuaalis _________________ ☠
Krt ei ma ei kaeba millegi üle, profiilimasinaga mängin 1440p kenasti, dlss balanced, rtx medium ja muud asjad põhjas, pilt on ilus ja mäng on ca 90% seda, mida ma kõik need aastad ootasin. Buge mõningaid olen kohanud, aga mittemidagi sellist, mis peataks või vähendaks mu avastamise himu. Game of the year surmkindlalt minu jaoks
Mängitavuse poolest meenutab Fallout4 ja Deus EX segu. Avatud alad kipivad Fallout4 kanti kiskuma ja kinnisemad linna alad DeusEX poole. Kaks mängu mille mängustiil on mulle alati meeldinud. Lisaks veel Wicheri tasemel story edastamine ja fantastiliselt väljanägev mängumaailm.
Bonus punktid julguse eest selline linn üles ehitada. Hea näide kui palju viimane Deus EX oleks võinud parem olla.
Samuti hea näide milline kaasaegse graafikaga fallout välja võiks näha.
GTA-ga ma ei hakkaks võrdlema. Mängu sisene tunnetus on täiesti teine. Ma ütleks lausa totaalselt erinev. Vähemalt sellepõhjal , et ma suutsin GTA-d mingi tunni ainult mängida.
SirAskAlot, viimane GTA mida viitsisin pelada oli GTA2. Nii et ma ka paralleele ei tõmbaks, mõlemad lihtsalt open world, kus saab autoga sõita. Sisu hoopis teine tera.
2. Open world mäng mida viitsin mängida ja avastada. Näeb algul isegi nii huvitav ja hea välja, et tihti lihtsalt kulgen missiooni punktist edasi et näha maailma. 1. Mäng on NFS13, kus on ka mõnus lihtsalt ringi kruiisida.
Kui kontrastsust vaja siiis võiks Reshade FakeHDR MODI proovida, pea igas mängus on hea mulje jätnud selle sisselükkamine.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.