Valdav osa kuludest on rehvid? 90000 miili on ca 140000 km. Arvas, et sõidabki kogu elu ühe paari rehvidega?
Arvestades, neil pole talverehve ja mingi jooksu rehve ostis kusagilt "hole in the wall" kohast?
tsitaat:
1) I have needed to replace the tires three times (the third set should take me to 120,000 miles) for $578.93 + $565.44 + $1,252.23 = $2,395.60 Note: The first two sets of tires were purchased in a hole-in-the-wall tire store in the Wisconsin Northwoods near Rhinelander. The third set was purchased at a Les Schwab tire store in Orem, Utah, where I arrived with a totally flat right rear tire. I had no opportunity to shop for tires and didn’t realize how much more I had paid for that 3rd set.
Noun: Generally a small, raggedy place (usually a bar or a club) that has very low quality equipment, furniture, etc but sometimes will provide the best variety of entertainment on any given night. Defining characteristics include: holes in walls/ceilings, nonflushing toilets, a ceiling fan instead of central air, $5 "to get in", and only one bartender. Most of these types of places are found in the country and in the south.
"Man, forget all that upscale crap!! Tonite I am going to the hole in the wall!" _________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Ainult yks samm gloryholeni. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Esivedu rikub kõik ära. Üle 100kW esiratastesse on piisavalt põhjendamatu valik KUI taga on mootori koht olemas.
Mõni teine elektrikas juba tegi selle vea ja peale update-i liigutas 2WD tagasillale.
See tundub olema VAG grupi filosoofia või on seotud saksa autotootjate kolmiku etiketiga. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Esivedu rikub kõik ära. Üle 100kW esiratastesse on piisavalt põhjendamatu valik KUI taga on mootori koht olemas.
Mõni teine elektrikas juba tegi selle vea ja peale update-i liigutas 2WD tagasillale.
See tundub olema VAG grupi filosoofia või on seotud saksa autotootjate kolmiku etiketiga.
Esivedu rikub kõik ära. Üle 100kW esiratastesse on piisavalt põhjendamatu valik KUI taga on mootori koht olemas.
Mõni teine elektrikas juba tegi selle vea ja peale update-i liigutas 2WD tagasillale.
See tundub olema VAG grupi filosoofia või on seotud saksa autotootjate kolmiku etiketiga.
Kuna elektrikatel puudub nii mootor, kui kütusepaak ja aku jaotab vähemalt teoreetiliselt massi suhteliselt ühtlaselt telgede vahel, siis suurt vahet ei tohiks olla, va see, et esirattad pööravad ja sellest tingitult on seal tractionit pööramise hetkedel vähem. Sellest johtuvalt võiksid elektrikad olla pigem nelikveolised.
Ma arvan, et elektrikad saavad oma vedava esisilla puhul rakendada ka "torque vectoring" tarkust, et rattad individuaalselt sikutavad sõidukit sobiva jõuga. Ja äkki jääb ka pagasiruum suurem.
Esivedu rikub kõik ära. Üle 100kW esiratastesse on piisavalt põhjendamatu valik KUI taga on mootori koht olemas.
Mõni teine elektrikas juba tegi selle vea ja peale update-i liigutas 2WD tagasillale.
See tundub olema VAG grupi filosoofia või on seotud saksa autotootjate kolmiku etiketiga.
Kuna elektrikatel puudub nii mootor, kui kütusepaak ja aku jaotab vähemalt teoreetiliselt massi suhteliselt ühtlaselt telgede vahel, siis suurt vahet ei tohiks olla, va see, et esirattad pööravad ja sellest tingitult on seal tractionit pööramise hetkedel vähem. Sellest johtuvalt võiksid elektrikad olla pigem nelikveolised.
Kui akuautodel mootor puudub, siis millega vedavaid rattaid ringi aetakse? Vändaga? _________________ Rakvere parasiit
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.