praegune kellaaeg 03.06.2024 16:07:46
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
01.04.2016 21:12:43
|
|
|
Elektriautod on üsnagi uus nähtus(tootmise mõttes), akude jms arendamiskulud kõik alles täiesti laes, nõuab suuri investeeringuid, Tesla ehitab ju nullist oma tehased kõik üles, BMW jms on juba pool sajandit tegelenud oma masinapargi tootmisega, loomulikult saab siis hinna soodsamaks. Ja tundub, et vaikselt see elektriautode nõudlus on ka akutööstuse efektiivsemalt käima pannud, üks värske uudis näiteks selle kohta http://www.accelerista.com/auto/elektriauto/elektriautode-akud-lahevad-odavamaks/
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
01.04.2016 21:28:19
|
|
|
new1 kirjutas: |
Elektriautod on üsnagi uus nähtus(tootmise mõttes), akude jms arendamiskulud kõik alles täiesti laes, nõuab suuri investeeringuid, Tesla ehitab ju nullist oma tehased kõik üles, BMW jms on juba pool sajandit tegelenud oma masinapargi tootmisega, loomulikult saab siis hinna soodsamaks. Ja tundub, et vaikselt see elektriautode nõudlus on ka akutööstuse efektiivsemalt käima pannud, üks värske uudis näiteks selle kohta http://www.accelerista.com/auto/elektriauto/elektriautode-akud-lahevad-odavamaks/ |
Elektriautod on praktiliselt sama vanad, kui sisepõlemismootoriga autod.
Elektrimootorite väga lai kasutamine eelmisel ja käesoleval sajandil on väga suure osa mootori arenduskuludelt elektriautodelt ära võtnud. Sama lugu on akude osas mobiiltelefonidel, sülearvutitel jt. Nii palju kui mina olen aru saanud, kasutab Tesla akudes samalaadseid elemente, nagu sülearvutitootjad sülearvutiakudes on juba aastaid kasutanud => arenduskulu tasusid sülearvutiostjad juba ära.
Olen jätkuvalt seisukohal, et konkurentsitingimustes on laiatarbekauba (eliidile mõeldud lukskauba osas ei pruugi kehtida) tootmiseks kulutatud energia ja aine hulk võrdelises sõltuvuses toote hinnaga, mistõttu sellise kauba hind kajastab (koos dotatsioonidega ja ilma erimaksudeta jms, kui neid kohaldatakse) üsna hästi kulutatud energia/aine hulka.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
01.04.2016 21:48:33
|
|
|
Viimasel aastakümnel on põhimõtteliselt suund sinnapoole võetud, et nendesamade liitiumakude baasil võiks ka tuhandetes kordades energianäljasemaid seadmeid nagu autod tootma hakata. Tesla plaan 500000 autot aastas on üleilmselt vaadates siiski tegelikult üsna väike osa autode kogutoodangust maailmas, ometigi hetkeseisuga lihtsalt ei oleks mitte kusagilt sellises koguses neid akusid sinna võtta, seega ei ole turul selles osas hetkel tasakaalu, nõudlus on või siis kohekohe ületab tunduvalt pakkumise. Seetõttu ka Tesla oma Gigafactory-t hoolega ehitab. Ühesõnaga las asjad loksuvad vähe paika ja vaatame nii 10 aasta pärast, mis seis siis nende hindadega on ja kas sinu teooria järgi hakkab energia ja aine lihtsalt kaduma, kui üks hetk praegustesse hindadesse ümber kalkuleerides sama asja poole soodsamalt saab?
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
01.04.2016 21:53:32
|
|
|
Eks efektiivsemate tootmisvõtetega annab üksjagu praegu tootmises raisatavast energiast/ainet kokku hoida küll. Elektriautode suurde hinnalangusesse ma siiski sellegipoolest ei usu.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
01.04.2016 21:54:46
|
|
|
Elektriautod on sama vanad kui sisepõlemismootoriga kuid akutehnoloogia nende mõistliku tegevusraadiuse ja täislaadimisaja saavutamiseks on põhimõtteliselt sama vana nagu Tesla.
Elektrimootor on maru lihtne, vaata tramme ja trolle. Piisava hulga energia nendelähedal hoidmine või nendeni viimine on keeruline.
See, et Tesla kasutab Panasonicu akutehnoloogiat ei tähenda, et nad ühte pakendisse ~7200 celli panemisel mingit arendustegevust ei pidanud tegema. Ise ka mõistad, kindlasti, kui lapsik see väide on. Väited, et akud vastu ei pea said kummutatud esimese põlvkonna Priuste baasil, kui ma ei eksi siis mõistlikul kasutamisel (ei lase täiesti tühjaks saada, lõhub korralikult) on 800000km ja rohkem (link )ilma suuremate probleemideta saavutatav. SSDdega huilgasid ka osad tegelased, et "aasta-paar peavad vastu ja siis võite need jullad prügimäele visata".
Üldiselt, mis liigub see kulub. Mida vähem liikuvaid osasid seda vastupidavad asi. Teslas on neid paari suurusjärgu võrra vähem kui sisepõlemismootoriga autos, mida poolteist sajandit tagasi hobusemehed ka naersid.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
01.04.2016 22:03:28
|
|
|
Mis akutehnoloogiaalased patendid siis Teslale kuuluvad?
Mina olen Tesla foorumit lugedes saanud vaid kinnitust, et nad kasutavad läpakatootjate vajadustele välja arendatud elemente.
Loomulikult pidid "mingit" arendustegevust tegema. Ka tavaauto tootjad teevad pidevat arendustegevust, et saavutada üha karmistuvaid väljaheitegaasidenorme, väiksemat kütusekulu jne (mõni teeb seda Volkswageni kombel, mõni reaalselt).
Mis puutub elektriautode madalat hoolduskulu, siis see on puhas vale. USA elektriautode foorumistes on juttu, kui kallis see kõik tegelikult on.
viimati muutis Sults 01.04.2016 22:05:35, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
01.04.2016 22:08:02
|
|
|
Patendi võib vabalt ka vabasse kasutusse anda, aga esmalt tuleb ikka midagi ise leiutada, et patent saada. Mind huvitab nende "arenduse" sisuline külg, mitte see, mis hinnaga nad seda teavet edasi müüvad. Seda enam, et nad oma patendid vabaks lasid, peaks ju helgemad pärlid elektriautode fännidele teada olema.
viimati muutis Sults 01.04.2016 22:10:25, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
01.04.2016 22:09:05
|
|
|
Kõik, mis nad arendavad, ei ole inhouse. Kui sa kellelegi maksad, et ta midagi arendaks, kas see tähendab, et sa oled täi, kes elab olemasoleva süsteemi kukil...? Freeloader vms...
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
01.04.2016 22:15:56
|
|
|
anubis kirjutas: |
Kõik, mis nad arendavad, ei ole inhouse. Kui sa kellelegi maksad, et ta midagi arendaks, kas see tähendab, et sa oled täi, kes elab olemasoleva süsteemi kukil...? Freeloader vms... |
Kas sa püüad sellega kogu maailmas tehtud arendust Tesla nimele kirjutada, sest otsesemalt või kaudselt on nad selle eest mingil määral maksnud?
Ma ei pääse sellele sinu lingitud statistikale ligi. Tahab mingit registreerimist. Mitu dollarit nad siis aastas "arendusele" kulutavad? Kui palju võrdluseks kulutab näiteks Toyota?
Seda, et elektriauto akud vastu ei pea, tõestas meie e-taburettide maaletoojast ministrihakatis kenasti praktiliselt ära.
viimati muutis Sults 01.04.2016 22:17:31, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
01.04.2016 22:16:01
|
|
|
Miks? Ei püüa.
Võeti olemasolev tehnoloogia ja kasutati seda viisil, milleks kellelgi teisel polnud motivatsiooni olnud. Mitte kellelgi teisel, ka suurtel autotootjatel, pole olnud huvi täiselektriautode vastu.
Ja nüüd järsku on. Huvitav.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
01.04.2016 22:18:38
|
|
|
anubis kirjutas: |
Miks? Ei püüa.
Võeti olemasolev tehnoloogia ja kasutati seda viisil, milleks kellelgi teisel polnud motivatsiooni olnud. Mitte kellelgi teisel, ka suurtel autotootjatel, pole olnud huvi täiselektriautode vastu.
Ja nüüd järsku on. Huvitav. |
No olid ju ka enne Teslat elektriauto katsed, EV1 näiteks. Ja enne Teslat oli ikka mitu katsetust.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
01.04.2016 22:22:10
|
|
|
Isikliku tootmisliini välja arendamine, mis miljoneid masinaid suudaks toota ei nõua siis mingeid erilisi kulusid? Et tõstame aga vanasse kolhoosihoonesse treipingi ja nõukaaegse keevitusaparaadi sisse ning tänapäevaseid autosid ja akusid tuleb nii mis mühiseb poolmuidu? Isegi kui Tesla neid ise ei arenda seal kohapeal, siis keegi kusagil seda teeb ja ilmselgelt Tesla maksab korralikku pappi neile, kes seal akuelementides praeguseks on juba suutnud üksjagu hinnalisemate koostisosade ehk siis näiteks liitiumi osakaalu tunduvalt vähendada. Effektiivsema aku välja arendamine pole ainuke kunst selle asja juures, väga kulukas on ka ülisuur masstoodang tehaste jms näol käima saada. Arvata on, et klient maksab selle kõik kinni, võrdle kasvõi esimeste personaalarvutite ilmumist, Juku eest maksti aasta palk ja vaata mismoodi neid nüüd massiliselt kokku klopsitakse igal pool üle planeedi ja hinnad suht olematud(mitte Jukusid konkreetselt, aga nende effektiivsemaid järeltulijaid:D).
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
riaak
HV Guru
liitunud: 22.09.2002
|
|
Kommentaarid: 118 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
01.04.2016 22:24:53
|
|
|
Ma räägin masstootmisest. Väikeseerias ei ole müügi- ja tootmishinnal mingit seost. Proovipartii.
EV1
Production
1996–1999 1,117 units
1997 Model Year: 660 Gen I units
1999 Model Year: 457 Gen II units
Tesla on müünud üle 100 000 Model S'i.
viimati muutis anubis 01.04.2016 22:26:07, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
01.04.2016 22:28:13
|
|
|
To: new1
Kas sina arvad, et tavaautosid vorbitakse nendes samades tehastes ja samadel liinidel, mis kunagi esimeste bensuröövlite tootmiseks püsti pandi? Venemaal võis selline pikaajaline tootmisliini kasutus võimalik olla küll, kuid läänes pannakse sageli uue mudeli tulekuga püsti ka uus tootmisliin.
To: riaak
See on see viljaka arenduse vili - tarbimisühiskonnas peaks kogu kaup kiiresti prügimäele jõudma, et uus asemele ostetaks, et majandus ikka kasvaks.
To: anubis
Kui müük Teslal juba masstoodangu mastaapi jõudnud, siis pole enam kohane kõrget hinda arenduskuludega põhjendada.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
01.04.2016 22:37:57
|
|
|
Sults kirjutas: |
To: new1
Kas sina arvad, et tavaautosid vorbitakse nendes samades tehastes ja samadel liinidel, mis kunagi esimeste bensuröövlite tootmiseks püsti pandi? Venemaal võis selline pikaajaline tootmisliini kasutus võimalik olla küll, kuid läänes pannakse sageli uue mudeli tulekuga püsti ka uus tootmisliin.
To: riaak
See on see viljaka arenduse vili - tarbimisühiskonnas peaks kogu kaup kiiresti prügimäele jõudma, et uus asemele ostetaks, et majandus ikka kasvaks.
To: anubis
Kui müük Teslal juba masstoodangu mastaapi jõudnud, siis pole enam kohane kõrget hinda arenduskuludega põhjendada. |
35k ei ole kuskilt otsast kõrge hind selles klassis, sellest võiks nüüd jälle rääkida? Sama jutt Model S'il ja tema erinevas jõudluskategoorias derivaatidel vs sisepõlemismootoriga premium-klass.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
01.04.2016 22:39:09
|
|
|
Hoone jääb enamasti samaks, ilmselt koosterobotitelgi vahetad mingid osad või siis programmeerid ainult ümber teise kujuga detaile asetama. Mootoriosade tootmiselgi ilmselt miski CNC-le uue detaili jaoks programm peale ja sööda toorikut ainult ette, kindlasti kulusid on, aga kaugeltki mitte nii palju, kui nullist alustada. Sellepärast Tesla niiöelda kahjumis ongi, et kogu tulu, mida ta ka autode müügist saanud on, see kõik on kohe arenduskuludeks läinud+ lisaks veel investorite papp liigub sinna. Kui koosteliinid paigas ja saavad ilma viperusteta oma selle 500000 masinat aastas tootma kenasti, küll siis jääks ka juba sellest 32k eur maksvast model3-st piisavalt kasumimarginaali, kui ainult uudaks masstoota, nagu hetkel näha on, siis ilmselt klientidest puudu ei jää. Teslal algusest peale olnud probleeme mitte oma kaubast lahti saamisega, vaid piisavas koguses tootmisega. Kui tootmine nii odav ja lihtne, siis peaks ammu kõigil tahtjatel autod olemas olema, mitte ootejärjekorrad igale mudelile.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
01.04.2016 22:59:17
|
|
|
anubis kirjutas: |
35k ei ole kuskilt otsast kõrge hind selles klassis, sellest võiks nüüd jälle rääkida? Sama jutt Model S'il ja tema erinevas jõudluskategoorias derivaatidel vs sisepõlemismootoriga premium-klass. |
Ma ei oska öelda, kas 35 K€ on kõrge või mitte, aga eespool toodud Mazda3 hinnast on see üle 2 korra kõrgem. Järelikult on selle tootmiseks kulutatud üle 2 x rohkem energiat / ainet.
'
new1 kirjutas: |
Hoone jääb enamasti samaks, ilmselt koosterobotitelgi vahetad mingid osad või siis programmeerid ainult ümber teise kujuga detaile asetama. Mootoriosade tootmiselgi ilmselt miski CNC-le uue detaili jaoks programm peale ja sööda toorikut ainult ette, kindlasti kulusid on, aga kaugeltki mitte nii palju, kui nullist alustada. Sellepärast Tesla niiöelda kahjumis ongi, et kogu tulu, mida ta ka autode müügist saanud on, see kõik on kohe arenduskuludeks läinud+ lisaks veel investorite papp liigub sinna. Kui koosteliinid paigas ja saavad ilma viperusteta oma selle 500000 masinat aastas tootma kenasti, küll siis jääks ka juba sellest 32k eur maksvast model3-st piisavalt kasumimarginaali, kui ainult uudaks masstoota, nagu hetkel näha on, siis ilmselt klientidest puudu ei jää. Teslal algusest peale olnud probleeme mitte oma kaubast lahti saamisega, vaid piisavas koguses tootmisega. Kui tootmine nii odav ja lihtne, siis peaks ammu kõigil tahtjatel autod olemas olema, mitte ootejärjekorrad igale mudelile. |
Tõesti? Mitu aastat need robotid siis vastu peavad? Arvutite (mitte eriti aktiivselt füüsiliselt kuluvate seadmete) kasulikuks elueaks peetakse kuni 5 aastat. Robot, mis mehhaanilisi liigutusi vorbib pea 24h 365 päeva aastas, ei pea küll mitu eri mudelit vastu. Tulevad peale uued ja täiuslikumad robotid, millega saab toota suurema täpsusega detaile, kiiremini jne.
Ka hooned lähevad vast iga paari mudeli tagant lammutamisele ja uuesti ehitamisele, sest paarikümne aastaga muutub tootmine oluliselt.
Elektrijunnid ei pidanud ju mingeid erilisi juppe sisaldama, nende tootmisliinid peaks seega olema märksa lühemad ja odavamad kui tavaautode tootmisliinid.
Kui väidate, et elektriautode komponendid on lihtsamad ja odavamad, peaks olema väga lihtne ja odav nende tootmist sajakordistada. Eriti, kui nõudlus väidetavalt NII suur on!
Ja iga elektriauto tootmine, mis asendab kasutuses mõne tavaauto, peaks sel juhul tekitama ju energia ja tooraine ülejääki.
viimati muutis Sults 01.04.2016 23:05:37, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
01.04.2016 23:03:36
|
|
|
Täielik dumbfuck ikka...
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
markedmen
HV kasutaja
liitunud: 25.09.2009
|
01.04.2016 23:07:07
|
|
|
anubis kirjutas: |
Model S on hinnalt väga konkurentsivõimeline, Audi 8 seeria, Porsche Panamera, BMW 7'ga võrreldes. Sarnase varustuse/dünaamikaga on nad kõik samas hinnas. |
Sa päriselt võrdlesid Model S'i A8, 7 seeria ja samas klassis oleva S klassi mersuga? kulla poja, tesla sisemus oma materjalivaliku ja kvaliteediga on valgusaastate kaugusel nendest autodest. Kui teslalt tema elektrimootor ära võtta, siis mitte miski ei õigustaks sellist hinda. Elektrimootoriga nad on saanud oma hinna ülesse pushida, kuid reaalselt auto sisemuse kvaliteet ning mugavus on selle hinna kohta ikka üsna nutune. Seda on kuulda nii inimestelt, kes mõlemate autodega pikemalt sõitnud kui ka lihtsalt müügikuulutuste pilte vaadates, nagu siit läbi käinud näites ka oli.
Ei, ma ei ole mingi Tesla vihavaenlane, ma pean neid kindlasti liidriks elektriautode tootmises ning performance näitajad on ka väga super, aga no ma ei kannata, kui inimesed selle auto uhkelt luksusklassi alla tõstavad - face the facts, see lihtsalt pole seda hind ei ole see näitaja, mis viib auto keskklassist luksusklassi
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
01.04.2016 23:15:52
|
|
|
Ühesõnaga mõttetu vaielda, ajad oma joru ja suurt õigust taga, las kogu see asi veel areneb ja laieneb, üks 10 aasta pärast saad näha, kas on hinnavahe endisel tasemel või mitte sisepõlemismootoritega võrreldes. Ma julgen kihla ka vedada, et 30 prossa ulatuses on see hinnavahe vähemalt ühtlustunud.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
01.04.2016 23:24:58
|
|
|
new1 kirjutas: |
Ühesõnaga mõttetu vaielda, ajad oma joru ja suurt õigust taga, las kogu see asi veel areneb ja laieneb, üks 10 aasta pärast saad näha, kas on hinnavahe endisel tasemel või mitte sisepõlemismootoritega võrreldes. Ma julgen kihla ka vedada, et 30 prossa ulatuses on see hinnavahe vähemalt ühtlustunud. |
Mitu aastat siis sinu arvates Model Si tootmisliinid peaks neid vorpima, et nad oma liinide suured arenduskulud saaks tasa ja auto hinna vastavalt väidetavale LIHTSAMALE ja ODAVAMALE ehitusele tavaautost ODAVAMAKS? Millist tavaautomudelit toodetakse 15 aastat?
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
01.04.2016 23:48:59
|
|
|
markedmen kirjutas: |
anubis kirjutas: |
Model S on hinnalt väga konkurentsivõimeline, Audi 8 seeria, Porsche Panamera, BMW 7'ga võrreldes. Sarnase varustuse/dünaamikaga on nad kõik samas hinnas. |
Sa päriselt võrdlesid Model S'i A8, 7 seeria ja samas klassis oleva S klassi mersuga? kulla poja, tesla sisemus oma materjalivaliku ja kvaliteediga on valgusaastate kaugusel nendest autodest. Kui teslalt tema elektrimootor ära võtta, siis mitte miski ei õigustaks sellist hinda. Elektrimootoriga nad on saanud oma hinna ülesse pushida, kuid reaalselt auto sisemuse kvaliteet ning mugavus on selle hinna kohta ikka üsna nutune. Seda on kuulda nii inimestelt, kes mõlemate autodega pikemalt sõitnud kui ka lihtsalt müügikuulutuste pilte vaadates, nagu siit läbi käinud näites ka oli.
Ei, ma ei ole mingi Tesla vihavaenlane, ma pean neid kindlasti liidriks elektriautode tootmises ning performance näitajad on ka väga super, aga no ma ei kannata, kui inimesed selle auto uhkelt luksusklassi alla tõstavad - face the facts, see lihtsalt pole seda hind ei ole see näitaja, mis viib auto keskklassist luksusklassi |
Ise istunud nii S-mersus, A8 kui Teslas.
Ainuke, mis muljet avaldas oli Tesla. Teised on VW Golf/c-klass parema nahaga ja kallima lisavarustusega. Kui midagi uut välja mõeldakse siis osta uus auto. Teslal tuleb sama asi sulle FW uuendusega.
Ei ole väga poja, täitsa suur mees kes täitsa ise raha teenib ja selle paigutamisele mõtleb juba paarkümmend aastat
viimati muutis anubis 01.04.2016 23:50:02, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
01.04.2016 23:49:11
|
|
|
Sults kirjutas: |
Ma ei oska öelda, kas 35 K€ on kõrge või mitte, aga eespool toodud Mazda3 hinnast on see üle 2 korra kõrgem. Järelikult on selle tootmiseks kulutatud üle 2 x rohkem energiat / ainet.
|
Odavaim Mazda3 on 15k, täislaks 24k, kas viimase puhul on kulutatud 60% rohkem energiat ja ainet?
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|