Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  MTTC Eesti OÜ märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
iceincube
HV veteran
iceincube

liitunud: 18.11.2005




sõnum 24.06.2016 20:40:23 vasta tsitaadiga

Meenus kohe enda stoori.

Kunagi murdis keegi nende garantiis mu telefonil korpusest tüki välja ning esitleti seda kui varem olnud viga (loomulikult garantii katkestamisega), ehk ma ise olin väidetavalt telefoni korpusest tüki välja kukutanud või lõhkunud vms. See oli aku taga korpuses.

Läksin siis nõrdinult uksest välja ja oma telefoni uurides leidsin, et korpusest jupp puudu mis oli tekkinud garantiisse andmise järel ... kohe trepil keerasin tagasi.. rääkisin manageriga. Ühesõnaga pidin tõestama, et ma katkisena neile ei toonud. Mina toetusin faktile, et teenindaja oli vastu võtnud ja üles märkind korpuse defektid. Seda puuduvat tükki korpusest polnud kirjas. Peaks ju olema piisav. Aga tuleb välja, et tegelikult pole.

Mida veel usaldada kui vastuvõtu akti? Peale mõningast pushimist ja telefon jäi neile. Ei tahetud mitte võtta. Sai veel küsitud, et kuidas siis teinekord tooma peaks kui nende enda akt pole nn piisav tõestus- vastust ei antud. Teenindajaga selfie + sama päeva ajaleht? icon_rolleyes.gif

Igastahes paar nädalat hiljem kanti raha tagasi- ja küsimustele vastata ei tahetud ning telefon jäi neile.

Hea, et kohe tagasi läksin ja üldse märkasin seda auku.
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KyBer
HV veteran
KyBer

liitunud: 28.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 25.06.2016 08:59:38 vasta tsitaadiga

See garantii katkestamine mikrokriimude puhul tundub juba standardiks saamas...isegi tarbijakaitse ei suutnud aidata thumbs_down.gif
Tegelik probleem telefonil oli hoopis vigane Samsungi tarkvara.. CM vastu vahetades töötab telefon seniajani.

Igatahes kohalikest poodidest telefone enam ei osta...läksin hiinakate teed kuna kohalikule garantiile niikuinii toetuda ei saa.
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 96
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 25.06.2016 09:21:38 Re: MTTC petised vasta tsitaadiga

kose2ik kirjutas:
MTTC kohta niipalju, et arvan, et kui sinna viia tuttuus kasutamata seade, siis nad võiva ka leida mõned kriimud ja "pakkuda" emaplaadi vms vahetust (öeldes vaid, et levi nõrk aegajalt ja kuumeneb üle aegajalt vms) (nad ei hakka seadet tundide viisi testima, et tegelikku viga tuvastada või viga esile kutsuda). icon_biggrin.gif

No aga leiutage mingi selline viga, mida on keeruline kohe avastada, kuid võiks nagu olemas olla. Teeks väikese katse. Ostaks telefoni, kakuks kiled maha ja viiks remonti (isegi kordagi sisse lõlitamata vms.. Vaataks, pulli pärast, mis saab. Isegi kui midagi ei saa, siis see 15€ defekteerimise tasu, on suhteliselt väike summa sellise eksperimendi eest icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 25.06.2016 09:31:41 vasta tsitaadiga

Huvitav, kas Ekspress ei tahaks MTTC teemal lugu teha? Nad tavaliselt suudavad ju sellistest asjadest üsna asjalikult kirjutada.
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 28.06.2016 15:31:34 vasta tsitaadiga

-KRANTS- pakutud varianti võiksid Pealtnägija tegijad proovida thumbs_up.gif
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003




sõnum 28.06.2016 16:38:07 vasta tsitaadiga

kes tahab vihjet anda siis: http://etv.err.ee/l/elusaated/pealtnagija/meeskond
_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MKD
HV kasutaja

liitunud: 10.04.2004




sõnum 28.06.2016 17:04:41 vasta tsitaadiga

Puutusin ka eelmine aasta MTTC tegelastega kokku ning kahjuks ei ole ka minu kogemus positiivne. Eelmine kevad viisin naise Sony Z1C garantiisse kuna levi hakkis - telefonile ei saanud helistada, ütles, et välja lülitatud kuigi tegelikult oli sees. Telefon oli kogu aja olnud pehmes ümbrises ehk korpus oli kriimudeta, kuid ometigi kirjutati aktile "korpusel esineb kriime" - selle kohta uurides tunnistas klienditeenindaja, et see on standard ehk kui on kasutatud telefon, siis peavad kriimud ju olema icon_smile.gif . Esimesel korral tehti levi probleem korda, kuid selle järgselt hakkas tõrkuma mikrofon. Viisin uuesti tagasi, kuid MTTC probleemi ei suutnud lahendada - nende argument oli, et see on tarkvara viga ning nemad ei tea, kuidas enne töötas. Loomulikult polnud ka klienditeenindaja nõus kutsuma juhatajat (õigemini "helistas" aga tehti selgeks, et neid ei huvita). Lisati veel, et neid tegelikult ei huvita - ma võin telefoni sinna ka jätta, sest nemad on teinud kõik õigesti.

Kodus kirjutasin MTTC üldmailile kirja koos viitega Tarbijakaitseametile ning palvega probleem lahendada koostades telefoni mahakandmisakt kuna MTTC tekitas garantiitööga telefonile vigasid juurde. Tarbijakaitseametiga ähvardamine pani asjad kiiresti liikuma ning juba järgmisel päeval sain telefoni vastu akti, mille alusel Tele 2 telefoni ostuhinna hüvitas.

Kogu protsess võttis aega tublisti üle kuu ning klienditeenindusega ei ole mingit mõtet suhelda - need tibid kohapeal probleeme lahendada ei taha ning telefonitugi on umbkeelne.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjaups
MeesKesTuliMetsast
kjaups

liitunud: 02.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2016 17:37:35 vasta tsitaadiga

Eestisse oli ka alles euro jõudnud, kui sõber ostis omale kohvimasina (ei mäleta mis mark oli, kuid jäi sinna 300€ kanti). Sai ca kolm kuud rõõmsalt kohvi jahvatada, kui viskas tulukese põlema ja miskise veakoodi tabloole.
Oh üllatust, Eestis ainuke remonditöökoda on MTTC (esimest korda kuulsin tollal sellisest kohast). Viisin sõbra aparaadiga sinna, andis asjad neile ja öeldi, et nüüd peab veidi ootama, et Eestis sellist asja lahti ei võeta ja läheb välismaale uurimisele.
Miski paar nädalat hiljem sai kõne, et võite järgi tulla. Läksime sõbraga kohale ja oh üllatust. Miskine vee temp andur ära koolenud aparaadi vale käsitlemise tulemusel (No ma ei tea, vala uba sisse, täida mannerg veega ja vajuta nuppu ning teosta hooldus kui masin tabloole ette manab vajadusest).
Kalkull tehti suurem kui masin ise väärt oli. Sõber polnud nõus ja tahtis aparaati tagasi, et käib soomes tööl ja uurib sealt remontimise võimalusi. Siis kukuti jahuma, et ennem kätte ei saa, kui pole maksnud vea tuvastamisega seotud kulusid. Tädike ei jõudnud arvutist summat välja manadagi kui sõber saatis selle lause peale nad sooja kohta ja käskis omale sisse istuda selle aparaadi.



Samsung S2. Ca kuu peale ostmist kukkus ekraan ees maha ja oh üllatust ainukese pisikese kivi peale, mis maas oli. Mõra üle ekraani. Telefon töötas ideaalselt edasi. Olin ca poolteist aastat telefoni kasutanud, kui üks päev tapsin aega ja mängisin Ridge Racer 3 (vmt automängu). Plaks, telefon jooksis kokku, hoidsin power nupu all, et Hard Reset teha. Pilt kadus ja jäigi kadunuks. Viisin EMTsse, seal öeldi, et kuna mõra on peal, et ei pruugi garantii alla mina. Ma vastu, et mis moodi saab klaasi mõra katkestada telefoni sisemiste detailide garantii, kui isegi ekraan töötab laitmatult. Selle peale ei osatud midagi öelda võeti telefon vastu ning saadeti oh üllatust MTTCsse.
Sealt sain paari päeva pärast kõne, et telefonil on tugevad deformeerumise jäljed ja tugev kahjustus, garantii ei kehti. Omalt poolt pakuti variant, et vahetavad emaplaadi ja ekraani ning summa oli miskine üle 300€ (Tollal ei maksnud uus Samsung S2 enam nii paljugi, kui remondi eest küsiti).
Loobusin ja lasin emailile nende vea tuvastamise akti saata, sest nõuti selle eest ca 15€. Vastu sain kaks pilti klaasi mõrast ja teksti, et telefon ei tööta. Miksei tööta, mis põhjusel jne, see jäi mul endal mõistada.
Kodus võtsin telefoni laiali (MTTC nad isegi ei vaevunud seda tegema, kuid võeti telefoni kõne, kahe pildi, emaili koostamise eest 15€, kuid mis telefonil viga oli, "Telefon on katki" - meenub anekdoot.), kruvid ja garantii "turvakile" olid veel tehase omad, telefoni poldud avatudki.
Üks kiip tuhm, arvatavasti läbi. Tellisin ebayst ise katkise ekraaniga kasutatud telefoni ja kasutasin S2te rõõmsalt edasi, lootes, et enam kunagi ei pea selliste ainide juurde minema.



Aga oh üllatust, kui tekkist vajadust parema telefoni suunas ja otsustasin võta omale Xperia Z1. Sain heal juhul paar päeva kasutada, kui telefon hakkas lampi ise asju tegema. Ekraani puutetundlikus muutus, kui telefoni sai mõnda aega aktiivselt kasutada.
Viisin siis Elisasse ja kirjeldasin probleemi, võeti vastu ja saadeti ära. Ca poolteist nädalat hiljem sain telefoni Elisast kätte koos paberiga. Vaatan, MTTC, lahe. Paberil kirjas, viga ei tuvastatud, tarkvara uuendus. Elisa tädike rääkis, et tarkvara uuendus aitab tavaliselt probleeme lahendada.
No jah, viskasin Sim kaardi sisse ja panin kodu poole punuma. Jõudsin kodu uksest sisse, võtsin telefoni taskust välja, seadetest vaatan, sama tarkvara mis ennem (viimane mis sony pakkus oma PC Companioniga) ning telefon hakkas taas jamama.
Kodus olin olnud vist 5 minutit. Ots ringi ja Elisasse. Sealt kratsiti ka põhimõtteliselt kukkalt ja ei suudetud muud kosta, et viiksin otse MTTCsse, siis saab kiiremini probleemi lahendatud.
Oli juba tuttav koht ja ei tekkinud probleeme nende leidmisega. Seal seletasin tädikesele pikalt ja laialt, et mis probleem on, viskas mingi ühe rea paberile, nõudis mult eelmist remondiakti, et muidu nad ei pruugi viga tuvastada vms jahudes. Viskasin kogu kupatuse neile letile ja tulin tulema. Telefon oli juba reaalslt kauem olnud MTTCs kui minu käes kasutuses. Läks miskine nädalakene mõõda, kuid helistati ja öeldi, et võin oma telefonile järgi tulla. Saan paberid kätte ja tekstid üks ühele, viga ei tuvastatud, teostatud tarkvara uuendus. No mida emmi. Uurisin, et mis teema on. Tehnik väidab, et telefon on tipp topp korras, nemad ühtegi viga ei tuvastanud.
Kopp ees seadsin sammud koju. Kodus viskasin laadija taha (viies oli akul paar protsenti alles ja sisselülitades suht samasse auku. Ei teagi, kas üldsegi tehti sellega midagi või lihtsalt kogus riiulil tolmu).
Peale natukest laadimist hakkasin ise uurima, et mis teema on. Tuli välja, et kui telefon läheb soojaks, siis midagi telefonis nagu paisuks ja telefoni ekraan hakkab ise mingit punkti ekraanil vajutama. Võtsin naise telefoni, tegin paari mindise video, kuidas telefon ise sõnumit koostab, peale home nupu litsumist ise programme käivitab jne.
Ajeee, sammud tagasi MTTCsse. Sama tädike, viskasin paberid ja telefoni letile, tõmbasin oma telefoni video käima. Kus siis hakkasid klaviatuuri nupukesed käima. Jätsin video neile vaatamiseks, telefon oli jätkuvalt "Factory reset" nagu tehasest tulnud, et tehnik saaks ka vaadata.Ja järgmine osa mulle meeldis. A la, nemad saadavad selle Leetu, et neil ei remonditagi nii uut telefoni siin. thumbs_up.gif Nagu WTF, kas üleüldse kohe ei mõistnud sellist lükket vea tuvastamiseks teha, et miks alles nüüd. Vaikus, kehitasin õlgu, teiselt pool leti vaatas mulle vastu "Patric, halloo kosmos", võtsin mulle värskelt prinditud remondi akti näppu ja tulin tulema. Küsiti veel, et kas helistavad samale numbrile, mis eelmistel aktidel märgitud. Ei tea kuhu siis.
Läks üle kahe nädala aega, kui sain kõne, et nüüd telefon korras. Läksin sinna, sain maailma töödega paberi ja töötava telefoni. Sisuliselt oli mu vanast telefonist alles ainult aku ja välimine raam, kõik ülejäänud oli uus.

_________________
SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi ja privas 3D Touch V3.2 15€ + varu nõelad 1€ tk
Kommentaarid: 160 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
K3ndu
HV Guru
K3ndu

liitunud: 25.10.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2016 17:41:52 vasta tsitaadiga

Lugedes seda teemat jääb mulje, et Sony ei kõlba küll absoluutselt kuskile...
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kjaups
MeesKesTuliMetsast
kjaups

liitunud: 02.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2016 17:45:24 vasta tsitaadiga

K3ndu, peale seda jama Z1 tänini töötanud (vanust üle kahe poole aasta). Lihtsalt sain õnnetu isendi vmt.
Naisele ostsin uuema partii Z3C, 5 kuud vana ja pole hetkel mingeid probleeme.
Joppamise värk.

_________________
SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi ja privas 3D Touch V3.2 15€ + varu nõelad 1€ tk
Kommentaarid: 160 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2016 17:47:08 vasta tsitaadiga

Ma jällegi ei saa aru, miks kõik mobiilitootjad jm. loomad kasutavad selle firma teenuseid icon_rolleyes.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 28.06.2016 17:47:38 vasta tsitaadiga

1,5a tagasi häkkisin oma Z1C telliseks ja toimetasin selle läbi Elisa MTTC'sse. Vahetati emaplaat, ekraan, aku ja veel midagi, nimekiri oli pikk. Positiivne kogemus thumbs_up.gif
_________________
Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tont23
HV veteran
tont23

liitunud: 13.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2016 18:21:34 vasta tsitaadiga

sai ostetud 30-ndal mail just5 Freedom X1, 2 päeva sain kasutada kui viskas pildi mustaks ja kõik,hiljem sain küll mingi ime nipiga recoverysse? kuid sealt edasi enam mitte
03.06 sai asi euronicsisse tagasi viidud...viimane logi kuupäev nende hoolduse lehel MTTC poolt on 14.06 - Asub kõrgema taseme hoolduses remondis(tallinnas ilmselt) ...tundub et asjad ei käi seal just kõige ''kiiremalt'' icon_neutral.gif icon_mad.gif
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 109
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003




sõnum 28.06.2016 18:35:36 vasta tsitaadiga

tont23 kirjutas:
sai ostetud 30-ndal mail just5 Freedom X1, 2 päeva sain kasutada kui viskas pildi mustaks ja kõik,hiljem sain küll mingi ime nipiga recoverysse? kuid sealt edasi enam mitte
03.06 sai asi euronicsisse tagasi viidud...viimane logi kuupäev nende hoolduse lehel MTTC poolt on 14.06 - Asub kõrgema taseme hoolduses remondis(tallinnas ilmselt) ...tundub et asjad ei käi seal just kõige ''kiiremalt'' icon_neutral.gif icon_mad.gif

see on vist asi mida kuskil ei öelda, aga võiks teada: suuroperaatorite saadetud tööd on alat prioriteetsemad.

_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003




sõnum 28.06.2016 18:45:18 vasta tsitaadiga

K3ndu kirjutas:
Lugedes seda teemat jääb mulje, et Sony ei kõlba küll absoluutselt kuskile...

mul on küll esimene ja viimane Sony icon_biggrin.gif
Compact ditchiti ja ilmselt tuleb niiehknaa mingi suur luts asemele võtta, parem olgu siis Samsung, tuttav vähemalt...

_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2016 19:54:16 vasta tsitaadiga

No põhjus miks Sonyst palju juttu on ka see, et see on eestis väga tuntud kaubamärk ja paljudel (näiteks minu tutvusringkonnas) on Sony telefon. Ka endal alates 2011 kuni 2015 aasta oli Sony Ericsson ja nüüd üle aasta Z3 Compact. Kui välja arvata USB pesa klapi tihendi väsimine (mille vahetasin ise mitte ei läinud MTTC-sse aega raiskama), siis 0 probleemi.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tont23
HV veteran
tont23

liitunud: 13.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2016 20:25:04 vasta tsitaadiga

arm2004 kirjutas:
tont23 kirjutas:
sai ostetud 30-ndal mail just5 Freedom X1, 2 päeva sain kasutada kui viskas pildi mustaks ja kõik,hiljem sain küll mingi ime nipiga recoverysse? kuid sealt edasi enam mitte
03.06 sai asi euronicsisse tagasi viidud...viimane logi kuupäev nende hoolduse lehel MTTC poolt on 14.06 - Asub kõrgema taseme hoolduses remondis(tallinnas ilmselt) ...tundub et asjad ei käi seal just kõige ''kiiremalt'' icon_neutral.gif icon_mad.gif

see on vist asi mida kuskil ei öelda, aga võiks teada: suuroperaatorite saadetud tööd on alat prioriteetsemad.


euronics pole küll operaator aga tegemist pole ju ka mingisuguse väikese ketiga icon_rolleyes.gif seda enam imelik et niikaua aega läheb ,kuna tegemist oli suure tõenäosusega mingi tarkvara cräshiga vms icon_neutral.gif
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 109
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arm2004
HV Guru
arm2004

liitunud: 20.05.2003




sõnum 28.06.2016 21:20:59 vasta tsitaadiga

tont23 kirjutas:
arm2004 kirjutas:
tont23 kirjutas:
sai ostetud 30-ndal mail just5 Freedom X1, 2 päeva sain kasutada kui viskas pildi mustaks ja kõik,hiljem sain küll mingi ime nipiga recoverysse? kuid sealt edasi enam mitte
03.06 sai asi euronicsisse tagasi viidud...viimane logi kuupäev nende hoolduse lehel MTTC poolt on 14.06 - Asub kõrgema taseme hoolduses remondis(tallinnas ilmselt) ...tundub et asjad ei käi seal just kõige ''kiiremalt'' icon_neutral.gif icon_mad.gif

see on vist asi mida kuskil ei öelda, aga võiks teada: suuroperaatorite saadetud tööd on alat prioriteetsemad.


euronics pole küll operaator aga tegemist pole ju ka mingisuguse väikese ketiga icon_rolleyes.gif seda enam imelik et niikaua aega läheb ,kuna tegemist oli suure tõenäosusega mingi tarkvara cräshiga vms icon_neutral.gif

on suur vahe - elisa, tele2, telia saavad ALATI kõigist teistest kõvema prioriteedi. keti suurus pole näitaja, müük on. ja garantii sisu ei mängi ka erilist rolli - softiveaga istud samamoodi järjekorras nagu ülejäänud ohvrid icon_rolleyes.gif

_________________
nooope!
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janar!
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2016 21:44:18 vasta tsitaadiga

Tahaks sulle sarkastiliselt öelda aga ei viitsi bljät kirjutada praegu.

arm2004 kirjutas:
K3ndu kirjutas:
Lugedes seda teemat jääb mulje, et Sony ei kõlba küll absoluutselt kuskile...

mul on küll esimene ja viimane Sony icon_biggrin.gif
Compact ditchiti ja ilmselt tuleb niiehknaa mingi suur luts asemele võtta, parem olgu siis Samsung, tuttav vähemalt...
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lord Ami
HV veteran
Lord Ami

liitunud: 13.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2016 22:24:29 vasta tsitaadiga

tont23 kirjutas:
sai ostetud 30-ndal mail just5 Freedom X1, 2 päeva sain kasutada kui viskas pildi mustaks ja kõik,hiljem sain küll mingi ime nipiga recoverysse? kuid sealt edasi enam mitte
03.06 sai asi euronicsisse tagasi viidud...viimane logi kuupäev nende hoolduse lehel MTTC poolt on 14.06 - Asub kõrgema taseme hoolduses remondis(tallinnas ilmselt) ...tundub et asjad ei käi seal just kõige ''kiiremalt'' icon_neutral.gif icon_mad.gif


Tuttaval oli laadimisega probleeme - laadis ikka väga kaua. Ca kuu läks kogu asja peale. Ju telliti hiinast mingi jupp...
MTTC-s käis siis.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WäntWõll
make.believe
WäntWõll

liitunud: 18.01.2005




sõnum 28.06.2016 22:32:22 vasta tsitaadiga

Lord Ami kirjutas:
tont23 kirjutas:
sai ostetud 30-ndal mail just5 Freedom X1, 2 päeva sain kasutada kui viskas pildi mustaks ja kõik,hiljem sain küll mingi ime nipiga recoverysse? kuid sealt edasi enam mitte
03.06 sai asi euronicsisse tagasi viidud...viimane logi kuupäev nende hoolduse lehel MTTC poolt on 14.06 - Asub kõrgema taseme hoolduses remondis(tallinnas ilmselt) ...tundub et asjad ei käi seal just kõige ''kiiremalt'' icon_neutral.gif icon_mad.gif


Tuttaval oli laadimisega probleeme - laadis ikka väga kaua. Ca kuu läks kogu asja peale. Ju telliti hiinast mingi jupp...
MTTC-s käis siis.

Mul käis ka laadimise murega, ei laadinud enne remonti ja lae ka peale remonti. icon_razz.gif
Kuna garantii väliine sinisilmne tegevus, siis kirjutasin kulud korstnasse ja edasi ei jauranud.
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 299
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tont23
HV veteran
tont23

liitunud: 13.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2016 01:34:31 vasta tsitaadiga

Lord Ami kirjutas:
tont23 kirjutas:
sai ostetud 30-ndal mail just5 Freedom X1, 2 päeva sain kasutada kui viskas pildi mustaks ja kõik,hiljem sain küll mingi ime nipiga recoverysse? kuid sealt edasi enam mitte
03.06 sai asi euronicsisse tagasi viidud...viimane logi kuupäev nende hoolduse lehel MTTC poolt on 14.06 - Asub kõrgema taseme hoolduses remondis(tallinnas ilmselt) ...tundub et asjad ei käi seal just kõige ''kiiremalt'' icon_neutral.gif icon_mad.gif


Tuttaval oli laadimisega probleeme - laadis ikka väga kaua. Ca kuu läks kogu asja peale. Ju telliti hiinast mingi jupp...
MTTC-s käis siis.


jepp....märkasin ka ise miskit sarnast,see 2-3korda mis laadisin oli küll pigem aeglane(2-3h),karbil kirjas et kiirlaadimine icon_rolleyes.gif kiirlaadimine peaks ikka olema 0-75% alla tunnikese icon_neutral.gif
ja hetkel kui är kooles oli ka laadija taga

kuna sain seda telefoni kasutada peale ostu 2päeva siis ei hakka niisama alla andma...kuigi tundub ka et hetkel on ilmselt mingi jupp tellimisel,sellest see peaaegu kuu pikkune ooteaeg
mainiks veel ära et euronics tartu-MTTC tallinn liikumine võttis aega 6päeva icon_lol.gif
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 109
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kose2ik
HV kasutaja
kose2ik

liitunud: 02.05.2002




sõnum 05.07.2016 11:36:11 Re: MTTC petised vasta tsitaadiga

kose2ik kirjutas:
EMT/Elisa/Tele2 ei romondi (enamasti) telefone vaid saadab enamasti MTTC-sse (ilma klienti hoiatamata).

Lisaks mainiks ära, et MITTE IIAL osta seadet vitriinilt, kuna need on enamasti defektsed. (alati kinnises kiletatud kordagi avamata karbis osta ja koha kohapeal vaadata üle luubi/mikroskoobiga (varudes aega ülevaatamiseks ~10min) ja kui sisetunnegi kahtleb või väiksemgi kahtlus siis nõuda uut seadet. Muidugi kohe leti juures ka testida kõik asjad üle ja teha testid (https://play.google.com/store/search?q=benchmark%20test%20android))

Suurelt ja rasvases tekstis võib kirjutada siia, et kui telefonil on näha kriimud mis veidigi näevad välja kukkumis jäljed, või on seade saanud niiskuskahjustuse (valge paber indikaator on muutunud punaseks või on korrosioon (valge/hall tina/magneesium või roheline vase korrosioon)), kasvõi keha niiskusest seadet higistades keha läheduses hoides. Või on seade kõver (kasvõi alla ~0,5mm (sirgele lauale pannes ja vastu valgust vaadates näeb laua ja seadme sirge pinna vahelt valgust)). Siis ei ole mõtet ka viia enam ametlikku garantii remonti seadet. Rääkimata, et ei tasu öelda, et prooviti laadida seadet mitte komplektis kaasas olnud adapteriga/laadijaga).

Mul see nimekiri erinevate juhtumitega oleks üsna pikk. Põhiline on see, et MTTC küsib oma tööde kvaliteediga liiga kõrget hinda ja teeb puudulikku tööd (eriti see 15€ defekteerimine ja vea tuvastamine), petavad kliente ja ei tuvasta tegelikku/reaalset viga kliendile e. küsivad alusetult vea tuvastamise eest tasu.

MTTC kodulehel on hinnakirjas peidetud defekteerimise hind e. pandud hinnakirja lõppu ja et seda näha peab vajutama tekstile "näita rohkem" (mis ka omaette ei ole selgesti arusaadav et sinna vajutades näitab pikemalt hinnakirja nimekirja)
ja on märkimata jäetud see lauses "Hinnad kodulehel on orienteeruvad. Lõplik remonttöö hind selgub pärast seadme defekteerimist. ", mis aga kliendile ei ütle selgelt, et see "...pärast seadme defekteerimist" on hinnakirjas peidetud "Telefoni defekteerimine, vea tuvastamine" ja maksab 15,29 EUR. Lisaks hinnakirjas peaks olema ka kliendi/tarbijasõbralikum ja tooma selle diagnostika järjekorra algusesse sest ilma selle tasulise tööta ei saa muid hindasid ju arvesse võttagi, nagu väidetakse rasvases ja allajoonitud tekstis.


Seadme kasutusjuhendi tuleb hoolikalt läbi lugeda ja leida ka sealt vastuollu minevad punktid üles. Näiteks mida soovitatakse mitte teha, tähendab muidugi mida ei tohi teha ja kui olete teinud siis olete rikkunud seadme kasutustingimusi ja kaotanud tootja garantii. Kuigi soovitatakse seadme viia tootja volitatud teenusepakkujale, kes garantii ära võtab ja nõuab lisaks ka 15€.

Põhiline: MTTC küsib 15€ "defekteerimise ja vea tuvastamise" eest aga ei tuvasta TEGELIKKU viga. Näiteks kui viga ei ole üldse olnud seadmes (seade on täiesti töökorras) vaid SiM kaardis oli probleem ja pakkus kohe nagu nad tüüpiliselt pakuvad "esipaneeli" ja "alusplaadi" vahetust (kallimalt kui seadme turuväärtus ja ilma seadmel garantiid säilitamata). Kuskil ei ole ka välja kirjutatud, mida need mõisted tähendavad ja seadme hinnakirjas puuduvad sellise teenuse nimed: "esipaneeli" ja "alusplaadi" vahetust (emaplaat? case? Housing? Front Housing? Rear Housing? Battery Door? Side Rail? Kas emaplaadi vahetusel vahetub ka iMEi ja kas realselt ka emaplaati vahetatakse. Üldse kas telefoni muudele osadele jääb garantii, kui teostatakse mingeid remonttöid, või ainult remonditud asjale või tööle jääb nö. garantii (tehtud tööle garantii == kui klient saab kätte ja töötab, siis selle hetkeni kehtibki ja ei tähenda garantiid osadele või kogu seadme muudele osadele (mis võib-olla töö käigus rikuti/välja vahetati))).

Isegi siis kui seadme tekkinud probleem on tootja praak (vigane jootmine/komponent/kiip/liimimata) ja ei ole olnud garantii maha võtmise põhjusel tekkinud (maha kukkumisel, niiskuskahjustus), siis ikka see garantii alla enam ei lähe.

Lisaks on kirjutatud näiteks: Teie seadmesse on sisseehitatud tarkvara tööriist, mis koostab vea esinemisel vealogi. See tööriist kogub vastava veaga seotud andmeid, nagu näiteks signaalitugevus, mobiiltelefoni ID asukoht kõne äkilisel katkemisel ja laaditud rakendused. Logi kasutatakse ainult vea põhjuse väljaselgitamiseks. Need logid krüpteeritakse ja neile pääsevad juurde ainult volitatud LG teeninduskeskuse töötajad, kui peaksite seadme remonti viima. (seega kui olete installeeerinud seadmesse mõne programmi, mitte Google Play kaudu või lausa rootinud seadme, siis olete juba kaotanud garantii. Kuna logisse jääb märk maha seadmesse laaditud rakendustest)

Või nagu kasutusjuhendis on kirjas: "Klaasist osad" Mõned teie mobiiltelefoni osad on valmistatud klaasist. Need võivad seadme kukkumisel või põrutuse tagajärjel puruneda. Kui klaas peaks purunema, ärge puudutage ega proovige seda eemaldada. Lõpetage mobiiltelefoni kasutamine ajaks, kuni volitatud teenusepakkuja on klaasi asendanud.

- Ei näe põhjust, miks peaks seadme viima volitatud teenusepakkujale, kui siis seade kaotab koheselt garantii (ka peale klaasi vahetust), lisaks klaasi vahetus on turuhinnast kallima ja lisandub ~15€ garantii mahavõtmise tasu (nagu nad seada nimetavad: defekteerimine/diagnostika ja vea tuvastamine), mis seisneb/piirdub vaid seadmest väliste piltide tegemisega.

Soovitan aga iga uuele garantiiga telefonile lisada kummist/gel ümbris (võimalikult paks ja kummist (mitte plastikust), eriti nurgad oleks kaitstud ja kaitseümbrise ääred oleks kõrgemad puuteklaasi pinnast), et kukkudes ei jätaks raamile kriimustusi/mõlke. Liiv muidugi on omaette teema, kuna liiv võib sisaldada ka nö. kristalle/teemante mis klaasi lõikavad/kriimustavad kergesti (eriti kui jääb kristall raami ja klaasi vahelisse osasse, olenemata kristalli suurusest). Lisaks panna klaasi pindadele peale kaitsekiled, kriimude välistamiseks (isegi originaal Gorilla klaasid jätavad (pindmisele kihile) kriime, aga neid ei ole palja silmaga näha. On näha vaid siis kui telefoni pind kliiniliselt puhastada ja vaadelda teatud nurga alt peegelduva valgusega või mikroskoobiga. (Naha rasv peidab visuaalsed kriimud, näpuga üle tõmmates)). Samas eemaldada kõik kaitsekiled ja ümbris, enne seadme remonti andmist ja teha üleandmise laual ise video seadet lähedalt filmides/pildistades ja näidates filmis ära ka mida seade teeb ja mida ei tee ja loetleda ise kõik ette mis probleemiks (kuna loeb see mis paberil kirjas, mitte mida olid rääkinud. Ehk tuleb kirja panna otseselt mis viga soovib klient täpselt teada saada e. tuvastada.). Enamus kohtades ei taheta vastuvõtu akti kirja panna, nt. ekraan kuvab pildi probleemideta (kui puuteklaas on katki) või mikrofon töötab, või kui LCD pilti ei kuva (siis vähemalt käivitub ja laeb operatsioonisüsteemi üles e. reageerib mõnedele nuppudele jne. Vahest saab ka pilditu seadmega tuvastada, et seade töötab, kui panna seadmessse ilma PiN koodita SiM kaardi ja käivitada telefon ja siis sellele helistada. Samas kui puutetundlikus ei tööta, siis saab OTG microUSB juhtmega järgi panna tavalise USB klaviatuuri/hiire. jne)

Starcom.ee sai eriti tigedaks, kui ma nii tegin, et panin oma katkise telefoni lauale ja filmisin seadet iga nurga alt laual (ja funktsionaalsust e. mis töötavad) enne üleandmist, 2 päeva hiljem nad ka keeldusid seadet parandamast (ridadevahelt loetuna andsin nad ka mõista, et nad ei teeninda mind enam iial) (siis panin kõik "kaardid" nende Facebook lehele ja nüüd siiani ei ole seda FaceBook lehte ka näinud enam e. maha võeti).
Muidugi Starcom e. All Kaubanduse OÜ makse viisid on AiNULT SULAS ja kui teed arve numbri selgitusse pannes ülekande siis on nad vihast lillad. Nende arvenumbrid (kuupäevaga kombineeritud, mitte aga kronoloogiline) on omaette teema ja arvatavasti ka must raamatupidamine on kümneid kordi paksem, kui tavaline raamatupidamine.

Samuti ValgeKlaar on sokkinud emaplaadi vahetust kui tegelik põhjus on kaamera lühises.


(MTTC informatsioon remonttöö kohta lehel on ka väike nupuke "täiendav informatsioon", millele klikates näeb ka pilte (mis enamasti on töötaja telefoniga tehtud nt. Samsung S2 GT-i9100 või muu nutitelefoni kaameraga pildistatud.)

Tegelik põhjus, miks ei tuvastanud võrku, oli SiM kaardi kaardis, mitte seadmes: (Tele2-est saadetud MTTC-sse) http://service.mttc.lt/index.php?fuseaction=home.showRMAcustomer&RMA=E1287360 (MTTC PETTURID üritasid klienti petta, kirjutades "vajab alusplaadi vahetust" kuigi viga ei olnud seadmes ja samas ka "garantii kehtivus lopetatud" )

Tegelik põhjus miks seade tegi taaskäivitumist oli protsesori ülekuumenemine (emaplaadi ja protsessori kiibi jootmine kehva ja osaliselt kaitsva/stabiliseeriva liimiga katmata (Underfill PoP thermo-mechanical stress) (216 tinapallist 36 katmata e. 15% kiibist ja üks nurk)), kui hoida seadet aktiivse õhk jahutusega alla 30*C(~25*C) siis töötab probleemideta ja kui temp tõuseb üle 35*C siis ei tööta korralikult ja tavapäraselt seadme kiip võib kuumeneda üle 95*C kasutamisel (kuumenevates asjades tekib termopaisumine ja kasutamisel nagu traadi painutamine, mis üks hetk katkeb, eriti kui üks kiibi nurk ei ole võrdsetes tingimustes https://goo.gl/photos/Tmr4duESjuUawn8n7 (LG G4 bootloop ( www.google.ee/search?q=pcb+ball+crack&tbm=isch "pcb ball crack") lahendus on tinapallid korraks üles sulatada või välja vahetada. Sama sandwich/PoP https://en.wikipedia.org/wiki/Package_on_package Qualcomm Snapdragon protsessoriga jama ka Samsung S6 puhul vist, (ajutine)lahendus kas ahju või https://youtu.be/F02SgZN4L1Y ) ): (Euronics-ist saadetud MTTC-sse) http://service.mttc.lt/index.php?fuseaction=home.showRMAcustomer&RMA=E1335802 (LG G4 puhul nad ei saa öelda et telefon on painutatud icon_biggrin.gif , aga kahjuksei meeldi mulle, et seal sees olev emaplaat on sirge ja kui raami panna siis on pinge all paindes (mida põhjuseks sirgete telefonide puhul justkui üritab MTTC väita, kui telefoni raam on ~0,5mm paindes) )

Pindmine klaas ei tohiks puruneda paindumisega, klaas peaks kannatama paindumist vähemalt 5mm kuni 10mm. (kui just ei ole klaasil täket ( nt. teemant sõrmuse/kõrvarõnga kiviga vms või defektne klaas või temperatuuri erinevus vahet üle 15*C klaasi erinevas osas samaaegselt (enamus telefonid on disainitud, et suurem osa seadme kuumusest kantakse seadme ekraani ülaosasse, samas allosas on (olenevalt seadmest kas all või üleval ekraani servas) ka taustvalgustuse lambid kuumutamas ja keskosas on aku)) (Thermal imaging (of stressed) annavad parema ettekujutuse nt.: http://www.electronics-cooling.com/2015/11/a-figure-of-merit-for-smart-phone-thermal-management/ ).
Seadme paindumise põhjuseks võib enamasti olla ka raamis konstruktsiooni nõrgad kohad (olenemata kas klapid on kinni või avatud paindumisel) (nt. raamis nupu augud, kaardipesa avad e. õhemad/nõrgemad raami osad).
(Näiteks, mitme ekspertiisi kohas öeldi, et klaasi pragu tekkinud paindumisest (ja toodud näide ka, et pükste tagataskus kandmisel ja peale istutud), aga ei avastatud mõra mikroskoobiga vaadeldes, et oli enne mõra tekkimist üks põhjustanud (tegelikult ka mitu täket kogu klaasil) täkke jälg ( https://goo.gl/photos/65nDtsyHpHwcqL2U6 , kriimustuskindlal klaasil Sony Z3 ja mõra tekkis alles hiljem klaasi termopaisumisega erinevate temp.-ga ja pingetega) http://service.mttc.lt/index.php?fuseaction=home.showRMAcustomer&lang=et&RMA=EA23493 (isegi seda mõranenud ja tükk väljas olevat puuteklaasi (mille eemaldasin LCD ekraanilt) painutades sain sama tulemuse nagu https://youtu.be/Oyx6PpXuJfc?t=323 st. et paindumine ei olnud klaasi pragunemise põhjus, juhul kui klaas ei olnud defektne tehastest tulnuna ja just selle mõra kohast näiteks stressis klaas).

Siis MTTC diagnostika fotodel on näha, et joonlauaga pilti tehes on tegelikult joonlaud ise kõver (painutatud) ja viltuses asendis ja annab visuaalse illusiooni, nagu telefon oleks kõver: https://goo.gl/photos/1yNdGSpjkT928Aj6A http://service.mttc.lt/index.php?fuseaction=home.showRMAcustomer&lang=et&RMA=EA04068

Tegelik põhjus oli seadme kukkumisel raami paindumisel oli raam (kõlari pesa sein) emaplaadilt lahti lükanud (freesinud) ühe (neljast) andmeside komponendi mis ei andnud ühendust kaameraga (mille tagajärjel ei saanud seade suhelda kaameraga ja tehes pidevaid päringuid kaamerale kuumenes ja kulutas akut https://goo.gl/photos/XwVsH7YPhVb9Wsju8 ). Peale komponendi tagasi jootmist töötas emaplaat korralikult. http://service.mttc.lt/index.php?fuseaction=home.showRMAcustomer&RMA=EA20482 (ütleks, et põhjus oli disaineris, kes oleks saanud seal ka disainda komponendid ohutumasse kaugusesse, kui PCB kihtide/radade jooniseid vaatasin)

Siiani ei ole ka näinud ühtki MTTC tehtud pilti või video , kus oleks näha ka mis seadet pildistatakse (imei või seeria number seadme paberlipakal/kleebisel või ekraanil) seega ei saa kindel olla, et kliendile anti just tema seadme pildid mitte "VABANDUST ekslikult" kellegi teise pildid või "VABANDUST ekslikult" aeti tööd sassi. (kui palju sõna VABANDUST maksab ja palju selle töökulu on, et öelda VABANDUST (~1s tööaega ja ~5min hämamist) ja palju see klienti vabandab et öeldakse VABANDUST. Kas klient saab midagi tasuta, kui lausub ka sõnaga "VABANDUST"?)

Kokkuvõttes on enamus seadmed ka disainitud "tarbimis ühiskond" põhimõttel, et klient aasta pärast või garantiiaja lõppedes uue telefoni ostaks (mis tootja turule toonud on ja välja reklaaminud "uus ja parem (saast)") icon_biggrin.gif
MTTC kohta niipalju, et arvan, et kui sinna viia tuttuus kasutamata seade, siis nad võiva ka leida mõned kriimud ja "pakkuda" emaplaadi vms vahetust (öeldes vaid, et levi nõrk aegajalt ja kuumeneb üle aegajalt vms) (nad ei hakka seadet tundide viisi testima, et tegelikku viga tuvastada või viga esile kutsuda). icon_biggrin.gif

Keegi võiks ka otsida välja, millistele tarbija standarditele peab vastama jaemüügis olevad telefonid, eriti kui jutt kukkumisest e. mitu G-d peaks välja kannatama või kui kõrgelt kukkumist (https://youtu.be/4_5Ptes0rfo?t=469).
Minuteada peaks olema sellel ka mingi tarbija standard (mitte, et kui kriimustus peal siis kohe garantii maha). Pealegi ei tohiks mõjuta kukkumine eriti üldse telefoni raami sees kindlalt/tugevalt kinni olevat emaplaadi PCB-/trükkplaati ja sellel olevaid komponente (kui just jälge pole otseselt näha või PCB paindes või komponente raam otseselt vigastanud).

_________________
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stks
HV kasutaja
stks

liitunud: 28.01.2007




sõnum 12.07.2016 14:51:48 vasta tsitaadiga

Käis HTC one mini garantiis (kuu aega enne lõppu). Läks tiba rohkem kui üks nädal ja sain telefoni tervena tagasi.
Saadeti isegi vahepeal Poola (eeldatavasti, kuna remonttöö infos oli vahepeal kirjas "Regenersis (Warsaw) Ltd.")

http://service.mttc.lt/index.php?fuseaction=home.showRMAcustomer&RMA=EA32990

thumbs_up.gif

_________________
Minu loogika jääb minu loogikaks
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.07.2016 14:59:06 vasta tsitaadiga

HTC toodangu puhul soovitatakse pigem sellise kohaga tegemist teha: https://www.kannukas.ee/
Kommentaarid: 691 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  MTTC Eesti OÜ mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.