Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Cities: Skylines märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
danny
Kreisi kasutaja
danny

liitunud: 17.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 10.03.2015 20:14:48 vasta tsitaadiga

Downloadib icon_smile.gif ~5 minuti pärast saab ehitada.

E: Nagu räigelt läägab icon_confused.gif

*4th Generation Intel® Core™ i7 Processor
*Windows 8.1
*GeForce GT 750M 2 GB GDDR5
*16GB Memory
*1TB Hard Drive
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Getomees
HV veteran
Getomees

liitunud: 31.12.2002




sõnum 10.03.2015 21:22:42 vasta tsitaadiga

Tunnikese olen mänginud, väike 3000 elanikuga linn, profiilis märgitud lauaarvuti peal töötab default seadistusega täiesti talutavalt ~30fps. Nõrk prose on mul ilmselgelt suurim pudelikael.
_________________
Sinikiir: Blu-ray temaatiline foorum
Kommentaarid: 59 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 7 :: 2 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
K3ndu
HV Guru
K3ndu

liitunud: 25.10.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.03.2015 23:12:59 vasta tsitaadiga



Minu linn peale kahte tundi mängimist. Kas kasutate policiesi ka? Vaatan, et elektriarvestite oma rõõvib suhteliselt palju raha ning olen nendest selletõttu hetkel loobunud.
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 11.03.2015 00:36:58 vasta tsitaadiga

Sommid on hakkama saanud ikka täiesti lege asjaga thumbs_up.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lovvi
HV veteran
Lovvi

liitunud: 20.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2015 00:43:14 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler

Sellise linnaga jookseb ~25 fps kuni 60fps, olenevalt zuumi tasemest icon_smile.gif .
Aga raha voolab nagu muda, selle poole pealt ei ole väga raske. Nüüd vaja lihtsalt linn paremaks/ilusamaks teha.
Kommentaarid: 57 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
danny
Kreisi kasutaja
danny

liitunud: 17.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 11.03.2015 00:58:12 vasta tsitaadiga

Ütleme nii, et hea, et täishinda ei maksnud icon_neutral.gif fps on jõle madal. Mida suuremaks ehitan seda väiksemaks fps läheb.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Getomees
HV veteran
Getomees

liitunud: 31.12.2002




sõnum 11.03.2015 01:11:07 vasta tsitaadiga

Minu täiesti iseloomutu nelinurk. Igav aga esialgu töötav linn. 3k elanikku vs 27k elanikku juures mingid erilist jõudluse vahet pole täheldanud.


_________________
Sinikiir: Blu-ray temaatiline foorum
Kommentaarid: 59 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 7 :: 2 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 11.03.2015 01:52:20 vasta tsitaadiga

Panen ka paar pilti. Kolm tundi mängitud ja ~14000 elanikku.
Siiani kõik kahesuunaline ja kaherealine, aga hakkab umbe kiskuma.


Linna parim elurajoon:
Spoiler Spoiler Spoiler


Tööstusrajoon:
Spoiler Spoiler Spoiler


Happevihm icon_biggrin.gif
(sillast vasakul esimene pilt)
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AC7
HV kasutaja
AC7

liitunud: 01.12.2009




sõnum 11.03.2015 10:15:15 vasta tsitaadiga

danny kirjutas:
Ütleme nii, et hea, et täishinda ei maksnud icon_neutral.gif fps on jõle madal. Mida suuremaks ehitan seda väiksemaks fps läheb.


Mis on sinu jaoks madal. Minu profiili arvutil veel 40+fps(hetkel 80k pop) kui päris lähedale ei zuumi. Sinu profiili arvuti hoopis 2 matsu kõrgemast klassist, mis sul see fps on siis?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valvejoodik
HV veteran
Valvejoodik

liitunud: 27.12.2008




sõnum 11.03.2015 11:23:14 vasta tsitaadiga

Mu läpaka (i3, GT620M) peal jookseb ka kenasti...
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 11.03.2015 11:33:16 vasta tsitaadiga

Getomees kirjutas:
Tunnikese olen mänginud, väike 3000 elanikuga linn, profiilis märgitud lauaarvuti peal töötab default seadistusega täiesti talutavalt ~30fps. Nõrk prose on mul ilmselgelt suurim pudelikael.

Poole tunniga sai 2200 kätte. Alustamine on raskeim...Sim City lasin ka jooksta pool päeva tööl ja siis õhtul kodus katsetasin ja ehitasin.
Hetkel midagi arvata veel ei oska...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
danny
Kreisi kasutaja
danny

liitunud: 17.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 11.03.2015 12:13:39 vasta tsitaadiga

AC7 kirjutas:
danny kirjutas:
Ütleme nii, et hea, et täishinda ei maksnud icon_neutral.gif fps on jõle madal. Mida suuremaks ehitan seda väiksemaks fps läheb.


Mis on sinu jaoks madal. Minu profiili arvutil veel 40+fps(hetkel 80k pop) kui päris lähedale ei zuumi. Sinu profiili arvuti hoopis 2 matsu kõrgemast klassist, mis sul see fps on siis?


No tõsine lag oli. 20 fps-i äkki? Aga netis otsisin ja oli veel probleeme läpaka kasutajatel, sain korda. Nimelt siis Nvidea 3D settingute all lisasin antud mängu ja panin high peale, nüüd täitsa hea, nii hea, et reaalne aeg liigub sama kiire tempoga nagu mängus, krdi ajataju kadus ära ja hommiku kella 5-ni sai putkasid ehitatud. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 11.03.2015 13:07:57 vasta tsitaadiga

Näppisin täna natuke edasi ja ~20000 juures kipuvad kaherajalised teed väga kitsaks jääma. Raha väga suur probleem ei ole, nüüd tuleb tänavaid ja teenuseid korralikumalt planeerima hakata.

danny kirjutas:
nüüd täitsa hea, nii hea, et reaalne aeg liigub sama kiire tempoga nagu mängus, krdi ajataju kadus ära ja hommiku kella 5-ni sai putkasid ehitatud. icon_biggrin.gif

Suur kell laual, aga ikka ärkasin transist kell üks öösel icon_lol.gif thumbs_up.gif
Väga kaasakiskuva mänguga valmis saanud jah
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AC7
HV kasutaja
AC7

liitunud: 01.12.2009




sõnum 11.03.2015 13:20:25 vasta tsitaadiga

danny, tore, et korda said.

Endal sama viga eile öösel, kuradi hilja sai magama ikka icon_biggrin.gif

Mul päris nii vara veel liiklusega probleeme ei tekkinud, aga seal 50k juures läks päris tõsiseks ajude ragistamiseks icon_biggrin.gif Mul grid süsteemis 2 ja 6 realised segamini, koormus on kohati suur küll, aga seisma pole veel liiklus jäänud icon_biggrin.gif Pärast mingi 30min liikluse jälgimist aitasid kohati strateegiliselt paigutatud ühesuunalised teed hädast välja thumbs_up.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Getomees
HV veteran
Getomees

liitunud: 31.12.2002




sõnum 11.03.2015 14:21:33 vasta tsitaadiga

danny kirjutas:
Downloadib icon_smile.gif ~5 minuti pärast saab ehitada.

E: Nagu räigelt läägab icon_confused.gif

*4th Generation Intel® Core™ i7 Processor
*Windows 8.1
*GeForce GT 750M 2 GB GDDR5
*16GB Memory
*1TB Hard Drive

Äkki see aitab: http://www.reddit.com/r/CitiesSkylines/comments/2ylck3/many_people_on_steam_report_low_fps_and_i_think_i/

Edit: Oih, ei märganud, et juba korda said.

_________________
Sinikiir: Blu-ray temaatiline foorum
Kommentaarid: 59 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 7 :: 2 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kuccu
HV kasutaja

liitunud: 11.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2015 14:49:13 vasta tsitaadiga

Keegi Tallinna kaarti oskab/viitsib/jaksab teha?

Ise proovisin aga pole kuigi osav sellistes asjades...

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
infect
Kreisi kasutaja
infect

liitunud: 02.10.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2015 14:59:29 vasta tsitaadiga

Kuidas neid mape importida saab?
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 11.03.2015 15:42:47 vasta tsitaadiga

Ise veel pole käsi külge saanud aga teistes foorumites kolades jäi silma, et teede planeerimisele ja nende kujundamisele tuleb päris loominguliselt kohati läheneda.
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
infect
Kreisi kasutaja
infect

liitunud: 02.10.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2015 16:00:40 vasta tsitaadiga

Pole ise veel proovinud, aga selline koht olemas, kus saad päriselu kaardi võtta ja sisse importida. Ise saab ka teha neid kaarte, kui oskad.

Ehk Maa-ameti lidar andmed peaks ka sobima.

http://www.incgamers.com/2015/03/how-to-import-maps-cities-skylines
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 11.03.2015 16:19:09 vasta tsitaadiga

Kuna mul jäid striimid enamalt jaolt vahele - kuidas näeb välja teede upgrade ning mis viisil mõjutab see juba täis ehitatud tsoone? Ma järeldan, et tavalise kaherealise peale neljarealise ehitades lammutatakse teeäärsed majad maha?

Näiteks see tee siin http://i.imgur.com/OV90oe8.jpg, ma eeldan, et vasakul pool teed olevad kõnniteed on eraldi ehitatud algusest saadik ning ei tule selle maanteega kaasa?
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gemini
HV Guru

liitunud: 03.12.2001




sõnum 11.03.2015 16:28:04 vasta tsitaadiga

Ette jäävad majad lammutatakse automaatselt maha... Majade omanikud on unhappyd.. Kohe aga ehitatakse uued majad asemele ja kõik OK.
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kuccu
HV kasutaja

liitunud: 11.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.03.2015 16:32:48 vasta tsitaadiga

Ma tegin just teid laiemaks ja kaotasin suuremosa oma tööstusest..., kusjuures ma pidin uuesti tsoonid peale panema.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valvejoodik
HV veteran
Valvejoodik

liitunud: 27.12.2008




sõnum 11.03.2015 16:44:07 vasta tsitaadiga

Võtsin ka heightmapi ette ja tegin Tallinn v1 kaardi. Kuna heightmap oli päris krobeline, siis sai ehk liiga palju siltud, kuid siin ta on. Võite ise edasi arendada/mängida kui huvi on:
http://www.upload.ee/files/4566892/TALLINN_v_002E1.crp.html

Eks ise ka arendan edasi kui viitsimist on...

EDIT: ahjaa, panna tuleb see siis cities_skylines/maps kausta
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 11.03.2015 17:11:45 vasta tsitaadiga

Valvejoodik kirjutas:
Võtsin ka heightmapi ette ja tegin Tallinn v1 kaardi. Kuna heightmap oli päris krobeline, siis sai ehk liiga palju siltud, kuid siin ta on. Võite ise edasi arendada/mängida kui huvi on:
http://www.upload.ee/files/4566892/TALLINN_v_002E1.crp.html

Eks ise ka arendan edasi kui viitsimist on...

EDIT: ahjaa, panna tuleb see siis cities_skylines/maps kausta


Viska see Steami workshoppi ka thumbs_up.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AC7
HV kasutaja
AC7

liitunud: 01.12.2009




sõnum 11.03.2015 17:28:22 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Kuna mul jäid striimid enamalt jaolt vahele - kuidas näeb välja teede upgrade ning mis viisil mõjutab see juba täis ehitatud tsoone? Ma järeldan, et tavalise kaherealise peale neljarealise ehitades lammutatakse teeäärsed majad maha?

Näiteks see tee siin http://i.imgur.com/OV90oe8.jpg, ma eeldan, et vasakul pool teed olevad kõnniteed on eraldi ehitatud algusest saadik ning ei tule selle maanteega kaasa?


Teede laiendamine võtab vastavalt kõrvalolevate zoneide arvelt ruumi vähemaks. Ehk 4 ruudusest zonest saab 3 ruudune jne. Majad, mille arvelt 1 või rohkem ruute võetakse lammutatakse.

Need kõnniteed saab ise teha, eraldi ehitatud. Kuid kindlasti annab selle asset manageriga savestada valmis ristmikud vms.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Cities: Skylines mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.