Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kasutad rattakiivrit? |
Kasutan. |
|
44% |
[ 87 ] |
Plaanin kasutama hakata, kui ... (täpsistan teemas) |
|
8% |
[ 16 ] |
Ei kasuta, sest kiivriga pole enam lahe |
|
21% |
[ 42 ] |
Ei kasuta, sest ... (täpsustan teemas) |
|
25% |
[ 50 ] |
|
hääli kokku : 195 |
|
autor |
sõnum |
|
Log
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.08.2006
|
05.04.2009 16:56:34
|
|
|
Siis oled vale amorti proovind lihtsalt. Ma ei räägi umbes seda juttu vaid omast kogemusest.
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
103 |
|
tagasi üles |
|
|
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
05.04.2009 17:26:54
|
|
|
miks on 1000-kroonine rattakiiver parem kui 500-kroonine? miks on 500-kroonine parem kui 200-kroonine? kas 1000-kroonine on 5x ohutum 200-kroonisest?
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
MelesMeles
HV Guru
liitunud: 26.12.2002
|
05.04.2009 17:55:28
|
|
|
Peaasi, et kiiver on.
Kallimatel on rohkem võimalusi nende mugavamaks pähesobitamiseks, vb ka rohkem õhuavasid, jms.
_________________ Allkiri |
|
Kommentaarid: 268 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
|
Steff.
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.01.2006
|
05.04.2009 19:10:08
|
|
|
MelesMeles kirjutas: |
Peaasi, et kiiver on.
Kallimatel on rohkem võimalusi nende mugavamaks pähesobitamiseks, vb ka rohkem õhuavasid, jms. |
Ning kallimatel saab neid õhuavasid ka sulgeda. Ning teineasi odavad säästuka omad lähevad krõps puruks. Kallimad ei ole nii jäigad, nood annavad järgi tsipa. See aga jällegi tagab selle, et kiiver peas puruks ei läheks kukkudes.
Odav säästuka kiiver läheb katki krõpsti kui sinna peale astuda. Kallim aga ei tee midagi. Ma hetkel ei oska paremini.
_________________ Kui sind ei ole siin...Siis sind ei ole olemaski!
viimati muutis Steff. 05.04.2009 19:44:31, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
jyrisa
HV veteran
liitunud: 04.08.2005
|
05.04.2009 19:12:55
|
|
|
Steff. kirjutas: |
Kallimad ei ole nii jäigad annavad järgi tsipa see aga jällegi tagab selle et kiiver peas puruks ei lähe. |
Kirjavahemärkidega paluks, praegu ei saa mitte karup*rsetki aru.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
|
korsten
HV veteran
liitunud: 07.10.2005
|
05.04.2009 21:43:36
|
|
|
Palju siis konkreetselt see kallim ja hea ratas maksab? Mulle jääb tiba arusaamatuks mõisted kallis ja odav kuna ühe inimese jaoks võib 4 k kallis olla ja teine peab 10 k maksvat ratast odavaks käkiks. Seltsimehed, paneme numbrid ka juurde
_________________ Ma ei kuuluta jumalikku tõde vaid avaldan oma isiklikku subjektiivset arvamust.
God Hates Us All |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
liitunud: 27.01.2003
|
06.04.2009 02:06:00
|
|
|
Log kirjutas: |
Siis oled vale amorti proovind lihtsalt. Ma ei räägi umbes seda juttu vaid omast kogemusest. |
räägin ka omast kogemusest.
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
vipu
HV veteran
liitunud: 15.09.2004
|
06.04.2009 02:43:44
|
|
|
korsten kirjutas: |
Palju siis konkreetselt see kallim ja hea ratas maksab? Mulle jääb tiba arusaamatuks mõisted kallis ja odav kuna ühe inimese jaoks võib 4 k kallis olla ja teine peab 10 k maksvat ratast odavaks käkiks. Seltsimehed, paneme numbrid ka juurde |
noh päris nii ei saa võtta, sest komplektrattaid pakutakse nagu pakutakse, aga need valitud komponendid varieeruvad kõigil rattamüüjatel. kui kahel firmal on 6000 ratas müügis, ei sisalda nad samade tasemete komponente. eesti kipub olema nii, kas on hea raam, veljed, sadul, aga halb käiguvahetus või vastupidi jne. kusagilt nad teevad ratta nõrgaks, nüüd sa pead valima mis see nõrk sinujaoks sobivam on.
kui sa oled hull käiguvahetaja siis võta kallima firma käiguvahetitega ratas, loeb sulle efektne raam, siis võta raami järgi. tahad et sul oleks ketaspidurid, siis valid sellejärgi.
aga kui tahad kõigis punktides head ratast, maksadki 12-15 tuhat jne.
vähemalt olen mina nii sellest rattaärist arusaanud
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Log
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.08.2006
|
06.04.2009 07:39:55
|
|
|
Ja kui hakkad carbon raami ja XTR jubinatega komplekti tahtma siis maksad 40 000 - ....
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
103 |
|
tagasi üles |
|
|
oswald
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.05.2004
|
06.04.2009 09:59:24
|
|
|
Ma mõtleks ratast ostes ka selle peale, kas ja kui kauaks see järelvalveta jääb. St kui ratas on spordivahend ja on kogu aeg kas istumise all või rõdul, siis ostaks mingi 10K+ kvaliteetsema pilli. Ise kasutan ratast igapäevaselt tööl käimiseks ning suht tihti on kuskil "ketis" - ei julgeks kallist ratast nii jätta(see kehtib vähemalt Tallinna kohta). Kaalu koha pealt - kui on vaja seda 6. korrusele tassida, siis annab suurem kaal tunda küll - need 3 lisakilo enda tagumiku küljes jäävad märkamata, aga ratta raskuses on märgatavad
_________________ Stirlits kõndis mööda öist Berliini. Äkitselt plahvatus ees, taga, paremal, vasemal...
"Dolby surround," mõtles Stirlits. |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
korsten
HV veteran
liitunud: 07.10.2005
|
06.04.2009 10:01:58
|
|
|
Log kirjutas: |
Ja kui hakkad carbon raami ja XTR jubinatega komplekti tahtma siis maksad 40 000 - .... |
Ma sõidan parem tsikliga. 40 k on juba täiesti arvestatava relva hind. Kahekesi sõitmiseks saab 80 k-ga juba Yamaha RI-e (2005)... Ja 20 k-ga ostab mõni mees juba autosid kokku.
_________________ Ma ei kuuluta jumalikku tõde vaid avaldan oma isiklikku subjektiivset arvamust.
God Hates Us All |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
zorten22
HV veteran
liitunud: 17.12.2004
|
06.04.2009 12:11:27
|
|
|
Tasuks osta: http://www.extreme.ee/index.php?lang=est&main_id=550&p_id=503 ? Saan kenama hinnaga, kui seal lehel märgitud. Tarvis siis metsas ja kruusal müttamiseks ning mõnikord ka linn/asfalt. Nõudmised Deore taga, lukku käiv amort. Või saab midagi asjalikumat selle hinnaklassi ratastest?
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
|
jules
HV veteran
liitunud: 04.10.2004
|
06.04.2009 15:06:51
|
|
|
ma üritaks ketaspidurid komplekti saada. elu läheb mugavamaks - pidur töötab ka siis kui sul velg on munas või kaheksas.
sellises hinnaklassis pigem taandub kõik välimusele, jupid niikuinii midagi erilist ei ole. võta see, mille seljas sul nägu naerul on.
erinevaid rattaliike on väga palju, peamine ongi see enda sõidustiiliga kõige paremini kokku minev leida. eestis on tavaks ikka mtb osta paljude käikude ja amordiga, kuigi põhisõitmine tehakse linnatänavatel. iseenda keha piinamine.
ka ratta hinnad on erinevad, tavakasutajale küll üle 10k pole mõtet osta. kui sa aga veidi tõsisemalt tahad tegeleda (näiteks mõnel võistlusel kaasa lüüa või regulaarselt trenni teha), siis peaks niipalju välja käima kui rahakott lubab.
minu ratta eest saaks juba kahekesisõitmiseks sobiva RI
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
zorten22
HV veteran
liitunud: 17.12.2004
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
|
jules
HV veteran
liitunud: 04.10.2004
|
06.04.2009 15:12:03
|
|
|
no selle hinnaklassi juures kaal väga rolli ei mängi. korralik v on muidugi võrdne odava kettaga, + tuleb just siis nagu näite tõin - kui peaks teel olles velg viga saama. v'ga on suht halb asja normaalseks teha, halvemal juhul pead ilma pidurita koju jõudma.
käi kohapeal rattaid proovimas, p*sse tundega vali.
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
korsten
HV veteran
liitunud: 07.10.2005
|
06.04.2009 18:27:26
|
|
|
Kui ratas on munas või kaheksaks siis pole pidureid vajagi kuna kiirused nagunii suureks ei kasva, ebamugavaks läheb ju. Velg või rehv tuleb siis ära vahetada mitte ketaspidurile loota.
Ed: Sedasi ei saa asju osta... Pole kuulnud, et keegi ostab viie rattaga ja kahe mootoriga auto. Et mõni tuleb äkki alt ära ja äkki läheb üks mootor teepeal persse.
_________________ Ma ei kuuluta jumalikku tõde vaid avaldan oma isiklikku subjektiivset arvamust.
God Hates Us All |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
jules
HV veteran
liitunud: 04.10.2004
|
06.04.2009 18:47:01
|
|
|
pea nüüd hoogu
ma ei mõlenud enda "munas või kaheksas" all juhtu, kus sa näed seda asja oma all ilgelt laperdamas juba. siis on juba täiest läbi asi.
vaid pigem seda:
kui sa just ise iga õhtu oma kodaraid ei pinguta (õigesti!), siis su velg läheb niivõinaa kergelt munaks/kaheksaks.
v hakkab suht kohe sul seal vastu käima ja paika sättimine on keeruline.
lapsed ja noored jõuavad iga ratta kiiremini munasse sõita kui keegi neid sirgeks ajada/asendada suudaks.
muidugi annab ka kettad vägagi korralikult kõveraks sõita. olen ise sellega poole mäe peal hakkama saanud ja ega muud polnudki kui pidur lahti võtta ja ilma alla sõita.
siin võiks veel sellise asja ära öelda: õppige esipidurit kasutama, 70% piduramisest sellega teha, taga lohistades kaotate ratta üle lihtsalt kontrolli.
edit: god hates us all!
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
jyrisa
HV veteran
liitunud: 04.08.2005
|
06.04.2009 19:02:42
|
|
|
helga kirjutas: |
lapsed ja noored jõuavad iga ratta kiiremini munasse sõita kui keegi neid sirgeks ajada/asendada suudaks.
siin võiks veel sellise asja ära öelda: õppige esipidurit kasutama, 70% piduramisest sellega teha, taga lohistades kaotate ratta üle lihtsalt kontrolli. |
Proovi sa seda lastele seletada. Isegi sai omal ajal nii üks rehv siledaks lastud, aga äge oli ju. 8)
Niikaugele ma siiski ei küündinud või ei söandanud minna, et õhukummi välja saaks. Need vennad oli eriti lahedad sel ajal.
Nüüd kasutan nii esi kui tagupidurit, ühe korra olen vist ainult blokki lasknud tagapiduri, kui üks autojuht praktiseeris minu peal paremakäereegli eiramist. Ja siis oleks ka olnud kindlasti rahulikust pidurdamisest rohkem kasu, aga noh, eks ta oli refleks.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
|
Steff.
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.01.2006
|
06.04.2009 19:18:06
|
|
|
Kõige hullem ongi see kui refleksist lükkad mõlemad pidurid plokki...
Oled vupsti üle kuudi...Eelmine suvi sõitis üks väike tatikas kuskilt hoovist mulle ette, tema jäi terveks mina olin puru. Tänu oskuslikule kukkumisele lendasin üle lapse Maandusin seljaga asfaldi peale, lõi korralikult hinge kinni. Kätte suht mõistliku mõra jne. Lapse vanemad jooksid 30 sek-i hiljem aiast, ema hakkas hetkega nutma...Ning siis nägi et tema lapsel polnud kriimu ka mitte... Igatpidi fail!...Asukohaks oli Viimsi natukene enne seda Paat restorani või mis ta nüüd oli. Ehk siis vanematel läks hästi et jalgratas oli mitte auto...
_________________ Kui sind ei ole siin...Siis sind ei ole olemaski! |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
vipu
HV veteran
liitunud: 15.09.2004
|
06.04.2009 20:21:41
|
|
|
hoovidega tuleb hästi ettevaatlik olla jah, mulle on mitu autot nii ettekeeranud, õnneks olen pidama saanud.
kassid ja koerad on kah sellised ettearvamatud isendid, pea läheb ühesuunas, perse teises suunas
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
jyrisa
HV veteran
liitunud: 04.08.2005
|
06.04.2009 20:27:36
|
|
|
Seda trikki tegin mina siis kui esimest korda sain sellise rattaga sõita millega käesitsi(lenksu pealt noh) pidurdada sai. Tee lõppes otsa, oli valik kummale poole minna aga enne sai tee otsa kui valiku langetasin ja lendasin murupeale peale pikali tänu mõlema ratta blokki pidurdamisele.
Teist korda tegin ma seda ka aga ei mäleta mis põhjusel. Igatahes too kord ma jäin peaaegu, et püsti.
Aga lapsed kes ei tunne üldse isegi põhireegleid on küll ohtlikud. Alles eelmine suvi lendas üks mulle küljega sisse. Vahtis seljataha ja sõitis mulle vastu, mina olin paremas teeääres, tema vasakus(tema, mitte minu suhtes vasakus) aga kui ma ta tähelepanu püüdsin saada siis vajuski mulle vahetul enne otsa kui ära jõudsin põigata. Ma olin peaaegu teepeenral juba ja eeldasin, et kui näeb siis tõmbab kohe paremasse serva mitte mulle otsa, hea, et hoo maha sain enne kokkusaamist, muidu ma oleks näoga asfalti kündnud.
Sellises eas tundus ta olevat kus väljaspool õueala sõitmiseks oleks olnud jalgratturiluba vaja, mida tema liiklusalstest teadmistes küll näha ei olnud. Seda võik ikka teada, et tema koht on paremal pool teeservas.
Ja sama ka siin, hea, et see auto polnud mille puhul ta selja taha vahtis ja üle tee tuikus.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
|
Etsike
HV veteran
liitunud: 24.12.2004
|
06.04.2009 20:33:48
|
|
|
Esimene pidur peab olema parajaks seatud, et alles lõpuni pigistamisel blokeerub, siis annab väga efektiivselt sellega pidurdada sest pidurdushetkel läheb miski 90% massist ju esirattale, tagumise lohistamine ei anna suurt midagi. Sai mõned päevad tagasi suurs kevadtuhinas hea hooga üle raekoja platsi uhatud, kurjam mõte ei jõudnud veel kohalegi kui kätest läbikäinud refleks oli mind mõlema piduri oskuslikul kasutamisel täielikult peatanud napi kolme meetriga peale seda kui üks pisike plikatirts ette jõudis joosta. Ema karjatus kõlas ka alles sel hetkel kui mul tagumine ratas maha tagasi potsatas. Rehvid on mul ka sellise väikese kontaktpinnaga, et kui just ülihea pidamisega pind all pole siis esiratta blokeerudes üle nipli ei käi. Ja pole juba aastaid õnnestunud üle nipli end keerata. Igasugused pidurdusekannakad on tiinekateteema, ega mingit lisapidurdust see ei anna, pigem paned ise külje maha. Kui lisada oma sõna V- vs ketaspidur teemasse siis ma tõesti ei näe ühtegi põhjust mida ketaspidur suudab aga V-pidur mitte. Amordipõlgur olen kah (välja arvatud hardcore offrode ja hüpped). Aga need topeltamordi, 26"x2.5 rehvide ja 27 käigulised bling-bling rattad tänavale küll ei kuulu. Tänavaratas olgu kerge ja hea jooksuga, energiasääst on peamine.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
jules
HV veteran
liitunud: 04.10.2004
|
06.04.2009 20:40:14
|
|
|
Etsike, ainult väike märkus, topeltamordi ja 26x2,5 rattad on 8 või 9 käigulised. nendega tänaval on vägaväga ebamugav sõita, pigem ollakse lihtsalt teel sihtkohta e. metsa.
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
|
iceincube
HV veteran
liitunud: 18.11.2005
|
06.04.2009 20:43:59
|
|
|
korsten kirjutas: |
"vahel" kruiisimiseks kõlbab 3 k-ne ratas ka. Pole mõtet ju osta 9 k-ga ratas lihtalt selleks, et see rõdul ruumi ära võtaks. |
Ise mõtlengi midagi sinnakanti, kuna kahtlen, et üldse palju taga sõidan.
Mida tasuks vaadata- pole rattaid ammu vaadanud. Või lihtsalt marssida kuskile poodi sisse ja hakata uurima.
Ehk on rattaid mida kohe kindlasti vältida ja mida võiks uurida? Aga kui kellelgi mdiagi öelda pole, pole ka midagi- eks pean vähe kohal käima erinevates kohtadesj ja käega katsuma
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
Steff.
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.01.2006
|
06.04.2009 20:46:15
|
|
|
iceincube, Tallinnas Vana Kalevi tehase vastas on üks väga hea rattapood! Mine sinna räägi mida soovid eks pakuvad siis sulle midagi. Seal tegemist põhiliselt Merida ratastega.
_________________ Kui sind ei ole siin...Siis sind ei ole olemaski! |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
|