Konkreetsel juhul pole mingit võitu. Edasi läheb päris pikk lõik üherealist
Ei saa su mõttekäigust aru, lugesin ära, 28 autot "võitsin" ju... Selle "võidu" saavutamiseks kulus 45 sekundit. Edasi kulus ringile pääsemiseks 2min ja 10sek. Kokku siis umbes 3min rivi lõpust kuni ringile pääsemiseni...
Avarii juhtus Tallinna-Tartu maanteele ehitatud tunnelis, kus BMWle sõitis tagant sisse Volvo reka.
tsitaat:
Seda, et elame tehnikaajastul näitab asjaolu, et avariikõne tuli otse masinalt, täpsemalt ühele autole paigaldatud hädaabiteavitussüsteemilt eCall, mis teeb sõiduki õnnetusse sattudes automaatse hädaabikõne.
Hullult sentsatsiooniline viis kirjeldamaks olukorda, kuidas järjekordne jumal roolis muude asjadega peale juhtimise tegeles. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Konkreetsel juhul pole mingit võitu. Edasi läheb päris pikk lõik üherealist
Ei saa su mõttekäigust aru, lugesin ära, 28 autot "võitsin" ju... Selle "võidu" saavutamiseks kulus 45 sekundit. Edasi kulus ringile pääsemiseks 2min ja 10sek. Kokku siis umbes 3min rivi lõpust kuni ringile pääsemiseni...
Kui sa vaid enda seisukohast lähtud siis kõik õige. Selle osas ei vaidle.
//
Aga nii nagu mõni räägib teab mis tõmbluku sujuvuse ja 2 rea efektiivsusest, siis see ei päde.
Efektiivsem oleks seal rodus tiksuda ja juba enne hullari teeotsa reastuda. Siis ei jää need surujad ka seal decora juures jalgu nagu sul seal videos.
Ei teinud sa midagi valesti, vaid tegid just õigesti.
Ühes reas on autode rivi liigselt pikk, blokeerib ristmike ning parempöörajad ei saa löögile.
Kahes reas on täitsa hästi sujuv. Jah, keerulisem, aga optimaalsem.
Ma sõidan samuti rea lõpuni ning vahele.
nii see tõmblukk töötab
täpselt sama jope lukuga, kui ikka vales kohas reastud, siis nussid selle reaga hea mitu minutid, enne kui jälle korralikult liikuma saad
hemmar kirjutas:
Rasmus kirjutas:
Kogu see "enneaegsete reastumiste" probleem sai alguse sellest, kui muudeti LS-i. Varem oli reastujal eesõigus ja seega puudus reaalne vajadus varakult ära reastuda. Kõik said sõidetud. Nüüd on kogu aeg mingi loll olukord, kus osad sõiduread on tühjad, sest poole kilomeetri pärast "kaob rida ära" ja seetõttu tuleb juba varakult õigesse ritta reastuda. Ja siis on häda, et ristmikud on umbes ja autod ei mahu teele ära.
Kahtlustan, et enamus juhte siiski ei huvita peale teooriaeksamit enam väga LS või selle muudatused.
Pigem on liikluskultuuris levinud mingisugune arusaam, et järjekorras seista on viisakas ja mööda "trügida" on ebaviisakas. Paljud ebakindlamad juhid ka ei julge reavahetust nii viimasele hetkele jätta.
see ebaviisakuse tunne on ehk juhul, kus jooksevad paralleelsed read, mis lõpus lahku lähevad ja siis ühelt teisele on ebaviisakas lõpus trügima hakata, kuna võid jääda ühel sõidureal topates teistele jalgu
Magic kirjutas:
ajuNolk kirjutas:
Magic kirjutas:
Konkreetsel juhul pole mingit võitu. Edasi läheb päris pikk lõik üherealist
Ei saa su mõttekäigust aru, lugesin ära, 28 autot "võitsin" ju... Selle "võidu" saavutamiseks kulus 45 sekundit. Edasi kulus ringile pääsemiseks 2min ja 10sek. Kokku siis umbes 3min rivi lõpust kuni ringile pääsemiseni...
Kui sa vaid enda seisukohast lähtud siis kõik õige. Selle osas ei vaidle.
//
Aga nii nagu mõni räägib teab mis tõmbluku sujuvuse ja 2 rea efektiivsusest, siis see ei päde.
Efektiivsem oleks seal rodus tiksuda ja juba enne hullari teeotsa reastuda. Siis ei jää need surujad ka seal decora juures jalgu nagu sul seal videos.
ma olen aru saanud, et selle tõmbluku eelis on eelnevatelt ristmikelt koormuse leevendamine, kuna mahutab 2x rohkem masinaid, samas kui kõik ühes rivis tiksuvad ja teine rida tühi, siis on raisatud ressurss _________________ ☠
Las maksab bussis viga saanute ravikulud ja hüvitised. Debiilik.
Huvitav, millal lõpetatakse Liiklusseadusega eksperimenteerimine. Sinna lauslollused sisse kirjutatud. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Las maksab bussis viga saanute ravikulud ja hüvitised. Debiilik.
Huvitav, millal lõpetatakse Liiklusseadusega eksperimenteerimine. Sinna lauslollused sisse kirjutatud.
Täielikust ajuvärdja sildist päästab täna see, et tõuksiga tegelased on veel hullemad
//
Seda sildi teemat seal ei teadnud... üks tuli maha. Lubasin ilusti üle ja kaugelt...siis eit pani täiega ka. Ok tegelikult ju vahet polnud....
Las maksab bussis viga saanute ravikulud ja hüvitised. Debiilik.
Huvitav, millal lõpetatakse Liiklusseadusega eksperimenteerimine. Sinna lauslollused sisse kirjutatud.
töö näide?
Pole hetkel ühtegi tööd ette näidata. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Tõmbluku teemal veel - Ülemiste tunnelist väljumisel on viimasel ajal mingid abimendid tekkinud, kes enne vasakpoolse raja lõppu keskjoonele tõmbavad, et keegi mingi hinna eest lõpuni sõita ei saaks _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
See klausel, et võib rattal üle sõita on BS
Seleta siis, et pani 30km/h pimedalt üle.
Ilma muude liikluskorraldusvahenditeta ülekäigurajal tulen ma alati nui neljaks maha ja jalutan rahulikul tempol üle tee, kui mõni on oma rattad ülekäigurajale pressinud, siis patsutan sõbralikult vastu kapotti ja näitan
korra mingi lexuse vennal läks seepeal katus sõitma ja tormas uksest räusates välja, aga ma ei teinud teist nägu selle peale
See Maie samasugune, paneb enne sebra tuutu, aga niikuinii oleks pidanud seal sebra taga seisma jääma, muidu oleks osaliselt sebrale peatunud. Peale selle, niimoodi tuututamine ei ole liiklusseaduses lubatud. _________________ ☠
Pärast esimest ülevaatust peab kuni kümme aastat vana mopeedautoga käima ülevaatusel iga kahe aasta tagant ja vanema sõidukiga igal aastal, teatas transpordiameti pressiesindaja neljapäeval. Mopeedauto esmasel registreerimisel tuleb minna ülevaatusele nelja aasta möödudes.
L6e tehnoülevaatuse kohustus on vajalik, et parandada mopeedautode tehnilist seisukorda ja veenduda nende korrasolekus ning ohutuses keskkonnale ja liiklusele. Eestis on registreeritud üle 2200 L6e kategooria sõiduki ehk mopeedauto, mille omanikke muudatus mõjutab. Mopeedautode tehnoülevaatusel kontrollitakse kohustuslikult sõiduki registriandmeid, sõiduki osasid, seadmeid, sõlmi ning varustust
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Pärast esimest ülevaatust peab kuni kümme aastat vana mopeedautoga käima ülevaatusel iga kahe aasta tagant ja vanema sõidukiga igal aastal, teatas transpordiameti pressiesindaja neljapäeval. Mopeedauto esmasel registreerimisel tuleb minna ülevaatusele nelja aasta möödudes.
L6e tehnoülevaatuse kohustus on vajalik, et parandada mopeedautode tehnilist seisukorda ja veenduda nende korrasolekus ning ohutuses keskkonnale ja liiklusele. Eestis on registreeritud üle 2200 L6e kategooria sõiduki ehk mopeedauto, mille omanikke muudatus mõjutab. Mopeedautode tehnoülevaatusel kontrollitakse kohustuslikult sõiduki registriandmeid, sõiduki osasid, seadmeid, sõlmi ning varustust
4k must soomlane _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kellelgi liiklusõnnetus juhtunud ja kaua kindlustusandja juhtumit käsitlenud? 3 nädalat möödas ja ikka ei midagi. Krt kasko oma on veel kiirem, mõne päeva pärast garantiikiri käes.
Kellelgi liiklusõnnetus juhtunud ja kaua kindlustusandja juhtumit käsitlenud? 3 nädalat möödas ja ikka ei midagi. Krt kasko oma on veel kiirem, mõne päeva pärast garantiikiri käes.
Aastaid tagasi, läks Ingeses pea 3 kuud, eks sõltub kindlustusandjast. _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.