Tahaks ka keravälku näha kunagi _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
see võib ka jääda viimaseks asjaks, mida näed _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Vähemalt on ere mälestus
Muidugi nii lähedal olla ei tahaks sellele _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
see kuradi keravälk võib väidetavalt järsult suunda muuta ja oled korraga lähemal, kui seda tahaks.
Viimane mälestus saab ikka väga ere olema. _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
eks omasugused tõmbavad _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Osavalt tehtud fake? Miks video nii lühike on, "keravälgu" puude vahele suundumist ei näita? Ilmselt liiga töömahukas teda sinna sobitada...
1. salvesta suvaline videoklipp moblaga, nagu jälgiks kaamera millegi liikumist, ürita seejuures võimalikult sujuvalt kaamerat pöörata.
2. ehita Blenderis maastiku (antud juhul raudtee) ligikaudselt sarnane mudel (antud juhul on piirdutud raudteetammi ja relssidega)
3. pane üle konstrueeritud maastiku hõljuma punktvalguse allikas, mis veidi pulseerib
4. pane kaamera pöörama sama kiirusega, millega mobla pööras (võimalik, et saab siduda virtuaalse kaamera liikumist moblakaamera omaga, kui mingid objektid valida reaalse video pealt ja salvestada kaamera liikumine nende suhtes, siis märkida vastavad kohad virtuaalsel maastikul ja anda Blenderi kaamerale ette see kaamera liikumistrajektoor)
5. renderda video
6. monteeri algse video peale pool-läbipaistvana Blenderis renderdatud video
7. lisa paar visuaalset eriefekti (ma ei tea küll praegu, kuidas need relssidesse ja lampi neelduvad "välgud" konstrueerida või kust leida, aga küllap on võimalik isegi filmilõikudest sobivaid leida või saab ka Blenderis luua)
8. lisa heliefektid mingist efektide kogust
9. postita sotsiaalmeediasse
10. win!
Kuuldud helid viitavad vahelduvpinge kaarleegile, mitte videos nähtavale sädelahendusele - sädelahendused pauguvad, mitte ei tee "bzzzzt!...". Vahelduvpinge kaarleeki võib esineda näiteks kõrgepingeseadmete ja -liinide ümberlülitamistel jm, selle salvestamiseks on võimalusi palju ja küllap leiab neid ka veebist või efektikogudest. Keravälk sellist häält teha ei tohiks. Ka on kera teekonnal rohkem maandatud metallobjekte, kui need paar relssi, millesse pikad sädelahendused lendasid (samal ajal oli mõni muu relss märgatavalt lähemal).
Ilgelt lahe on muidugi, kui säde lendab lampi, aga reaalselt on lambipost paremini maandatud ja see peaks lendama hoopis sinna. Ja eelnevalt lendas ta väga madalalt, st palju lähemalt üle mitmest relsist, kuhu sädemeid ei lennanud millegipärast. Plastist relsid?
Kera valgustab vägagi eredalt enda all olevat pinda ja relsse, aga millegipärast ei valgusta ühtegi posti, sh lambiposti, mille lähedalt ta möödub.
Jälgi video lõpus võsa, kuhu kera suundub - selle valgustatus ei muutu ka siis kui kera poolt eredalt valgustatav laik maapinnal on juba puudele väga lähedal. See peaks võsa valgustama nagu keevitusleek, aga millegipärast see valgus peegeldub vaid maapinnalt, mitte puudelt.
Kui video alla laadida ja hakata kaadri kaupa uurima, küllap leiaks veel vigu. _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
viimati muutis Dogbert 03.03.2020 12:37:42, muudetud 4 korda
kui sa nii ütled. _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Jälgi, kuidas visuaalselt umbes sama ere keevitus hämaras ümbruskonda valgustab. Absoluutselt kõik postid ja mets peaks valge olema, aga ei ole. On vaid maapind ja relsid.
Olen keevitamist piisavalt palju kõrvalt näinud ja ise keevitanud umbes sama hämaras. Kõik on väga eredalt valgustatud päris kaugele. _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Jälgi, kuidas visuaalselt umbes sama ere keevitus hämaras ümbruskonda valgustab. Absoluutselt kõik postid ja mets peaks valge olema, aga ei ole. On vaid maapind ja relsid.
Olen keevitamist piisavalt palju kõrvalt näinud ja ise keevitanud umbes sama hämaras. Kõik on väga eredalt valgustatud päris kaugele.
No ei hakka ma siin sellele jamale rohkem aega kulutama, kui video vaatamiseks kulunud aeg.
Sinu väited ütlevad, et sa puutuks keravälguga nagu igapäevaselt kokku kellele sa mida siin üritad nüüd tõestada? Ja miks üldse vaevud? _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
sedand küll _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Jälgi, kuidas visuaalselt umbes sama ere keevitus hämaras ümbruskonda valgustab. Absoluutselt kõik postid ja mets peaks valge olema, aga ei ole. On vaid maapind ja relsid.
Olen keevitamist piisavalt palju kõrvalt näinud ja ise keevitanud umbes sama hämaras. Kõik on väga eredalt valgustatud päris kaugele.
No ei hakka ma siin sellele jamale rohkem aega kulutama, kui video vaatamiseks kulunud aeg.
Sinu väited ütlevad, et sa puutuks keravälguga nagu igapäevaselt kokku kellele sa mida siin üritad nüüd tõestada? Ja miks üldse vaevud?
Kas keravälgust väljuv valgus käitub kuidagi teistmoodi kui see valgus, millega me igapäevaselt kokku puutume? Füüsikaseadused ei kehti sellele valgusele? Maapinnalt peegeldub, aga kõik muud objektid neelavad seda valgust 100%-liselt või valgus väldib nendega kokkupuutumist ja põikleb kõrvale?
Miks ma pean keravälguga tihti kokku puutuma, otsustamaks temast väljuva valguse käitumise üle? Kas peaks keravälguga kokku puutuma, et sädelahendusel ja kaarleegil vahet teha või vahelduvpinge kaarleegi heli ära tunda ja eristada sädelahenduse omast? _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
viimati muutis Dogbert 03.03.2020 12:13:46, muudetud 2 korda
elukaz, ma mõtlesin sellele jah kui seda kirjutasin <-ja ka seda kirjutan _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Osavalt tehtud fake? Miks video nii lühike on, "keravälgu" puude vahele suundumist ei näita? Ilmselt liiga töömahukas teda sinna sobitada...
1. salvesta suvaline videoklipp moblaga, nagu jälgiks kaamera millegi liikumist, ürita seejuures võimalikult sujuvalt kaamerat pöörata.
2. ehita Blenderis maastiku (antud juhul raudtee) ligikaudselt sarnane mudel (antud juhul on piirdutud raudteetammi ja relssidega)
3. pane üle konstrueeritud maastiku hõljuma punktvalguse allikas, mis veidi pulseerib
4. pane kaamera pöörama sama kiirusega, millega mobla pööras (võimalik, et saab siduda virtuaalse kaamera liikumist moblakaamera omaga, kui mingid objektid valida reaalse video pealt ja salvestada kaamera liikumine nende suhtes, siis märkida vastavad kohad virtuaalsel maastikul ja anda Blenderi kaamerale ette see kaamera liikumistrajektoor)
5. renderda video
6. monteeri algse video peale pool-läbipaistvana Blenderis renderdatud video
7. lisa paar visuaalset eriefekti (ma ei tea küll praegu, kuidas need relssidesse ja lampi neelduvad "välgud" konstrueerida või kust leida, aga küllap on võimalik isegi filmilõikudest sobivaid leida või saab ka Blenderis luua)
8. lisa heliefektid mingist efektide kogust
9. postita sotsiaalmeediasse
10. win!
Kuuldud helid viitavad vahelduvpinge kaarleegile, mitte videos nähtavale sädelahendusele - sädelahendused pauguvad, mitte ei tee "bzzzzt!...". Vahelduvpinge kaarleeki võib esineda näiteks kõrgepingeseadmete ja -liinide ümberlülitamistel jm, selle salvestamiseks on võimalusi palju ja küllap leiab neid ka veebist või efektikogudest. Keravälk sellist häält teha ei tohiks. Ka on kera teekonnal rohkem maandatud metallobjekte, kui need paar relssi, millesse pikad sädelahendused lendasid (samal ajal oli mõni muu relss märgatavalt lähemal).
Ilgelt lahe on muidugi, kui säde lendab lampi, aga reaalselt on lambipost paremini maandatud ja see peaks lendama hoopis sinna. Ja eelnevalt lendas ta väga madalalt, st palju lähemalt üle mitmest relsist, kuhu sädemeid ei lennanud millegipärast. Plastist relsid?
Kera valgustab vägagi eredalt enda all olevat pinda ja relsse, aga millegipärast ei valgusta ühtegi posti, sh lambiposti, mille lähedalt ta möödub.
Jälgi video lõpus võsa, kuhu kera suundub - selle valgustatus ei muutu ka siis kui kera poolt eredalt valgustatav laik maapinnal on juba puudele väga lähedal. See peaks võsa valgustama nagu keevitusleek, aga millegipärast see valgus peegeldub vaid maapinnalt, mitte puudelt.
Kui video alla laadida ja hakata kaadri kaupa uurima, küllap leiaks veel vigu.
Võtsid sõnad suust. Ilmselgelt oli näha et see fake.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.