Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
06.12.2011 18:04:15
|
|
|
Kellel on muljeid nende veebipoe operatiivsuse kohta, jagage palun!
Ma praegu veel ise vaikin, nagu nemad praegu teist päeva vaikivad minu tellimuse staatuse suhtes
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
06.12.2011 19:55:30
|
|
|
No mul oli viimati kiire tegutsemine. Mingi lõunal tellisin (kaup oli olemas kohapeal), järgmisel hommikul oli kulleriga uksetaga.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
07.12.2011 13:17:05
|
|
|
Kolmas päev vaikus. Eelmine kord oli samuti nii ja selgus et nad vaikisid sest asja müstilisel kombel laos polnud (ilmselt lootsid et ma lihtsalt ootan ja ootan ja ootan), kuigi tellimise hetkel süsteem näitas et olemas. Tundub et süsteem pole päris automaatne neil ja see on kurb arvestades et aasta 2011 praegu, mitte 2001. Kui süsteem näitab et asi on laos, siis see peab olema minu jaoks broneeritud tellimuse sooritamise hetkel. Nii lihtne see ongi. End of.
Reageerisid ainult kui ma ise hakkasin küsima et WTF. Võiks ikkagi operatiivsem tagasiside tellijatele olema neil.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Elari
HV vaatleja
liitunud: 27.03.2008
|
07.12.2011 13:43:58
|
|
|
globostrat kirjutas: |
Kolmas päev vaikus. Eelmine kord oli samuti nii ja selgus et nad vaikisid sest asja müstilisel kombel laos polnud (ilmselt lootsid et ma lihtsalt ootan ja ootan ja ootan), kuigi tellimise hetkel süsteem näitas et olemas. Tundub et süsteem pole päris automaatne neil ja see on kurb arvestades et aasta 2011 praegu, mitte 2001. Kui süsteem näitab et asi on laos, siis see peab olema minu jaoks broneeritud tellimuse sooritamise hetkel. Nii lihtne see ongi. End of.
Reageerisid ainult kui ma ise hakkasin küsima et WTF. Võiks ikkagi operatiivsem tagasiside tellijatele olema neil. |
Tere Globostrat
Palun täpsusta oma nimi ja tellimuse number, momendil ei saa ma kahuks aru millisest tellimusest jutt. Palun saada andmed elari@photopoint.ee
|
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
07.12.2011 13:46:46
|
|
|
globostrat kirjutas: |
KKui süsteem näitab et asi on laos, siis see peab olema minu jaoks broneeritud tellimuse sooritamise hetkel. Nii lihtne see ongi. End of.
|
Broneeritakse siiski toode siis, kui raha makstud, mitte tellimus üles märgitud. See on normaalne.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
07.12.2011 15:05:29
|
|
|
softis kirjutas: |
globostrat kirjutas: |
KKui süsteem näitab et asi on laos, siis see peab olema minu jaoks broneeritud tellimuse sooritamise hetkel. Nii lihtne see ongi. End of.
|
Broneeritakse siiski toode siis, kui raha makstud, mitte tellimus üles märgitud. See on normaalne. |
Esiteks ma maksin kohe. Teiseks, kuidas sa kujutad ette sellise veebipoe funktsioneerimist mis ei broneeri olemasolevat kaupa kliendile kui klient seda tellib? Arvad et sellisel veebipoel on helge tulevik? Another Amazon in the making? I think not.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
07.12.2011 15:50:18
|
|
|
Ma pidasin tellimist silmas. Ehk et kaupa ei tellita laost või panna kullerile valmis ilma rahata.
Mis Amazonil viga? Kasutatakse väga ju.
Ma ei saa aru, miks mingit kiuslikku jonni vaja eestlastel alati ajama hakata on.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
07.12.2011 21:25:47
|
|
|
Amazon on just nimelt OK, hea eeskuju minu arust. Tellides saad KOHE meili et tellimus võeti vastu, see tähendab et kui kaup oli laos tellimise hetkel siis see kaup on sinu jaoks raudselt broneeritud. Siis mõni tund või mitte rohkem kui päev hiljem pakk saadetakse sulle ja selle kohta tuleb samuti meil ja sellel hetkel ka võetakse raha sinult. Nii et kauba broneerimine saab/võib ja lõppkokkuvõttes PEAB toimuma tellimise esitamise hetkel, mis ei lange alati kokku maksmise hetkega
Elari kirjutas: |
Tere Globostrat
Palun täpsusta oma nimi ja tellimuse number, momendil ei saa ma kahuks aru millisest tellimusest jutt. Palun saada andmed elari@photopoint.ee |
Oops, seda ma alles nüüd märkasin, sama hästi võin otse siia postitada, ootan tagasisidet: T1112050011.
Muidu lihtsalt pole selge mis toimub või ei toimugi mitte midagi, nagu eelmine kord selgus kui ma ise uurima hakkasin
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
WAV
HV veteran
liitunud: 02.03.2010
|
07.12.2011 21:32:18
|
|
|
softis kirjutas: |
Ma pidasin tellimist silmas. Ehk et kaupa ei tellita laost või panna kullerile valmis ilma rahata. |
Ka hulgiladude tellimissüsteemis on võimalik teatud ajaks panna tootele "broneeritud" staatus. Hulgiladu ei hakka siis veel kohe kaupa pakkima-saatma, vaid ootab mingi aja, kuni tellimus saab lõpliku kinnituse. Kui kinnitust lõpuks ei tule, läheb natuke hiljem staatus jälle avatuks. Ideeliselt peaks ka tarbijapoolne jaemüügipoest tehtav tellimus sedasi edasi kanduma - teed tellimuse, kaup broneeritakse, antakse maksmiseks mingi aeg, kui makstud, siis saab broneering ka kinnituse ja toodet hakatakse reaalselt saatma.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Elari
HV vaatleja
liitunud: 27.03.2008
|
08.12.2011 14:10:21
|
|
|
globostrat kirjutas: |
Elari kirjutas: |
Tere Globostrat
Palun täpsusta oma nimi ja tellimuse number, momendil ei saa ma kahuks aru millisest tellimusest jutt. Palun saada andmed elari@photopoint.ee |
Oops, seda ma alles nüüd märkasin, sama hästi võin otse siia postitada, ootan tagasisidet: T1112050011.
Muidu lihtsalt pole selge mis toimub või ei toimugi mitte midagi, nagu eelmine kord selgus kui ma ise uurima hakkasin
|
Tere Globostrat
Teie tellimus jõuab Kristiine keskuse Photopointi homme. Tellimuse kinnituskirjas on muuhulgas järgnev lause: Tellitud kaup toimetatakse Teie poolt märgitud aadressile 2-4 tööpäeva jooksul pärast pangaülekande õnnestumist. Juhul kui kaupa pole laos, pakume välja uue tarneaja.
Tellitud tooted jõuavad lubatud ajal kauplusesse.
Kui kinnituskirja millegipärast ei tulnud, soovitan vaadata näiteks rämpsposti kausta.
Elari Aaboja
elari@photopoint.ee
www.photopoint.ee
PS: Kui on vaja tellimuste kohta infot, eelistaksin suhelda ikka meilitsi, mitte avalikus foorumis.
|
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
08.12.2011 15:03:50
|
|
|
Jah ma seda lugesin aga minu jaoks see protsess on ikkagi ebaselge, ma saaksin sellest vaikusest aru kui asi töötaks teil nagu Amazonis - s.t. kui ma teaksin et tellimise hetkel laos olev kaup on mulle GARANTEERITUD. Siis ma pärast lihtsalt ootaksin rahulikult, olles kindel et ma ootan KAUPA ja ta saabub.
Aga eelmine kord Photopointist tellides kaupa mis oli laos ma ootasin mitu päeva heas usus ja siis äkki selgus et kaupa laos polegi. Kas ma olen ainuke kellele see tundub vale? Just selle tõttu ma seekord hakkasin siin lärmama, sest usaldus on kadunud. Täiustage see kogu tellimise värk palun, et kui tellimise hetkel kaup on laos, siis tellija võib kindel olla et ta ka saab selle. Nii lihtne see ongi/peaks olema. Et tellijad eelistaksid eestimaist teenindust
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
tools
HV veteran
liitunud: 12.04.2003
|
06.01.2012 19:50:08
|
|
|
pühapäeval tellisin ja esmaspäeva õhtul oli kaup kohal
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
22.02.2012 20:48:57
|
|
|
Täiesti alla käinud see koht - keegi ei tunne kliendi vastu huvi. Alati peab kassase küsima minema, aga et keegi 3-st töötajast tuleks kasvõi küsima, kui jõllitad ühte asja paar minutit. Ja see korduv teema Eedeni poega
Jalutasin pettunult klicki ja sain samaväärsed asjad 15€ odavamalt + teenindaja tuli küsima, kas saab aidata. Kuna mul oli kiire ja eeltööd ei teinud, siis oli tema soovitus väga hea.
Tehing 5min-ga tehtud ja klient rahulolev
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
22.02.2012 22:01:38
|
|
|
Magic, Tallinnas on küll veel siiani päris asjalikud müüjad.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
22.02.2012 22:12:20
|
|
|
softis kirjutas: |
Magic, Tallinnas on küll veel siiani päris asjalikud müüjad. |
Nende maj. tulemused pole ka eriti kiita seega ju töötajatel mott otsas... Maksuvõlg Klickiga võrreldav.
Nii suurt poodi ei halda fotode arvelt st. kui töötajad ei oska muud träna müüa, mis võiks nädalavahetusel hädas kliendile väga hästi müügiks minna.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Etsike
HV veteran
liitunud: 24.12.2004
|
22.02.2012 23:01:20
|
|
|
Aga proovi ise korra klienditeenindaja olla, siis näed, et 90% kordadest kui mingile põrnitseja juurde lähed siis saadetakse sama kiiresti sind sealt minema. Sellised need meie rahvusest kliendid paraku on. Pealegi on klienditeenindajatel tööd niigi silmini, niisama kotte ei sügata, kuigi kliendile võib selline mulje jääda. Kuram küll, suu on peas, küsi ise kui abi vajad, eeldad mingit mõtete lugemist teistelt.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
23.02.2012 08:53:48
|
|
|
Etsike kirjutas: |
Aga proovi ise korra klienditeenindaja olla, siis näed, et 90% kordadest kui mingile põrnitseja juurde lähed siis saadetakse sama kiiresti sind sealt minema. Sellised need meie rahvusest kliendid paraku on. Pealegi on klienditeenindajatel tööd niigi silmini, niisama kotte ei sügata, kuigi kliendile võib selline mulje jääda. Kuram küll, suu on peas, küsi ise kui abi vajad, eeldad mingit mõtete lugemist teistelt. |
Kui toodet lihtsalt vaadatakse, siis juurdetormamine on enamasti häiriv. Kui aga vaadatakse toote juures olles ringi ja pilk jääb teenindaja poole pidama, siis on 99% tõenäosusega teenindaja käest midagi küsida või selge ostusoov.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
23.02.2012 10:15:22
|
|
|
Nagu öeldud...taju küsimus. Kui inimene tormab poodi ja vaatab ja jookseb välja, siis see pole jah ostja. Aga kui kõnnid 2 toote vahet, siis võiks ju keegi pärast teise kliendiga lõpetamist tulla... no nii tuim ka ei saa olla
Kahjuks ma ei tahtnud paterisid osta st. ei saanud ise valida - kaup klaasi taga.
Vastus proovi ise müüja olla pole kuigi hea. Probleem algab ilmselt sellest, et kui müüja on nagu kassapidaja, siis peabki lootma klient ise oma tarkusele ja häälekusele.
Ja tavaliselt lähengi küsin, et tahaks seda osta, aga siis tean täpselt juba 30 sek jooksul mida tahan.
Mingit know-how'd ma ju ei oota, lihtsalt head teenindust. Hinnatase ju seda eeldaks
------------------------
Lõunaka osas pole mingit pretentsiooni
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
23.02.2012 10:48:23
|
|
|
Magic kirjutas: |
Nagu öeldud...taju küsimus. Kui inimene tormab poodi ja vaatab ja jookseb välja, siis see pole jah ostja. Aga kui kõnnid 2 toote vahet, siis võiks ju keegi pärast teise kliendiga lõpetamist tulla... no nii tuim ka ei saa olla |
Oleks ma teenindaja siis pigem kiruksin kliente kes vahivad lolli näoga poes ringi ning ei suuda ise suud lahti teha küsimiseks. Või siis teine kontingent kes kisama pisavad, et mis segad kui neile abi üritad pakkuda
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
23.02.2012 14:39:48
|
|
|
Kel janu, sel jalad. Ehk kui sul on midagi vaja, siis tee häält ka.
Hädaldada võiks siis, kui teenindajat kutsud, aga too kohale ei jõua.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
23.02.2012 17:12:31
|
|
|
Pangu siis iseteeninduskassa + turvamees ja lasku hind alla.
väga pro
Ehk miks peaks saama siis müüja üle min palga, kui ta arvab et tema töö polegi klienti aidata
Kutsuksin ma ta ju vaid arve tegemiseks... vastata ei oska nad seal küll midagi.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
26.02.2012 01:45:41
|
|
|
Endal Pärnu mnt Photopointiga selline enamvähem kogemus. Ostsin üsna kalli Roccat Kone+ hiire, mis toimis ilusti mingi aja ja siis tuli progresseeruvalt välja hiire laialt lahatud tüüpviga - rullik jebib. Viisin garantiisse ja nädalaga sain uue hiire - helistati ja läksin järgi. Uus hiir läks mõne nädalaga sama tüüpvea nahka. Viisin uuesti garantisse ning seekord lasin oodata paberil märgitud aja 2 nädalat ja veidi pealegi. Kuna keegi ei helistanud ja Pärnu mnt pood on kiviviske kaugusel, läksin astusin läbi. Kuna selleks hetkeks oli tahtmine sama hiiremudel tagasi saada üpris olematu ja muud sobivat asendustoodet ei leidnud, anti hiire väärtuses kinkekaarte. Pole päris see lahendus mida oleks tahtnud aga mis seal ikka...
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
183 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Mirc
HV kasutaja
liitunud: 18.08.2010
|
26.02.2012 12:05:57
|
|
|
lkits kirjutas: |
Kinkekaarte dafuq? Tead ikka, et sul oli õigus raha tagasi küsida ja nad keelduda ei saa? |
Selline suhtumine on paljudel firmadel. Mingisugune toode osutub praagiks ja klient ei taha enam sama toodet.
Esimese variandi puhul ostab klient mõne muu toote ja kas maksab juurde või saab natukene tagasi.
Teisel variandil saab klient samas väärtuses kinkekaardi.
Enda elust näide. Pole seotud Photopointiga.
Mitte küll kinkekaart, aga vahet pole, kas kinkekaart või krediit.
Igatahes pakuti mulle krediiti, mina tahtsin raha ja sain ka lõpuks.
Väike lõik minu tarbijakaitse kirjast. Enda makstud raha on alati õigus tagasi saada.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
|