Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Real-time ray tracing märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 17.03.2020 16:50:43 vasta tsitaadiga

https://www.khronos.org/blog/ray-tracing-in-vulkan/
https://www.techpowerup.com/264829/khronos-group-releases-vulkan-ray-tracing

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahvilõust
Kreisi kasutaja
ahvilõust

liitunud: 08.06.2005




sõnum 18.03.2020 14:50:54 vasta tsitaadiga

Keegi cycles renderit blenderil nende RTX kaartidega teeb? Mingit tolku ka vs cuda?
_________________
Gdesainer

M: MSI RTX 3070 Gaming Trio
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 19.03.2020 21:09:46 vasta tsitaadiga

https://twitter.com/Radeon/status/1240685251552296960
https://community.amd.com/community/gaming/blog/2020/03/19/powering-next-generation-gaming-visuals-with-amd-rdna-2-and-directx-12-ultimate


Link

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 29.03.2020 02:19:34 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


Tüüp läheb tavaliselt liiga hypetrain-ga kaasa, aga AI Android TV on küll päris huvitav leiutis.

DLSS2.0 näeb küll päris hea välja...teas kas non-demo versioon sama hästi jookseb?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 29.03.2020 11:16:26 vasta tsitaadiga

dlss 2.0 on täna youngbloodis, controlis, mechwarrior 5, deliver us to the moonis.
jutu järgi seda per-game treenida ei tule aga mängul peavad mingid kindlad asjad siiski olema, millele 4a dlss 2.0 toe lisamise osas vastas, et selleks oleks vaja mootoris asju muuta.

ma pigem ootan mainitud settingute muutmise võimalust, sest hetkel on sharpening artefaktid kole selgesti näha.
raytacinguga seondub see muidugi vaid perf hiti söödavaks tegemise võtmes.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 29.03.2020 14:19:45 vasta tsitaadiga

londiste, sellest ma sain aru, et juba lisatud. Küsimus on kas mängides sama ilus näeb nagu nvidia demo videos?icon_wink.gif Mul puuduvad kõik nimet mängud ja RTX kaart ka, et ise katsetada...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 29.03.2020 16:39:40 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:
londiste, sellest ma sain aru, et juba lisatud. Küsimus on kas mängides sama ilus näeb nagu nvidia demo videos?icon_wink.gif Mul puuduvad kõik nimet mängud ja RTX kaart ka, et ise katsetada...
youngbloodi puhul ei saand aru midagi, kas on RT sees või väljas. DLSS jagas fps kahega, muud nagu silma ei jäänd.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 29.03.2020 16:42:38 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
youngbloodi puhul ei saand aru midagi, kas on RT sees või väljas. DLSS jagas fps kahega, muud nagu silma ei jäänd.
NATAS999, vastupidi ikka?
kui õhtul aega leian, siis youngbloodi saan katsetada.
kui keegi controli või mechwarriori jagada tahab, võin neid ka uurida icon_razz.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 29.03.2020 16:51:13 vasta tsitaadiga

londiste, ei ole vastupidi. DLSS sees on fps midagi 40 kanti keskmine, NAS sees on 60FPS. 1920x1200 ja kõik settingud max. NAS muud ei puutund, kui quality slideri lükkasin paremale poole põhja.

see siis lab benchmark. riverside on mõlemad 60fps.

panin spetsiaalselt värsked driverid peale, 445.75 ja mängu versioon 1.0.9. bethesta launcher tegi mingi gigase update.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 29.03.2020 19:59:14 vasta tsitaadiga

riverside: 81
     qual bal  perf
dlss 111  124  134
nas  82   83   84

labx: 88
     qual bal  perf
dlss 120  129  133
nas  89   89   90
1440p, mein leben, rtx2080

dlss annab jõudluses päris palju juurde. 37% on quality.
visuaalselt vahe üllatavalt väike. mind see sharpening häirib aga see on võib-olla minu kiiks.
muus osas, quality vahet liikudes otsimata ei näe, balanced natukene näeb, performance näeb kohati juba selgesti - eelkõige paari piksli laiuste elementide pealt.

youngblood ei ole võib-olla kõige parem mäng pildikvaliteedi võrdluseks, eriti liikumises. ilma aa-ta on aliasing päris rõve ja kõik aa vahendid on postprocessing, temporal neist kõige parem. lisaks on pildil peal hunnik efekte.

kuna juba benchisin, siis nas ka.
nas = nvidia adaptive shading. see andis reliisil ja natukene peale reliisi juurde rohkem kui praegu aga oli ka märgatavam. praegu on vaid performance märgatav aga ainult siis kui otsida.

NATAS999, sul vsync ja/või fps limit peal?

edit:
võrdluseks, ray-traced reflections off ja reflections ultra:
riverside: 143 (dlss quality 156)
lab x: 156 (dlss quality 157)
dlss osas mul äkki prose piirab, kuigi välja see kuskilt ei paista.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 29.03.2020 20:39:07 vasta tsitaadiga

londiste, mõlemad olid peal jah. mul muidugi oli veel image streaming pandud über ja mingid settingud veel, niiet päris "default" mein leben ei olnud.

mul vist üldse midagi ikaldab.

riverside nas: 99
riverside dlss: 123
labx nas: 48
labx dlss: 50

vsync maas, framelimit 1000. sättisin mingeid asju seal ja vaatasin, et mein leben korralikult peale läheks. presetitele päris kõik seaded ei allu vist ja midagi arvatavasti ise ära susserdand seadetes. farcewarele sai clean install tehtud, ehk siis seal ei tohiks ka mingeid custom seadeid olla.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 04.04.2020 18:04:16 vasta tsitaadiga

kui juba dlss 2.0 jutt siin oli, siis veel:

Link

mind jätkuvalt sharpening artefaktid segavad aga edasiminek on üsna muljetavaldav.

edit:
nvidia esitluse video ka:

Link

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 06.04.2020 20:03:00 vasta tsitaadiga

Hmm keegi sellele ei olegi tähelepanu pööranud, aga DF mainis kohe algul, et Shader vs Tensor core peal jookseb DLSS2.0, lõpuks hakkab RTX arhitektuurist kasu ka lõikama:P
Aga jah nagu algul aru oli kohe saada, enne kui RTX-st kasu on, on järgmine gen väljas(uus gen konsoolid ukse taga).
Igaljuhul päris hea, 540p näeb DLLS20ga parem välja kui 1080p. Siiski 1 aspekt jäi üle vaatamata, võrestruktuurid- näiteks Crysis seerias raudtrepid olid nii immersion braking. Kui aiavõre asemel näitab värelevat vahvliküpsetajat isegi 16AF peal, siis on võimatu maailma sisse elada.

Endal valida oleks, siis läheks ikkagi hetkel RTX hinnavahe pealt VR seadme ostuks- Alyx näeb lihtsalt võrratu juba YT mänguvideode peal, täpselt see wow efekt millest ma koguaeg rääkinud olen. Näpud hakkavad kohe sügelema VR seadme järgi. Samas RTX-ga on ikka, meh natuke rohkem peegeldusi, ja siis? Madina keskel nagunii tähele ei paneks...

Ei taha DLSS maha teha, mu meelest on parim AA mis hetkel pakkuda, eriti arvestades perf hitti. Aga siiski VR Alyxiga on hulga ahvatlevam.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 07.04.2020 06:01:01 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:
Hmm keegi sellele ei olegi tähelepanu pööranud, aga DF mainis kohe algul, et Shader vs Tensor core peal jookseb DLSS2.0, lõpuks hakkab RTX arhitektuurist kasu ka lõikama:P
Aga jah nagu algul aru oli kohe saada, enne kui RTX-st kasu on, on järgmine gen väljas(uus gen konsoolid ukse taga).
Igaljuhul päris hea, 540p näeb DLLS20ga parem välja kui 1080p. Siiski 1 aspekt jäi üle vaatamata, võrestruktuurid- näiteks Crysis seerias raudtrepid olid nii immersion braking. Kui aiavõre asemel näitab värelevat vahvliküpsetajat isegi 16AF peal, siis on võimatu maailma sisse elada.

Endal valida oleks, siis läheks ikkagi hetkel RTX hinnavahe pealt VR seadme ostuks- Alyx näeb lihtsalt võrratu juba YT mänguvideode peal, täpselt see wow efekt millest ma koguaeg rääkinud olen. Näpud hakkavad kohe sügelema VR seadme järgi. Samas RTX-ga on ikka, meh natuke rohkem peegeldusi, ja siis? Madina keskel nagunii tähele ei paneks...

Ei taha DLSS maha teha, mu meelest on parim AA mis hetkel pakkuda, eriti arvestades perf hitti. Aga siiski VR Alyxiga on hulga ahvatlevam.
ootoot kas see tähendab seda, et ma saan mängust reso ülimadalaks panna, dlss sisse lülitada ja ei panegi tähele, et madal reso on? ja fps kõvasti kõrgem?
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 07.04.2020 09:19:13 vasta tsitaadiga

NATAS999, jah.

Vael, ma oleks selle tensorite koha pealt äraootaval seisukohal.
parem välja nägemise koha pealt - tahaks näha ühtki võrdlust, mis ei oleks (kehvasti implementeeritud) taa-ga.

võrestruktuurid peaks olema aa, mitte af küsimus icon_wink.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 07.04.2020 11:37:26 vasta tsitaadiga

oleneb, kas võre on alpha "kanaliga" sein või reaalne "wireframe". esimese puhul ei tee aa selle võrega midagi.

vanasti vähemalt olid küll aiad ja lehed üks ristkülik ja läbipaistvaks tehti alfa kanali nulli keeramisega. ilmselgelt oli see sitaks odavam lahendus, kui iga "traat" eraldi polygonidest kokku joonistada või lehtede puhul hakata eraldi seda õiget lehe kuju miljoni vertexiga ehitama.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 01.05.2020 11:29:05 vasta tsitaadiga

Video teeb pika ülevaate RT ja Jim eluloole aga lõpus seob kõik otsad ilusti kokku:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.05.2020 07:47:29 vasta tsitaadiga

NVIDIA Researchers Demonstrate New Raytracing Algorithm That Can Render Direct Lighting from Millions of Dynamic Light Sources
https://wccftech.com/nvidia-researchers-demonstrate-new-raytracing-algorithm-that-can-render-direct-lighting-from-millions-of-dynamic-light-sources/

Väiksem perf hit tulevikus thumbs_up.gif
tsitaat:
Overall, this approach is 6-60x faster than the previous state of the art methods (such as Dynamic Many-Light Sampling for Real-Time Raytracing by Moreau et al., 2019) when using an unbiased estimator and 35-65x faster when using a biased estimator (which further reduces noise at the expense of some image darkening and energy loss).


Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 03.07.2020 14:09:42 vasta tsitaadiga

Väike kokkuvõte praegu RT-d ja DLSS-i kasutavatest mägnudest.

https://www.rockpapershotgun.com/2020/07/02/all-the-confirmed-ray-tracing-and-dlss-games-so-far/

Kuna uus põlvkond GPU-sid on üsna varsti tulemas , siis on umbes 2 aasta kokkuvõte võibolla inimestele abiks.

Omapoolsed kommentaarid.
1. RT nimekiri on väike. Samas peab arvestama ka , et tehnoloogia oli uus, seda pakkus ainult 1 tootja ja mängude tegemiseks kulub tavaliselt rohkem kui 2 aastat. Olles RT praegust tippu - control-i täis detailidel mänginud julgen pakkuda ,et olukord peaks täielikult muutuma uute konsoolidega. RT-st saab uute konsoolide peamine müügiargument. Loomulikult saab sellest hoogu ka tehnoloogia levik PC-del.

2. DLSS - nimekiri on väike ja selle mängudes korralikult tööle saamine on siiani aega võtnud. Samas kui DLSS töötab on Nvidia kaartidel AMD ees 20-30 FPS-i edu. (viimane väide on umbes ja mälu järgi, igaüks peaks selle ise ülekontrollima kui AMD ja Nvidia vahel valida tahab)

3. Mängurid peaks pühapäeval kirikus käima ja paluma jumalalt , et AMD ei failiks. Kui AMD tehtud konsoolid ei suuda RT-d korralikult keerata jääb kogu tehnoloogia 2-3ks aastaks edasi vinduma.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 03.07.2020 15:59:37 vasta tsitaadiga

SirAskAlot, SirAskAlot, väike täpsustus.Tegemist on nVidia RTX toega mängudega. ReShade modiga saab hulga rohkem mänge tööle. Näiteks nimekirjas olev BFV on ainult peegeldustega, AMD kaardil sain Global Illumination tööle, nägi suht kobe välja. Pakuks et parem kui RTX reflections(kaarti pole kontrollimiseks ka, aga meeskonna kaaslased pole reflections on/off mingit vahet märganud).
Ja sellest veel parema effekti annab (kehvadl IPS monitoridel) FakeHDR mod....
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 03.07.2020 17:03:37 vasta tsitaadiga

Ma jätsin nimelt selle X-i sealt tagant ära kuna see on ainult Nvidia rida. Ma ei näe põhjust miks eelpool toodud Ray Tracing mängud AMD kaartidega ei tööta. DX-12 on universaalne ja pole ühe GPU tootja oma.
Mis sellesse Reshadesse puutub. Kui see asi oleks nii lihtne ja nii hea , siis oleks igal mängutegijal inimene kes nende mängud ilusaks mudiks. Kuna see teema nii lihtne pole ja seal on rohkem kui üks "aga", alustades sellest et tegu peaks Path tracinguga olema ,siis eelistan jääda nende mängude juurde kus mängutegija teemat toetab.
See ei tähenda mudugi , et sa ei võiks siin rahvast reshade teemal valgustada. Ma olen liiga laisk, et ennast teemaga vaidlemise tasemel kursi viia.
Ausalt öeldes pole ma isegi selles kindel , et Path tracing siia Ray tracingu teemasse sobib. Eks teema autor teab täpsemalt mida ta oluliseks peab.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 03.07.2020 18:19:05 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
Ma jätsin nimelt selle X-i sealt tagant ära kuna see on ainult Nvidia rida. Ma ei näe põhjust miks eelpool toodud Ray Tracing mängud AMD kaartidega ei tööta. DX-12 on universaalne ja pole ühe GPU tootja oma.
Mis sellesse Reshadesse puutub. Kui see asi oleks nii lihtne ja nii hea , siis oleks igal mängutegijal inimene kes nende mängud ilusaks mudiks. Kuna see teema nii lihtne pole ja seal on rohkem kui üks "aga", alustades sellest et tegu peaks Path tracinguga olema ,siis eelistan jääda nende mängude juurde kus mängutegija teemat toetab.
See ei tähenda mudugi , et sa ei võiks siin rahvast reshade teemal valgustada. Ma olen liiga laisk, et ennast teemaga vaidlemise tasemel kursi viia.
Ausalt öeldes pole ma isegi selles kindel , et Path tracing siia Ray tracingu teemasse sobib. Eks teema autor teab täpsemalt mida ta oluliseks peab.
gta5 peal proovisin seda reshade asja. see ei tee mitte midagi muud, lihtsalt erinevaid kõntsakihte saab peale tõmmata, midagi ägedamaks ega ilusamaks see küll ei tee. kusjuures koos redux v1.8'ga mis pidi tegema mängu ikka väga palju paremaks.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 03.07.2020 19:58:31 vasta tsitaadiga

reshade peamine viga on selles, et see on postprocessing efekt, ehk siis screenspace pealt. kas ptgi shader on nüüd tasuta levimas?

SirAskAlot, path tracing käib ray tracingu üldnimetuse alla, operatsioonid (k.a. rauas kiirendatud) algoritmide implementeerimiseks on samad.

Vael kirjutas:
SirAskAlot, SirAskAlot, väike täpsustus.Tegemist on nVidia RTX toega mängudega.
dlss on nvidia thing.
raytracing toega mängud on pea täies ulatuses dxr, ehk vendor-agnostic. praktikas muidugi on selleks vaja, et amd või intel viitsiks sellele ka implementatsiooni kirjutada (nagu nvidia gtx seeria pealt näha, ei eelda asi toe enda jaoks rt rauda).
mõned üksikud mängud on vulkani rt extensionite pealt.

Vael kirjutas:
AMD kaardil sain Global Illumination tööle, nägi suht kobe välja. Pakuks et parem kui RTX reflections(kaarti pole kontrollimiseks ka, aga meeskonna kaaslased pole reflections on/off mingit vahet märganud).
apple, meet orange.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 04.07.2020 11:35:43 vasta tsitaadiga

Nagu nVidia hairworks "töötab" igal raual?
World of Tanks on suht universaalne, BHV arvutused tehakse CPU peal ära. BFV peal oli ju nVidia enda tiim poolenisti pätsi kirjutamas.
Ja kuidas mängus endas on asi määratletud, CoD nägin nagu RTX reflections nuppu....

Teine, mis töötab igal raual on ReShade. Ja ega ma ka igal mängul suurt edasiminekut ei näinud. Mõne mängu tegi hoopis katki. Siit ka mu point, et kui Digital Foundri tasemel kriitik ei ole, siis on AAA ilusatel mängudel tavaverioon nii hästi kunstnile/devide poolt paika pandud, et mängu süvenedes näeb asi piisavalt hea välja.

SOTR ja Mirrors Edge on ühed sellised näited, Reshade tegi pigem asja hullemaks. Aga need mängud näevad ka ilma RT väga head välja...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 04.07.2020 11:43:49 vasta tsitaadiga

Vael, reshade ei tee sul mingit rt'd. tõmbab mingite insta filtritega ekraani üle ja kogu moos.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Real-time ray tracing mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.