Grandmaster astmel sai läbi tehtud, kõik maailmad 100%, ka kõik kirstud/secretid/database entryd said tehtud - kokku 35 tundi.
Nipet-näpet combatiga seotud achievemente teha veel.
Väga rahul mänguga, stoori meeldis ning combat oli ka lahe kuigi kusagil mängu keskel muutus combat tunduvalt lihtsamaks (mängu alguses kõige raskem).
Võtsin ka Premium Accessiga ligi, muusika on minu meelest üks parimaid kõigi filmide ja mängude peale kokku. Täpselt naelapea pihta.
Ronimist on jah rohkem kui TR aga kokku on hea mäng, graafika on natuke igavavõitu vs jõudlus.
Keegi NVME SSD vs SSD on proovinud seda mängu? Endal(ja paljudel) kakub kaardi laadimiste ajal, OC RAM ja NVME võiks teoorias olukorda parandada?
võtsin ka premiumiga ligi .. aga mismõttes graafika on igavavõitu ? mis graafikat sa sealt siis ootasid ? endal jookseb mäng hästi mõnedes kohtades on natuke jõnksutamist .... Mind isiklikult häirib et ei ole mingit autosave v checkpoindi süsteemi... selline asi võiks juba olla ,muidu on ikka enamjaolt mängudes sellline asi ... kammoon teed mingi koha ära siis saad surma ja jookse see koht uuesti läbi sinna kohta kus surma said ... Muidugi kui siin keegi ütles et combat on lihtne siis ma madistasin eile õhtul mingi 50 korda selle esimese suure konnaga kes oli seal esimesel rohelisel planeedil Minu jaoks oli see ikka suht raske ... lõpuks sai ikka jagu ... mingi witcher 3 ja shadow of mordori ehk nende sõrmuste isanda mängude combat on hulka kergem ja parem. aga jah natuke meenutab see mäng tomb raiderit küll ....
Mind isiklikult häirib et ei ole mingit autosave v checkpoindi süsteemi... selline asi võiks juba olla ,muidu on ikka enamjaolt mängudes sellline asi ... kammoon teed mingi koha ära siis saad surma ja jookse see koht uuesti läbi sinna kohta kus surma said ...
dark souls'ist oled midagi kuulnud? _________________
Mind isiklikult häirib et ei ole mingit autosave v checkpoindi süsteemi... selline asi võiks juba olla ,muidu on ikka enamjaolt mängudes sellline asi ... kammoon teed mingi koha ära siis saad surma ja jookse see koht uuesti läbi sinna kohta kus surma said ...
dark souls'ist oled midagi kuulnud?
Jaa olen küll... 3 osa sai kunagi proovitud ... meeldis väga,....aga kole raske oli . tunnistan ausalt et ei saanud hakkama aga ei lõika lahti mis see siia puutub ? kas see näitab su mängu oskuse taset et kui jõuad mingisse kohta ja saad peakolli läbi surma, siis sa pead selle läbi tuldud tee uuesti 100 korda läbima ? Kas see teeb kuidagi mängu raskemaks ? Miks see süsteem on just teatud mängudes ?
Olen ka asja paugutand mingil määral ja ütleks SW vibe on üsna hästi tabatud - asi väga erm cinematic, SW helilist poolt võiks rohkem olla mitte aint mingitel tähtsamatel hetkedel. Mängust mis ei võtta tükki aga võiks olla on SW algus stoori sissejuhatamisel ehk intro.
Üldmulje on see, et on tore aga pole piisavalt lihvitud ehk siis asjad mis pinda käivad on see, et tegelane pole piisavalt sujuv vaid tõmblev ning kuna mäng on väga tegelase hästi kontrollimise peale tehtud siis võib julgelt öelda, et tihti huiab mäng sind läbi kus hüpe peab olema piksli täpsusega õige a'la ei ole varvas piisavalt pooleldi üle ääre, et loeks hüppe pikkuse õigeks, vahest hüppad nöörist läbi aga kinni ei võta jms
DS'ga võrrelda väga ei saa - ei ole sellist täpsust ja DS'il on vägapalju seda võlu kus saad mängida nii nagu tegelt ei olnud mängutegijate poolt plaanitud - siin seda vabadust ei ole.
Lisaks on tobe see, et esimest korda mängides ei tea kas asi endas või lihtsalt pole stoori käigus mingit võimet kätte saanud mis võimaldaks kuhugi pääseda - DS'is siukest pulli pole - pmst kui oskad on kõik kohe tehtav.
Üldiselt on ookoo SW pela aga nipet näpet on tüütu ja liiga raamides.
See koopas konn polegi mõeldud kohe tegemiseks, ükski hilisem boss pole ka nii raske kui too tüütu konn. Samas mängu võitlustehnikaga harjmiseks oli paras läbi teha.
Ma ka aru ei saa, mis see save võimaluse puudumine ja DS siia puutub. Tegin ka DOOM 2016 ainult pistol run läbi ja siis? Save võimalus võiks ikka olla.
Endale tundus ka tglt 2 raskusaste paras.
Eriti oli jah just alguses palju arusaamatusi, et kuhu saab minna ja kuhu mitte: Konn, ventikatega koopas ülemine korrus jne...
Pärast vaatasin üle heliloohate klipi, täitsid oma välja öeldud eesmärgi hästi. Aru saada et tipud tegid.
Tomb of Miktrulli lõpetamise järgi ei ulatu mu hüpe köiele ja vsjo, ei ole võimalik kuidagi sealt edasi saada
trr üle poole tunni juba pead vaevanud _________________ ☠
viimati muutis libe 07.12.2019 23:29:57, muudetud 2 korda
trr pc peal seda klaverimängu lootusetu teha, hiirenuppe nonstop vaja ümberprogrammeerida, et seda kadalippu läbida - hea, et veel see storymode difficulty on, ei viitsiks never seda kõike veel mingis challenge modes läbi mängida _________________ ☠
Võitlused olid kontrolleri peal tüütud jälle, ma läksin tagasi klaverile... Pull on õnneks harva vaja, saab nr 3 all ka hakkama;) Push on küll hiirel jah...
trr pc peal seda klaverimängu lootusetu teha, hiirenuppe nonstop vaja ümberprogrammeerida, et seda kadalippu läbida - hea, et veel see storymode difficulty on, ei viitsiks never seda kõike veel mingis challenge modes läbi mängida
trr pc peal seda klaverimängu lootusetu teha, hiirenuppe nonstop vaja ümberprogrammeerida, et seda kadalippu läbida - hea, et veel see storymode difficulty on, ei viitsiks never seda kõike veel mingis challenge modes läbi mängida
Sul peaks neid pulte mitu ju olema
ei sobi mulle see puldiga mängimine, proovisin
trr just hakkas mängus looma ja siis tuli kiire lõpp, ala vaataks mingit sõrmuste isanda teist osa
või mõnda seepi
räägiti mingist arusaamatust holicronist vms, saadi kätte, tuli mingi must tont ja peale seda oligi jutul lõpp
ei viitsi achievemente ega midagi jahtida - origin access premier, ehk siis nice to have mäng
lõpp oli sama kiire, kui sõrmuste isandal, paras kotijooks
meeldis väga see story versioon raskusastmest - ma olen ainult jutustuse lainel ja gameplay täiendab seda, aga mind absull mingid väljakutsed ei koti.
ei viitsi ennast seaks vihastada, kui 30x peaks mingit võitlust kordama.
Ei ole enam selles eas, et sõprade ees rusikaga mõmm rinnale taoks, ma ootangi sujuvat filmi.
valikute ette ma kätt loomulikult ei pane, olgu nõudlikemale ka omad võimalused.
esimesed 2h, mis pelasin, ei jätnud motivatsiooni jätkamiseks, kuid kui aja leidsin, siis tegelikult hakkas piisavalt külge, et lõpuni teha _________________ ☠
Mäng on ikka sigahea ,endale väga meeldib... pole tükk aega nii head star warsi mängu mängind ... imelik ja huvitav et sellele mingit season passi pole ? oleks võind ju veel mingeid lisaosasi sisse tuua ... tegevust ja kohti leiaks seal küll ... kasvõi mängida ise selle second sisterina ja tema stoorit ja üldse tema n.ö lugu ... mõtlen seda Trilla nimelist tegelaskuju ... sorry kui spoilerdan ...Tema tegalaskuju tundub kõige huvitavam momendil... siin kõigil ju ruttu mäng vist läbi tehtud juba ise jah kõige raskemaga ei mängi aga progress näitab momendil 35% naudin seda mängu lihtsalt....mõnda kohta olen ikka väga palju mitu korda teinud ja suht raske ikka kohati ... Huvitav ainult kas ma selle kahepoolse lightsaberi ka saan millagil ?
Endal sai asi paar päeva tagasi läbi ja nagu eelnevalt ütlesin siis iseenesest grafa on äge, kunstiliselt ja visuaalselt väga ägedalt tehtud AGA no see krdi vildakas combat - tahab korraga olla nii Sekiro kui DS aga siuke asi päris ei toimi.
Vastaste hitbox on tihti absurd.
Vastased hõumivad oma löökidega ülearu palju.
Asisemad vastased tambivad sellise kiirusega, et parry on pmst nonsense ja mõistlik on dodge.
Eelmisega seoses - igasugu stamina änd reeglid on lolli mängja jaoks - vastane lahmib kuis jaksab ja on insta recovery.
Tihtipeale see kui vastane lahmib ja kui teed ilusti sidestep ja äsad mõõgaga siis see vastast ei koti - saab küll dämmi aga paneb combo lõpuni ehk koos järgmise hoobi hõumimisega saad ikka pihta = lollus.
Mäletate kuidas vilmis pidi valgusmõõgaga rotti 15 korda lööma, et ära kärvaks - ma ka mitte ehk lightsaber on bullshett.
Eelmisega seoses - paljusid vastaseid kes pole päris cannon fodder ehk tavaline stormtrooper tuleb mõtetult palju lahmida selleasemel, et madin oleks ehk endale ohtlikum aga ka vastane kärvab kähku kui sisse saab a'la DS1.
Lame äss disain kus lambilollidel on mingi "unblockable attack" - milleks? Et mingi nuiaga stormtrooper äsab paar korda aga kolmas lambilöök on speshul. Ok, mingi suure kollipuhul saan aru, et spets rünnak a'la majasuurune loll astub peale, traakon purskab tuld vms. aga igal suva human tohmanil? Lazy mehhaanika.
Üleüldse on mitmeid vastaseid - eriti bossud kes teevad mingeid imeasju, lendavad sekundiga 30 meetrit siia sinna, 5 kordsed saltod õhus jne. ehk täielikult imeolendid.
Foorssi saab liiga vähe kasutada.
Enamus mingid satikad ja speshul lollid on suht force immune.
Mitmeid human type ägedaid vastaseid ei saa kuhugi kuristikku lüüa, sest nad on speshul ja siis pole nii mõeldud.
Mitte madinast rääkides siis asi mis mul tõmbas selle hilisema uuesti kastide ja saladuste otsimise moti maha on see, et leiad mingit mõtetut poncho, roboti värvi ja ühesõnaga visuaalset sitta - seljasolev nänn ja lightsaber värk oleks võind olla rpg'like omadustega kus üks asi anna parema kiiruse, teine rohkem dämmi, mingi ürp kiirema force recovery jne. Siis oleks huvi mingeid ägedaid juppe leida ja kombinnida ja saaks muuta nö. mängustiili.
Ma arvan see star warsi teema mingi witcheri stiilis oleks päris äge minumeelest... saaksid ka mingi rüü ja kiivritega ja force-ga oma tugevust reguleerida.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.