Võtsin ka gamepassiga ligi. Tegin normaliga läbi. Suht kiirelt läks kogu combat eriti kergeks. Minu jaoks oli see Fallout-i "mod" Kõik nii meenutas lihtsalt seda seeriat. Meelelahutust oli, aga mitte midagi erilist.
Normaliga mängimine on selge "viga" ning ... kui seda mängu shooterina võtta siis ei saa sellest mingit elamust, kuna puhta FPS-ina võttes on ta päris nõrk.
Ses suhtes Bethesdale peab au andma, et nad suudavad maailma ja mängumehhaanika luua. Paraku ideelise sisuga on nagu on...kui seda üldse on.
Skyrim feat Obsidian - see oleks olnud asi mida oodata (unistada ju võib).
edit: Bethesda kiitmisest - vb. mängumehhaanika kiitmisega liialdasin sist neil on tavaks kasutada sellist "imelist" asja
nagu levelscaling, mis muudab kogu RPG leveldamise ja maailma suht riskivabaks ning samas ka mõttetuks.
Ehk siis vastukaaluks meenub DOS2, kus erinevate skillide, itemite jms. kombona oli võimalik "walk in the park" tase saavutada ("Barrelmancy" jne). _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kuidas bugidega on? On mõttekas kohe mängima hakata või patchimist oodata?
Minu senine kogemus (20+ h) ütleb, et mitte ükski Bethesda arendatud mäng pole isegi patchituna nii stabiilne, kui Outer Worlds praegu.
0 probleemi.
Paar pisiviga on ette jäänud, aga üldiselt sama arvamus . Korralikult testitud mäng.
Kindlasti on see mäng fallout 76 tõttu ülehaibutud.
Sisu on ilmselt maitse asi. Meeldib - ei meeldi, aga ilmselt on see mängu tugevaim osa. Maailma ehitus ja gameplay on nõrgad. Samas midagi hullui ei ole.
Fallout 4 meeldis mulle maailma ehituse pärast kindalsti rohkem. Kui modid ka juurde panna jääb outer worlds kinlalt kaotajaks.
Witcheriga pole mõtet isegi võrrelda.
Kuulge, kas ma saan õigesti aru, et...
OW pc versioon peaks olema EPIC exclusive, ehk siis ükskõik kust sa oma key hangid, lõpuks pead sa selle alla laadima EPICust.
Teistele pc platvormidele tuleb ca 1 a pärast.
Aeron, MS storest võib samuti osta või siis Game Passiga mängida (kui enne pole Game Passi kasutanud, siis esimene kuu on 1€). Ise laadisin XGP kaudu ja juba olen jõudnud läbigi teha
Graafikaga nad ilmselt auhindu ei võida. Esialgse seadistusega on PC peal ,vähemalt minujaoks , suht võimatu mängida. Kogu ekraan on ühtlane kirju mass, detaile on suhteliselt raske eristada. 15 minuti järel oli selline tunne,et hakkad ropsima. Õnneks on FoV slider mängus endas olemas ja ini faile annab ka seadistada. FoV 120, ini failis sharpening 1 chromaticabberation 0 kuniks keegi targem inimene korralikult muditud inifaili teeb.
See on nüüd järjest teine suurem RPG mida on esialgse pildiga täiesti võimatu mängida. Eelmine oli Greedfall oma pideva pea liigutamisega.
Üldiselt tundub mäng suht ok olevat. Fallout in space ilma 20 aastat vanast mootorist tulevate bugideta. Kui nüüd keegi modder lõputu mahuga koti mängu paneks võiks pöidla isegi püsti tõsta ja teistele ka soovitada.
Sama tunne. Pilt oli imelik ja vaikselt hakkas sees keerama peale poolt tundi mängimist. Ma tirisin nexusest uue ini faili ja hoopis parem kohe https://www.nexusmods.com/theouterworlds/mods/9 _________________ Disain
Mäng mängitud. Hea. Kuigi Obsidianilt oleks oodanud "väga head".
Kuni mängu lõpuni jäi mulje, et FPS vaade ei andnud sellele RPG mängule midagi juurde.
Oleks võinud vabalt pealtvaates olla ning korraliku, klassikalise FO käikudega mehaanikaga.
Aga see vist tänapäeval enam ei müü. Igatahes mängu FPS osa oli nõrk.
Sisu oli hea, kõrvalülesaanded OK, karakterid ja dialoogid OK, kuigi
Spoiler
igapäevane, saamatute ja kärpardlike poliitikute jama lahendamine polnud ei eepiline ega lahe
Mis oli väga hea, see oli ikkagi valikuvabadus - oled pühak, tropp või ajudeta killer - sinu valik _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
esimene mäng, kus default fov mulle tõsiselt vastu käima hakkas. hea, et slider olemas.
see kirjusus hakkab mõnusalt silmadele. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
outer worlds on kahjuks hunniku fallout3/nv/4 hädasid pärinud.
- crashidest praegu ei hakka pikemalt rääkima, aga need on kohutavad tüütud ja millegipärast vajavad masina restarti, et mõnda aega jälle töötaks.
- menüüd ja shortcut keyd on paras mess. inventory management, mõned dialoogid ja üht-teist tegevused veel on sel põhjusel palju tüütumad kui nad olema peaks. näiteks inventorys asjade liigutamine - e liigutab aga confirmationi jaoks rohkem kui ühe asja puhul ma polegi klaviatuuril nuppu leidnud. koostöös sellega, et asjade valik on hiirega, on asjade liigutamine palju hiirega edasi-tagasi vehkimist. menüüdest või erinevatest asjadest nagu näiteks terminalid väljaminekuks töötab vahel esc, vahel tab, vahel vist veel midagi muud. dialoogivalikute nupud mul aeg-ajalt lihtsalt lakkavad töötamast. kohandatud ja läbimõtlemata konsooli-ui ja see paistab välja.
- kohad, kus falloudi ja muude rpg-de järgi eeldanuks minigame - lockpick, hack, võib-olla ka steal/pickpocket ja mingid engineering/science vms valikud - sedapuhku neid ei kasuta. ühest küljest tore aga teisest küljest jätab natukene kõleda mulje. seonduvalt eelmise punkti virinaga on ui, shortcut keyd ja mehaanika selgusega lood kehvasti, lockpick/pickpocketi puhul eriti. hoiad lukus kastil e-d all lockpicki jaoks ja vahel tehakse kast kohe tühjaks, vahel mitte. awareness ja sinu avastamine toimib nagu jumal juhatab.
- ümberringi asetsevate vastaste awareness ikoonid on halvasti loetavad ja kohati mingitel põhjustel lihtsalt puudu.
- ma saan aru, et outlined on abivahend ja asjade otsimine on omaette lõbu (või "lõbu") aga üles korjatavate asjade outline increased distance on hädavajalik perk frustratsiooni vähendamiseks, samuti nagu inventory size increase ja overencumbered fast travel.
- combat pole suurem asi. nii gunplay kui ka mehaanika on väga generic ja ei paku eriti lõbu. peale kiiret katset jätsin selle mängust välja ja mängin raskusastmel casual või easy või misiganes see kõige lihtsam on.
- itemization ja inventory (armor-müts-relv, olgugi et viimane 4 ja sõpsidel 2 valikuna) tundub küllalt shallow, itemeid on lihtsalt vähe ja sama asja reuse 2-3 tasemele oleks okei kui itemeid lihtsalt rohkem oleks. relval on damage, damage type ja mõni lisaefekt, armoritel armor ja mõni lisaefekt. augud ja lisaefektid õnneks suurendavad mängimisvõimalusi, nii et otseselt kurta ka mõtet pole.
- tugevus on ikkagi keskkonnas, mida vahelduva eduga on päris hästi tabatud, selline suures osas bethesda worldbuilding tase. on maailm, selle osad, tegelased, tech ja allvoolud.
- maailma nõrkus on paljuski sama nagu fallout 4 lähenemine - logid, noted, terminali entried jms kaudsed infoallikad mõjuvad kas võõrkehana või liiga mängumehaaniliselt kui samas kohas inimesi arusaamatul põhjusel ei ole. loed kaudsetest allikatest taustalugu ja see oleks täitsa okei kui tegemist oleks ajalooga (nagu fallout3 või kasvõi bioshock kui on selge ja kindel, et osalised on surnud-läinud). fallout4 ja nüüd ka outer worldsi puhul peaks kirjutiste järgi tegelased veel majas ringi tatsama või lähedusest leitavad olema. osa aega on mingi põhjus, miks see nii pole (bandiidid ära ajanud vms), mis aga mõjub kunstlikult, mitte nii-öelda orgaaniliselt.
- algselt väga silmadele hakanud kirjusus tegelikult nii hull ei ole. terra 2 ja monarchi väline taimestik on kirju aga see oleneb ka ingame päeva ajast, peale keskpäeva on pilt tuhmim ja leebem. muud asukohad, asulad ja siseruumid on väga okei. tegelikult see aesthetic töötab nii nagu ette nähtud.
- skillide ja perkide süsteem tegelikult täiesti töötab. ei ole eriti põhjalik ja kasvõi skillpunkte võinuks arvuliselt vähem olla (vähem klikkida, sest ühekaupa neid pigem ei jaga niikuinii) aga üldiselt hästi. perke on piisavalt laias valikus, et oma tegelase suundumust paika panna, skillidega samamoodi. noort jumalat, kellel kõik skillid maxed ja perke jalaga segada siin mängus ei tee.
kuna fallout on vältimatu võrdlus, siis fallout3/nv/4 on kindlasti suuremad, põhjalikumad ja neis on palju, palju rohkem avastada.
- areade jaotus ja loadingscreenid areate vahel on nii ja naa. kohati on okei - groundbreaker, erinevad kuud/kosmosejaamad. aga liiga tihti jätab liiga fragmenteeritud mulje. ei ole suudetud päris sellist ühtset tervikut luua kui bethesda seda teeb.
- story on nii ja naa, lõpuni ma veel jõudnud ei ole kuid main story tundub lühike, sidequestid võtavad rohkem aega, uurimist ja mängimist.
virin virinaks, selline ringi kondamisele ja dialoogidele rõhuga rpg mulle väga meeldib. teist ringi pigem ei tee aga võimalikult palju kõigi nurgataguste läbikondamine hakkab tehtud saama _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
ma mängisin läbi , ei ühtegi crashi, ainuke bug mida kohtasin 2 korda järjest, kui combati käigus saab viga neutraalne npc (kasvõi 1 kuul, siis pärast combatit ei lase tal sul endaga rääkida).
ainuke asi mis ei meeldinud max level oli 30 palju skillid jäid maximatta, sama oli planeet3, kuhu ei saanudki lennata, ei tea kas tuleb hiljem dlc, muidu oli kõik korralik, fps ainult kõikus 55-130
eile crashis jälle räigelt. natukene nikerdasin ringi, üritasin aru saada, mis seda põhjustab. ei leidnud ja väga pikalt ei viitsinud.
high refresh rate on danger-danger, fps limit 60 peale on kohustuslik, et ülde mäng töötama nõustuks.
oc-d sai ka juba alguses kõik maha keeratud.
overlayd kinni, kõik taustal jooksev kinni (kaasa arvatud kõik vähegi võimalikud protsessid), ei midagi.
masinale restart ja mäng töötab, seda siis kõige taustal jooksva kraamiga, steami, afterburneri/rst overlaydega jne. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
eile crashis jälle räigelt. natukene nikerdasin ringi, üritasin aru saada, mis seda põhjustab. ei leidnud ja väga pikalt ei viitsinud.
high refresh rate on danger-danger, fps limit 60 peale on kohustuslik, et ülde mäng töötama nõustuks.
oc-d sai ka juba alguses kõik maha keeratud.
overlayd kinni, kõik taustal jooksev kinni (kaasa arvatud kõik vähegi võimalikud protsessid), ei midagi.
masinale restart ja mäng töötab, seda siis kõige taustal jooksva kraamiga, steami, afterburneri/rst overlaydega jne.
jah, kõik on up to date. muud mängud (ja neid olen proovinud palju) ei ikalda.
mingi outer worldsi spetsiifiline ikaldus. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
lihtsalt prooviks.
minul on imelik kogemus viimaste unreal engine 4 mängudega ja ainult nendega.
pane peale nvidia driverite control panel alt - Help -> Debug mode ja proovi siis.
tehniliselt peaks see pöörama sinu kaardi n.ö reference state'i, sh kõik power stated.
mul olid väga imelikud vead nii borderlands 3 kui star wars: jedi fallen order (mõlemad UE4 mängud).
ükski stabiilsustest või keevitamine vigu ei andnud, aga vot need mängud suutsid crashida desktopi, sh just niiviisi, et aitas ainult reboot.
ja outer worlds on ka UE4 mäng.
nii kui debug mode sai enabletud (mul on mitte-reference gtx1080), kõik mured kadusid võluväel.
nüüd paar mängukorda on õnnestunud crashe vältida, nii et kadus huvi ära seda väga lähedalt uurida
sai läbi, ~33h mänguaega. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
mul mingi 40h...
krt, mäng on hakanud crashima. Mul on tunne, et see oleneb ka asukohast. Amber Heights, seal crashis 4 korda järjest. Lõpuks tegin iga minuti tagant save game'e ja skippisin juttu, et saaks edasi.
Muidu tore mäng. Veidi "vana" tundub. Meenutab kuidagi Fallout 3'e. Maailm pole väga elav. Hea, et vastaseid ei respawni. Raskusaste on "hard"i peal ülilihtne. Mängu esimesed ~3 tundi olid kõige raskemad, peale seda olen lihtsalt surematu hävitaja. Monarchis tehti teemat, et ohtlik maanduda. lol. Üli lebo planeet. Mul oligi XP'd vaja. Ja nüüd on kõik veel lebom.
Story pole väga kaasakiskuv. Roleplaying on tore, aga vahest jätab väga naeruväärse mulje.
---
nüüd läbi tehtud. No ei jätnud mingit sügavat muljet. Üpris igav ja puine mäng. _________________
üks questline, üks üsna suur uus area (ja teine hästi pisikene), pisut tõstetud levelcap (30 > 33).
~10h ja ma arvan, et praktiliselt kõik nägin ära.
storyl pole viga aga peale main storyt tagasi minnes jääb kuidagi õblukeseks, eriti lõpp.
mehaanika poolest jäid rohkem ette juhtuvad perkid silma aga see võib olla nii mängu lõpupoole karakterist kui ka sellest, et mängisin algselt mängu päris kohe peale väljatulekut - peale seda on rida patse üle käinud. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
ise lootsin sellest mängust palju rohkem, dlc-s ei ole mängnud ja ei hakka ka mängima.
alguses vaatasin et mida nii plaju planeete etc, tegelt sai ainulm mõnele maanduda, mäng on suht lühike ja igav, oma raha ta väärt ei ole, ootasin rohkem nendelt devidelt
Combat on vilets. Vastaste AIs ei muutu mitte midagi. Kõik käituvad täpselt samamoodi, jooksevad tormi - kill or be killed. Inventory on väga lihtsakoeline - fine las olla.
Story jätab ka suht külmaks. Edgewater vs Deserters on hästi kirjutatud, valik ei ole ilmne. Gorgon DLC on huvitav. Aga ülejäänud ..? Võib olla ma ei ole target audience, aga see sisu tundub nii lapsik. A la teed hunniku tööd Hageni jaoks ja mõtled, et nüüd tuleb mingi grand revelation. Nope, tulnukad Ja samasugust klounimist tuleb korduvalt. Kogu see süžee on üks ja see sama tongue-in-cheek. Faction reputation on täiesti mõttetu.
Poole mängu pealt muutusin lihtsalt psychoks, kõik said tina, Wellesi andsin üles. Junlei lasin Parvati juuresolekul maha, Parvati kadus. No lihtsalt savi, mitte mingeid tuntavaid tagajärgi. Ma vist ootasin rohkem, kuna promo ajal tuli mingeid kommentaare stiilis "from developers of New Vegas". Ok positiivne on see, et saab lihtsalt kõik maha lasta, aga midagi võiks sellest ka muutuda
Ah ma ei tea, 6/10? _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.