Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Firmaautode maksustamisest (lisatud küsitlus: Kas oled ettevõtja?") märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas oled ettevõtja?
Jah
53%
 53%  [ 17 ]
Ei
46%
 46%  [ 15 ]
hääli kokku : 32

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 18.07.2016 16:10:11 vasta tsitaadiga

Oma raha = maksku maksud ära ja tehku, mis tahavad.

Markos kirjutas:
Aga no joonistuvad need tagamaad kenasti välja, siin pole midagi öelda enam ja edasine diskussioon sellel teemal on siiralt mõttetu.

Millist tagamaad sa esindad? "Ärge kiusake ettevõtjaid" ?

Mulle meeldib väga, kui mõni ettevõtja toob välja reaalsed näited probleemidest, mis pärast maksumuutust kerkivad. Sinu väide on, et praegune süsteem on hea (sest see on lihtne ja kiusa ettevõtjaid?). Kuid ilma selle mõjusid(ka puudujääke) põhjalikumalt analüüsimata ei ole vestlusel suurt väärtust.

Ma ei hakka sinuga valitsuse bürokraatia suhtes vaidlema, see on teise teema jutt, kuidas mida maksustada.


viimati muutis madoc 18.07.2016 16:11:44, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
riaak
HV Guru
riaak

liitunud: 22.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 16:11:06 vasta tsitaadiga

Ei olegi väitnud vaid konkreetne küsimus oli. Töösõite teha ei oleks (no okei, vahel võib ju raamatupidajal külas käia, kui väga vaja mõni töösõit kirja saada), aga sinu loogika järgi "minu raha, teen mis tahan" võiks ma nii teha.
_________________
¯\_(ツ)_/¯
Kommentaarid: 118 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wirx
HV Guru
wirx

liitunud: 03.08.2002




sõnum 18.07.2016 16:21:02 vasta tsitaadiga

Madoc reaalne probleem:
Tuttaval suur hulgifirma ning pole just Daciad, aga mingid teised tavalised sõiduautod kasutusel, töötajaid tibake vähem, mõte jääb samaks. Enamus müügimehi võivad vahepeal töö autot ka enda sõitudeks kasutada, sest nii on mõistlik. Mõistlik pole maksta 7800€ maksudeks, mõistlik on osta 5000€ eest endale 5 aastaks eraldi auto. Samas 5 aasta jooksul tuleb Dacia pealt maksta 7800€, aga firma on suur ja kasutusel on nt 50 Daciat, see teeb kokku 390'000€. See seadus on mõeldud ikka raha pumpamiseks analoogsetest firmadest, kus on 10+ töötajat, väikefirma on painduv ja suudab vajaduse korral(kasvõi autot maha müües) maksust mööda hiilida.

_________________
Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 18.07.2016 16:31:13 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Mulle meeldib väga, kui mõni ettevõtja toob välja reaalsed näited probleemidest, mis pärast maksumuutust kerkivad. Sinu väide on, et praegune süsteem on hea (sest see on lihtne ja kiusa ettevõtjaid?). Kuid ilma selle mõjusid(ka puudujääke) põhjalikumalt analüüsimata ei ole vestlusel suurt väärtust.


Kas ma olen öelnud, et praegune hea on ? Ma kasutan isiklikku sõidukit, ehk siis maksuameti kuldklient, ning kuna era ja töösõitudel vahettegemine on väga keeruline ja koormav, siis pole ettevõtte auto peale üle läinud, N1'ga pole mul samas midagi teha.
Pärast maksumuutust kerkib see "probleem", et wirxid peavad porssed maha müüma või maksma hakkama. Muid probleeme kirjeldasin ma mõni post varem.

tsitaat:
Samas 5 aasta jooksul tuleb Dacia pealt maksta 7800€, aga firma on suur ja kasutusel on nt 50 Daciat, see teeb kokku 390'000€.


Ma tean ka ühte firmat, kus on 50+ masinat ja maksumäär 0, vastus on N kategooria, ehk siis töömasinad.


viimati muutis Markos 18.07.2016 16:35:32, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 18.07.2016 16:37:25 vasta tsitaadiga

wirx kirjutas:
Madoc reaalne probleem:
Tuttaval suur hulgifirma ning pole just Daciad, aga mingid teised tavalised sõiduautod kasutusel, töötajaid tibake vähem, mõte jääb samaks. Enamus müügimehi võivad vahepeal töö autot ka enda sõitudeks kasutada, sest nii on mõistlik. Mõistlik pole maksta 7800€ maksudeks, mõistlik on osta 5000€ eest endale 5 aastaks eraldi auto. Samas 5 aasta jooksul tuleb Dacia pealt maksta 7800€, aga firma on suur ja kasutusel on nt 50 Daciat, see teeb kokku 390'000€. See seadus on mõeldud ikka raha pumpamiseks analoogsetest firmadest, kus on 10+ töötajat, väikefirma on painduv ja suudab vajaduse korral(kasvõi autot maha müües) maksust mööda hiilida.


5a 7800 eur lisaks vs praegune olukord?
Minu arust on väga mõistlik, et odavaid/tavalisi moodsaid autosid kasutatakse ära maksimaalselt (et keegi ei lähe koju, et seal mingi haisev ront käima lükata). Seega võiks soosida selliste autode kasutust ka peale tööaega erakätes. Paraku peab valitsus/riik välja mõtlema mingi valemi, kuidas mõistlikku autokasutust mõjutada. 1.96 eur kw/kuus ilmselt pole selleks kõige mõistlikum (liiga lihtne valem). Samuti ei teeni parimat eesmärki ka tuim eelarverea täitmine (prognoos, mis suurema tõenäosusega ei täitu).

Markos kirjutas:

Kas ma olen öelnud, et praegune hea on ? Ma kasutan isiklikku sõidukit, ehk siis maksuameti kuldklient, ning kuna era ja töösõitudel vahettegemine on väga keeruline ja koormav, siis pole ettevõtte auto peale üle läinud, N1'ga pole mul samas midagi teha.
Pärast maksumuutust kerkib see "probleem", et wirxid peavad porssed maha müüma või maksma hakkama. Muid probleeme kirjeldasin ma mõni post varem.

Aga praeguse süsteemi puudused?
Ettevõtte nimel olevate porssede müügis ma probleemi ei näe.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 16:41:41 vasta tsitaadiga

Minu teada ei pea M1 kategooria sõiduki pealt maksma makse, kui seda kasutatakse ainult ettevõtlusega seotult. Miks peaks ettevõtja saama nii iseenda tarbeks kui ka oma töötajatele hüveks saama teha seda maksuvabalt? Et kui hüve ei ole otseselt rahaline ja ei ole tõlgendatav töötasuna, siis pole makse vaja maksta?

Muuseas, tegutsen ka ise väikest viisi ettevõtlusega ja maksan samuti makse ning ei kurda selle üle, et riik va röövel tahab kõik käest võtta.

_________________
Rakvere parasiit
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 18.07.2016 16:47:04 vasta tsitaadiga

madoc kirjutas:
wirx kirjutas:
Madoc reaalne probleem:
Tuttaval suur hulgifirma ning pole just Daciad, aga mingid teised tavalised sõiduautod kasutusel, töötajaid tibake vähem, mõte jääb samaks. Enamus müügimehi võivad vahepeal töö autot ka enda sõitudeks kasutada, sest nii on mõistlik. Mõistlik pole maksta 7800€ maksudeks, mõistlik on osta 5000€ eest endale 5 aastaks eraldi auto. Samas 5 aasta jooksul tuleb Dacia pealt maksta 7800€, aga firma on suur ja kasutusel on nt 50 Daciat, see teeb kokku 390'000€. See seadus on mõeldud ikka raha pumpamiseks analoogsetest firmadest, kus on 10+ töötajat, väikefirma on painduv ja suudab vajaduse korral(kasvõi autot maha müües) maksust mööda hiilida.


5a 7800 eur lisaks vs praegune olukord?
Minu arust on väga mõistlik, et odavaid/tavalisi moodsaid autosid kasutatakse ära maksimaalselt (et keegi ei lähe koju, et seal mingi haisev ront käima lükata). Seega võiks soosida selliste autode kasutust ka peale tööaega erakätes. Paraku peab valitsus/riik välja mõtlema mingi valemi, kuidas mõistlikku autokasutust mõjutada. 1.96 eur kw/kuus ilmselt pole selleks kõige mõistlikum (liiga lihtne valem). Samuti ei teeni parimat eesmärki ka tuim eelarverea täitmine (prognoos, mis suurema tõenäosusega ei täitu).

Markos kirjutas:

Kas ma olen öelnud, et praegune hea on ? Ma kasutan isiklikku sõidukit, ehk siis maksuameti kuldklient, ning kuna era ja töösõitudel vahettegemine on väga keeruline ja koormav, siis pole ettevõtte auto peale üle läinud, N1'ga pole mul samas midagi teha.
Pärast maksumuutust kerkib see "probleem", et wirxid peavad porssed maha müüma või maksma hakkama. Muid probleeme kirjeldasin ma mõni post varem.

Aga praeguse süsteemi puudused?
Ettevõtte nimel olevate porssede müügis ma probleemi ei näe.


Liiga palju koormavat aruandlust, ja ebamõistlikult kõrge määr aruandlusvabaks toimetamiseks. Ehk viimasega on täna nii, et suured ettevõtted, kes jaksavad maksta 100k autosi, nende jaoks on ka 256euri pealt tm maksmine lumme lasta, samas väikeste ettevõtete jaoks on see päris arvestatav kulu. Väikesed ettevõtted samas peavad majandama ökonoomselt, selle tulemusena on ka töö ja erasõidud kõik läbisegi põimunud, mis jällegi koormab aruandlusega.

tsitaat:
Minu teada ei pea M1 kategooria sõiduki pealt maksma makse, kui seda kasutatakse ainult ettevõtlusega seotult.


Sõidupäevik! Teisiti sa seda täna ära ei tõesta, samas ametil puudub kontrolliks vajalik võimekus, seetõttu praeguse süsteemi kallale minnaksegi, lisaks võltsitakse sõidupäevikuid armutult, mul on endalgi üks tore excel valemitega, mis sõidupäevikut peab, pane ainult kuu läbisõit ja sihtpunktid paika, ning laotab kena tabeli valmis ühe sekundiga. Ühesõnaga, kogu jura tuleb nüüd kõigest eelnevast + kadedus veel otsa.


viimati muutis Markos 18.07.2016 16:50:58, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fumetsu
HV vaatleja
Fumetsu

liitunud: 06.09.2007




sõnum 18.07.2016 16:48:30 vasta tsitaadiga

Ma ei ole absoluutselt teemaga kursis. Aga tekkis küsimus. Ma olen niipalju aru saanud porge kõrgemalt maksutatud kui väike pakiauto. Kas see tähendab, et advokaadi firma kes sõidab esindusliku A6/E-klassiga ringi maksab oma sõiduki pealt kõrgemat protsenti kui tehnik kes sõidab berlingoga?
Kui jah, kust otsast see aus on, et üks ettevõte on kõrgemalt maksustatud kui teine, kuigi mõlemad kasutavad autot samal eesmärgil, klientidega kohtumiseks.
Kui olen valesti aru saanud, ignoreerige postitust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 18.07.2016 16:54:39 vasta tsitaadiga

Täna see nii ei ole, aga tulevikus, uue seaduse valguses hakkaks olema. Advokaat, kui ta tahab pappi kokku hoida, võib sõita näiteks dacia või skodaga, siis ei ole ebavõrdne icon_smile.gif Täna lüüakse kõike ühe puuga tegelikult, sõidad sa skoda või porssega, tahad aruandlusvaba elu, maksa 250 eurolt tulumaks ja ära mölise.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madoc
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2003




sõnum 18.07.2016 17:20:08 vasta tsitaadiga

Fumetsu kirjutas:
Ma ei ole absoluutselt teemaga kursis. Aga tekkis küsimus. Ma olen niipalju aru saanud porge kõrgemalt maksutatud kui väike pakiauto. Kas see tähendab, et advokaadi firma kes sõidab esindusliku A6/E-klassiga ringi maksab oma sõiduki pealt kõrgemat protsenti kui tehnik kes sõidab berlingoga?
Kui jah, kust otsast see aus on, et üks ettevõte on kõrgemalt maksustatud kui teine, kuigi mõlemad kasutavad autot samal eesmärgil, klientidega kohtumiseks.
Kui olen valesti aru saanud, ignoreerige postitust.

Ma arvan, et sa oled sellest valesti aru saanud, ei ignoreeri su postitust: icon_cool.gif
Advokaat VÕIB sõita kohtumisele nii A6 kui ka berlingoga. Tehnik samamoodi.
Kes soovib ägedama autoga minna, maksab rohkem (eks ka teenib). Võrdne kohtlemine.

Kui sinu loogikaga edasi minna (ei tahaks), siis kust otsast see aus on, et advokaat rohkem raha oma töö eest saab?
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 20:26:09 vasta tsitaadiga

rtfm99 kirjutas:
kas see on mingi pime viha eesti riigi vastu? peaasi, et riik raha ei saaks. läti tehku selle rahaga mis ise tahab aga peaasi, et eestile midagi ei tuleks?

Mu hädises firmas on selline seis, et firmas on 95a' passat arvel, millega teen töösõite ja ka natuke erasõite. Kontor on kodus, töölt tulen, siis võtan lapse lasteaiast. Õige oleks muidugi sõita koju, võtta sealt oma teine auto ja siis sõita linna tagasi,(elan maal) lapsele järgi.
Hetkel maksan mingeid makse firmana ja ka palga pealt eraisikuna,
Kui tuleb miski muutus ja mind peedistatakse, siis ei saa riik enam midagi, sest ma olen selleks liiga hädine, et midagi maksta ja kustun. Kas nüüd riik võitis? icon_confused.gif
Aga mina? icon_cry.gif

_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 646 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 503
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 20:31:36 vasta tsitaadiga

ma kah jäin lugema seda asja, et "firmal läheb nii vingelt,et porch PEAB OLEMA.." aga on neid ettevõtteid ja ka ettevõtjaid, keda hiid kirjeldas just. mul on kah nii ,et focus on firmas nulliga rendis ja firma kannab kulud. saan tagasi sealt palju saan aga ekstra mingit eraldi autot ma ostma ei hakka.
_________________
Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Kui aega on, võin u 100km kaugusele kuhu post hästi ei käi, ära tuua.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 21:01:16 vasta tsitaadiga

Aga kuidas suhtute võimalikku äripartnerisse, kes vurab kohale siksiga või hoopis ...
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 21:04:09 vasta tsitaadiga

vahet pole, kui on aus ja sõnapidaja mees, mitte libekeel lexuses või X6'es icon_mad.gif
_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 646 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 503
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006




sõnum 18.07.2016 21:08:11 vasta tsitaadiga

Äripartnert valitakse auto järgi millega ta sõiab ? Mõitlik.
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 21:15:21 vasta tsitaadiga

Kunagi küsisin sarnaselt, siis oli vastus, et kallima autoga oled tõsiseltvõetavam, kui su firma jõuab sulle osta škoda, siis klient ei pruugi mõelda, et vahi kui mõistlikult tegutsev ettevõte, vaid, et krt, neil läheb magedalt, tahaks ikka võitjatega ühes paadis olla icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 21:17:16 vasta tsitaadiga

Oisu. kirjutas:
Aga kuidas suhtute võimalikku äripartnerisse, kes vurab kohale siksiga või hoopis ...


sõltub mastaapidest. vanad, kes oma bizneexi pealt aastas nii palju dividende võtta saavad, et ennast X6 ga premeerida, siin juba puhtalt pealkirja pärast ei istu. minu mastaapide juures on selline kolmdanda käe audi/pemm pigem ohumärgiks stiilis " palka pole kunagi liiga palju".. vana, kes mul palgal on on noor ja need litakad hetkel talle alles tulevad. ostis mingi kupeepemmi eelmine aasta platsilt kolme ja poole tonniga, aasta jooksul ladus sinna veel kaks ja pool tonni sisse ning nüüd kui viimane remondiarve oli ennustustte kohaselt vähemalt tonna, müüs selle maha. asemele võttis 2,4audi bensuka, sõitis nädalakese ja juba käib teema, et kütet läheb palju.. bemmmmm ja ooooodi..

_________________
Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Kui aega on, võin u 100km kaugusele kuhu post hästi ei käi, ära tuua.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 18.07.2016 21:23:30 vasta tsitaadiga

Aastaaruandest vaatad, kuidas teisel läheb.
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 18.07.2016 21:33:50 vasta tsitaadiga

Pätu kirjutas:
Äripartnert valitakse auto järgi millega ta sõiab ? Mõitlik.
Eks on pisuke vahe ka, kas tegemist on äripartneriga, ehk partneriga kellega koos tahetakse äri-raha teha - on auto üks indikaator, et kas potentsiaalne partner on tõsiseltvõetav, kui suudab osta-pidada kallist luksuslikku autot/kella/naist/maja/koera/jne, järelikult jagab rahateenimiseteemat ning partnerina oleks kaalumist väärt icon_smile.gif Või laseksite ennem mõne jutupauniku kuskilt turuväravast ligi, kes jagab pudeli eest kõiki maailmaasju ja on muidu tubli mees ainult autot ei jaksa pidada, ja kui auto ongi siis ei jaksa kütust osta ja remontida icon_smile.gif A'la, kui Warren Buffett maandub eralennukiga ja pakub bisnisit kaasosalust mingis projektis või investeeringus joostakse mees idukate poolt pikali, ei hakka nagu arendama teemat, et kuluka eralennukiga partner ei ole päris tõsiseltvõetav võrrelduna turistiklassis saabuvatega hordidega, kellel peale jutu ja lipsu polegi midagi ette näidata icon_lol.gif
Teine suhe on äri ja kliendi vaheline suhe, kui kliendina otsid soodsat ja mõistlikku pakkumist ning õuele vurab luksmaastur, kus jämeda kuldketi ja kaelaga onu tahab kangesti sulle head soodsat pakkumist teha - sunnib see ikkagi peas küsima, kus see konks on, kes ahelas-skeemis üle lastakse icon_smile.gif
Muidu ma ise ärist ei tea paraku suurt midagi , ja kogemusi ei saa pajatada sel teemal icon_redface.gif
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
riaak
HV Guru
riaak

liitunud: 22.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.07.2016 22:00:12 vasta tsitaadiga

H_K kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler
Nagu ikka siis näited kohe äärmusest.
Neid inimesi jagub, kelle jõukus välja ei paista. Üks rikkamaid on ehk IKEA looja ja omanik Ingvar Kamprad, kes sõidab vana Volvoga, reisib turistiklassis ning käib kohati Ikeas odavalt söömas.

Mul üks miljonärist sõber on samasugune. Tänaval käib puhta, aga suvalise vana särgiga nagu mingi töll, viimaseks autoks oli vana Nissani ront (praegu pole enam midagi), aga välja ostetud korter maksab miljon +. Kui sellistega äri ei julge teha ja väärtustad pigem kulda ja karda, siis sinu kaotus ütleks.

_________________
¯\_(ツ)_/¯
Kommentaarid: 118 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jaank
HV veteran

liitunud: 14.01.2007




sõnum 18.07.2016 22:15:36 vasta tsitaadiga

Vahest aitab äripartnerite valimisel välja ka see va kõhutunne. On nähtud neid igasuguste autode ja kuldkettidega ja otsest seost küll ei tõmbaks.
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 18.07.2016 22:44:56 vasta tsitaadiga

H_K kirjutas:
Pätu kirjutas:
Äripartnert valitakse auto järgi millega ta sõiab ? Mõitlik.
Eks on pisuke vahe ka, kas tegemist on äripartneriga, ehk partneriga kellega koos tahetakse äri-raha teha - on auto üks indikaator, et kas potentsiaalne partner on tõsiseltvõetav, kui suudab osta-pidada kallist luksuslikku autot/kella/naist/maja/koera/jne, järelikult jagab rahateenimiseteemat ning partnerina oleks kaalumist väärt icon_smile.gif Või laseksite ennem mõne jutupauniku kuskilt turuväravast ligi, kes jagab pudeli eest kõiki maailmaasju ja on muidu tubli mees ainult autot ei jaksa pidada, ja kui auto ongi siis ei jaksa kütust osta ja remontida icon_smile.gif A'la, kui Warren Buffett maandub eralennukiga ja pakub bisnisit kaasosalust mingis projektis või investeeringus joostakse mees idukate poolt pikali, ei hakka nagu arendama teemat, et kuluka eralennukiga partner ei ole päris tõsiseltvõetav võrrelduna turistiklassis saabuvatega hordidega, kellel peale jutu ja lipsu polegi midagi ette näidata icon_lol.gif
Teine suhe on äri ja kliendi vaheline suhe, kui kliendina otsid soodsat ja mõistlikku pakkumist ning õuele vurab luksmaastur, kus jämeda kuldketi ja kaelaga onu tahab kangesti sulle head soodsat pakkumist teha - sunnib see ikkagi peas küsima, kus see konks on, kes ahelas-skeemis üle lastakse icon_smile.gif
Muidu ma ise ärist ei tea paraku suurt midagi , ja kogemusi ei saa pajatada sel teemal icon_redface.gif
Et kui on kuni kolm aastat vana väike-/keskklassi auto (<30k €), siis on mingi odav võll ja ei oska raha teha ning tasub eemale hoida?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 18.07.2016 22:57:38 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
Model S'i võimsus on 60kW, toyota Yarisel 68, eat this.
Akupaki mahtuvust mõõdetakse kWh'des ja 60 kWh mudeli mootor on 285 kW võimsusega.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 19.07.2016 00:47:09 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Eks on pisuke vahe ka, kas tegemist on äripartneriga, ehk partneriga kellega koos tahetakse äri-raha teha - on auto üks indikaator, et kas potentsiaalne partner on tõsiseltvõetav, kui suudab osta-pidada kallist luksuslikku autot/kella/naist/maja/koera/jne, järelikult jagab rahateenimiseteemat ning partnerina oleks kaalumist väärt


Hehh, olles piisavalt selle maailmaga kokku puutunud, siis ei üks ega teine, aga näed, üks näkkas ja neelas konksu alla. See maailm on piisavalt keeruline ja rahal inimestele väga erinev mõju. Absoluutselt igas sellises suhtes on risk, mida ükskõik milliste väliste tegurite hindamisega maandada ei ole võimalik. Isegi, kui arvad, et tunned inimest läbi ja lõhki, võib ühel hetkel kõik keerata vastupidises suunas niiet ise arugi ei saa.

tsitaat:
Akupaki mahtuvust mõõdetakse kWh'des ja 60 kWh mudeli mootor on 285 kW võimsusega.


Jah ? Äkki tead siis, mis tal teh passis kirjas on, ma juhtumisi tean.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 19.07.2016 01:18:39 vasta tsitaadiga

See, mis Teslal passis kirjas on, on bullshit. Sel võib olla võimsust üle 500kW, passis on ikka vähem kui suvalisel HMDl. Ma ei tea, mis regulatsioon selle lolluse esile on kutsunud, aga see on nõme ja ei vasta reaalsele võimsusele reaalses maailmas.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Firmaautode maksustamisest (lisatud küsitlus: Kas oled ettevõtja?") mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.