Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Battalion 1944 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
ptbl
HV kasutaja
ptbl

liitunud: 26.12.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.01.2018 00:09:18 vasta tsitaadiga

Pihv kirjutas:
Need kes ei näe seost CS'ga...lihtsalt wow.
Aga see seos on normaalne, kuna seda ka devid taotlesid. Minu jaoks ka kahjuks liiga tühi kargamine püss käes, need ajad on minu jaoks ammu möödas ja ootaks mängult midagi palju muud. Eks see tuleb vanusega, 99a. sai Kingpini mängitud ööd läbi ja kiidetud.
sinu loogika järgi võiks öelda, et kõik mängud kus on pomm = cs eusa_wall.gif

ps. olen 2000 tundi csi pelanud ja ei näe mitte midagi ühist peale selle, et mõlemad on fpsid. devi ei öelnud kusagil, et nad taotlesid csiga sarnasust. nad on proovinud ainult codi järele teha ja seda nad on ka öelnud avalikult või kui sa tead mingit sise inffi siis jaga eat.gif
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 23.01.2018 20:18:27 vasta tsitaadiga

Vihmausss kirjutas:

Inimesed on lic taunid icon_biggrin.gif

Kui Sa soovid et Sind ja Sinu arvamust tõsiselt võetaks, siis võiks esmalt 10-aastase tasemel oleva grammatika ja tekstiga piiri pidada, ja teiseks, oponente ja nende arvamused mõnitamata jätta.

Hetkel olid Sina siin sarnase loogikaga "lic taun" thumbs_down.gif icon_rolleyes.gif

Miks CSiga sarnaneb? Sinu enda postitatud videos oleva venna oleks võinud optikaga vindi asemel kujutleda vabalt käes hoidma AWP'd kuskil CS kaardil. Pisikesed kinnised kaardid, lühikesed raundid, mängijate liikumine ja selle optika kasutus oli kõik justkui 1:1 kuskilt CS või CSS roundist. Mängu mode samuti kus respawn puudub ja võiduks on vaja vastase tiim täies ulatuses maha nottida - 1:1 CS'ist (CODis ja BFis näiteks sellist nalja enamustes modedes ei näe) Võibolla et sarnasuste nägemine CSiga eeldab seda et pead olema mängust endast üldiselt eemal kuid minevikus mänginud et tuttavaid aspekte märgata.
Põhierinevus Counter-Strike'st oli minu silmis ainult relvade sihtimine üle sihikute, mitte CS stiilis "puusalt animatsiooniga" täristamine.
Muidu tõesti, CS WW2 skinniga.
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ptbl
HV kasutaja
ptbl

liitunud: 26.12.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2018 10:49:21 vasta tsitaadiga

aht0 kirjutas:
Vihmausss kirjutas:

Inimesed on lic taunid icon_biggrin.gif

Kui Sa soovid et Sind ja Sinu arvamust tõsiselt võetaks, siis võiks esmalt 10-aastase tasemel oleva grammatika ja tekstiga piiri pidada, ja teiseks, oponente ja nende arvamused mõnitamata jätta.

Mängu mode samuti kus respawn puudub ja võiduks on vaja vastase tiim täies ulatuses maha nottida - 1:1 CS'ist (CODis ja BFis näiteks sellist nalja enamustes modedes ei näe)
kamoon.. oled sa üldse alphat või betat mänginud? videod on ilusad jne aga see ei tähenda, et sa saaksid siin kogemusest rääkida.

Call of Duty alustas oma mänge competitive modes üldse search and destroy AKA ehk siis mis oli csis aga me ei saa öelda, et battalion nüüd võrdub cs.

sellisel juhul võiks öelda, et battalion = ka quake kuna seal on ctf? mis kuradi loogika see on. ja btw tee väike research ennem kui seda tüüpi nimetama hakkad "godfather of bomb plants ja what not". cs polnud selles esimene vaid mäng nimega delta force.



topicu juurde tagasi... mängisin closed betat oma 25 tundi ja mängul on lootust saada suureks nimeks. devi on üpris community lähedal ja pole ära tõusnud nagu suured nimed. soovitan pilgu peale visata 1 veebruaril kuna mäng ei maksa palju. beer_yum.gif
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
OPollo
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.12.2016




sõnum 24.01.2018 11:05:36 vasta tsitaadiga

Need kaks venda pole reeglina puusse pannud ennustamisega, Selle mänguga haipi ei ole.
Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2018 12:27:41 vasta tsitaadiga

korralik review thumbs_up.gif mingil määral isegi tekitas huvi, kuigi olen üsna suht kindel peale selle review vaatamist, et sellest saab järjekordne sniper domination pela, kus mingid hullud quick skõukijad hüppavad ringi või siis mingid vennad kükitavad teises kaardi otsas nurgataga ja kargavad sealt aegajalt välja, et sind millisekundiga maha võtta. and yeah, i literally HATE this shit the most!
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 24.01.2018 13:42:28 vasta tsitaadiga

ptbl kirjutas:

Call of Duty alustas oma mänge competitive modes üldse search and destroy AKA ehk siis mis oli csis aga me ei saa öelda, et battalion nüüd võrdub cs.

sellisel juhul võiks öelda, et battalion = ka quake kuna seal on ctf? mis kuradi loogika see on. ja btw tee väike research ennem kui seda tüüpi nimetama hakkad "godfather of bomb plants ja what not". cs polnud selles esimene vaid mäng nimega delta force.


Pole mõtet demagoogitseda.

Delta Force mängisin I, II ise, vanadel hallidel aegadel 90ndate lõpus, 2000ndate alguses. Absurd näide. Jah, võisid Satchel Charge panna hoonetesse või nende ümber ja nendega hooneid hävitada, kuid see ei olnud otseselt kuidagi seotud mängu objective täitmisega. Pidid peamiselt lihtsalt vastaseid nottima. Samuti said surres respawnida, mängides suurtel avatud kaartidel.

COD ProMod'is on analoogselt CSile bomb site A ja B, mis on otseselt seotub mängu objective'ga (Search&Destroy modes vähemalt). Erinevused CSiga on need dekoratiivsed. Kinnised kaardid, olematu ballistika, ebarealistlik liikumine, ebarealistlik sihtimine

Kõnnib nagu part, prääksub nagu part, suure tõenäosusega ongi pardilaadne toode.
B1944 jagab selles osas kinniseid kaarte, puuduvad ballistikat, liikumine on sarnane porno, sihtimine.. postitatud videos esimesed sekundid, kus kõigepealt visati B1944's mingeid suitsugranaate ja siis tont kukkus snaipima - deja vu csist..
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ptbl
HV kasutaja
ptbl

liitunud: 26.12.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2018 14:18:55 vasta tsitaadiga

aht0 kirjutas:
ptbl kirjutas:

Call of Duty alustas oma mänge competitive modes üldse search and destroy AKA ehk siis mis oli csis aga me ei saa öelda, et battalion nüüd võrdub cs.

sellisel juhul võiks öelda, et battalion = ka quake kuna seal on ctf? mis kuradi loogika see on. ja btw tee väike research ennem kui seda tüüpi nimetama hakkad "godfather of bomb plants ja what not". cs polnud selles esimene vaid mäng nimega delta force.


Pole mõtet demagoogitseda.

Delta Force mängisin I, II ise, vanadel hallidel aegadel 90ndate lõpus, 2000ndate alguses. Absurd näide. Jah, võisid Satchel Charge panna hoonetesse või nende ümber ja nendega hooneid hävitada, kuid see ei olnud otseselt kuidagi seotud mängu objective täitmisega. Pidid peamiselt lihtsalt vastaseid nottima. Samuti said surres respawnida, mängides suurtel avatud kaartidel.

COD ProMod'is on analoogselt CSile bomb site A ja B, mis on otseselt seotub mängu objective'ga (Search&Destroy modes vähemalt). Erinevused CSiga on need dekoratiivsed. Kinnised kaardid, olematu ballistika, ebarealistlik liikumine, ebarealistlik sihtimine

Kõnnib nagu part, prääksub nagu part, suure tõenäosusega ongi pardilaadne toode.
B1944 jagab selles osas kinniseid kaarte, puuduvad ballistikat, liikumine on sarnane porno, sihtimine.. postitatud videos esimesed sekundid, kus kõigepealt visati B1944's mingeid suitsugranaate ja siis tont kukkus snaipima - deja vu csist..
tegu on siiski quakeiga... ctf ju siiski mängus
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 24.01.2018 14:57:27 vasta tsitaadiga

ptbl kirjutas:
aht0 kirjutas:
ptbl kirjutas:

Call of Duty alustas oma mänge competitive modes üldse search and destroy AKA ehk siis mis oli csis aga me ei saa öelda, et battalion nüüd võrdub cs.

sellisel juhul võiks öelda, et battalion = ka quake kuna seal on ctf? mis kuradi loogika see on. ja btw tee väike research ennem kui seda tüüpi nimetama hakkad "godfather of bomb plants ja what not". cs polnud selles esimene vaid mäng nimega delta force.


Pole mõtet demagoogitseda.

Delta Force mängisin I, II ise, vanadel hallidel aegadel 90ndate lõpus, 2000ndate alguses. Absurd näide. Jah, võisid Satchel Charge panna hoonetesse või nende ümber ja nendega hooneid hävitada, kuid see ei olnud otseselt kuidagi seotud mängu objective täitmisega. Pidid peamiselt lihtsalt vastaseid nottima. Samuti said surres respawnida, mängides suurtel avatud kaartidel.

COD ProMod'is on analoogselt CSile bomb site A ja B, mis on otseselt seotub mängu objective'ga (Search&Destroy modes vähemalt). Erinevused CSiga on need dekoratiivsed. Kinnised kaardid, olematu ballistika, ebarealistlik liikumine, ebarealistlik sihtimine

Kõnnib nagu part, prääksub nagu part, suure tõenäosusega ongi pardilaadne toode.
B1944 jagab selles osas kinniseid kaarte, puuduvad ballistikat, liikumine on sarnane porno, sihtimine.. postitatud videos esimesed sekundid, kus kõigepealt visati B1944's mingeid suitsugranaate ja siis tont kukkus snaipima - deja vu csist..
tegu on siiski quakeiga... ctf ju siiski mängus

CTF oli ka sellesamas Delta Force's, mille ennist välja tõid ja ka päris esimeses Unreal Tournament'is. Kõik ühe ajastu mängud, hea kui aasta-kaks oli esmaversioonide väljatulekute vahel. Äkki siis Delta Force oli ka UT'ga sarnane, või Quakega? Et DFi raundi alguses tuli silme ette ka UT või Quake..? Miskipärast nende suhtes sellist mõttelist seost vaimusilmas ei teki/tekkinud, aga vaat B1944 ja CSi iteratsioonide vahel tekib vägisi..
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ertr2
HV Guru
ertr2

liitunud: 19.06.2008




sõnum 27.01.2018 16:47:03 vasta tsitaadiga

5 päeva Early Accessini! https://www.pcgamesn.com/battalion-1944/battalion-1944-esports
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vihmausss
Kreisi kasutaja
Vihmausss

liitunud: 22.12.2013




sõnum 04.02.2018 00:38:46 vasta tsitaadiga

Noniii CoD4 Laukna poisid . Cerb tegi nostalgia serveri, konsooli kirjutage connect 23.111.85.156:8877 ja hopsti sees. icon_smile.gif

Polegi ammu sellist asja olnud kus eestlased saavad 1te serverisse koguneda beer_yum.gif thumbs_up.gif

_________________
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Battalion 1944 mine lehele eelmine  1, 2, 3
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.