rämedalt läggine juhtimine on sel mängul.
see et mees on ekraani vasakus servas, tekitab mul imeliku sensatsiooni vasakusse silma....aaaah. jube.
mäng ise on lahe muidu. graafika ilus, hääled ja voice acting üldiselt tundub üle keskmise, atmosfäär on kaa super. tõeline mänguelamus.
praegu rikubki asja ära see et mingisugune viivitus on sees hiirel ja klavil. puldiga ma ei proovinud...veel.
loodame et varsti tuleb mingi fix sellele. kaamera positsiooni võiks kaa ära fixida kudagi.
mäng.
suht sama siin, sihtimine on kuidagi veidike imelik...vb alguse asi vms.
ja god dammit kui hirmus see on , öösel pimedas toas pelades tead
DeTHiCa., sa vsynci võtsid ikka maha? Mul töötab kõik jumala ilusti.
panin vsync off, mai tea miks ta defauldis üldse ON oli...
menüüs kaa enne hiir laggis, enam ei laggi.
oleks nüüd mingi korralik save game nupp, oleks lausa rõõm mängida.
kuidas vsync mängu läägisust mõjutab v.a juhul kui fps pidevalt 60 ei ole.
Muideks kas see tolgus ongi = pool ekraani? Piltide pealt nüüd vaatasin ja tundub nagu osa ekraanist ongi kogu see tüüp... võiks kaamera natuke kaugemal olla või ongi mängu loojate idee olnud kasutada piiratud vaatevälja ehk siis lisab "õudust" kuna ei näe midagi. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
kuidas vsync mängu läägisust mõjutab v.a juhul kui fps pidevalt 60 ei ole.
Muideks kas see tolgus ongi = pool ekraani? Piltide pealt nüüd vaatasin ja tundub nagu osa ekraanist ongi kogu see tüüp... võiks kaamera natuke kaugemal olla või ongi mängu loojate idee olnud kasutada piiratud vaatevälja ehk siis lisab "õudust" kuna ei näe midagi.
Ma ei tea kuidas ta seda läägi mõjutab kuid mõjutab. Kui vsync ON siis menüüs hiir mõikab sekund hiljem... tõsiselt nii paha on. Paned OFF ja super nagu olema peab.
Muidu kaamerat saab ümber Isaac-i keerata vabalt hiirega ilma, et character ise liiguks nii, et saab vabalt seljatagust jälgida kähku kui vajadust
Mäng ise jookseb väga hästi Kõik põhjas 1920x1080.
Muidu nagu ikka, tegin mängust väikese tutvustava video ka 8) Soovitan ära vaadata Visake kommetaar kah.
Hiqh Quality-ga nupp peaks ka video all olema, et parema pildiga videot näha
Have fun 8)
Link _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
nolifer, CRT monitoritega oli mingi hertzi teema, said 60Hz asemel oma maksimum Hz-ga mängida vms. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
ilma vsync'ita võib pilt "purunema" hakata. Ehk siis kiiresti liigutad näed et post läheb korraks "pooleks". Ülemine osa ei jõua alumisele osale järgi. See on tingitud sellest et videokaart suudab näiteks 100fps'i "genereerida" aga LCD on vaid 60Hz peal (lcd = 60Hz) seega ei suuda kõiki neid kaadreid nii kiiresti kuvada.
Graafika on hea ja atmosfäär sünge, aga story on kahjuks väga nõrk, nagu selliste shooterite puhul kombeks. Missionite tegemine muutub väga kiiresti tüütuks (mine ja ava mingi uks või vajuta ühte nuppu kusagil suvalises ruumis jne.), gameplay on masendavalt lineaarne ja peategelane on järjekordselt üks isikupäratu, kõnevõimetu oinas. Ehmatused on alguses päris ootamatud, aga aja möödudes muutuvad need odavataks ja etteaimatavateks - ilma ehmatuskohtadeta muutuks asi väga kiiresti rutiinseks ja igavaks. Mõtlema ei pea siin üldse, sest mäng juhatab sind sinise joonega igale poole ja ära eksida on võimatu.
Sarnasus Doom 3'ga on ilmne, mõlemad mängud algavad praktiliselt ühtemoodi.
Kui HUDi puudumine ja jõhker kehaosade tükeldamine välja arvata, siis ei paku see mäng midagi uut ega originaalset.
Pinnapealne ja ajuvaba survival action - järjekordne klishee, mida on 100 korda nähtud.
Graafika on hea ja atmosfäär sünge, aga story on kahjuks väga nõrk, nagu selliste shooterite puhul kombeks. Missionite tegemine muutub väga kiiresti tüütuks (mine ja ava mingi uks või vajuta ühte nuppu kusagil suvalises ruumis jne.), gameplay on masendavalt lineaarne ja peategelane on järjekordselt üks isikupäratu, kõnevõimetu oinas. Ehmatused on alguses päris ootamatud, aga aja möödudes muutuvad need odavataks ja etteaimatavateks - ilma ehmatuskohtadeta muutuks asi väga kiiresti rutiinseks ja igavaks. Mõtlema ei pea siin üldse, sest mäng juhatab sind sinise joonega igale poole ja ära eksida on võimatu.
Sarnasus Doom 3'ga on ilmne, mõlemad mängud algavad praktiliselt ühtemoodi.
Kui HUDi puudumine ja jõhker kehaosade tükeldamine välja arvata, siis ei paku see mäng midagi uut ega originaalset.
Pinnapealne ja ajuvaba survival action - järjekordne klishee, mida on 100 korda nähtud.
Siis on väga hea Juttu ajada ma ei viitsigi.....ekselda ja otsida ka ei viitsi.....seega leia vaenlane ja lase ta tükkideks sobib 100
Need mõtlemis ja rääkimis mängud on rohkem no-liferite teema. Mina eelistan päevas tunnike/kaks kiiret actionit teha kus pole vaja nuputada midagi.
Seda mängu vist öösel pimedas ei ole soovitatav pelada
Doom 3 ehmatas omal ajal ikka suht junni jahedaks. Vaatab, mis sellel pelal siis pakkuda on.
See mäng on sama hull, võib-olla hirmsamgi veel, sest graafika on parem ja HUDi puudumine tekitab tunde, nagu viibiks Alieni filmis. Kõrvaklappidega, heli põhjas mängida on ikka päris jube. Neid ehmatuskohti on rämedalt palju, tahaks heli üldse maha keerata...
Mario153 kirjutas:
Siis on väga hea Juttu ajada ma ei viitsigi.....ekselda ja otsida ka ei viitsi.....seega leia vaenlane ja lase ta tükkideks sobib 100
Need mõtlemis ja rääkimis mängud on rohkem no-liferite teema. Mina eelistan päevas tunnike/kaks kiiret actionit teha kus pole vaja nuputada midagi.
Selline suhtumine ongi viinud mängutööstuse nii kaugele, et sügavamad mängud nagu Deus Ex ja System Shock 2 on unustatud ja asemele on tulnud idiootsed konsoolikad. Mõnikord tahaks midagi mõttekamat, kui lihtsalt kollidele näkku lasta...
dstar, tra, sux to be you nerd... Mai saa aru mida sa vingud Vaata praeguseid shootereid ja horror mänge, täiesti naljamängud Dead Space kõrval. FarCry2, Gears Of War 2, Fallout 3, Call Of Duty WW jne... täiesti mõttetud mängud, sellist fiilingut need ei too nagu Dead Space tõi Mäng on ülikõva, nüüd jääb üle vaid oodata uut Aliens mängu, mis juba tegemisel 8) _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
ülikõva mäng super graafika, atmosfääriline (y)nii endasse tõmbab see mäng+heliefektid, paar tundi pelatud, kindlasti 1selle aasta parimaid mänge, ainuke sai mis pinda käib on see hiirega lappamine, liigub vsuht vähe korraga edasi
Pole midagi halba öelda. Väga hea mäng on. Aga samas, mina Doomiga sarnasusi küll ei leia. Doom oli hirmus lihtsalt sellepärast, et terve mäng oli absoluutselt pime ja taskulambi relva küljes polnud(v.a. modid). DSis on juba atmosfäär mõnus, helieffektid on kah tasemel. Ning storyl kah midagi viga pole.
Igaljuhul 5/5.
dstar kirjutas:
Selline suhtumine ongi viinud mängutööstuse nii kaugele, et sügavamad mängud nagu Deus Ex ja System Shock 2 on unustatud ja asemele on tulnud idiootsed konsoolikad. Mõnikord tahaks midagi mõttekamat, kui lihtsalt kollidele näkku lasta...
Kusjuures Dead Spaces ei tule kollidele näkku lasta.
hiire sensitivity jah suht raske paika saada...lisaks sellele, kui hakkad relvaga sihtima et tulistada, siis mäng ei reageeri su hiire liikumisele...proovid paar millimeetrit sihikut liigutada kuid mäng
ei reageeri.
hiire sensitivity jah suht raske paika saada...lisaks sellele, kui hakkad relvaga sihtima et tulistada, siis mäng ei reageeri su hiire liikumisele...proovid paar millimeetrit sihikut liigutada kuid mäng
ei reageeri.
HINT -> konsooli mäng. HINT -> gamepadiga on asi paigas ehk siis "kaks eri modi" kui sihid või vaatad niisama ringi. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.