Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 177, 178, 179 ... 182, 183, 184  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 11.07.2023 13:35:15 vasta tsitaadiga

Mihkus kirjutas:
Kas on ka mõni päris põhjus miks akusid ei soovitada kokku joota?
Hea jootevedelikuga saab ju aku vähem kuuma kui keevitusega ja ühendus on ka madalama takistusega (Vb ma ei oska õieti keevitada)
Nüüdseks päris mitu akut sedasi teinud. Keevitatud akudega pole mingit vahet neil. Proovsin ka mis lühise korral juhtub, joodetud aku põletab sillad umbes sama kiirelt kui mitte kiiremini


Mõlemal omad eelised ja puudused. Keevitus on proffesionaalsem lähenemine ja lihtsam ka automatiseerida.
Jootmise suurimaks puuduseks loetakse aku võimalikku kuumakahjustust. Suurim eelis on, et saab lihtsasti vaske otse akule joota.
Vask on 10x odavam kui puhasnikkel ja juhib 4x paremini elektrit.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Online

sõnum 11.07.2023 17:05:41 vasta tsitaadiga

Negatiivne pool saab jootes kahjustada, positiivne mitte. keevitades on kuum väiksem kui teed 1 keevitus ja siis lähed teisele elemindile mis juba jahtunud ringi meetod siis ei saa kannatada. Teine kiht siis juba see mis elmenti jõuab on veel väiksem kui esimene kord umbes juba poole madalam. Ajakulu on suurem kuid tulemus võib-olla parem. Jootmine on ohtlik ka kui tinakuul kuskile veereb on palju pahandust. Käib prõks ja kuul veereb.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 12.07.2023 08:16:10 vasta tsitaadiga

Seda küll... Aga nii või naa peab piinlikult puhas kõik olema. Tinaga võib vastu vahtimist ka saada kui määrdunud asja joota
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Online

sõnum 13.07.2023 18:42:48 vasta tsitaadiga

Siiski ma ei soovita kolviga ja tinaga mitu korda teed töö raskemaks nii närvidele kui ajale. Kui 600 euri taevasse lendab siis kolviga rohkem ei jändaks. näiteks 35Ah aku 20s 700euri elemendid kas julgeksid kolviga joota? kogu väärtus 900-1000 euri laadija, bms, töö.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 17.07.2023 06:40:47 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 17.07.2023 09:26:27 vasta tsitaadiga

Nii suurt akut tõesti ei julgeks

Kuni 3p 10s olen jootnud kokku, Sellised akud millel vahetad terve grupi..Lahti jootes peab ikka päris kõvat kuuma andma. Päris suure tõenäosusega kahjustab akusid
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 29.07.2023 09:24:48 vasta tsitaadiga

Kehtib ka Tallinna kohta:
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 29.07.2023 11:05:36 vasta tsitaadiga

Suur enamus saaks elektrirattaga tööl käia ja mitte soojendada oma haisvat ronti keset linna pool tundi iga hommik ja õhtu. Eriti räige on see armastus diiselmootorite vastu... Nagu sõidetaks iga päev 200km otsi.

Pole see auto grammigi mugavam. Vb siis kui distants on üle 10km, siis tõesti aga linnas 10km on 15 minti head lendu (Täielikku liiklusanarhiat)...Linna keskmses saab rattaga liigelda pea alati kiiremini kui autoga.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 29.07.2023 22:55:58 vasta tsitaadiga

~7 km tööle ja tõuksiga suures osas 30 km/h lastes saan ikkagi autoga poole vähema ajaga. 15 vs 30 minutit üks ots.
Jah, ei liikle kesklinnas, vaid pigem äärealal.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2023 23:00:36 vasta tsitaadiga

Pmst tõuksiga sõidan ma tööle umbes 5-6 minutit kauem (mingi 7km Tartus).
Aga kui nüüd siia juurde liita aeg mis kulub autoni kõmpimiseni (maja juures tasuline parkimine ja ma pole nõus maksma, seega auto sadakond metra eemal tasuta parklas) siis toast välja lähen mõlema puhul samal ajal ja tööle jõuan samal ajal.

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2023 23:58:39 vasta tsitaadiga

Tartus suht sama aeg autoga ja rattaga. Mul ühest linna äärest teise teekond üldiselt. Vähegi ilusa ilmaga ja üksi, siis rattaga. Pole valikul isegi vahet, kas mootor abiks või mitte.

Aga ega see tähenda, et autota saaks. Kehv ilm, lapse, koera või rohkema kauba vedamine ja kaugemad sihtkohad, siis.. Rattaga ei saa ning bussiga on palju aega ja kannatust vaja.

Seega oma haisvat diiselronti tasakaalustan igal võimalusel jala/rattaga liigeldes. Automaks seda ilmselgelt arvesse ei võta icon_smile.gif

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 30.07.2023 11:09:55 vasta tsitaadiga

Ise ka jah sõidan olenemata sellest 2x suuremast ajakulust võimalusel tõuksiga, aga igas olukorras tõesti ei päde ja ühistranspordiga läheks veelgi rohkem aega.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 01.08.2023 11:04:40 vasta tsitaadiga

Kas kellelgi on kogemusi ninebot kickscooter es2 akuga? Kiskusin aku lahti, et vahetada elemente ja bms läks lukku. Ilmselt sai vaiva noaga kuskile lühis antud. Punane tuli vilgub. Laadida saab, aga voolu välja ei anna. Seda bmsi pidi saama kuidagi resetida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 01.08.2023 13:26:05 vasta tsitaadiga

Äkki on aku sleepi läinud? sinine või punane ei vilgu ega põle BMS peal?
https://www.youtube.com/watch?v=toRyGWnEL8Y

Mina ostsin uue hiina bms-i. Kuna lõpuks selgus, et kusagil on ka mingi element hapu, ostsin lõpuks kasutatud töötava aku.
Põhjus, miks ise ei vahetanud elemente - see aku on lihtsalt nii idiootse ehitusega, et millegi lühisesse laskmine lahti võtul või kokku panekul on ülilihtne.

Lisaks kõigele mul suri poole sõidu pealt lõpuks ES4 maha. Mitte piiksugi rohkem. Ilmselt kontroller ise.
Ostsin e-twow, kuna segwayl on es 1/2/4 mudelil küll palju häid omadusi kuid üsna suured disaini- ja kvaliteedivead.

Maidor kirjutas:
Kas kellelgi on kogemusi ninebot kickscooter es2 akuga? Kiskusin aku lahti, et vahetada elemente ja bms läks lukku. Ilmselt sai vaiva noaga kuskile lühis antud. Punane tuli vilgub. Laadida saab, aga voolu välja ei anna. Seda bmsi pidi saama kuidagi resetida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.08.2023 14:01:55 vasta tsitaadiga

mella, katkine isend alles ka veel?

Maidor, seal bms peal on nupp, mis resetib. Aga kui ikkagi viga alles, siis näitab edasi veakoodi. Kui muud ilmselged kohad üle vaadatud, tasub näiteks temperatuurisensorid üle kontrollida, et ikka ühendatud on.

Kui uut akut vaja, võib märku anda.

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 01.08.2023 14:08:57 vasta tsitaadiga

Jaa, katkine on ka alles.

The_Boss kirjutas:
mella, katkine isend alles ka veel?

Maidor, seal bms peal on nupp, mis resetib. Aga kui ikkagi viga alles, siis näitab edasi veakoodi. Kui muud ilmselged kohad üle vaadatud, tasub näiteks temperatuurisensorid üle kontrollida, et ikka ühendatud on.

Kui uut akut vaja, võib märku anda.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 01.08.2023 14:29:13 vasta tsitaadiga

Kus tal see reset nupp täpsemalt asub? Ei hakanud silma. Vilgub punane tuli praegu bmsil.


Maidor, seal bms peal on nupp, mis resetib. Aga kui ikkagi viga alles, siis näitab edasi veakoodi. Kui muud ilmselged kohad üle vaadatud, tasub näiteks temperatuurisensorid üle kontrollida, et ikka ühendatud on.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.08.2023 15:32:33 vasta tsitaadiga

Aku charge/data juhtmete juures kohe. Väike metallist pushbutton.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Online

sõnum 01.08.2023 19:57:13 vasta tsitaadiga

Kalesopeed endal, saab sinna kuhu pidevalt vaja.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 01.08.2023 21:57:59 vasta tsitaadiga

The_Boss kirjutas:
Aku charge/data juhtmete juures kohe. Väike metallist pushbutton.


Youtubes on tõesti selline nupp kõigil, aga minu akul seda pole. Kahjuks ei oska siia pilti lisada.

https://m.youtube.com/shorts/76B866-81o4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.08.2023 22:07:49 vasta tsitaadiga

Kunagi sai seda ka nähtud. Äkki bms isegi alles veel kuskil. Igatahes, seal oli nupp äkki kahe plaadi vahel kuskil. Paar aastat möödas, enam ei mäleta.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 02.08.2023 00:16:54 vasta tsitaadiga

BMS-l peaks olema mingi kate peal ja sealt paistab ainult LED läbi. Reset nupp oli minu omal ka olemas.

Maidor kirjutas:
The_Boss kirjutas:
Aku charge/data juhtmete juures kohe. Väike metallist pushbutton.


Youtubes on tõesti selline nupp kõigil, aga minu akul seda pole. Kahjuks ei oska siia pilti lisada.

https://m.youtube.com/shorts/76B866-81o4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 07.08.2023 13:44:50 vasta tsitaadiga

Blaupunkt esc 910. 2 tõuksi akul sai elemendid ära vahetatud. Natuke sai sõita ja nüüd ekraani ees F täht ja midagi muud teha ei saa. Akust voolu tuleb. Milles asi?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Online

sõnum 11.08.2023 18:12:31 vasta tsitaadiga

Kui äkki on seal temostaat teinekord on nendes kriukamid kus rattasse läheb palju juhtmeid osasid annab faekida läbi urruka kui on UART siis juba keerulisem. Hetkel on käsil aku millel ka uart istuatatud iseasi kui vajalik see on kas pääseb fakeimisega või aku läheb prügimäele ja omanik on sunnitud uus aku ostma või vahetama rattal kontrad jä kõik ära ,et ratas liikuma saada. Kui ratas osta siis tuleb osta selline millel pole palju vidinaid küljes suht odava lahendusega muidu juhtub ,et pead kogu ratta minema viskama. Sõidetakse aku vanaks ja siis whats next. Termostaat võib ka olla F võib olla ka fail. BMSid lähvad temperatuuri errorisse vältimaks parandamist ja surkimist see on enim levinud millega on selle akuga lõpp.
Kui suudad kindlaks teha lisajuhtmed võib-olla saad tööle uuesti. Paljuti pääseb fakeimisega kus on mingi juhe kas negatiivne või positiivne tavaliselt seal koguaku vool sees need on kuulamiseks mida rattakonroller ja display vaatab kuid need on nobraineri lahendused. Samuti termostaat mis läheb rattakontrollerisse näiliselt seal koguaku vool peal kuid tulebki uuesti lisada läbi termostaadi seda vaatab juba display või rattakontroller. Nende termostaatidega trikkitatakse jah kuid garantiid ei ole ,et tööle saad. Samuti võib mingi muu viga olla. Levinud märgis on T teisi termostaadi märgiseid ma ei ültle mis veel on nii laadimiseks ja muu udrumudru jaoks. Kui reverseengineeringu teed saad teada.
Kuid soovitan veakoodi uurida kui üldse midagi nuputama hakkad. 1kood võib tähendada mitut asja. Proovida võib dc jaamaga mis erroreid annab kas muuduseid tööd rohkem kui asi väärt. Kui bmsi proovid vahetada siis pead vaatama mis seal teistes juhtmetes võib olla kindlat on ka aku väljund termostaat võib 2 juhet olla või 1 oleneb mida teised juhtmed kuulavad. Kui kõigis juhtmetes vool peal siis ei pruugi aku viga olla kui on 2 otsa termostaat siis vaadata oome seal ei pruugi voolu olla vool tuleb kontrollerist.

on keegi neid kasutanud?
https://www.aliexpress.com/item/1005005597914121.html

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 03.09.2023 16:12:42 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler

Mõtlen mitmel % juhtudest lambist element ise süttib vs lihtsalt madala akupaki ehituskvaliteedi vs BMS pärast.
Kas tuntud brändi elemendid kannatavad rohkem väärkohtlemist kui tundmatu nimega hiinakad?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 177, 178, 179 ... 182, 183, 184  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.